abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171763058
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Cultuurbarbaar.
Ik kijk echt amper films. Ik game liever.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171763114
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik kijk echt amper films. Ik game liever.
Good man.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
pi_171763151
Zo, morgen nog 3 afleveringen van Bosch en dan weer een weekje gamen als mijn vrouw in Houston zit :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
  zondag 18 juni 2017 @ 00:52:22 #279
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_171763178
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, morgen nog 3 afleveringen van Bosch en dan weer een weekje gamen als mijn vrouw in Houston zit :D
Ohja gamen. Moet Night in the Woods nog uitspelen.
Carpe Libertatem
pi_171763204
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:52 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ohja gamen. Moet Night in the Woods nog uitspelen.
Ben net weer begonnen met Elder Scrolls Online Morrowind, heb nog wel even te gaan voordat mijn Warden klaar is, lol.

Wel geinig, ik heb er een hele bereboel van gemaakt, een beer om te berijden als mount, een beer als aanvals pet en een kleine beer als non-combat pet :D
pi_171763315
Ik ben al weken bezig met een zwaar gemodde versie van Skyrim Special Edition. :9 ESO heb ik geprobeerd, en het is een goede MMORPG, maar toch werd het hem niet.
  zondag 18 juni 2017 @ 00:58:13 #282
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_171763320
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ben net weer begonnen met Elder Scrolls Online Morrowind, heb nog wel even te gaan voordat mijn Warden klaar is, lol.

Wel geinig, ik heb er een hele bereboel van gemaakt, een beer om te berijden als mount, een beer als aanvals pet en een kleine beer als non-combat pet :D

Ik zit eigenlijk te wachten op Agents of Mayhem & Max Payne 4.
Carpe Libertatem
pi_171763353
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:57 schreef Rezania het volgende:
Ik ben al weken bezig met een zwaar gemodde versie van Skyrim Special Edition. :9 ESO heb ik geprobeerd, en het is een goede MMORPG, maar toch werd het hem niet.
Skyrim heb ik al zo veel uur in zitten...ESO is nu gewoon een single player Elder Scrolls, ik kan bijna alles solo doen en dat is best leuk, als je alle drie de Pacts wil uitspelen dan ben je toch al wel verdomd lang bezig.
pi_171763364
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Voeg me anders toe, speel de laatste tijd ook wat, maar toch vooral die battlegrounds.

Heb ook een warden (lvl 23)
Je gaat het pas zien als je het door hebt
pi_171763368
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Skyrim heb ik al zo veel uur in zitten...ESO is nu gewoon een single player Elder Scrolls, ik kan bijna alles solo doen en dat is best leuk, als je alle drie de Pacts wil uitspelen dan ben je toch al wel verdomd lang bezig.
Weet ik, maar Skyrim blijft mijn dingetje. O+ 900h and counting.
pi_171763381
Voor het eerst net Gran Torino gezien, wat een gave film zeg en goed
pi_171763405
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Voeg me anders toe, speel de laatste tijd ook wat, maar toch vooral die battlegrounds.

Heb ook een warden (lvl 23)
Ik doe geen Battlegrounds maar ik wil je best toevoegen als je daar prijs op stelt. DM je account naam maar even
  zondag 18 juni 2017 @ 01:02:25 #288
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_171763407
Een gamer merkt helemaal niet hoeveel seconden 1 minuut heeft.
pi_171763422
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Weet ik, maar Skyrim blijft mijn dingetje. O+ 900h and counting.
Jij wint, ik heb "maar" 682 uur in Skyrim zitten ;)
  zondag 18 juni 2017 @ 01:04:05 #290
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_171763454
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik doe geen Battlegrounds maar ik wil je best toevoegen als je daar prijs op stelt. DM je account naam maar even
Vind het wel vet, gister hadden we een goeie groepsleider, met 2 groepen van 25 man heel plan uitgestippeld om zo'n keep in bezit te krijgen en al helemaal gaaf als alles dan ook nog eens goed gaat.
pi_171763471
Gewoon skysherriff, wel met 2keer de f nu
pi_171763477
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vind het wel vet, gister hadden we een goeie groepsleider, met 2 groepen van 25 man heel plan uitgestippeld om zo'n keep in bezit te krijgen en al helemaal gaaf als alles dan ook nog eens goed gaat.
Da's het leuke, natuurlijk, er is voor ieder wat wils.
pi_171763486
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jij wint, ik heb "maar" 682 uur in Skyrim zitten ;)
Ook een behoorlijk aantal. :P Op de PC met mods hoop ik?
pi_171763526
Moet wel zeggen dat de magie in ESO Een stuk beter is uitgewerkt qua animaties dan die in Skyrim. Ziet er veel gaver uit imo. Sowieso ziet heel ESO er goed uit, zeker vergeleken met WoW.
pi_171763607
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ook een behoorlijk aantal. :P Op de PC met mods hoop ik?
Uiteraard, zonder mods verlies je zoveel dat ik het niet echt leuk meer zou vinden.
pi_171763642
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:07 schreef Rezania het volgende:
Moet wel zeggen dat de magie in ESO Een stuk beter is uitgewerkt qua animaties dan die in Skyrim. Ziet er veel gaver uit imo. Sowieso ziet heel ESO er goed uit, zeker vergeleken met WoW.
Klopt en magic users zijn enorm krachtig in ESO terwijl het in Skyrim toch wat lastiger was met magic.
pi_171763667
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat zie je goed. Er valt een opvallende relatie op te merken tussen de algemene interesses van de meest markante figuren alhier en hoe ze zich verhouden tot politieke issues en tegenstanders. Ik heb ook meermaals gevraagd wie ik moet opzoeken om tot begrip te komen van hun politieke/filosofische overtuigingen. Noem een schrijver, 'intellectueel', een deskundige, een filosoof...Nee, geen enkele respons. Ze hebben geen clou. Een heel denksysteem opgebouwd uit gepopulariseerde soundbites en gedachtegangen welke ze ooit eens logisch hebben geacht omdat ene professor, journalist of docent ze aan hen aangereikt had.
Goede post!

Om een voorbeeldje aan te geven: er is een zekere denkkracht vereist en gewenst in zo'n topic over de EU en het monetaire aspect daarvan. Er is "Target2". Als je je inleest is dat een massavernietingswapen wat komt met een monetaire unie. Gevolg en consequentie. Zij zwijgen als het graf, laten zich niet zien. Weten niet dat het bestaat en wat dat dan impliceert. Zij hangen uitsluitend hier rond. In topics over dit soort belangrijke zaken komen ze nooit. Een SC is om uit te rusten van gedane zaken. Maar die zaken worden helemaal nooit gedaan.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171763697
ESO is trouwens ingrijpend veranderd met One Tamriel, alles schaalt nu naar jouw nivo, dus ieder gevecht wat je aangaat of quest die je doet is op jouw nivo...dat is weleens een schok. Voordeel is dat alle drops en rewards ook op jouw level zijn.
pi_171763781
Zie boven. Brood en spelen. zodat het volk niet mort.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')