abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171743459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]

In t onderwijs op de basisschool zijn bijna geen mannen meer te krijgen en dan zou ik moeten geloven dat een man wel in een peuteropvang wil werken ???Zomaar omdat hij het leuk vind. Niet dat dit niet kan maar ik zelf zou t er niet op willen gokken hoor. Niet als het om de lichamelijke en geestelijke gezondheid van mijn kind gaat. }:|
Jezus fucking Christus :')
  zaterdag 17 juni 2017 @ 00:00:03 #27
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171743614
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:27 schreef Peter het volgende:

[..]

Is er eigenlijk een studie gedaan naar het percentage pedoseksuelen onder mannen vs. vrouwen? Aangezien alle ogen op mannen gericht zijn..
Volgens mij wel. Maar als een vrouw opgewonden raakt bij het verwisselen van een luier of het badderen valt dat minder op. Bovendien vinden "we" het normaal dat vrouwen aan kinderen frunniken, onder het mom van moederen en zorg. En lekker knuffelen als troost. Paradijs voor de vrouwelijke pedo.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 00:00:03 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171743615
Waar zegt de NOS dat alleen vrouwen aangenomen mogen worden? TT klopt van geen kant.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 17 juni 2017 @ 00:03:43 #29
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171743691
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:00 schreef Fir3fly het volgende:
Waar zegt de NOS dat alleen vrouwen aangenomen mogen worden? TT klopt van geen kant.
Klopt.
pi_171743765
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]

In t onderwijs op de basisschool zijn bijna geen mannen meer te krijgen en dan zou ik moeten geloven dat een man wel in een peuteropvang wil werken ???Zomaar omdat hij het leuk vind. Niet dat dit niet kan maar ik zelf zou t er niet op willen gokken hoor. Niet als het om de lichamelijke en geestelijke gezondheid van mijn kind gaat. }:|
Als ik jou was zou ik Mn kind helemaal nooit ergens weg brengen. Je weet maar nooit..
Make my day!
  zaterdag 17 juni 2017 @ 00:08:15 #31
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171743795
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:06 schreef agter het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik Mn kind helemaal nooit ergens weg brengen. Je weet maar nooit..
Beter wel wegbrengen. De dader is vaak erg close met de familie, als het de vader zelf niet is.
pi_171743810
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:08 schreef Lunatiek het volgende:
Beter wel wegbrengen. De dader is vaak erg close met de familie, als het de vader zelf niet is.
Of de moeder.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 00:17:36 #33
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171744006
Belachelijk inderdaad.
pi_171744112
Het ruim overgrote deel (en dan druk ik me nog mild uit) van seksdelicten en vooral die tegen kinderen worden door mannen gepleegd. Trek je eigen conclusies.
pi_171744179
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:22 schreef Hdero het volgende:
Het ruim overgrote deel (en dan druk ik me nog mild uit) van seksdelicten en vooral die tegen kinderen worden door mannen gepleegd. Trek je eigen conclusies.
Het ruim overgrote deel (en dan druk ik me nog mild uit) van seksdelicten die geregistreerd worden en vooral die tegen kinderen worden door mannen gepleegd.

Even (flink) genuanceerd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171744186
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:22 schreef Hdero het volgende:
Het ruim overgrote deel (en dan druk ik me nog mild uit) van seksdelicten en vooral die tegen kinderen worden door mannen gepleegd. Trek je eigen conclusies.
Volgens mij het merendeel van alle delicten. :D
Make my day!
pi_171744190
Wat is de passende term, pedagogisch medewerker? Lees op de site van kinderopvangtotaal de afkorting pm, maar staat nergens wat dat betekent.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171744346
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]

In t onderwijs op de basisschool zijn bijna geen mannen meer te krijgen en dan zou ik moeten geloven dat een man wel in een peuteropvang wil werken ???Zomaar omdat hij het leuk vind. Niet dat dit niet kan maar ik zelf zou t er niet op willen gokken hoor. Niet als het om de lichamelijke en geestelijke gezondheid van mijn kind gaat. }:|
Jij kiest straks ook een basisschool voor je kind met enkel juffen en geen meesters (niet dat dat zo moeilijk is), vrouwelijke vakleerkracht gym en enkel badjuffen bij schoolzwemmen?
pi_171744369
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Jij kiest straks ook een basisschool voor je kind met enkel juffen en geen meesters (niet dat dat zo moeilijk is), vrouwelijke vakleerkracht gym en enkel badjuffen bij schoolzwemmen?
En dat consequent volhouden tot je kind 18 is of zo.. _O-
Make my day!
pi_171744645
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:35 schreef agter het volgende:

[..]

En dat consequent volhouden tot je kind 18 is of zo.. _O-
't Is dat er nog een man nodig is om een kind te verwekken maar anders ... :')
pi_171744685
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:53 schreef r_one het volgende:

[..]

't Is dat er nog een man nodig is om een kind te verwekken maar anders ... :')
Zo'n opvoeding ook "vertrouw nooit een man".
Die moet wel issues hebben. 8)7
Make my day!
pi_171744690
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]

In t onderwijs op de basisschool zijn bijna geen mannen meer te krijgen en dan zou ik moeten geloven dat een man wel in een peuteropvang wil werken ???Zomaar omdat hij het leuk vind. Niet dat dit niet kan maar ik zelf zou t er niet op willen gokken hoor. Niet als het om de lichamelijke en geestelijke gezondheid van mijn kind gaat. }:|
En hoe gaat het met de geestelijke gezondheid van je kind als hij zijn hele jeugd alleen maar maar door vrouwen met zulke labiele denkwijzes wordt geïndoctrineerd?

Zie hier waar de huidige groep SJW's vandaan komt :')
pi_171744737
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:34 schreef r_one het volgende:
Jij kiest straks ook een basisschool voor je kind met enkel juffen en geen meesters (niet dat dat zo moeilijk is), vrouwelijke vakleerkracht gym en enkel badjuffen bij schoolzwemmen?
Vergeet de muziek- en sportleraressen niet.
En tandarts, huisarts, apotheker, bus- en taxichauffeurs. En ooms en neefjes mogen niet meer op de verjaardag komen, want je weet maar nooit met die viespeuken :r
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171744755
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Vergeet de muziek- en sportleraressen niet.
En tandarts, huisarts, apotheker, bus- en taxichauffeurs. En ooms en neefjes mogen niet meer op de verjaardag komen, want je weet maar nooit met die viespeuken :r
En papa moet idd ook maar ver weg blijven. Alleen het vlees snijden op zondag. (En natuurlijk geld binnen brengen. )
Make my day!
pi_171744785
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:03 schreef spijkerbroek het volgende:
En tandarts, huisarts, apotheker, bus- en taxichauffeurs.
En de bakker, de slager, de groenteboer, de treinmachinist en de piloot :')
pi_171744827
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Jij kiest straks ook een basisschool voor je kind met enkel juffen en geen meesters (niet dat dat zo moeilijk is), vrouwelijke vakleerkracht gym en enkel badjuffen bij schoolzwemmen?
Nou ben ik het niet eens met deedeetee, maar tussen kinderopvang en basisschool zit volgens mij nog wel wat verschil.
pi_171744846
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:12 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou ben ik het niet eens met deedeetee, maar tussen kinderopvang en basisschool zit volgens mij nog wel wat verschil.
Ja, met 3 ga je nog naar de kinderopvang en met 4 naar groep 1 van de basisschool. Nou echt een wereld van verschil.
pi_171744869
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:21 schreef Momo... het volgende:
Maar als een man daar werkt dan is ie een viespeuk natuurlijk :') |:( Er was toch een laatst een topic hier op Fok die een moeder openende en helemaal paranoïde werd toen een man er werkte op het verblijf van haar kind?
Ja, wat een figuur was dat zeg.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171744873
quote:
Zo krijgen alle kinderen een mentor
Lijkt mij een goed plan. Tegenwoordig moeten beide ouders werken om alleen al de vaste lasten te betalen. Nog beter zou zijn als 1 van beide ouders hun kind zelf kunnen opvoeden, maar dat zit er niet meer in tegenwoordig. En zo houden we elkaar aan het werk, beide ouders aan het werk waarvan 1 een leider van een kinderdagverblijf en de ander een andere functie. De ouder op het kinderdagverblijf wordt betaald om op het eigen kind te passen en ook op andere kinderen. Zodat ouders kunnen werken om de vaste lasten te betalen....ehm. Ik loop vast, is dit de circle of life :s)
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_171744888
Vrouwen zijn over het algemeen zorgzamer dan mannen en dat is een pertinente eigenschap bij een beroep in de kinderzorg bijvoorbeeld.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')