abonnement Unibet Coolblue
pi_171770837
De omvolking van Europa is de laatste jaren in een stroomversnelling gekomen. Zo zijn er bijvoorbeeld in de afgelopen twee jaar al miljoenen nep-vluchtelingen naar Europa gehaald. Uiteraard zijn dit vrijwel allemaal mannen, met als doel om zoveel mogelijk kinderen te verwekken bij blanke europese vrouwen. De blanke Europeaan dient namelijk te worden vervangen, en uiteindelijk helemaal te verdwijnen.

Vanuit linkse hoek noemt men dit steevast een "extreemrechtse complottheorie". Helaas voor hun staat het doodleuk op de officiele website van de VN. :+ De VN noemt het 'Replacement Migration', oftewel: 'vervangingsmigratie'. Onder het mom van "vergrijzing tegengaan" wil de VN Europa overspoelen met Afrikanen en Moslims, met als doel de blanke Europeaan uit te roeien.

Het hele rapport van de VN is hier te lezen:
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171770914
Donkere vrouwen :9~
pi_171770961
Grappig genoeg komt de term ''omvolking'' van de Nazi's:

quote:
De term ‘Umvolkung’ werd vooral gebruikt door nazi-Duitsland en verwijst naar de strategie om de inwoners van bezette gebieden te deporteren om ruimte te maken voor Duitse en andere (volgens de nazirassenleer Germaanse) immigranten. Omvolking van de bezette gebieden vormde een onderdeel van de bredere strategie om de gebieden te germaniseren. Binnen Generalplan Ost werd deze strategie van omvolking uitgewerkt.[3] Het plan was gericht op genocide en etnische zuiveringen in Oost-Europa. Het voorzag in de deportatie van 45 miljoen mensen uit Oost-Europa naar Siberië, waarvoor 8 tot 10 miljoen Germaanse boeren (waaronder Nederlanders) in de plaats zouden komen.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Omvolking

Is dit een Stormfront topic?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171771045
Mensen die zich anno 2017 nog druk maken over de pigment van bevolkingsgroepen. :')
pi_171771075
quote:
3s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:00 schreef NgInE het volgende:
Grappig genoeg komt de term ''omvolking'' van de Nazi's:

[..]

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Omvolking

Is dit een Stormfront topic?
Grappig dat bij het kopje russische omvolking, niet wordt gesproken over de krim.
  zondag 18 juni 2017 @ 15:18:05 #6
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171771230
Leuke extreemrechtse complottheorie.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171771294
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:18 schreef richolio het volgende:
Leuke extreemrechtse complottheorie.
Dat mag je niet zeggen.

Althans, ik niet.
  zondag 18 juni 2017 @ 16:07:03 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171772061
quote:
3s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:00 schreef NgInE het volgende:
Grappig genoeg komt de term ''omvolking'' van de Nazi's:

[..]

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Omvolking

Is dit een Stormfront topic?
Het concept is natuurlijk niet zo vreemd.

In Indonesie wordt op dit moment de bevolking van west-papoea vervangen als officieel overheidsprogramma.

In Thailand kent men de term "white-washing" aangezien plekken zoals Pattaya veel (vooral Russische) half-blanke kindjes kent en de demografie van hele dorpen in Thailand lijken te veranderen.

De Duitsers hadden alle intenties om Polen en andere plekken in Oost Europa te verduitsen.

Door de geschiedenis heen is dit natuurlijk gewoon heel vaak gebeurt dat men of met geweld of door gewoon een ander volk er uit te broeden volledige staten zijn overgenomen.

Dus... de term heeft in die zin denk ik wel waarde dat het een bestaand concept aanwijst. En het gebruik van een term dus wegzetten als "oh als je dat woord gebruikt ben je een nazi" is denk ik niet heel erg goed voor een productieve discussie.

Even voor de duidelijkheid. Ik denk dat dit VN rapport, hoewel raar en ziekelijk in de basis-aannames, niet een intentie van de VN aanwijst. Maar gewoon een lekker potje theoretiseren is.

Maar laten we niet doen alsof mensen die zich zorgen maken over het 'omvolken' van Europa compleet van de pot gerukt zijn. Dat is natuurlijk gewoon echt een optie. Vooral gezien het lage geboortecijfer in de regio zullen Europeanen kwetsbaarder worden in de toekomst. Zeker als we de kraan wagenwijd open laten staan.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171772158
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het concept is natuurlijk niet zo vreemd.

In Indonesie wordt op dit moment de bevolking van west-papoea vervangen als officieel overheidsprogramma.

In Thailand kent men de term "white-washing" aangezien plekken zoals Pattaya veel (vooral Russische) half-blanke kindjes kent en de demografie van hele dorpen in Thailand lijken te veranderen.

De Duitsers hadden alle intenties om Polen en andere plekken in Oost Europa te verduitsen.

Door de geschiedenis heen is dit natuurlijk gewoon heel vaak gebeurt dat men of met geweld of door gewoon een ander volk er uit te broeden volledige staten zijn overgenomen.

Dus... de term heeft in die zin denk ik wel waarde dat het een bestaand concept aanwijst. En het gebruik van een term dus wegzetten als "oh als je dat woord gebruikt ben je een nazi" is denk ik niet heel erg goed voor een productieve discussie.

Even voor de duidelijkheid. Ik denk dat dit VN rapport, hoewel raar en ziekelijk in de basis-aannames, niet een intentie van de VN aanwijst. Maar gewoon een lekker potje theoretiseren is.

Maar laten we niet doen alsof mensen die zich zorgen maken over het 'omvolken' van Europa compleet van de pot gerukt zijn. Dat is natuurlijk gewoon echt een optie. Vooral gezien het lage geboortecijfer in de regio zullen Europeanen kwetsbaarder worden in de toekomst. Zeker als we de kraan wagenwijd open laten staan.
De Wolga-Duitsers onder Stalin werden gezien als potentiële spionnen na de inval van nazi-Duitsland en werden deels in werkkampen gezet en deels naar Kazachstan verbannen.
I´m back.
  zondag 18 juni 2017 @ 16:11:50 #10
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171772159
Dit geloven. :')

Je druk maken over de hoeveelheid pigment. :') :')

VN. :') :') :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zondag 18 juni 2017 @ 16:16:46 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171772262
Ah, een tweede deel van dit complot der slechtlezenden.
Waarom ook niet, de leugen regeert al een poos, immers. .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 18 juni 2017 @ 16:17:36 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171772281
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:11 schreef _--_ het volgende:
Dit geloven. :')
Ik denk dat dit een onhandig rapport is om te schrijven gegeven de staat van de wereld. Ik zie het nut er niet zo van in en het veroorzaakt alleen maar conspiracy denken.

quote:
Je druk maken over de hoeveelheid pigment. :') :')
Pigment is niet zo boeiend inderdaad. Wat wel boeiend is is dat we in Europa een cultuur hebben opgebouwd die garant staat voor sociale en economische vrijheid. Een cultuur waar de hele wereld van heeft mogen meegenieten in de vorm van de wetenschap, literatuur, technologie die het heeft geproduceerd en een plek in de wereld waar de mooiste filosofische principes staan gewaarborgd in rechtssystemen en grondwetten.

De vraag is... als je constant elk jaar een miljoen of meer mensen gaat importeren uit landen waar culturen zijn die NIET dat soort mooie principes borgen... of je dan bezig bent om iets moois op te bouwen of iets moois aan het kapot te maken.

quote:
VN. :') :') :')
Eens :') Wat een zooitje rukkers met hun rapportjes en gezooi elk jaar weer :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171772296
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:11 schreef _--_ het volgende:
Dit geloven. :')

Je druk maken over de hoeveelheid pigment. :') :')

VN. :') :') :')
Dat vraag ik mij nog steeds af over dit topic, is dat nu waar het om gaat ?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171772755
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat door de adoptie van het christendom in de westerse wereld in ca. 300 n. Chr. zijn we zeker 6- à 700 jaar terug in de tijd geworpen én kijk uit, want de christenen staan tegenwoordig weer paraat om verloren terrein terug te winnen.
Beste Ryan,

Waar moet ik beginnen ? Heb geen enkele behoefte om de misdaden van te kerk te bagatelliseren. Ook geloof ik dat je genoeg redenen hebt om het instituut te bekritiseren . Vele daden die in het naam van het geloof zijn uitgevoerd zou je gerust moreel verwerpelijk kunnen noemen . Je lijkt me ook iemand die geen enkele moeite zou hebben om het allemaal in grote detail te benoemen

Maar omdat de haat voor het christendom zo gerechtvaardigd is in jouw ogen . Lijkt het je niet door te dringen dat het alternatief wat ons te wachten staat wellicht vele malen erger is .

Indien je volledig bekend zou zijn met het ''einddoel'' van de post moderne samenleving . Dan zou je een stuk minder druk maken over de invloed van het christendom en zou je je focus verleggen op iets anders . Vrees alleen dat de haat zo vreselijk diep is dat mijn woorden aan dove mans oren gericht zijn . Tegelijkertijd kom je over als iemand die voor rede vatbaar is dus voel ik me verplicht om het tenminste te proberen

Wat is het einddoel ? Het onderwerp is veel te complex om het in een paar alinea's te omschrijven. Iemand als Alexander Solzhenitsyn verwoord vele malen beter dan ik ook zou kunnen doen in zijn nobel prize winning The Gulag Archipelago . Maar als je geen zin hebt om 2700 pagina's te lezen, dan zijn er andere alternatieven , zoals Jorden Peterson die in grote lijnen hetzelfde verhaal vertellen

Het vergt wellicht veel tijd en energie om het allemaal door te nemen maar het is het meer dan waard

Ben benieuwd of je er tenminste voor open staat

Het heeft weinig zin om het links en vids te gaan strooien als je er totaal geen behoefte aan hebt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171772787
quote:
3s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:00 schreef NgInE het volgende:
Grappig genoeg komt de term ''omvolking'' van de Nazi's:

[..]

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Omvolking

Is dit een Stormfront topic?
UN= Nazi's ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171773018
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Beste Ryan,

Waar moet ik beginnen ? Heb geen enkele behoefte om de misdaden van te kerk te bagatelliseren. Ook geloof ik dat je genoeg redenen hebt om het instituut te bekritiseren . Vele daden die in het naam van het geloof zijn uitgevoerd zou je gerust moreel verwerpelijk kunnen noemen . Je lijkt me ook iemand die geen enkele moeite zou hebben om het allemaal in grote detail te benoemen

Maar omdat de haat voor het christendom zo gerechtvaardigd is in jouw ogen . Lijkt het je niet door te dringen dat het alternatief wat ons te wachten staat wellicht vele malen erger is .

Indien je volledig bekend zou zijn met het ''einddoel'' van de post moderne samenleving . Dan zou je een stuk minder druk maken over de invloed van het christendom en zou je je focus verleggen op iets anders . Vrees alleen dat de haat zo vreselijk diep is dat mijn woorden aan dove mans oren gericht zijn . Tegelijkertijd kom je over als iemand die voor rede vatbaar is dus voel ik me verplicht om het tenminste te proberen

Wat is het einddoel ? Het onderwerp is veel te complex om het in een paar alinea's te omschrijven. Iemand als Alexander Solzhenitsyn verwoord vele malen beter dan ik ook zou kunnen doen in zijn nobel prize winning The Gulag Archipelago . Maar als je geen zin hebt om 2700 pagina's te lezen, dan zijn er andere alternatieven , zoals Jorden Peterson die in grote lijnen hetzelfde verhaal vertellen

Het vergt wellicht veel tijd en energie om het allemaal door te nemen maar het is het meer dan waard

Ben benieuwd of je er tenminste voor open staat

Het heeft weinig zin om het links en vids te gaan strooien als je er totaal geen behoefte aan hebt
Als het te moeilijk is om uit te leggen kan je dan wel aangeven van wie en voor wie dat einddoel is?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171773079
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:16 schreef Copycat het volgende:
Ah, een tweede deel van dit complot der slechtlezenden.
Waarom ook niet, de leugen regeert al een poos, immers. .
De VN veroorzaakt zelfs conspiracy-denken! Aldus de conspiracy-denkers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_171773206
Komen ze weer met deze hoax :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_171773207
de svannah's mitchells en ander trash tuig mogen ze wel vervangen
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_171773273
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:12 schreef Godshand het volgende:
Komen ze weer met deze hoax :')
quote:
United Nations projections indicate that over the next 50 years, the populations of virtually all countries of Europe as well as Japan will face population decline and population ageing. The new challenges of declining and ageing populations will require comprehensive reassessments of many established policies and programmes, including those relating to international migration.

Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.
Low-fertility countries: volgens mij hoort VS daar niet bij, het netto-vervangingscijfer moet 2,1 zijn en volgens mij zitten de VS daar net boven.
I´m back.
pi_171773298
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Beste Ryan,

Waar moet ik beginnen ? Heb geen enkele behoefte om de misdaden van te kerk te bagatelliseren. Ook geloof ik dat je genoeg redenen hebt om het instituut te bekritiseren . Vele daden die in het naam van het geloof zijn uitgevoerd zou je gerust moreel verwerpelijk kunnen noemen . Je lijkt me ook iemand die geen enkele moeite zou hebben om het allemaal in grote detail te benoemen

Maar omdat de haat voor het christendom zo gerechtvaardigd is in jouw ogen . Lijkt het je niet door te dringen dat het alternatief wat ons te wachten staat wellicht vele malen erger is .

Indien je volledig bekend zou zijn met het ''einddoel'' van de post moderne samenleving . Dan zou je een stuk minder druk maken over de invloed van het christendom en zou je je focus verleggen op iets anders . Vrees alleen dat de haat zo vreselijk diep is dat mijn woorden aan dove mans oren gericht zijn . Tegelijkertijd kom je over als iemand die voor rede vatbaar is dus voel ik me verplicht om het tenminste te proberen

Wat is het einddoel ? Het onderwerp is veel te complex om het in een paar alinea's te omschrijven. Iemand als Alexander Solzhenitsyn verwoord vele malen beter dan ik ook zou kunnen doen in zijn nobel prize winning The Gulag Archipelago . Maar als je geen zin hebt om 2700 pagina's te lezen, dan zijn er andere alternatieven , zoals Jorden Peterson die in grote lijnen hetzelfde verhaal vertellen

Het vergt wellicht veel tijd en energie om het allemaal door te nemen maar het is het meer dan waard

Ben benieuwd of je er tenminste voor open staat

Het heeft weinig zin om het links en vids te gaan strooien als je er totaal geen behoefte aan hebt
Het "einddoel" van de post-moderne samenleving? Wat is het einddoel van de post-moderne samenleving dan? Wat versta je onder post-moderne samenleving? Wie bepaalt dat einddoel dan?
I´m back.
pi_171773452
quote:
11s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

UN= Nazi's ?
Tja, Duitsland zit ook bij de VN.
Maar ik denk dat hier geen sprake is van omvolking. Nederland heeft vaker opengestaan voor immigranten, zoals de Joden of mensen uit Duitsland enzo, wanneer er een tekort aan arbeiders was. De intentie is niet omvolking, maar tekorten op de arbeidsmarkt verminderen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171774277
http://www.nu.nl/141204/v(...)weg-naar-italie.html Ik snap ze wel in dat filmpje. Toch staat het beeld haaks op het beeld van de vluchtelingen dat geschetst wordt. Deze vluchtelingen komen totaal niet overeen met het verhaal van Jesse Klaver over vluchtelingen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171774359
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:09 schreef truthortruth het volgende:
http://www.nu.nl/141204/v(...)weg-naar-italie.html Ik snap ze wel in dat filmpje. Toch staat het beeld haaks op het beeld van de vluchtelingen dat geschetst wordt. Deze vluchtelingen komen totaal niet overeen met het verhaal van Jesse Klaver over vluchtelingen.
Tja, vz van vluchtelingenwerk had het vanmorgen weer over Syrische chirurgen die benzinepomp bediende worden en dat schijnt ze vaak tegen te komen.
I´m back.
  zondag 18 juni 2017 @ 18:15:55 #25
117098 Hathor
Effe niet
pi_171774361
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:09 schreef truthortruth het volgende:
http://www.nu.nl/141204/v(...)weg-naar-italie.html Ik snap ze wel in dat filmpje. Toch staat het beeld haaks op het beeld van de vluchtelingen dat geschetst wordt. Deze vluchtelingen komen totaal niet overeen met het verhaal van Jesse Klaver over vluchtelingen.
Omdat het ook geen vluchtelingen zijn, die term is de laatste tijd behoorlijk aan inflatie onderhevig.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 18 juni 2017 @ 18:17:45 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_171774391
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:29 schreef NgInE het volgende:

[..]

Tja, Duitsland zit ook bij de VN.
Maar ik denk dat hier geen sprake is van omvolking. Nederland heeft vaker opengestaan voor immigranten, zoals de Joden of mensen uit Duitsland enzo, wanneer er een tekort aan arbeiders was. De intentie is niet omvolking, maar tekorten op de arbeidsmarkt verminderen.
Dat mag dan de intentie zijn, de waarheid is dat alles wat binnenkomt gewoon in de bijstand terecht komt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 18 juni 2017 @ 18:28:52 #27
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171774575
Een tweede deel is niet echt nodig, niet in NWS althans. Ik ga vragen of ze het in BNW willen hebben.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 18 juni 2017 @ 18:47:05 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171774908
Na overleg naar BNW.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 18 juni 2017 @ 18:55:19 #29
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171775027
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Omdat het ook geen vluchtelingen zijn, die term is de laatste tijd behoorlijk aan inflatie onderhevig.
Jep, er is een significant verschil tussen vluchtelingen en economische migranten.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 18 juni 2017 @ 18:59:42 #30
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171775092
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep, er is een significant verschil tussen vluchtelingen en economische migranten.
Alleen word het nog altijd te snel op een hoop gegooid. Vind ik dan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171778718
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Een tweede deel is niet echt nodig, niet in NWS althans. Ik ga vragen of ze het in BNW willen hebben.
Fijn dat ze het willen hebben. Jammer alleen dat hier verder geen hond komt. :'(

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 21:52:37 ]
  zondag 18 juni 2017 @ 21:53:08 #32
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171778765
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:51 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Fijn dat ze het willen hebben. Jammer alleen dat hier verder geen hond komt. :'(
Tijd om.het verschil te gaan maken dus.
pi_171778783
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Tijd om.het verschil te gaan maken dus.
  zondag 18 juni 2017 @ 22:22:58 #34
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171779535
https://langleveeuropa.nl(...)en-plaatje-zeg-meer/

Europa gratisland. Maar niet voor ons.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 19 juni 2017 @ 09:06:23 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171783585
Replacement Migration is natuurlijk iets anders dan 'Omvolking'. :)

Replacement Migration is een van de mogelijkheden om de problemen in de demografie tegen te gaan. Dat is verre van een extreemrechts complot! :Y

Deze "conclusie":
quote:
[..] wil de VN Europa overspoelen met Afrikanen en Moslims, met als doel de blanke Europeaan uit te roeien.
Is dat natuurlijk wel! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_171787481
Gelukkig zijn het alleen zwakke blanke europeanen die zich hierom druk maken. De echte europeanen weten wel beter.
Conscience do cost.
pi_171788173
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:28 schreef ems. het volgende:
Gelukkig zijn het alleen zwakke blanke europeanen die zich hierom druk maken. De echte europeanen weten wel beter.
Mwa, volgens mij is het wel waar dat niet-Europese mannen gemiddeld een stuk meer kinderen maken dan Europese mannen. Las ergens dat het verschil 1.3 t.o.v. ongeveer 8 lag - dat zal wel een erg extreem cijfer zijn, maar uiteindelijk wordt de ene cultuur er gewoon uitgeneukt. Logisch gevolg lijkt me.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:09:50 #38
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171790875
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:04 schreef illusions het volgende:
Mwa, volgens mij is het wel waar dat niet-Europese mannen gemiddeld een stuk meer kinderen maken dan Europese mannen.
Heb je al eens doorgerekend hoelang zoiets gaat duren?

Bovendien is het lastig om dit te duiden, want wat is 'niet-Europees'? In de CBS statistieken wordt daar een definitie aan gehangen waarmee veel 'witte genocide' aanhangers zich niet in kunnen vinden. :D

Daarna heb je andere factoren, bijvoorbeeld dat 'ver-westering' ook minder kinderen betekend voor tweede, derde en verdere generaties. het is niet 1 op 1 door te trekken.

Ook daling van gezinsgrootte in de statistieken, waar vaak op gewezen wordt, is meer een definitiekwestie dan een echte daling. :) Gemiddeld is het nu 2,2 tegenover 3,2 in 1975. Maar dit komt omdat gescheiden ouders als 1 persoonsgezin worden geteld.
quote:
Las ergens dat het verschil 1.3 t.o.v. ongeveer 8 lag - dat zal wel een erg extreem cijfer zijn, maar uiteindelijk wordt de ene cultuur er gewoon uitgeneukt. Logisch gevolg lijkt me.
Dat lijkt me rijkelijk hoog. En ook dat zal wel gegoochel met statistieken zijn geweest, als je het mij vraagt. Die uiteindelijk wordt de cultuur 'eruit geneukt' is dus maar de vraag. Volgens mij duurt dat minimaal x-generaties (en dan is x best veel). Bovendien ga je dan op ander naar terrein bevinden. Wat is 'wit'?

Ben ik 'wit' als mijn opa Indonesisch was? En wanneer mijn overgroot opa dat was? Heb ik 'witte' kinderen wanneer ik trouw met een halfbloed?

En waarom wil men deze discussie zo graag voeren, maar tegelijk hard roepen dat ze niet racistisch zijn. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:28:24 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171791254
quote:
6s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Heb je al eens doorgerekend hoelang zoiets gaat duren?

Bovendien is het lastig om dit te duiden, want wat is 'niet-Europees'? In de CBS statistieken wordt daar een definitie aan gehangen waarmee veel 'witte genocide' aanhangers zich niet in kunnen vinden. :D

Daarna heb je andere factoren, bijvoorbeeld dat 'ver-westering' ook minder kinderen betekend voor tweede, derde en verdere generaties. het is niet 1 op 1 door te trekken.

Ook daling van gezinsgrootte in de statistieken, waar vaak op gewezen wordt, is meer een definitiekwestie dan een echte daling. :) Gemiddeld is het nu 2,2 tegenover 3,2 in 1975. Maar dit komt omdat gescheiden ouders als 1 persoonsgezin worden geteld.

[..]

Dat lijkt me rijkelijk hoog. En ook dat zal wel gegoochel met statistieken zijn geweest, als je het mij vraagt. Die uiteindelijk wordt de cultuur 'eruit geneukt' is dus maar de vraag. Volgens mij duurt dat minimaal x-generaties (en dan is x best veel). Bovendien ga je dan op ander naar terrein bevinden. Wat is 'wit'?

Ben ik 'wit' als mijn opa Indonesisch was? En wanneer mijn overgroot opa dat was? Heb ik 'witte' kinderen wanneer ik trouw met een halfbloed?

En waarom wil men deze discussie zo graag voeren, maar tegelijk hard roepen dat ze niet racistisch zijn. :D
Ja wat is precies wit :P Als ik met lunch tussen een Spaanse en een Zweedse collega aan tafel ga zitten ben ik witter dan de Spaanse, maar donkerder dan de Zweedse. Het probleem van dingen in hokjes in willen delen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 19 juni 2017 @ 15:44:56 #40
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171791563
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Ja wat is precies wit :P Als ik met lunch tussen een Spaanse en een Zweedse collega aan tafel ga zitten ben ik witter dan de Spaanse, maar donkerder dan de Zweedse. Het probleem van dingen in hokjes in willen delen.
Dat inderdaad! ^O^

En, wat is cultuur? En waarom vinden we Kampers, Anansi en Chanoeka wel Nederlands Cultureel Erfgoed en zou er geen ruimte zijn voor (bijvoorbeeld) het suikerfeest. En wanneer het suikerfeest Cultureel Erfgoed is, zijn we dan nog steeds onze cultuur aan het 'wegneuken' of worden we dan juist weer cultureler? :D :?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:50:58 #41
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171791691
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:18 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij nog steeds af over dit topic, is dat nu waar het om gaat ?
Ik snap het ook niet, waarom kan er dan niet staan dat "Westerlingen dienen vervangen te worden", waarom moet er nou weer "Blanken" staan? Het gaat toch om cultuur, religie, politieke voorkeur en educatie, toch niet om huidskleur?
  maandag 19 juni 2017 @ 16:02:45 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171791955
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, waarom kan er dan niet staan dat "Westerlingen dienen vervangen te worden", waarom moet er nou weer "Blanken" staan? Het gaat toch om cultuur, religie, politieke voorkeur en educatie, toch niet om huidskleur?
Er staat sowieso al niet dat dit moet gebeuren, puur dat er gekeken is of dit een optie zou zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 19 juni 2017 @ 16:20:01 #43
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171792333
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er staat sowieso al niet dat dit moet gebeuren, puur dat er gekeken is of dit een optie zou zijn.
Maar ik snap niet dat er "blanken" staat ipv "westerlingen" (in dit topic of waar dan ook).
pi_171792810
quote:
6s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Heb je al eens doorgerekend hoelang zoiets gaat duren?

Bovendien is het lastig om dit te duiden, want wat is 'niet-Europees'? In de CBS statistieken wordt daar een definitie aan gehangen waarmee veel 'witte genocide' aanhangers zich niet in kunnen vinden. :D

Daarna heb je andere factoren, bijvoorbeeld dat 'ver-westering' ook minder kinderen betekend voor tweede, derde en verdere generaties. het is niet 1 op 1 door te trekken.

Ook daling van gezinsgrootte in de statistieken, waar vaak op gewezen wordt, is meer een definitiekwestie dan een echte daling. :) Gemiddeld is het nu 2,2 tegenover 3,2 in 1975. Maar dit komt omdat gescheiden ouders als 1 persoonsgezin worden geteld.

[..]

Dat lijkt me rijkelijk hoog. En ook dat zal wel gegoochel met statistieken zijn geweest, als je het mij vraagt. Die uiteindelijk wordt de cultuur 'eruit geneukt' is dus maar de vraag. Volgens mij duurt dat minimaal x-generaties (en dan is x best veel). Bovendien ga je dan op ander naar terrein bevinden. Wat is 'wit'?

Ben ik 'wit' als mijn opa Indonesisch was? En wanneer mijn overgroot opa dat was? Heb ik 'witte' kinderen wanneer ik trouw met een halfbloed?

En waarom wil men deze discussie zo graag voeren, maar tegelijk hard roepen dat ze niet racistisch zijn. :D
Zal me er eens in verdiepen, heb er weinig sjoege van momenteel, vandaar "volgens mij" in mijn zinstelling. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja wat is precies wit :P Als ik met lunch tussen een Spaanse en een Zweedse collega aan tafel ga zitten ben ik witter dan de Spaanse, maar donkerder dan de Zweedse. Het probleem van dingen in hokjes in willen delen.
Alle Zweden die ik ken zijn fucking bruin (zonnebank), en de Spanjaarden over het algemeen witter dan wit, die komen nooit in de zon. En ik zit met een heleboel Spanjaarden en Zweden/Noren om me heen. Maarja, beetje offtopic dit. :D
  maandag 19 juni 2017 @ 18:51:16 #45
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171795481
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:29 schreef NgInE het volgende:

[..]

Tja, Duitsland zit ook bij de VN.
Maar ik denk dat hier geen sprake is van omvolking. Nederland heeft vaker opengestaan voor immigranten, zoals de Joden of mensen uit Duitsland enzo, wanneer er een tekort aan arbeiders was. De intentie is niet omvolking, maar tekorten op de arbeidsmarkt verminderen.
Was geen tekort. De Nederlander is te arrogant om bepaalde jobs te doen.

Anno nu is het wel degelijk een setup om de autochtoon een minderheid te maken van z'n eigen land.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171795560
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Anno nu is het wel degelijk een setup om de autochtoon een minderheid te maken van z'n eigen land.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

Ja, want dat is echt wenselijk en levert voordelen op enzo.
Conscience do cost.
  maandag 19 juni 2017 @ 19:00:22 #47
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171795682
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, want dat is echt wenselijk en levert voordelen op enzo.
https://langleveeuropa.nl(...)en-plaatje-zeg-meer/

Linkjes en nog meer Linkjes wat voor bolwerk EU is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171795704
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

https://langleveeuropa.nl(...)en-plaatje-zeg-meer/

Linkjes en nog meer Linkjes wat voor bolwerk EU is.
Linkjes en nog meer linkjes met meningen die je naive wereldbeeld ondersteunen. Heb je ooit wel eens zelf iets weten te onderbouwen vraag ik me af?
Conscience do cost.
pi_171795714
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Na overleg naar BNW.
Waarom precies was dat tweede deel niet in NWS welkom? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171795951
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Was geen tekort. De Nederlander is te arrogant om bepaalde jobs te doen.

Anno nu is het wel degelijk een setup om de autochtoon een minderheid te maken van z'n eigen land.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

Dat heeft niks met omvolking te maken, maar met immigratie. Maar aangezien dit BNW is:

quote:
Mr Sutherland, who has attended meetings of The Bilderberg Group , a top level international networking organisation often criticised for its alleged secrecy, called on EU states to stop targeting "highly skilled" migrants, arguing that "at the most basic level individuals should have a freedom of choice" about whether to come and study or work in another country.
Bilderberg Illuminati groep!1!
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171831974
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:54 schreef Ali_boo het volgende:
De omvolking van Europa is de laatste jaren in een stroomversnelling gekomen. Zo zijn er bijvoorbeeld in de afgelopen twee jaar al miljoenen nep-vluchtelingen naar Europa gehaald. Uiteraard zijn dit vrijwel allemaal mannen, met als doel om zoveel mogelijk kinderen te verwekken bij blanke europese vrouwen. De blanke Europeaan dient namelijk te worden vervangen, en uiteindelijk helemaal te verdwijnen.

Vanuit linkse hoek noemt men dit steevast een "extreemrechtse complottheorie". Helaas voor hun staat het doodleuk op de officiele website van de VN. :+ De VN noemt het 'Replacement Migration', oftewel: 'vervangingsmigratie'. Onder het mom van "vergrijzing tegengaan" wil de VN Europa overspoelen met Afrikanen en Moslims, met als doel de blanke Europeaan uit te roeien.

Het hele rapport van de VN is hier te lezen:
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
Fucking hell!
Ik denk dat de VN opgeheven moet worden.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_171832684
quote:
11s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:13 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dat heeft niks met omvolking te maken, maar met immigratie.

Illegale immigratie. En ze worden gewoon voor de kust opgehaald. Dat heeft wel degelijk te maken met omvolking. Al die mensen kunnen simpelweg gewoon aan de juiste kant van de kust weer afgezet worden, maar dat gebeurt niet. Ze moeten kosten wat kost naar Europa gehaald worden.

Dat heeft niets met normale immigratie van doen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171832744
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Illegale immigratie. En ze worden gewoon voor de kust opgehaald. Dat heeft wel degelijk te maken met omvolking. Al die mensen kunnen simpelweg gewoon aan de juiste kant van de kust weer afgezet worden, maar dat gebeurt niet. Ze moeten kosten wat kost naar Europa gehaald worden.

Dat heeft niets met normale immigratie van doen.
Dat heeft niets met omvolking van doen.
Conscience do cost.
  woensdag 21 juni 2017 @ 13:21:30 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171833693
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:34 schreef Geralt het volgende:
Illegale immigratie.
Dat weet je niet op het moment dat je ze van de boot afhaalt.

En 'iedereen kan dat op zijn klompen natellen' is niet 'zeker weten' :)
quote:
En ze worden gewoon voor de kust opgehaald.
Er wordt onderzoek naar gedaan omdat sommige hulporganisatie hiermee inderdaad waarschijnlijk hun boekje te buiten gaan. ^O^
quote:
Dat heeft wel degelijk te maken met omvolking.
Dat heeft niets te maken met 'omvolking'.
quote:
Al die mensen kunnen simpelweg gewoon aan de juiste kant van de kust weer afgezet worden, maar dat gebeurt niet.
Al die mensen kunnen niet 'simpelweg aan de juiste kan' gezet worden. Hulporganisaties, Frontex, (Europese) Kustwachten mogen niet zomaar in de territoriale wateren van andere naties opereren.

En ook hier geldt weer: "Ja maar het is gewoon een kwestie van..." werkt helaas niet. Waarom denk je dat iedereen zegt dat het zo'n ingewikkeld vraagstuk is? Hint: Het is een ingewikkeld vraagstuk. :*
quote:
Ze moeten kosten wat kost naar Europa gehaald worden.
Fake news. Sad.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_171833915
quote:
6s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat weet je niet op het moment dat je ze van de boot afhaalt.

En 'iedereen kan dat op zijn klompen natellen' is niet 'zeker weten' :)

[..]

Er wordt onderzoek naar gedaan omdat sommige hulporganisatie hiermee inderdaad waarschijnlijk hun boekje te buiten gaan. ^O^

[..]

Dat heeft niets te maken met 'omvolking'.

[..]

Al die mensen kunnen niet 'simpelweg aan de juiste kan' gezet worden. Hulporganisaties, Frontex, (Europese) Kustwachten mogen niet zomaar in de territoriale wateren van andere naties opereren.

En ook hier geldt weer: "Ja maar het is gewoon een kwestie van..." werkt helaas niet. Waarom denk je dat iedereen zegt dat het zo'n ingewikkeld vraagstuk is? Hint: Het is een ingewikkeld vraagstuk. :*

[..]

Fake news. Sad.
Goh, iemand met een beetje common sense op dit forum. ^O^ De wonderen zijn de wereld nog niet uit. :D
  woensdag 21 juni 2017 @ 14:20:06 #56
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171834736
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Illegale immigratie. En ze worden gewoon voor de kust opgehaald. Dat heeft wel degelijk te maken met omvolking. Al die mensen kunnen simpelweg gewoon aan de juiste kant van de kust weer afgezet worden, maar dat gebeurt niet. Ze moeten kosten wat kost naar Europa gehaald worden.

Dat heeft niets met normale immigratie van doen.
Alsof dat met omvolking heeft te maken, dat is links humaan beleid wat je daar ziet. Maar dit gaat echt nog wel veranderen de komende periode.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:16:35 #57
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171840210
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Linkjes en nog meer linkjes met meningen die je naive wereldbeeld ondersteunen. Heb je ooit wel eens zelf iets weten te onderbouwen vraag ik me af?
hoezo is mijn wereldbeeld naief als ik stel dat migratie een gestaged gebeuren is?

Dat ik daarmee stel dat EU faciliteert ten koste van autochtoon. Maakt mij naief.

-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 21-06-2017 20:00:14 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:18:09 #58
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171840242
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:59 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Fucking hell!
Ik denk dat de VN opgeheven moet worden.
... Het had nooit opgericht mogen worden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:18:55 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171840262
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat heeft niets met omvolking van doen.
Leg uit, lieve schat *;

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 21-06-2017 20:00:54 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:21:54 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171840339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:20 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Alsof dat met omvolking heeft te maken, dat is links humaan beleid wat je daar ziet. Maar dit gaat echt nog wel veranderen de komende periode.
In zeer nabije toekomst is Nederland islamitisch. De grote steden is het al fiftyfifty
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171840452
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoezo is mijn wereldbeeld naief als ik stel dat migratie een gestaged gebeuren is?
Omdat niet alles wat niet volgens jouw meesterplan gaat automatisch 'gestaged' is.
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Leg uit,
Zelfde verhaal als hierboven eigenlijk. Sommige mensen hebben nou eenmaal een andere mening over hoe met vluchtelingen dient worden omgegaan. "Omvolking" is gewoon een hip woord dat wordt gebruikt door slachtoffermensen die het mentaal niet kunnen behappen dat mensen het niet met hen eens zijn.

Staat verder los van mijn persoonlijke mening hoor. Ook ik zie liever een vermindering van islamitische invloeden. Maar ik prefereer liever een rationele toenadering in plaats van schuimbekkend complotten verzinnen en hipster-termen gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 21-06-2017 20:01:33 ]
Conscience do cost.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:27:38 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171840468
quote:
6s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat weet je niet op het moment dat je ze van de boot afhaalt.

En 'iedereen kan dat op zijn klompen natellen' is niet 'zeker weten' :)

[..]

Er wordt onderzoek naar gedaan omdat sommige hulporganisatie hiermee inderdaad waarschijnlijk hun boekje te buiten gaan. ^O^

[..]

Dat heeft niets te maken met 'omvolking'.

[..]

Al die mensen kunnen niet 'simpelweg aan de juiste kan' gezet worden. Hulporganisaties, Frontex, (Europese) Kustwachten mogen niet zomaar in de territoriale wateren van andere naties opereren.

En ook hier geldt weer: "Ja maar het is gewoon een kwestie van..." werkt helaas niet. Waarom denk je dat iedereen zegt dat het zo'n ingewikkeld vraagstuk is? Hint: Het is een ingewikkeld vraagstuk. :*

[..]

Fake news. Sad.
Niks fakenews. Het is ultrafacsistisch beleid van EU.

https://langleveeuropa.nl(...)nnenhalen-voor-2050/

Omvolking moet zijn.

Wie anders zegt is een naive imbeciel.

Kortom je reactie laat doorschemeren dat je geen enkele notie hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:28:50 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171840510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Goh, iemand met een beetje common sense op dit forum. ^O^ De wonderen zijn de wereld nog niet uit. :D
common sense.

Ik zou het eerder scharen onder imbiciliteit
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171840900
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... Het had nooit opgericht mogen worden
I second that motion.
Anyone in favor, say: "I".
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:53:53 #65
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171841028
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In zeer nabije toekomst is Nederland islamitisch. De grote steden is het al fiftyfifty
Amsterdam metropool heeft 2.3 mln.
Aantal moslims is ongeveer 1 mln.

Is alleen Amsterdam een grote stad of hoe ziet jouw berekening eruit?
wooblabalurg
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 19:58:57 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_171841158
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:20 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Alsof dat met omvolking heeft te maken, dat is links humaan beleid wat je daar ziet. Maar dit gaat echt nog wel veranderen de komende periode.
In welke zin gaat het dan veranderen denk je?
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 20:02:30 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_171841233
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:47 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

I second that motion.
Anyone in favor, say: "I".
Ik vind ze ook raar bezig.
  woensdag 21 juni 2017 @ 20:55:57 #68
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171842593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In welke zin gaat het dan veranderen denk je?
Australisch beleid, bootjes terug slepen naar Afrika. Op een bepaald moment is het een druppel die de emmer doet overlopen, dan komt het beleid er wel. Maar niet vandaag maar morgen.

En nee morgen is niet gelijk heel Europa islamitisch.
  woensdag 21 juni 2017 @ 20:57:01 #69
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171842622
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In zeer nabije toekomst is Nederland islamitisch. De grote steden is het al fiftyfifty
Overdrijven is ook een vak, wel moeten er restricties komen.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 21:17:51 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_171843245
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 20:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak, wel moeten er restricties komen.
Mee eens. Dit kan niet ongelimiteerd doorgaan. Echte vluchtelingen welkom maar verder niet. Die moeten de omringende landen maar opvangen.
pi_171845906
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 20:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind ze ook raar bezig.
:o
We zijn het eens!

Ongelooflijk!
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 22:51:47 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_171846357
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 22:37 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

:o
We zijn het eens!

Ongelooflijk!
Eng he? :o
  donderdag 22 juni 2017 @ 00:06:55 #73
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171848551
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 20:55 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Australisch beleid, bootjes terug slepen naar Afrika. Op een bepaald moment is het een druppel die de emmer doet overlopen, dan komt het beleid er wel. Maar niet vandaag maar morgen.

En nee morgen is niet gelijk heel Europa islamitisch.
Het is niet dat een vluchteling vlucht. Het is dat EU ronselt.
60 miljoen is de target. EU geeft ze een handboek met schemas van wat je krijgt per land. En waar je moet wezen voor subsidi-maximalisatie.

Omvolking muss sein. Italië zal het eerst vertrappeld worden.

quote:
In het jaar 2014 kreeg Italië 66.066 immigranten te verwerken, in 2015 waren dat 103.7912 en in 2016 waren het er al 176.554.

Er zijn dagen dat de Italiaanse kustwacht en marine 1.700 mensen uit zee vissen in een tijdsbestek van 24 uur. Er zijn nu Italiaanse dorpen waar een aanzienlijk deel van de bevolking bestaat uit vluchtelingen. Kleine dorpen zoals die met 220 inwoners, aangevuld met 40 immigranten.

In het jaar 2050 zal meer dan een derde van de Italiaanse bevolking (37 procent) volgens een rapport van de VN bestaan uit immigranten. Wanneer je dit koppelt aan een historisch laag geboortecijfer onder de originele Italiaanse bevolking, dan zal dit land waarschijnlijk het eerste land in Europa zijn waar de originele bevolking is vervangen.

http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 22 juni 2017 @ 00:13:13 #74
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171848669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mee eens. Dit kan niet ongelimiteerd doorgaan. Echte vluchtelingen welkom maar verder niet. Die moeten de omringende landen maar opvangen.
... Wat zijn vluchtelingen.
Hier heen ronzelen vind ik geen vluchtelingen.

Naast ontrechte oorlogen en afzettingen. Slepen we die bevolkingen hier heen. Zodat onze zorgstelsel en andere sociale zekerheden gekilled worden.

Waar komt die 60 miljoen vandaan. Zal iemand denken ah als ik ga dan gaat EU zijn gestelde targets halen.

Waarschijnlijk is het zo ziek dat arabische lente geinitieerd is om migratiegolf op gang te helpen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171851391
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niks fakenews. Het is ultrafacsistisch beleid van EU.

https://langleveeuropa.nl(...)nnenhalen-voor-2050/

Omvolking moet zijn.

Wie anders zegt is een naive imbeciel.

Kortom je reactie laat doorschemeren dat je geen enkele notie hebt.
Wie denkt dat er geen sprake is van omvolking, is volgens Lambiekje een imbeciel.

Overtuigend argument wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171851443
Zijn er eigenlijk al migranten aangeklaagd voor het kapotsteken van hun eigen bootjes, waarbij een aantal mensen omkomt? En de organisaties die ze in libische wateren ophalen voor mensensmokkel?
  donderdag 22 juni 2017 @ 08:22:03 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171851809
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:27 schreef Lambiekje het volgende:
Niks fakenews. Het is ultrafacsistisch beleid van EU.

https://langleveeuropa.nl(...)nnenhalen-voor-2050/

Omvolking moet zijn.
Het migratiebeleid betitelen als 'omvolking' is fakenews en propaganda.
quote:
Wie anders zegt is een naive imbeciel.

Kortom je reactie laat doorschemeren dat je geen enkele notie hebt.
Wanneer je het als 'omvolking' bestempeld, dan ... ach jah! :D

Goed bezig biek! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_171852058
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 00:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is niet dat een vluchteling vlucht. Het is dat EU ronselt.
60 miljoen is de target. EU geeft ze een handboek met schemas van wat je krijgt per land. En waar je moet wezen voor subsidi-maximalisatie.

Omvolking muss sein. Italië zal het eerst vertrappeld worden.

[..]

Alsof de Italianen daar op termijn mee akkoord gaan, er gaat iets gebeuren. En dat is niet omvolking.
pi_171852072
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

common sense.

Ik zou het eerder scharen onder imbiciliteit
Had je wel gewild zeker, voelde je je misschien niet zo alleen. :D
pi_171854490
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:53 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Amsterdam metropool heeft 2.3 mln.
Aantal moslims is ongeveer 1 mln.

Is alleen Amsterdam een grote stad of hoe ziet jouw berekening eruit?
Je gaat serieus hierover met hem in discussie?
Allah Al Watan Al Malik
pi_171863767
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Illegale immigratie. En ze worden gewoon voor de kust opgehaald. Dat heeft wel degelijk te maken met omvolking. Al die mensen kunnen simpelweg gewoon aan de juiste kant van de kust weer afgezet worden, maar dat gebeurt niet. Ze moeten kosten wat kost naar Europa gehaald worden.

Dat heeft niets met normale immigratie van doen.
Dit.

Het cruciale verschil tussen normale immigratie en bijbehorende vloeiende integratie (dat menselijk is) en de huidige en eerdere massa-immigratie en bijbehorende gedwongen multikul, is de vrijwilligheid en de opnamecapaciteit van het gastland.

Europa mot kapodt, dat hebben Coudenhove en Kalergi eng duidelijk gemaakt. En nu de VN.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171864527
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:30 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Europa mot kapodt
Ja, want dat is echt wenselijk.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')