abonnement Unibet Coolblue
pi_171746090
Demissionaire vicepremier Asscher trekt salaris leraren omhoog Ook zal er iets gedaan worden voor ouderen en lage inkomens. Hij wil namelijk niet medeverantwoordelijk zijn voor een onfatsoenlijke koopkrachtverdeling. Eindelijk iemand die begrijpt dat de koopkracht van velen omhoog moet om de economie draaiende te krijgen. Wel zonde dat we dat pas met Prinsjesdag zullen horen. Tenminste als er dan ook nog geen nieuw kabinet is. Zekerheid is er dus nog niet.
pi_171746105
Dat mag toch helemaal niet?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171746115
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:03 schreef halfway het volgende:
Dat mag toch helemaal niet?
Ze mogen toch lopende zaken afhandelen? Of zie ik dat verkeerd?
pi_171746147
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:09 schreef torentje het volgende:

[..]

Ze mogen toch lopende zaken afhandelen? Of zie ik dat verkeerd?
Lijkt mij een nieuwe zaak.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171749098
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:31 schreef halfway het volgende:

[..]

Lijkt mij een nieuwe zaak.
Docenten PO zitten al 6 jaar op de nullijn, en de Algemene Onderwijsvakbond vraagt al jaren om betere salarissen in het primair onderwijs.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 17 juni 2017 @ 12:58:30 #6
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_171749412
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Docenten PO zitten al 6 jaar op de nullijn, en de Algemene Onderwijsvakbond vraagt al jaren om betere salarissen in het primair onderwijs.
Dat mag dan misschien wel zo zijn. Maar die docenten hebben bijna altijd vakantie. De tante van een van mijn buren zit al 23 jaar in een uitkeringssituatie en stemt VVD. Waarom krijgt die nooit vakantie? Hoe zit dat? Waarom geven we gemeenschapsgeld uit aan een paar vakantievierende docenten? Ik heb niet eens de basisschool afgemaakt. En ik ben gewoon goed terecht gekomen. Kan gewoon lopen, drinken en roken. Ook heb ik ondanks het gebrek aan scholing meerdere dagen in mijn leven een baan gehad. Waarom geven we dan nog geld uit aan onderwijs???
  zaterdag 17 juni 2017 @ 12:59:04 #7
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171749425
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:31 schreef halfway het volgende:

[..]

Lijkt mij een nieuwe zaak.
Als het niet controversieel verklaard is, dan mag het.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 17 juni 2017 @ 15:42:31 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_171752160
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:58 schreef borbit het volgende:

[..]

Dat mag dan misschien wel zo zijn. Maar die docenten hebben bijna altijd vakantie. De tante van een van mijn buren zit al 23 jaar in een uitkeringssituatie en stemt VVD. Waarom krijgt die nooit vakantie? Hoe zit dat? Waarom geven we gemeenschapsgeld uit aan een paar vakantievierende docenten? Ik heb niet eens de basisschool afgemaakt. En ik ben gewoon goed terecht gekomen. Kan gewoon lopen, drinken en roken. Ook heb ik ondanks het gebrek aan scholing meerdere dagen in mijn leven een baan gehad. Waarom geven we dan nog geld uit aan onderwijs???
Tja, daar zeg je wat. Ik denk dat we hier allemaal goed over na moeten denken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_171752238
Hoe werkt dit eigenlijks in een kabinet. Kan hij dit zelf bepalen of moet dit door het gehele kabinet goedgekeurd worden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')