De koppeling was kapot, dus schakelen kon niet.quote:Op zondag 18 juni 2017 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
De vraag is dus: hoeveel zat er nog in de accu's? Dat zou toch genoeg moeten zijn om de auto op gang te brengen en de motor met 80 km/h te starten, zoals het zou moeten werken?
Dat is juist.quote:Op maandag 19 juni 2017 18:10 schreef Fer het volgende:
Heeft zo'n Toyota nog wel een startmotor? Misschien gebruiken ze de electromotoren om snelheid te maken en koppelt daarna de stilstaande verbrandingsmotor pas om te starten, net zoals we een normale auto zouden aanduwen.
En nog steeds is er geen enkele reden waarom dat nu niet zou kunnen. Er is geen logica.quote:
Ok.quote:Op maandag 19 juni 2017 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nog steeds is er geen enkele reden waarom dat nu niet zou kunnen. Er is geen logica.
Genoteerd.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:21 schreef sasquatsch het volgende:
Gezien de vandaag gepubliceerde F1 kalender ga ik er vanuit dat de 24 uur volgend jaar op 16/17 juni is.
Dit weekend zet ik weer vast in mijn agenda.
Bewegende massa zo laag mogelijk houden. Een racekoppeling is weinig groter dan een flinke sinasappel.quote:Op maandag 19 juni 2017 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nog steeds is er geen enkele reden waarom dat nu niet zou kunnen. Er is geen logica.
Dat gat waar ze met een buis en hamer in liepen te tikken?quote:Op maandag 19 juni 2017 20:03 schreef Beach het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)-overtreding-920543/
en het is bevestigdquote:Op maandag 19 juni 2017 19:21 schreef sasquatsch het volgende:
Gezien de vandaag gepubliceerde F1 kalender ga ik er vanuit dat de 24 uur volgend jaar op 16/17 juni is.
Dit weekend zet ik weer vast in mijn agenda.
quote:FIA World Endurance Championship
The date for the 2018 Le Mans 24 Hours was approved for 16-17 June. The full calendar of the FIA World Endurance Championship will be presented to the World Motor Sport Council at a later date.
Ik snap hoe alles werkt enzo, maar oorzaak en gevolg aan elkaar koppelen lukt niet echt.quote:Op maandag 19 juni 2017 20:55 schreef Fer het volgende:
[..]
Bewegende massa zo laag mogelijk houden. Een racekoppeling is weinig groter dan een flinke sinasappel.
Hihahoquote:
Ok dit is wat ik weet.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap hoe alles werkt enzo, maar oorzaak en gevolg aan elkaar koppelen lukt niet echt.
Tot zover het klopte het, maar dit laatste is niet waar. Hij stond daar ook met de motor uit. Dat kun je zien en horen in het filmpje.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Ok dit is wat ik weet.
Normaal rijdt de auto weg op stroom en zodra er wat snelheid is koppelt de verbrandingsmotor aan en wordt zo gestart. Op deze manier heeft de koppeling weinig te lijden en is dus licht uitgevoerd. De auto stond nu aan het einde van de pits te wachten op het stoplicht. Om onduidelijke reden stond hij daar met een draaiende verbrandingsmotor
Die halve seconde stilte tijdens het schakelen heeft wel watquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even nagenieten met de winnaar van 1991: Mazda.
Wat een geluid zeg
Wel jammer dat het principe van de Wankelmotor ervoor zorgt dat het ding als een malle zuipt, net als wat andere technische zaken die voor problemen kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die halve seconde stilte tijdens het schakelen heeft wel wat
Is hier ergens een stream van te vinden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |