abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 28 juni 2017 @ 10:19:26 #76
372780 99.999
Komt voor 100.000
pi_172010737
Na het klappen van de formatie heeft Klaver het standpunt van GL heel helder toegelicht.
De boze kereltjes willen het niet tot zich nemen maar dat maakt verder weinig uit. Geeft figuren als Piet immers weer alle ruimte om te liegen.
Ik kan tellen
  woensdag 28 juni 2017 @ 10:54:03 #77
418547 Old_Pal
Mijn opinies zijn feiten
pi_172011563
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:19 schreef 99.999 het volgende:
Na het klappen van de formatie heeft Klaver het standpunt van GL heel helder toegelicht.
Oh ja? Heeft Klaver al toegegeven dat hij een marionet is van de asielzoekersmaffia? Er worden miljoenen en miljoenen verdiend door mensenhandelaren, mensensmokkelaars, advocaten en NGO's met het product 'asielzoeker'. Asielzoekers worden door deze oorlogsmisdadigers verleid tot uiterst gevaarlijke boottochten die jaarlijks duizenden en duizenden doden tot gevolg hebben. De (inter)nationale criminelen die Klaver naar voren hebben geschoven om hun belangen in Nederland te vertegenwoordigen, verliezen heel wat bloedgeld indien deze immigratie (waaronder heel veel potentiŽle terroristen en toekomstige permanente bijstandtrekkers) opdroogt.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  woensdag 28 juni 2017 @ 14:39:22 #78
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_172017451
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:54 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Oh ja? Heeft Klaver al toegegeven dat hij een marionet is van de asielzoekersmaffia? Er worden miljoenen en miljoenen verdiend door mensenhandelaren, mensensmokkelaars, advocaten en NGO's met het product 'asielzoeker'. Asielzoekers worden door deze oorlogsmisdadigers verleid tot uiterst gevaarlijke boottochten die jaarlijks duizenden en duizenden doden tot gevolg hebben. De (inter)nationale criminelen die Klaver naar voren hebben geschoven om hun belangen in Nederland te vertegenwoordigen, verliezen heel wat bloedgeld indien deze immigratie (waaronder heel veel potentiŽle terroristen en toekomstige permanente bijstandtrekkers) opdroogt.
Dit is een enorme omkering van de werkelijkheid.

De club die deze randvoorwaarden hebben gecreŽerd: rechts

De club die er de afgelopen 15-30 jaar niets aan deed: rechts

De club die alle mensenrechten aan de laars lapt en dat verdoezeld (kranten censureert): rechts

De advocatuur: overwegend rechts.

Mensensmokkelaars, georganiseerde criminaliteit: dito.

Om het duidelijk te maken zal ik even Weltschmerz quoten:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Typisch rechts antwoord op/gebruik van terrorisme. Gaan we de Saudische financiering van haatpredikers aanpakken? Nee, want dat kost de rijksten geld. Gaan we linksige dictators die de islam in eigen land in toom houden met rust laten? Nee, want die zitton onze rijksten in de weg bij het graaien daar. Gaan we de immigratie uit moslimlanden strenger controleren of zelfs beperken? Nee, want dat kost de rijksten geld. Gaan we de godsdienstvrijheid gelijkstellen met seculiere vrijheden en dus beperken? Nee, natuurlijk niet.

We gaan alle eigen burgers in de kont loeren en beroven van hun mensenrechten om een politiestaat op te tuigen waar de DDR tevreden mee zou zijn. Wie weet wanneer dat nog meer van pas komt. Aan het moslimterrorisme zal dat niet veel doen, daarvoor branden we een kaarsje en projecteren we een vlag.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat geldt eigenlijk voor alle rechtse regeringen. Bush liet meteen na zijn inauguratie de terrorisme-bestrijding versloffen en werd al snel beloond met 9/11, wat voor hem alleen maar meer aanleiding was om het terrorisme middels de invallen in Afghanistan en Irak een nieuwe impuls te geven. We weten allemaal waar de wapens van ISIS vandaan komen, we weten wie Libie tot islamterroristisch paradijs gebombaardeerd heeft. We weten wel ongeveer wat Saudi-ArabiŽ aan het internationale moslimterrorisme bijdraagt en wie daar allemaal vriendjes mee is. We weten ook wie er financieel profiteert van de war on terrorism en met welke politici die de beste vriendjes zijn. We zien ook dat anti-terrorisme wetgeving heel handig van pas komt als er vreedzame protesten tegen Wall Street moeten worden neergeslagen.

We kennen natuurlijk allemaal van die dystopische boeken en films waarin de toekomstige staat angst voor terrorisme organiseert om de eigen bevolking eronder te houden. Nou is dat fictie en niet de huidige realiteit, maar een dergelijk motief bij de staat was niet ongeloofwaardig. Nu zien we onze eigen staten weigeren om ook maar iets anders tegen terrorisme te doen dan meer macht over de eigen burgers uitoefenen maar is de vraag "Willen jullie eigenlijk wel echt zo graag van dat terrorisme af?" taboe. Het is de afgelopen 15 jaar alleen maar erger geworden, en veel erger, het is ook duidelijk dat de rechtse Westerse regeringen daaraan bijgedragen hebben, dus zijn het dan allemaal ontzettend incompetente faalhazen, of willen ze niet echt?
En dat al in 1993
Gandhi - “The world has enough for everyone's need, but not enough for everyone's greed.”
  woensdag 28 juni 2017 @ 14:59:21 #79
418547 Old_Pal
Mijn opinies zijn feiten
pi_172017879
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:39 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De club die alle mensenrechten aan de laars lapt en dat verdoezeld (kranten censureert): rechts

Het is echt niet te geloven hoe links nepnieuws onderbouwd met nepfeiten. :9

Het is overduidelijk dat Klaver een Nederlands filiaal bestiert van een internationale criminele organisatie die onder het mom van 'solidariteit', 'barmhartigheid' en 'rechtvaardigheid' (typische linkse dogma's) duizenden verdronken Afrikanen op hun bloedige geweten hebben.
  woensdag 28 juni 2017 @ 15:02:57 #80
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_172017954
linkse gekkies en rechtse gekkies met elkaar in discussie en alles is de schuld van de ander, wat een wereld :')
pi_172019153
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Typisch rechts antwoord op/gebruik van terrorisme. Gaan we de Saudische financiering van haatpredikers aanpakken? Nee, want dat kost de rijksten geld.
-knip-
Sterker nog, Irak werd aangevallen met als smoes 9/11 maar de aanslag werd gefinancierd en georganiseerd vanuit Saudi-ArabiŽ. Iedereen in de USA weet dit nu - iederen die het nieuws volgt - en toch is er geen woord van kritiek richting SA gekomen bij het politieke establishment en kustte Trump laatst weer hun kont. Goed, voor Trump is dat allemaal te ingewikkeld maar dat is een ander verhaal, Obama deed hetzelfde en hij heeft toch wel de vereiste cognitieve kwaliteiten om dit alles te overzien. Hij is een corporate sellout maar hij is zeker niet dom.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 28 juni 2017 @ 15:51:53 #82
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_172019163
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:59 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Het is echt niet te geloven hoe links nepnieuws onderbouwd met nepfeiten. :9

Het is overduidelijk dat Klaver een Nederlands filiaal bestiert van een internationale criminele organisatie die onder het mom van 'solidariteit', 'barmhartigheid' en 'rechtvaardigheid' (typische linkse dogma's) duizenden verdronken Afrikanen op hun bloedige geweten hebben.
Heb je hier bronnen voor? Ik heb prima bronnen voor mijn bewering over wat deze migratie veroorzaakt, en de dubbele agenda van het CDA en VVD hierin.
En dat al in 1993
Gandhi - “The world has enough for everyone's need, but not enough for everyone's greed.”
pi_172019248
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hardvochtige en willekeurige migratiebeperkingen: heel libertarisch inderdaad. Eens te meer blijkt het een dun laagje chroom over een hele hoop ranzigheid te zijn.

Ook vooral niet de vraag stellen wie nu de laatste 30 jaar het migratiebeleid heeft vormgegeven, hoe streng het in internationaal perspectief al reeds is, en welke kabinetten volgens deugdelijk onderzoek van Oxford en Cambridge nu daadwerkelijk de migratie hebben beperkt en beleid effectief aanscherpte ipv ronkende racistische retoriek (hint: de PvdA zat er altijd in, en ja daar horen ook de zeer succesvolle OSW programma's bij).
Eh, even iets anders, waarom deden Oxford en Cambridge hier onderzoek naar? Ik weet dat ze zo'n beetje alles wat onderzocht kan worden onderzoeken maar de Nederlandse politiek ligt niet het meest voor de hand voor zo'n universiteit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 28 juni 2017 @ 16:03:21 #84
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_172019500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 15:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eh, even iets anders, waarom deden Oxford en Cambridge hier onderzoek naar? Ik weet dat ze zo'n beetje alles wat onderzocht kan worden onderzoeken maar de Nederlandse politiek ligt niet het meest voor de hand voor zo'n universiteit.
Omdat ze pakweg de 20 grootste Europese landen namen. Alleen zo worden trends zichtbaar. Nederland zat erbij. Een van de co-auteurs was trouwens een Nederlander (Hein de Haas).
En dat al in 1993
  woensdag 28 juni 2017 @ 19:08:53 #85
418547 Old_Pal
Mijn opinies zijn feiten
pi_172023942
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 15:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Heb je hier bronnen voor? Ik heb prima bronnen voor mijn bewering over wat deze migratie veroorzaakt, en de dubbele agenda van het CDA en VVD hierin.
Ik kijk naar het gedrag van een politicus, niet wat over hem wordt gezegd of beweerd. Een politicus die door de VN beheerde opvangcentra afwijst en koste wat het kost in groten getale Afrikanen persoonlijk wil ophalen en hen woningen, werk, zorg en vrouwen om niet geeft, kan niet anders dan lid zijn van de georganiseerde misdaad.
pi_172031729
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:39 schreef Klopkoek het volgende:
Zoals gewoonlijk keer jij alles weer om ja.
quote:
Wie wil er nooit kritiek horen over immigratie en de islam: links
quote:
Wie waren vaak burgemeester in de grote steden en ontkenden alles en keken decennia lang weg voor de problemen: links
quote:
De club die mensenrechten voor criminelen, terroristen, oorlogsmisdadigers, illegale economische migranten en de radicale islam belangrijker vindt dan de veiligheid van de Nederlandse burger: links
quote:
De asieladvocatuur/industrie en het Openbaar Ministerie : overwegend links
quote:
Hoe kom je erbij ? NGO,s die migranten van Afrika naar Europa smokkelen: links
  donderdag 29 juni 2017 @ 09:33:45 #87
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_172036322
Het Openbaar Ministerie is links... man, man in wat voor neonazi wereld leef jij.

De partijen die telkens weer de grens open zetten en de boel platbombarderen zijn alles behalve links
En dat al in 1993
  donderdag 29 juni 2017 @ 09:36:06 #88
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_172036380
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:58 schreef bluemoon23 het volgende:
Wie waren vaak burgemeester in de grote steden en ontkenden alles en keken decennia lang weg voor de problemen: links
Dit is ťťn van de grootste mythes ooit. Het waren de linkse grote steden die als eerste de ravages zagen. Zij lobbyden voor beleid van de Rijksoverheid, en het resultaat was Roger van Boxtel als grote steden en integratie minister tijdens Paars. De VVD wilde namelijk wel een liberale minister daar hebben.

Zonder de grote steden was die integratie en immigratie minister nooit gekomen, en het was Job Cohen die de strengste immigratie wet van heel Europa in elkaar timmerde.
En dat al in 1993
pi_172036420
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dit is ťťn van de grootste mythes ooit. Het waren de linkse grote steden die als eerste de ravages zagen. Zij lobbyden voor beleid van de Rijksoverheid, en het resultaat was Roger van Boxtel als grote steden en integratie minister tijdens Paars. De VVD wilde namelijk wel een liberale minister daar hebben.

Zonder de grote steden was die integratie en immigratie minister nooit gekomen, en het was Job Cohen die de strengste immigratie wet van heel Europa in elkaar timmerde.
Wie hem het eerste ruikt...
Ņ
  donderdag 29 juni 2017 @ 10:16:16 #90
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_172037317
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:38 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wie hem het eerste ruikt...
Vertel eens. Ed van Tijn heeft hoogstpersoonlijk de wervingscontracten opgesteld en de gezinshereniging ondertekend? Wat een flauwekul.
En dat al in 1993
  donderdag 29 juni 2017 @ 10:17:32 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172037358
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:36 schreef Klopkoek het volgende:

Was dat na of voor de opkomst van Pim Fortuin?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 29 juni 2017 @ 10:18:24 #92
372780 99.999
Komt voor 100.000
pi_172037382
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was dat na of voor de opkomst van Pim Fortuin?
Voor uiteraard.
Ik kan tellen
pi_172038200
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:36 schreef Klopkoek het volgende: en het was Job Cohen die de strengste immigratie wet van heel Europa in elkaar timmerde.
Strenge immigratiewetten heb je geen bal aan als de immigranten onder de stempel "vluchteling" alsnog binnenkomen en een aanslag doen op het verzorgingsstelsel.
  donderdag 29 juni 2017 @ 10:52:22 #94
372780 99.999
Komt voor 100.000
pi_172038290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 10:48 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Strenge immigratiewetten heb je geen bal aan als de immigranten onder de stempel "vluchteling" alsnog binnenkomen en een aanslag doen op het verzorgingsstelsel.
Zelfs in het zeer uitzonderlijke jaar 2015 werden de aantallen uit de jaren '90 niet gehaald.
De boosrechtse typetjes worden steeds meer een karikatuur van zichzelf zo _O-
Ik kan tellen
pi_172038333
Dat de aantallen van de jaren 90 niet gehaald worden wil niet zeggen dat het nu daarom weinig is.
Dat is een kulargument.

En dat jij "boosrechtse typetjes" in je mond durft te noemen 8)7
Als er iemand hier of Fok model staat voor booslinks dan ben jij het wel :{w
  donderdag 29 juni 2017 @ 11:00:35 #96
372780 99.999
Komt voor 100.000
pi_172038490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 10:54 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat de aantallen van de jaren 90 niet gehaald worden wil niet zeggen dat het nu daarom weinig is.
Dat is een kulargument.
Voor jou is vermoedelijk iedereen met een kleurtje teveel. Rationeel bekeken zijn de aantallen vluchtelingen flink gedaald stelt het allemaal echter weinig meer voor.
quote:
En dat jij "boosrechtse typetjes" in je mond durft te noemen 8)7
Als er iemand hier of Fok model staat voor booslinks dan ben jij het wel :{w
Aha :s)
Ik kan tellen
  donderdag 29 juni 2017 @ 11:10:02 #97
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_172038747
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 10:48 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Wat 99.999 zegt.

Daarnaast heeft het VNO NCW zelf aangegeven dat ze wel die Syrische vluchtelingen wel willen hebben, en zo een Kroes en Jorritsma ook. Dus de dubbele belangen zitten zeker niet alleen bij GroenLinks en PvdA (minder zelfs).

Het hele riedeltje van Elsevier: meer vluchtelingen = meer PvdA stemmen klopt helemaal niets van. In alle landen zie je juist dat het progressieve partijen stemmen kost. …ťn van de hoofdredenen waarom Labour in Amerika geen voet aan de grond kreeg.
En dat al in 1993
pi_172038964
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2017 11:00 schreef 99.999 het volgende:Voor jou is vermoedelijk iedereen met een kleurtje teveel.
Zoals gebruikelijk bij radicaal links wil jij het weer op racisme en huidskleur gooien.
Maar daar gaat het mij niet om bij immigranten.
Ik bekijk het puur rationaal
Als we al immigranten nodig zouden hebben voor bepaalde beroepen, dan moeten ze iets te bieden hebben aan Nederland, een relevante opleiding, werkervaring en competenties hebben.
Bijstandstrekkers hebben we niets aan, die hebben we nu al genoeg
quote:
Rationeel bekeken zijn de aantallen vluchtelingen flink gedaald stelt het allemaal echter weinig meer voor.
Ook de tienduizenden die nu binnenkomen zijn teveel als ze niets bijdragen aan de maatschappij en alleen maar een belasting zijn voor de verzorgingsstaat.
  donderdag 29 juni 2017 @ 12:24:42 #99
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172040665
Klopkoek, waren die strenge immigratie wetten van Job Cohen van voor of na de opkomst van Pim Fortuin?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 29 juni 2017 @ 12:33:58 #100
372780 99.999
Komt voor 100.000
pi_172040817
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 11:16 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Zoals gebruikelijk bij radicaal links wil jij het weer op racisme en huidskleur gooien.
Maar daar gaat het mij niet om bij immigranten.
Ik bekijk het puur rationaal
Als we al immigranten nodig zouden hebben voor bepaalde beroepen, dan moeten ze iets te bieden hebben aan Nederland, een relevante opleiding, werkervaring en competenties hebben.
Bijstandstrekkers hebben we niets aan, die hebben we nu al genoeg
Gezien je overdadige eerdere racistische opmerkingen hier neem ik dit niet heel erg serieus. Zou wat mal zijn als dat plots veranderd zou zijn. En als tegen racisme zijn me radicaal links maakt, dan is dat maar zo, ik weet wie het zegt :).
Overigens ging het over vluchtelingen en niet zozeer over arbeidsmigranten, dat je dat in je woede door elkaar haalt zegt ook wel weer genoeg.
quote:
Ook de tienduizenden die nu binnenkomen zijn teveel als ze niets bijdragen aan de maatschappij en alleen maar een belasting zijn voor de verzorgingsstaat.
Vluchtelingen opvangen kost inderdaad wat. In een beschaafd land is dat verder ook niet echt een probleem. Zeker als de omvang van de problematiek beheersbaar is.
Ik kan tellen
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')