Ja, dikke pik. Als British Airways gaat staken in juli reis ik liever met een andere maatschappij.quote:
Ik vrees dat TS nog nooit gevlogen heeft.quote:Op zondag 18 juni 2017 14:49 schreef polariteit het volgende:
Maakt toch niet uit? Aan hand van je vluchtnummer weet je waar je moet inchecken/bagage droppen/boarden etc
En dat met de naam VOGELtjesdansquote:Op zondag 18 juni 2017 14:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees dat TS nog nooit gevlogen heeft.
Het maakt best veel uit als het cabinepersoneel van ba in juli gaat staken. Daarom is het wel zinvol om te weten waar ik mee vlieg.quote:Op zondag 18 juni 2017 14:49 schreef polariteit het volgende:
Maakt toch niet uit? Aan hand van je vluchtnummer weet je waar je moet inchecken/bagage droppen/boarden etc
Snap jij dan iets van bovenstaande omschrijving?quote:Op zondag 18 juni 2017 14:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees dat TS nog nooit gevlogen heeft.
Dat scheelt. Wat is een codeshare? Dat weet ik dan weer net niet. En AG ASL is de daadwerkelijk uitvoerende partij?quote:Op zondag 18 juni 2017 17:22 schreef vaduz het volgende:
Ik denk dus dat British Airways een codeshare heeft met Aer Lingus, die de vlucht weer heeft uitbesteed aan AG ASL. Je hoeft dus niet bang te zijn dat BA staakt. Wel is het zo, dat als het toestel neerstort het voor de statistieken van Aer Lingus niet meetelt en de piloten zodoende wat minder voorzichtig hoeven te vliegen.
Dat is als op een bepaalde route 2 of meer maatschappijen samenwerken. De vlucht krijgt dan unieke vluchtnummers voor elk van de samenwerkende maatschappijen, maar wordt steeds door een van de partijen uitgevoerd of in dit geval uitbesteed.quote:Op zondag 18 juni 2017 17:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat scheelt. Wat is een codeshare? Dat weet ik dan weer net niet.
Ja.quote:En AG ASL is de daadwerkelijk uitvoerende partij?
Als ik maar te vreten heb onderweg.quote:Op zondag 18 juni 2017 17:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is als op een bepaalde route 2 of meer maatschappijen samenwerken. De vlucht krijgt dan unieke vluchtnummers voor elk van de samenwerkende maatschappijen, maar wordt steeds door een van de partijen uitgevoerd of in dit geval uitbesteed.
[..]
Ja.
Nee, zolang je maar op 1 ticket vliegt en dus niet op 2 losse. Wel kan het zo zijn als de aansluiting tussen de vluchten krap is, dat je bagage niet op tijd aan boord komt en later nagezonden wordt. Maar dat heeft verder niet met deze constructie te maken.quote:Op zondag 18 juni 2017 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
En met doorlabelen van bagage hoef ik me in deze constructie ook geen zorgen te maken? Normaal gaat dat geheel automatisch, maar je weet maar nooit?
waar ga je heen dan?quote:Op zondag 18 juni 2017 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
En met doorlabelen van bagage hoef ik me in deze constructie ook geen zorgen te maken? Normaal gaat dat geheel automatisch, maar je weet maar nooit?
Wat zijn de vluchtnummers?quote:Op zondag 18 juni 2017 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met wie vlieg ik nu? Wie regelt wat? Aer lingus de vlucht, British Airways de staking en AG ASL het eten? Hoe werkt dat samen en waarom?
Die durf ik niet te gevenquote:Op maandag 19 juni 2017 00:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat zijn de vluchtnummers?
Daar zijn al je vragen mee te beantwoorden.
Voor je het weet annuleren jullie mijn vluchtquote:
Dit is TRV, Niet KLB, hier gebeuren dat soort dingen niet, Al zou ik het willen volgens mij kan dat niet eens zonder paspoortgegevens. Mensen willen je helpen met je ingewikkelde ticket. ")quote:Op maandag 19 juni 2017 01:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voor je het weet annuleren jullie mijn vlucht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |