abonnement Unibet Coolblue
pi_171760110


[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2017 23:04:37 ]
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:02:25 #2
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171760130
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:01 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Moe?
Ja
Oh.
pi_171760198
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja
O..
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 juni 2017 @ 23:07:42 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_171760264
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 juni 2017 @ 23:11:05 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_171760354
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:10 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Goede avond Tong
Hoi. Net weer een briljante column geschreven voor het plaatselijke suffertje :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 17 juni 2017 @ 23:12:02 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171760378
Even een Hollandsche Nieuwe met uitjes naar binnen werken :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_171760395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:09 schreef hafcfan het volgende:
Waarom Berlijn dan ?
Mijn werk en mijn liefde voor harde muziek gevolgd..
pi_171760404
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een Hollandsche Nieuwe met uitjes naar binnen werken :9
Ik net een drilpudding..
pi_171760473
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoi. Net weer een briljante column geschreven voor het plaatselijke suffertje :)

:P
Heb je link? Jij woont nog in een aardig stadje. Zag die foto's voorbij komen in een topic op fok :D
pi_171760595
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heb je link? Jij woont nog in een aardig stadje. Zag die foto's voorbij komen in een topic op fok :D
Waar woon jij dan?
pi_171760651
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:19 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Waar woon jij dan?
Nijverdal. Zegt je niks neem ik aan _O-
pi_171760753
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nijverdal. Zegt je niks neem ik aan _O-
Zeker wel, komt de trein naar Berlijn door heen :T.. Maar jij studeert in Groningen, toch? Dat zal wel een pokke eind reizen zijn elke dag, of heb je daar een kamer?
pi_171760772
O nee, die trein rijdt door Rijssen, da's eronder..
pi_171760816
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:25 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Zeker wel, komt de trein naar Berlijn door heen :T.. Maar jij studeert in Groningen, toch? Dat zal wel een pokke eind reizen zijn elke dag, of heb je daar een kamer?
Studeer in Zwolle ouwe reus. Nog een jaar hbo. Daarna wel naar Groningen :Y
pi_171760825
Wil ooit nog een keer naar Canada toe _O_
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 juni 2017 @ 23:29:39 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_171760857
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heb je link? Jij woont nog in een aardig stadje. Zag die foto's voorbij komen in een topic op fok :D
In de jaren 80 bereikte de Nederlandstalige muziek zijn hoogtepunt. Er waren geen Toppers nodig om te scoren bij het grote publiek. Geen collectes voor het Goede Doel of bands die een toontje lager zongen in het voorprogramma van Doe Maar. Eric Mesie van de band Toontje Lager danste zelfs stiekem met je. Meisjes waren verliefd op Eric Mesie. Zoals de huidige jeugd droomt over Lionel Messi.

Ik weet niet of Messi kan koken. Ik weet niet of Eric Mesie kon voetballen. Wat ik wel weet is dat Toontje Lager zijn tijd ver vooruit was. Het mes snijdt aan twee kanten, is de uitdrukking. Als een Stanley Messi was ie er plots. Een voetbaldier in hart en nieren opende een paar maanden geleden een restaurant in hartje Bommel. Wat ie op zijn lever had weet niemand. Hij durfde deze operatie wel aan. Toontje hoger werd het. Niet te veel noten op zijn zang. Gewoon, 'Toontje in de stad.'

Toon Heesbeen had al een populaire friettent. Een goed lopende zelfs. Wel buiten "De Stad." Kwam er plots de kans die hij niet mocht laten schieten. Op de hoek van de Omhoeken kwam er een pand vrij, een pand waar een pizzeria in gehuisvest was. Vlakbij begrafenisondernemer Klijmij. Dus het hoekje omgaan moest geen probleem zijn dacht Toon.

De gedurfde stap die Toon ondernam bleek zoden aan de dijk te zetten. Het liep onmiddellijk. Nu, na een paar maanden, kun je zeggen dat het loopt als een trein. Waar de service tegenwoordig op het station ver te zoeken is, heeft Toontje alles op de rails. Laagdrempelig, geen poeha, geen aanstellerites, toch met klasse. Een betaalbare maaltijd van kwaliteit, een ruime kaart om uit te kiezen. Van Steak tot schnitzel, van sandwich tot koffie verkeerd.

Toontje heeft geen verkeerde keus gemaakt. Bommel is een klasse restaurant rijker. Margé, zijn vrouw, is het stralende middelpunt. Een hostes die ieder restaurant zich zou wensen. Onbereikbaar voor Eric Mesie, moet ie maar niet stiekem dansen. Toontje zingt definitief een toontje hoger.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171760861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Studeer in Zwolle ouwe reus. Nog een jaar hbo. Daarna wel naar Groningen :Y
Zwolle ben ik volgens mij nog nooit geweest, tenzij je de A28 en het station meerekent..
pi_171760921
Ik ben trouwens wel erg gecharmeerd van dat stuk Nederland waar :T woont.. Sowieso dat gehele stuk tussen 's-Hertogenbosch en Utrecht..
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 juni 2017 @ 23:33:20 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_171760963
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:29 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Zwolle ben ik volgens mij nog nooit geweest, tenzij je de A28 en het station meerekent..
Ik zat er vlak bij in dienst. gruwelijk. Het harde. Niks te beleven. In Zwolle ook niet. verdrongen tijd. Anderhalf jaar verkloot. Vaker vast gezeten wegens rebellie dan che Chevara in Cuba

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171760981
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zat er vlak bij in dienst. gruwelijk. Het harde. Niks te beleven. In Zwolle ook niet. verdrongen tijd. Anderhalf jaar verkloot. Vaker vast gezeten wegens rebellie dan che Chevara in Cuba

:P
Harde? Hele aardige mensen wel hoor. Verder niks te doen nee
pi_171760986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

In de jaren 80 bereikte de Nederlandstalige muziek zijn hoogtepunt. Er waren geen Toppers nodig om te scoren bij het grote publiek. Geen collectes voor het Goede Doel of bands die een toontje lager zongen in het voorprogramma van Doe Maar. Eric Mesie van de band Toontje Lager danste zelfs stiekem met je. Meisjes waren verliefd op Eric Mesie. Zoals de huidige jeugd droomt over Lionel Messi.

Ik weet niet of Messi kan koken. Ik weet niet of Eric Mesie kon voetballen. Wat ik wel weet is dat Toontje Lager zijn tijd ver vooruit was. Het mes snijdt aan twee kanten, is de uitdrukking. Als een Stanley Messi was ie er plots. Een voetbaldier in hart en nieren opende een paar maanden geleden een restaurant in hartje Bommel. Wat ie op zijn lever had weet niemand. Hij durfde deze operatie wel aan. Toontje hoger werd het. Niet te veel noten op zijn zang. Gewoon, 'Toontje in de stad.'

Toon Heesbeen had al een populaire friettent. Een goed lopende zelfs. Wel buiten "De Stad." Kwam er plots de kans die hij niet mocht laten schieten. Op de hoek van de Omhoeken kwam er een pand vrij, een pand waar een pizzeria in gehuisvest was. Vlakbij begrafenisondernemer Klijmij. Dus het hoekje omgaan moest geen probleem zijn dacht Toon.

De gedurfde stap die Toon ondernam bleek zoden aan de dijk te zetten. Het liep onmiddellijk. Nu, na een paar maanden, kun je zeggen dat het loopt als een trein. Waar de service tegenwoordig op het station ver te zoeken is, heeft Toontje alles op de rails. Laagdrempelig, geen poeha, geen aanstellerites, toch met klasse. Een betaalbare maaltijd van kwaliteit, een ruime kaart om uit te kiezen. Van Steak tot schnitzel, van sandwich tot koffie verkeerd.

Toontje heeft geen verkeerde keus gemaakt. Bommel is een klasse restaurant rijker. Margé, zijn vrouw, is het stralende middelpunt. Een hostes die ieder restaurant zich zou wensen. Onbereikbaar voor Eric Mesie, moet ie maar niet stiekem dansen. Toontje zingt definitief een toontje hoger.

:P
Prima stukje tong
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')