abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 juni 2017 @ 09:16:08 #51
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171746744
Ik kan me overigens maar een wedstrijd herinneren waarin Younes echt goed speelde en dat was in de thuiswedstrijd tegen Schalke. Verder was het een matig seizoen van hem.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 09:16:44 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171746746
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je een vleugelspeler ervoor terugkrijgt die wel zijn man buitenom kan passeren en voorzet kan leveren zou dat een verbetering zijn. Effectiviteit van Younes is te laag helaas.
wat ik bij hem vooral vind is dat hij niet beter wordt, leuke pingeldoos maar ziet verder helemaal niets
pi_171746749
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je overdrijft de importantie van Younes ook wel erg. Feit blijft dat hij een buitengewoon matig schot heeft en ook retevoorspelbaar is. Zijn schijnbewegingen zijn ook niet van het niveau Arjen Robben en ook vandaag de dag maakt hij vaak verkeerde beslissingen in het veld.
Dat laatste zie ik Klaassen natuurlijk ook nog wekelijks doen. Al staat er bij hem wat meer positiefs tegenover dan bij Younes. Maar hij had echt wel zijn waarde. Ik denk dat jij zijn inbreng (constant twee man bezighouden) een beetje onderschat. Zonder Younes daarmee de hemel in te prijzen, want hij heeft zeker zijn beperkingen.
pi_171746756
Godverdomme voor dat geld breng ik hem zelf op de fiets weg!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171746762
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme voor dat geld breng ik hem zelf op de fiets weg!
En dan lekker zeiken op de nieuwe buitenspeler die niet goed genoeg zal zijn. Genot.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 09:21:06 #56
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171746791
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat ik bij hem vooral vind is dat hij niet beter wordt, leuke pingeldoos maar ziet verder helemaal niets
Mee eens. Te weinig ontwikkeling. Maar vraag is ook enigszins of je een adequate vervangers kan halen of je dan seizoen wil starten met Kluivert Dolberg en Neres
pi_171746796
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:17 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat laatste zie ik Klaassen natuurlijk ook nog wekelijks doen. Al staat er bij hem wat meer positiefs tegenover dan bij Younes. Maar hij had echt wel zijn waarde. Ik denk dat jij zijn inbreng (constant twee man bezighouden) een beetje onderschat. Zonder Younes daarmee de hemel in te prijzen, want hij heeft zeker zijn beperkingen.
Dat zou best goed kunnen, maar een club als Ajax moet deze speler echt niet 'missen'. We hebben genoeg geld om een goede versterking te halen; er wordt in het buitenland genoeg gescout en dan gaan we ons drukmaken over een pingelaartje die af en toe twee/drie man naar zich toetrekt en bij het naar binnen trekken wat leuks doet; 3 uit 100 succesvol, leve het nijlpaard. Kom op, mensen. Genoeg geld om iemand te halen die net zo goed kan dribbelen, wat meer overzicht heeft en een goed schot heeft. Ons leven dat afhangt van een mislukte en beschimpte dribbelaar in Gladbach en Kaiserslautern.
pi_171746799
Jezus weer een speler die weggaat?
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171746803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Jezus weer een speler die weggaat voor bedragen waar wij alleen van kunnen dromen?
:)
Klopt klaasie
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171746813
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mee eens. Te weinig ontwikkeling. Maar vraag is ook enigszins of je een adequate vervangers kan halen of je dan seizoen wil starten met Kluivert Dolberg en Neres
We wilden al een buitenspeler halen. Dan moeten we er nu dus twee halen. Cerny zal wel een kans krijgen en Muric zal wel wegmogen. We moeten ook al basisklanten halen voor de back posities. Gaat nog druk worden voor Overmars en de selectie moet rond zijn over 12 dagen als je serieus mee wil doen om te kwalificeren voor de Champions League.
pi_171746825
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat zou best goed kunnen, maar een club als Ajax moet deze speler echt niet 'missen'. We hebben genoeg geld om een goede versterking te halen; er wordt in het buitenland genoeg gescout en dan gaan we ons drukmaken over een pingelaartje die af en toe twee/drie man naar zich toetrekt en bij het naar binnen trekken wat leuks doet; 3 uit 100 succesvol, leve het nijlpaard. Kom op, mensen. Genoeg geld om iemand te halen die net zo goed kan dribbelen, wat meer overzicht heeft en een goed schot heeft. Ons leven dat afhangt van een mislukte en beschimpte dribbelaar in Gladbach en Kaiserslautern.
Ik doe dit niet graag maar: Kom eens met voorbeelden dan.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 09:24:46 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171746826
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mee eens. Te weinig ontwikkeling. Maar vraag is ook enigszins of je een adequate vervangers kan halen of je dan seizoen wil starten met Kluivert Dolberg en Neres
ik zou hem liever houden en dan op basis van doorselectie op de bank zetten maar zo werkt het bij Ajax niet en vorig seizoen is er al genoeg kapitaal verkracht op die manier al dan niet terecht
  zaterdag 17 juni 2017 @ 09:25:22 #63
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171746832
Hopelijk legt Younes er eentje in bij eerste wedstrijd in confederations cup. +5 miljoen erbij vragen
pi_171746846
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klopt klaasie
Ik kan je nu al vertellen dat al die seizoenskaarthouders volgend seizoen met zo een gezicht op de tribune zullen zitten



Een goede ploeg opbouwen duurt jaren...

ajax komt helemaal niet toe om een goede ploeg op te bouwen....

alles wat opgebouwd wordt na 1 seizoen weer afgebroken.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 17 juni 2017 @ 09:28:27 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171746858
Klaas hier Jezus.. joe
pi_171746874
Maar over 12 dagen moet de selectie dus rond zijn als we de Champions League kwalificatie en dus ook onze eigen club serieus nemen. Ik ben benieuwd.
pi_171746885
Heb ook een dubbel gevoel bij Younes, hij heeft ook wel iets. Frummelt zich er toch vaak langs en na het vertrek van Traore is ie ook de enige die nog een mannetje kan passeren op basis van een actie. Anderzijds is zijn rendement wel te laag natuurlijk.
Ben bang dat Kluivert gaat tegenvallen dit seizoen en Cerny lijkt het al helemaal een beetje kwijt te zijn.
Dan hou je alleen nog Neres over en die moet het ook nog allemaal laten zien.
Laten we 'm toch nog maar een seizoen houden, tenzij er echt een buitensporig bod komt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 09:35:51 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171746898
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:31 schreef TheJanitor het volgende:
Maar over 12 dagen moet de selectie dus rond zijn als we de Champions League kwalificatie en dus ook onze eigen club serieus nemen. Ik ben benieuwd.
dat is ook het probleem voor NL clubs ook al heeft Ajax het geld, spelers die echt een versterking zijn hebben Ajax niet bovenaan hun lijstje staan. Blijft vreemd dat competities beginnen met het transferwindow nog open.
pi_171746914
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik doe dit niet graag maar: Kom eens met voorbeelden dan.
Er zitten daar mensen die miljoenen krijgen om dat te regelen waarom moeten mensen op een forum met namen komen?
pi_171746919
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:33 schreef Pedroso het volgende:
Heb ook een dubbel gevoel bij Younes, hij heeft ook wel iets. Frummelt zich er toch vaak langs en na het vertrek van Traore is ie ook de enige die nog een mannetje kan passeren op basis van een actie. Anderzijds is zijn rendement wel te laag natuurlijk.
Ben bang dat Kluivert gaat tegenvallen dit seizoen en Cerny lijkt het al helemaal een beetje kwijt te zijn.
Dan hou je alleen nog Neres over en die moet het ook nog allemaal laten zien.
Laten we 'm toch nog maar een seizoen houden, tenzij er echt een buitensporig bod komt.
Op deze manier gaat ajax het Feyenoord en psv wel heel erg makkelijk maken

Op een gegeven moment moet je als club gewoon nee gaan verkopen.

Ik verwacht niet dat ajax en Feyenoord bijzondere spelers uit het buitenland kunnen gaan halen behalve talenten die het zogenaamd nog moeten bewijzen.

Ajax heeft een bak vol met geld maar in principe kan je daar echt niets mee want de echte grote talenten zijn al gescout door de grote voetballanden. Het worden allemaal gokjes die minimaal 1 jaar nodig hebben om zich aan te passen in het ajax systeem.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171746943
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik kan je nu al vertellen dat al die seizoenskaarthouders volgend seizoen met zo een gezicht op de tribune zullen zitten

[ afbeelding ]

Een goede ploeg opbouwen duurt jaren...

ajax komt helemaal niet toe om een goede ploeg op te bouwen....

alles wat opgebouwd wordt na 1 seizoen weer afgebroken.....
Dat gaat helaas geen enkele NL club meer lukken om een team jarenlang vast te houden.
Dat Klaassen en Traore vertrekken is logisch, Tete kan ook nog maar daarna moet Ajax zoveel mogelijk proberen om spelers vast te houden (tenzij er iets beters voorhanden is).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_171746945
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Er zitten daar mensen die miljoenen krijgen om dat te regelen waarom moeten mensen op een forum met namen komen?
In dat geval. Ajax kan makkelijk de nieuwe Messi halen! Waarom doen ze dat niet?!?!
pi_171746968
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Op deze manier gaat ajax het Feyenoord en psv wel heel erg makkelijk maken

Op een gegeven moment moet je als club gewoon nee gaan verkopen.

Ik verwacht niet dat ajax en Feyenoord bijzondere spelers uit het buitenland kunnen gaan halen behalve talenten die het zogenaamd nog moeten bewijzen.

Ajax heeft een bak vol met geld maar in principe kan je daar echt niets mee want de echte grote talenten zijn al gescout door de grote voetballanden. Het worden allemaal gokjes die minimaal 1 jaar nodig hebben om zich aan te passen in het ajax systeem.
Mwah, we kunnen met al dat geld wel bv PSV en Feyenoord opkopen zodat we ook een filiaal in Rotterdam en Eindhoven hebben. Zodoende is het jaarlijks kampioenschap wel verzekerd
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_171746979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:40 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat gaat helaas geen enkele NL club meer lukken om een team jarenlang vast te houden.
Dat Klaassen en Traore vertrekken is logisch, Tete kan ook nog maar daarna moet Ajax zoveel mogelijk proberen om spelers vast te houden (tenzij er iets beters voorhanden is).
Feyenoord heeft dat aardig gedaan de afgelopen 2 jaar met een ploeg vast houden alleen jorgensen was erbij gekomen. Feyenoord heeft enige mazzel dat die spelers internationaal niet zo in de belangstelling stonden. Maar na een europese succesjaar van een nederlandse club weet je dat de boel leeggekocht gaat worden. Het is gewoon wachten op de transfer van Sanchez.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171746990
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:40 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

In dat geval. Ajax kan makkelijk de nieuwe Messi halen! Waarom doen ze dat niet?!?!
ze zijn de afgelopen jaren met genoeg kneuzen aangekomen. Hij zegt alleen dat Younes geen hoogvlieger is, als je zo'n speler niet opnieuw zou kunnen scouten kun je ophouden hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')