abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 juni 2017 @ 08:27:15 #1
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_171746342



In het nieuwe programma Just Tattoo Of Us ontwerpen BFF’s, broers, zussen of andere mensen die close met elkaar zijn een tatoeage voor elkaar. Er is alleen een klein (niet heel onbelangrijk) detail: het eindresultaat zie je pas zodra de tattoo af is. Op je lichaam. Die er voor altijd zit. OMG!

Is je beste vriend wel te vertrouwen? ;) Voor je het weet vroeg je om een mandala en ga je naar huis met een portret van Donald Trump. Inderdaad; ALLES kan in Just Tattoo Of Us…

Niemand minder dan Charlotte Crosby ( Geordie Shore) en Stephen Bear ( Ex on the Beach) presenteren de nieuwe show en halen zelfs wat bekende koppels naar de tattooshops! Charlotte’s bestie + mede ‘Geordie Shore’-ster Sophie Kasaej en haar vriendje Joel Corry gaan de ultieme vertrouwenstest aan. Daarnaast gaan ook onder andere ‘Ex on the Beach’-favorieten Sean Pratt en Ashley Cain onder de naald.

Elke week gaan drie koppels de test aan als zij de tatoeages ontwerpen voor hun partner in crime. Van liefdesverklaringen tot de meest bizarre designs komen langs waarvan het Trump-portret nog het minst erge is. Ook Charlotte en Stephen durven het trouwens aan en kruipen in de tattoo stoel om het vertrouwen compleet in elkaars handen te leggen….

Welke tattoo ze voor elkaar in gedachten hebben? Je ziet het vanaf 1 juni 21:30 iedere donderdag op MTV!
  zaterdag 17 juni 2017 @ 08:29:05 #2
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_171746352
Wat doen "vrienden" elkaar toch aan ;(
Mtv generatie op z'n marginaalst.
pi_171746447
Ik zapte er toevallig langs, vond het concept heel fascinerend en heb daarna wat filmpjes op YouTube bekeken. Sommigen smeren hun vrienden echt de meest gore en ranzige tattoos aan. En vaak heel groot ook. Verbazingwekkend vind ik het.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:30:01 #4
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_171747454
Ik ben bijna op het punt waarop ik besluit om in de toekomst geen konderen te baren. Bijna.

What the fack bezielt deze generatie toch?
With love :*
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:39:44 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_171747575
Vast van die 3 of 5 jarige inkt....
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')