abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 juni 2017 @ 20:22:27 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171776639
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij creëert toch verdomd weinig zelf.
Hij is constant in beweging, altijd op zoek naar de kaats en is voor zijn lengte nog behoorlijk lichtvoetig vind ik. Het is geen Kramer of De Jong die alleen op voorzetjes lopen, dat was mijn punt meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171776646
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er loopt niet echt top materiaal in Nederland. Niet de nieuwe Robben in ieder geval.
Verder eens hoor. Goede spits, uitstekend aanspeelpunt, ontzettend balvast. Maar dit zijn wel de Nederlandse velden. Ik hoop van ganser harte dat hij blijft maar je bent een dief van je eigen portemonnee als je hem niet weg doet wanneer er 20 miljoen geboden zou worden.
5 jaar geleden was ik het met je eens geweest, maar met de bedragen die nu omgaan in het voetbal niet. 20 miljoen is echt te weinig. Daar ga je nooit een waardige opvolger voor kunnen vinden en tegelijk het sportieve gat dichten dat hij achterlaat.

Als Jorgensen weggaat verkopen we dan ook 80% van alle gescoorde doelpunten want Elia, Berghuis en Kuyt zijn al weg. Ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om na zo'n goed jaar weer een vrije val te maken, jij wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 20:23:37 ]
  zondag 18 juni 2017 @ 20:23:00 #178
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171776650
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat heeft alleen maar te maken omdat de speelstijl van Feyenoord hem goed ligt.

Hij heeft dezelfde fysiek als Hooijdonck en Pelle. Grote sterke voetballers die fysiek in de zestien de duels winnen en kunnen scoren bij aanvoor vanaf de zijkanten.

Waarom Kramer het niet redt en Jorgensen wel? Omdat Jorgensen ook goed kan voetballen en inzicht heeft..

Het is helemaal niet ingewikkeld hoor...maar of jij het gaat snappen......
Je herhaalt gewoon wat ik bedoel. Hij is helemaal niet zo goed, maar nu gewoon op zijn plek. Genoeg aanvoer.

En dat komt ook door het waardeloze niveau waarop er in de Eredivisie wordt verdedigd.
pi_171776655
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ajax verkoopt haar speler standaard voor 10 miljoen meer puur door de imago/bekendheid van de club. Dat gaat ons sowieso nooit lukken
Door Ajax verkochte spelers slagen simpelweg relatief vaak. Daarnaast heeft Klaassen goed gepresteerd in Europa.
pi_171776691
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:23 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Door Ajax verkochte spelers slagen simpelweg relatief vaak. Daarnaast heeft Klaassen goed gepresteerd in Europa.
Hoef je mij niet uit te leggen. Ik leg geen vergelijking met Ajax. Wat die club doet moeten ze zelf weten, maar dat ze spelers weten te verkopen is allang duidelijk.
pi_171776712
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je herhaalt gewoon wat ik bedoel. Hij is helemaal niet zo goed, maar nu gewoon op zijn plek. Genoeg aanvoer.

En dat komt ook door het waardeloze niveau waarop er in de Eredivisie wordt verdedigd.
Wat is goed dan? Messie Neymar Suarez Ronaldo

Je moet de categorieën wel goed uit elkaar kunnen houden waar we hier over discussiëren

Voor de duidelijkheid Jorgensen is europese subtop

ZIjn fysiek is beter geschikt voor Engelse topvoetbal dan die van Vincent Janssen.

Pelle had ook geen fuck gepresteerd nergens voordat hij naar Feyenoord kwam. Na Feyenoord heeft hij het ook aardig gedaan in Engeland.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171776813
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:25 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hoef je mij niet uit te leggen.
Blijkbaar wel, want je benoemt de verkeerde reden waarom Ajax hoge transferbedragen ontvangt.

quote:
Ik leg geen vergelijking met Ajax.
Dat deed je wel.

quote:
Wat die club doet moeten ze zelf weten,
Ok, is goed.
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 20:33:22 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171776858
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:22 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

5 jaar geleden was ik het met je eens geweest, maar met de bedragen die nu omgaan in het voetbal niet. 20 miljoen is echt te weinig. Daar ga je nooit een waardige opvolger voor kunnen vinden en tegelijk het sportieve gat dichten dat hij achterlaat.

Als Jorgensen weggaat verkopen we dan ook 80% van alle gescoorde doelpunten want Elia, Berghuis en Kuyt zijn al weg. Ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om na zo'n goed jaar weer een vrije val te maken, jij wel?
Ja leuk dat die bedragen 40/45 keer over de kop gaan. Maar daarmee is niet gezegd dat het een vrijbrief is om maar uit te geven aan een speler wat een gek er voor geeft.
Zoals je zelf aangaf hebben onze vrienden uit amsterdam gewoon de naam mee en staven zij dit ook met topspelers de afgelopen 25 jaar.

Wie is er van Feyenoord op onze huidige trainer na, geslaagd bij echt een topclub? Zoals Bergkamp/de Boertjes/Jonk/vd Sar/Overmars/Kluivert/Bogarde/Suarez/KJH/Sneijder, en ik vergeet er vast nog wel een zooitje, dat wel deden?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171776897
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:31 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want je benoemt de verkeerde reden waarom Ajax hoge transferbedragen ontvangt.

[..]

Dat deed je wel.

[..]

Ok, is goed.
De enige reden dat Ajax hoge transfersommen ontvangt is dat de salarissen in Amsterdam heeeeeel wat hoger liggen dan in Rotterdam.

25-30 miljoen meer. Feyenoord kan helemaal niet meegaan met die salarissen.

Dus als clubs komen moeten ze gewoon meer betalen om die contracten af te kopen. Het heeft geen fuck met het imago van ajax ofzo te maken.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171776927
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De enige reden dat Ajax hoge transfersommen ontvangt is dat de salarissen in Amsterdam heeeeeel wat hoger liggen dan in Rotterdam.

25-30 miljoen meer. Feyenoord kan helemaal niet meegaan met die salarissen.

Dus als clubs komen moeten ze gewoon meer betalen om die contracten af te kopen. Het heeft gen fuck met het imago van ajax ofzo te maken.....
Ja man.
Wij hebben de afgelopen jaren ook tal van spelers van het kaliber Eriksen of Vertonghen gehad. Het is enkel een kwestie van naam en salarissfeer, heeft niks te maken met de kwaliteit van sommige talenten daar.
pi_171776929
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De enige reden dat Ajax hoge transfersommen ontvangt is dat de salarissen in Amsterdam heeeeeel wat hoger liggen dan in Rotterdam.

25-30 miljoen meer. Feyenoord kan helemaal niet meegaan met die salarissen.

Dus als clubs komen moeten ze gewoon meer betalen om die contracten af te kopen. Het heeft geen fuck met het imago van ajax ofzo te maken.....
Nog nooit zo'n warrig verhaal gelezen als dit.
* Verwijderd *
pi_171776937
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja leuk dat die bedragen 40/45 keer over de kop gaan. Maar daarmee is niet gezegd dat het een vrijbrief is om maar uit te geven aan een speler wat een gek er voor geeft.
Zoals je zelf aangaf hebben onze vrienden uit amsterdam gewoon de naam mee en staven zij dit ook met topspelers de afgelopen 25 jaar.

Wie is er van Feyenoord op onze huidige trainer na, geslaagd bij echt een topclub? Zoals Bergkamp/de Boertjes/Jonk/vd Sar/Overmars/Kluivert/Bogarde/Suarez/KJH/Sneijder, en ik vergeet er vast nog wel een zooitje, dat wel deden?
Kan alleen Van Persie zo opnoemen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 20:39:18 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171777010
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kan alleen Van Persie zo opnoemen.
Exact. En daarom zullen ze daar in Amsterdam vanuit Engeland ook meer geld vangen voor een ogenschijnlijke koekenbakker, zoals sommige Klaassen hier betitelen, vangen. Die vinden het volgens mij raar dat een Clasie voor bijna een 3e van die prijs weg ging.

Naïevelingen :').
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171777036
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nog nooit zo'n warrig verhaal gelezen als dit.
Nee?

Maar zo werkt het in de echte voetbalwereld.

Neymar is laatst ingeschaald op een verkoopwaarde van een paar honderd miljoen......wat denk je dat hij hetzelfde salaris als Jorgensen heeft.

TRANSFERWAARDE HEEFT TE MAKEN MET

leeftijd, hoe lang kan een speler nog mee

Salaris, bij een geschil kan een rechter zelfs via tabellen x factor van zijn salaris nemen en van daaruit een transferwaarde aan vasstellen....volgens mij is dat gebeurd in het gevalletje van Suarez van Fc Groningen naaR AJAX

Commercielle waarde voor een club...zie gevalletje Bale bij Real Madrid.....

en zo zullen er meer factoren zijn om tot een transferwaarde te komen.

WIE WIL ER NOG MEER LES HEBBEN VAN MIJ? :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 18 juni 2017 @ 20:41:35 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171777052
Niet gelezen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171777073
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nee?

Maar zo werkt het in de echte voetbalwereld.

Neymar is laatst ingeschaald op een verkoopwaarde van een paar honderd miljoen......wat denk je dat hij hetzelfde salaris als Jorgensen heeft.

TRANSFERWAARDE HEEFT TE MAKEN MET

leeftijd, hoe lang kan een speler nog mee

Salaris, bij een geschil kan een rechter zelfs via tabellen x factor van zijn salaris nemen en van daaruit een transferwaarde aan vasstellen....volgens mij is dat gebeurd in het gevalletje van Suarez van Fc Groningen naaR AJAX

Commercielle waarde voor een club...zie gevalletje Bale bij Real Madrid.....

en zo zullen er meer factoren zijn om tot een transferwaarde te komen.

WIE WIL ER NOG MEER LES HEBBEN VAN MIJ? :)
Dank je, een nog warriger stuk
* Verwijderd *
pi_171777089
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:14 schreef Caland het volgende:
Het is ook helemaal geen boeiende discussie of hij wel of niet goed genoeg is voor de top in de premier league, het gaat meer om de markt momenteel en daar worden spitsen (als Jorgensen) nog steeds voor de hoofdprijs verkocht. Idealiter blijft hij nog een jaar en dat gaat ook wel gebeuren denk ik.
Dit ja.
pi_171777124
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wie is er van Feyenoord op onze huidige trainer na, geslaagd bij echt een topclub? Zoals Bergkamp/de Boertjes/Jonk/vd Sar/Overmars/Kluivert/Bogarde/Suarez/KJH/Sneijder, en ik vergeet er vast nog wel een zooitje, dat wel deden?
Van Persie, die gozer die waarschijnlijk terugkomt. Maar het is wel erg magertjes ja ;).

Teruglezen is kut.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 20:46:08 ]
pi_171777245
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wie is er van Feyenoord op onze huidige trainer na, geslaagd bij echt een topclub? Zoals Bergkamp/de Boertjes/Jonk/vd Sar/Overmars/Kluivert/Bogarde/Suarez/KJH/Sneijder, en ik vergeet er vast nog wel een zooitje, dat wel deden?
Dat komt omdat Verkenoord eigenlijk in de historie van de club Feyenoord nooit erg belangrijk is geweest. Feyenoord is altijd een koopclub geweest in tegenstelling tot ajax.

Pas nadat Feyenoord bijna failliet was moest het noodgedwongen spelers uit de jeugd gaan opstellen. Dat heeft Mario Been zijn kop gekost, Hij was eeen van de eerste die daar mee moest beginnen omdat er totaal geen geld was.

WIjnaldum, Fer en nog een paar anderen die voetballen gewoon mee in sterke competities.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 20:52:17 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171777293
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat komt omdat Verkenoord eigenlijk in de historie van de club Feyenoord nooit erg belangrijk is geweest. Feyenoord is altijd een koopclub geweest in tegenstelling tot ajax.

Pas nadat Feyenoord bijna failliet was moest het noodgedwongen spelers uit de jeugd gaan opstellen. Dat heeft Mario Been zijn kop gekost, Hij was eeen van de eerste die daar mee moest beginnen omdat er totaal geen geld was.

WIjnaldum, Fer en nog een paar anderen die voetballen gewoon mee in sterke competities.
Ja bedankt Hans. Ik ging in om sommige lollers hier die het blijkbaar for granted nemen dat je probleemloos voor je spits +20 miljoen kan vangen.

En Fer noemen _O-

Hoeveel keer is hij ondertussen al gedegradeerd?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171777358
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja bedankt Hans. Ik ging in om sommige lollers hier die het blijkbaar for granted nemen dat je voor je probleemloos voor je spits +20 miljoen kan vangen.
Voor Jorgensen moet inderdaad een hoger bedrag op tafel gelegd worden

nog vier jaar contract afkopen

topscorer in nederland, dat telt internationaal heel erg omdat Nederland heel veel grote spelers heeft voortgebracht die topscoren werden Clubs in heel europa kijken alitijd wie er topscoren in ons land is.

MVP van het seizoen met meeste doelputen en assist...

ja dan ben je wat......

Daar moet gewoon een aardig bedrag voor betaald worden lijkt me....geen 20 miljoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 18 juni 2017 @ 20:56:58 #197
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_171777401
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Clubs in heel europa kijken alitijd wie er topscoren in ons land is.

wat
Dit, dus.
pi_171777420
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:31 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want je benoemt de verkeerde reden waarom Ajax hoge transferbedragen ontvangt.

[..]

Dat deed je wel.

[..]

Ok, is goed.
Nee, dat deed ik niet. Ajax heeft internationale erkenning. Dat is de reden waarom de spelers voor veel verkopen.

Dat is een constatering dat ik deed en geen vergelijking met Feyenoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 20:57:53 ]
pi_171777464
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

wat
effe kijken hoor want dit lijstje gaat lang worden

Ronaldo
Romario
Gullit
Nistelrooy
Hasselbaink
van Basten
Hooijdonck
Kuijt
en ik vergeet er nog wat

Die zijn allemaal voor aardige bedragen weggegaan...

Nederland heeft echt een reputatie gehad met spitsen opleiden.

ALs je in nederland veel doelpunte maakt dan ging iedereen er vanuit in europa dat je overal die doelpunten kon maken...

natuurlijk is die reputatie de laatste jaren wat verneukt.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 18 juni 2017 @ 21:02:13 #200
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_171777519
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

effe kijken hoor want dit lijstje gaat lang worden

Ronaldo
Romario
Gullit
Nistelrooy
Hasselbaink
van Basten
Hooijdonck
Kuijt
en ik vergeet er nog wat

Die zijn allemaal voor aardige bedragen weggegaan...

Nederland heeft echt een reputatie gehad met spitsen opleiden.

ALs je in nederland veel doelpunte maakt dan ging iedereen er vanuit in europa dat je overal die doelpunten kon maken...

natuurlijk is die reputatie de laatste jaren wat verneukt.......
Je lijstje is nogal gedateerd. Tegenwoordig wordt een Belg bij NEC topscorer.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')