abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171965936
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

En de nutella skinny disco dippen *O*
Die heb ik helaas gemist :(
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 juni 2017 @ 18:03:09 #127
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_171968930
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 26 juni 2017 @ 18:28:28 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_171969458
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_171972197
quote:
Geniaal!
  Redactie Sport dinsdag 27 juni 2017 @ 02:08:50 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_171980732
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

vooral grotere namen op BKS en dat zie je dan ook terug in de ticketprijs.
Da's alleen dit jaar, eigenlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_171983210
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 02:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Da's alleen dit jaar, eigenlijk.
Ook vorig jaar scheelde het 30-50 euro afhankelijk van wanneer je de kaartjes kocht, uitgezonderd de extreme early birds van bks. Uiteraard inclusief camping om het eerlijk te houden.
pi_171999159
Vond de line-up echt veel minder dan vorig jaar en de programmering ronduit slecht. Veel acts die naar mijn mening op vrijdag- of zaterdagavond hadden moeten worden gezet, in plaats van vroeg op vrijdag of laat op zondag.

Maar toch: Down The Rabbit Hole <3
Volgend jaar weer!
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:08:35 #133
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_172025535
Behalve het feit dat de 3voor12-site steeds ontoegankelijk wordt, vond ik de concertverslagen behoorlijk met azijn geschreven. ik heb me behoorlijk vermaakt (en met mij een volle Hotot) bij Xavier Rudd. Die man liet de zon schijnen! Maar als je dan de recentie leest zou je je bijna schamen dat je hebt staan kijken.

Ik blijf wel moeite houden met die tentnamen. Je moet behoorlijk wat drank ophebben wil je die fatsoenlijk uit kunnen spreken, maar dan weet je al niet meer hoe ze heten. Er zijn toch ook wel minder obscure konijnenrassen.
De mensen zijn gek geworden
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 juni 2017 @ 20:17:28 #134
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_172025778
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:08 schreef Da hopman het volgende:
Behalve het feit dat de 3voor12-site steeds ontoegankelijk wordt, vond ik de concertverslagen behoorlijk met azijn geschreven. ik heb me behoorlijk vermaakt (en met mij een volle Hotot) bij Xavier Rudd. Die man liet de zon schijnen! Maar als je dan de recentie leest zou je je bijna schamen dat je hebt staan kijken.

Ik blijf wel moeite houden met die tentnamen. Je moet behoorlijk wat drank ophebben wil je die fatsoenlijk uit kunnen spreken, maar dan weet je al niet meer hoe ze heten. Er zijn toch ook wel minder obscure konijnenrassen.
Sowieso, al die recensies met BKS vergelijkingen. (Ja Soulwax was echt goed, alleen net niet zo goed als op BKS) ja boeiend, het was toch goed.

Die vergelijking gaat amper op voor andere events hier in NL.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:23:12 #135
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172025935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:08 schreef Da hopman het volgende:
Ik blijf wel moeite houden met die tentnamen. Je moet behoorlijk wat drank ophebben wil je die fatsoenlijk uit kunnen spreken, maar dan weet je al niet meer hoe ze heten. Er zijn toch ook wel minder obscure konijnenrassen.
Wij zijn dan ook het hele weekend in die zwarte, die blauwe en die zandtent geweest.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172029524
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:08 schreef Da hopman het volgende:
Behalve het feit dat de 3voor12-site steeds ontoegankelijk wordt, vond ik de concertverslagen behoorlijk met azijn geschreven. ik heb me behoorlijk vermaakt (en met mij een volle Hotot) bij Xavier Rudd. Die man liet de zon schijnen! Maar als je dan de recentie leest zou je je bijna schamen dat je hebt staan kijken.

Ik blijf wel moeite houden met die tentnamen. Je moet behoorlijk wat drank ophebben wil je die fatsoenlijk uit kunnen spreken, maar dan weet je al niet meer hoe ze heten. Er zijn toch ook wel minder obscure konijnenrassen.
-dubbel-
pi_172029560
Bazart wordt ook helemaal afgebrand terwijl het, hoewel niet spannend/speciaal, een prima optreden was. Maar ja, blijkbaar mag je 'pop' muziek niet leuk vinden.

Wij zijn gewoon voor tent 1, 2 en 3 gegaan :')
  donderdag 29 juni 2017 @ 10:09:17 #138
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_172037150
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:08 schreef DavetheNL het volgende:

Bazart wordt ook helemaal afgebrand terwijl het, hoewel niet spannend/speciaal, een prima optreden was. Maar ja, blijkbaar mag je 'pop' muziek niet leuk vinden.

Wij zijn gewoon voor tent 1, 2 en 3 gegaan :')
Vorig jaar had ik op basis van het geweldige 'Goud' en de bijbehorende EP last minute een kaartje gekocht om ze te zien in Tivoli De Helling, maar dat was één van de langste anderhalf uur concert van mijn leven die ik vrijwillig heb uitgezeten in de hoop nog wat goede nummers nog te horen. Ze hadden de radiovriendelijke truukjes in elk geval goed onder de knie. :')

tl;dr: Ik vond ze vóór de doorbraak en backlash al ruk. :')
pi_172040641
quote:
15s.gif Op donderdag 29 juni 2017 10:09 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik op basis van het geweldige 'Goud' en de bijbehorende EP last minute een kaartje gekocht om ze te zien in Tivoli De Helling, maar dat was één van de langste anderhalf uur concert van mijn leven die ik vrijwillig heb uitgezeten in de hoop nog wat goede nummers nog te horen. Ze hadden de radiovriendelijke truukjes in elk geval goed onder de knie. :')

tl;dr: Ik vond ze vóór de doorbraak en backlash al ruk. :')
Haha smaken verschillen natuurlijk en weet ook niet of ik een los concert zou bezoeken, maar voor een middag show was het prima te doen. Snap gewoon niet dat een recensie negatief is ivm de nummers (oa kansloze blof bash) en niet betreffende het optreden. Doe dan geen verslag, zoals ze gelukkig bij Roosevelt ook niet gedaan hebben.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 20:16:19 #140
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_172075082
Zo nog even in het kort een verslagje van mijn DTRH.
Vrijdag... aankomen op de parkeerplaats, 400 meter lopen en binnen. O+
Tent opzetten, paar 100 meter naar de ingang van het festivalterrein, wat er mijn inziens weer fraai uitziet.

Vrijdag:
- My Baby, wat een fijne band om mee te beginnen O+
- Pond, minder psychedelisch dan ik verwacht en gehoopt had, maar nog steeds leuk :)
- Tash Sultana, ik vond het fijn :Y
- Bonono, buiten geluisterd, klonk zeker niet slecht :)
- Rag'n' Bone Man, hij zingt prima, maar ja, dat is het dan ook wel. :{
- Moderat, helaas had Massive Attack afgezegd, maar toch.. het is een vette show.
- Trentmoller, van buiten de tent gevolgd en klonk zeker niet verkeerd :)

Zaterdag
- moeizame start door beroerd slapen op dat kolere luchtbed ;(
- Na een goed ontbijt (scrambeld eggs) richt festivalterrein
- Orchestra Baobab geluisterd buiten de tent, klonk gezellig :)
- Babylon Circus, grappig, aardige opstarter, muzikaal natuurlijk niet zo geweldig.
- Bazart ontweken *O*
- Warhaus, zwoel, sexy, geil, gewoon erg fijn! ^O^
- Typhoon, feestje! ^O^
- Benjamin Clementine, niet zo sterk als op plaat, maar toch... hij speelt Condoleance O+
- Nao, best grappig
- Fleet Foxes O+

Zondag
- Hamilton Leithauser, best fijn om mee te beginnen :)
- Avelanches, leuk die clips erbij, maar niet boeiend genoeg om alles in de tent te gaan bekijken :)
- Temples, leuk, heeft potentie :)
- Spoon, erg fijn :Y
- Lemon Twigs, over potentieel gesproken ^O^
- Xavier Rudd, stukje gezien.. mwah :{
- Warpaint, minder goed dan verwacht, maar nog steeds leuk :)
- De la Soul, ze maakten er een leuke show van :)
- Father John Misty _O_
- Oscar & the wolf, niet slecht, maar ook niet zo leuk als twee jaar geleden en wat ziet ie eruit zeg :o :)

minpunten:
- het geluid in de hotot
- mensen die het ' leuk' vinden de graslappen van de wanden te halen
- jammer dat de wind het fris maakte
- heb het café in de hotot gemist, wat vorig jaar elke keer na de hoofdact was. Dat vond ik echt supergezellig.

pluspunten:
- de tosti's bij Heet Brood :9
- de patat :9
- betalen met muntjes ^O^
- de sfeer O+
- Fuzzy Lop op een betere plek ^O^
- de loopafstanden O+

Tot volgend jaar O+ ^O^ :W
  zaterdag 1 juli 2017 @ 22:29:01 #141
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_172101030
Nu op NPO3 nog een samenvatting.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_172105739
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:29 schreef TAV74 het volgende:
Nu op NPO3 nog een samenvatting.
De NPO weet zo'n festival weer wel te marginaliseren tot een paar generieke 3FM-achtige dingetjes versneden met beelden van geforceerd "vrij zijn" hoelahoepen en met glitter besmeurde strandballen overgooien, hè? Bijzonder. Wat doet zo'n Giel Beelen daar nog in beeld, joh. Ga je memories schrijven. De presentatie lag het niet eens aan, die tolereer ik. Schuin oog gekeken, één goed moment gezien, de hemelbestormende afsluiter van Father John Misty. Hoogtepunten Pond en Spoon zijn volledig opgenomen en hadden ze in ieder geval gedeeltes toestemming voor, geen seconde van teruggezien. Gelukkig hebben we Dimeadozen nog.
  zondag 2 juli 2017 @ 13:12:46 #143
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_172111089
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 02:40 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

De NPO weet zo'n festival weer wel te marginaliseren tot een paar generieke 3FM-achtige dingetjes versneden met beelden van geforceerd "vrij zijn" hoelahoepen en met glitter besmeurde strandballen overgooien, hè? Bijzonder. Wat doet zo'n Giel Beelen daar nog in beeld, joh. Ga je memories schrijven. De presentatie lag het niet eens aan, die tolereer ik. Schuin oog gekeken, één goed moment gezien, de hemelbestormende afsluiter van Father John Misty. Hoogtepunten Pond en Spoon zijn volledig opgenomen en hadden ze in ieder geval gedeeltes toestemming voor, geen seconde van teruggezien. Gelukkig hebben we Dimeadozen nog.
Die 'interviews' van Tim zijn wel echt grappig.
  maandag 3 juli 2017 @ 22:39:52 #144
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_172152039
Is dat Eric van Eerdenburg op het eind met: "Humorloos stuk vuil"
De mensen zijn gek geworden
pi_172152477
Nee, Peter te Bos :)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:53:28 #146
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_172159099
Beetje popiejopie "Het Gat" vullen en dan zo zuur reageren. :N
"Het is wel voor de TV hè!"
Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
De mensen zijn gek geworden
pi_172187391
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:53 schreef Da hopman het volgende:
Beetje popiejopie "Het Gat" vullen en dan zo zuur reageren. :N
"Het is wel voor de TV hè!"
Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
Hij natuurlijk wel de vormgevingsklus bij LL kwijt....wellicht is ie daar zuur over O-)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')