abonnement Unibet Coolblue
pi_171736805
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Valt ook wat voor te zeggen hoor. Ik lees nu trouwens die wiki er nog even op na en daar staat in dat hij ook heeft toegegeven die poster te willen stelen. Dan kun je je weer afvragen onder hoeveel druk die bekentenis was aangezien hij en z'n pa het ook steeds hebben over manipulatie door de autoriteiten.
Tja alsof zijn pa een betrouwbare bron is in deze.
pi_171736853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:04 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat is de vraag: of die jongen het wist of dat hij een wereldvreemde eindmongool is?
Waarschijnlijk niet want als je als amerikaan in Noord Korea een vlag gaat jatten ben je al hersendood bij voorbaat.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_171736986
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:45 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nou ja, niet m'n eerste keus als bestemming inderdaad. Maar het lijkt me wel zeer interessant om een keer een paar dagen daar rond te lopen.
De VS en NK zijn nog met elkaar in oorlog en dan ga jij een beetje geld geven aan dat land. Sterker nog je zou als toerist moeten weten dat NK wel vaker Amerikanen heeft gebruikt om dingen gedaan te krijgen van de VS. Deze gast heeft geld gegeven aan misschien wel het meest brute regime op aarde en de interesses van zijn land tegengewerkt.
pi_171737027
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:08 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Genoeg.. maar als je je gedraagd als een debiel, dan kom je er ook als een debiel weer vandaan..

Niets mis mee als landen bepaald gedrag niet tolereren.. zouden ze ook in Spanje moeten doen bijv.
Niks mis met hersendood als straf voor het jatten van een poster? 99% van Nederland zou volgens deze maatstaf dood moeten in jouw verrotte wereldje.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:30:51 #30
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171737110
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:45 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nou ja, niet m'n eerste keus als bestemming inderdaad. Maar het lijkt me wel zeer interessant om een keer een paar dagen daar rond te lopen.
Kun je gewoon doen.. zolang je geen (voor hun) gekke dingen doet..
Dus geen drugs/religieuze zooi.. etc

Alleen vrij rondlopen is er niet bij.. je krijgt een toeristenbegeleider die je bewaakt, je mag niet van het terrein van het hotel af etc.. dus alles wat je daar gaat zien is speciaal op jou gericht..

Dan kun je beter naar China gaan en dan niet naar Beijing of andere grote bekende steden.. Want dan zie je nog niets..
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:33:37 #31
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171737161
One Flew Over the Cuckoo's Nest
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:33:58 #32
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171737169
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Niks mis met hersendood als straf voor het jatten van een poster? 99% van Nederland zou volgens deze maatstaf dood moeten in jouw verrotte wereldje.
Waarom is mijn wereldje verrot als andere landen andere wetten hebben?
Waarom denk je dat je in dat soort landen geen onderling gedoe is over religie en het volk vredig leeft?

Hoe zou het komen dat je je vrouw om 3 uur snachts de straat over kunt laten gaan zonder ook maar te denken dat haar iets naars overkomt?

Juist.. het is daar anders.. maar niet slechter geregeld..
pi_171737235
warm bier?
...
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:39:04 #34
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171737267
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De VS en NK zijn nog met elkaar in oorlog en dan ga jij een beetje geld geven aan dat land. Sterker nog je zou als toerist moeten weten dat NK wel vaker Amerikanen heeft gebruikt om dingen gedaan te krijgen van de VS. Deze gast heeft geld gegeven aan misschien wel het meest brute regime op aarde en de interesses van zijn land tegengewerkt.
Als dit criteria zijn dan kun je een heleboel landen af gaan strepen. Daarbij ben ik geen Amerikaan maar een miezerige Nederlander.

quote:
11s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:37 schreef sacha het volgende:
warm bier?
Britse voorouders. :P
  Eindredactie Games vrijdag 16 juni 2017 @ 18:39:19 #35
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_171737273
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:14 schreef Zolderkamer het volgende:
knip
Sorry kerel maar ik kan hier niet zoveel mee. Het komt net als je andere posts neer op "tja had ie moete wete haha domme Amerikane xD", vind het niet echt een interessante toevoeging verder.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De VS en NK zijn nog met elkaar in oorlog
Ohja? Vertel?
quote:
en dan ga jij een beetje geld geven aan dat land. Sterker nog je zou als toerist moeten weten dat NK wel vaker Amerikanen heeft gebruikt om dingen gedaan te krijgen van de VS. Deze gast heeft geld gegeven aan misschien wel het meest brute regime op aarde en de interesses van zijn land tegengewerkt.
Ik neem aan dat jij nooit buiten de dorpsgrenzen van je boerengehucht bent getreden? Want met dit soort non-redeneringen kun je ieder willekeurig land op aarde wel diskwalificeren op basis handelen van de overheid. Hoe denk je eigenlijk over de VS zelf? Financier ik ook het bombarderen van kleutertjes in Syrië als ik geld uitgeef in New York City?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:47:12 #36
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171737435
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Sorry kerel maar ik kan hier niet zoveel mee. Het komt net als je andere posts neer op "tja had ie moete wete haha domme Amerikane xD", vind het niet echt een interessante toevoeging verder.


En ik kan niet zo veel met deze post..

Hij heeft willens en wetens iets gedaan wat niet mocht.. hij zou er geld en een auto voor krijgen, en zn moeder 200000 dollar als ie gepakt zou worden..

Dat was zn eigen verklaring die ie later weer ingetrokken heeft.. Hij heeft verder wel degelijk bekend..

Het is ook algemeen bekend dat je dat soort grappen, al of niet met dat verhaal erbij, moet uithalen.. Als je met wiet gepakt word in China word je ook ter dood veroordeeld.. Neem je dat mee dan ben je gewoon dom en onwetend bezig

Dat jij het niet interessant vind, vind ik helemaal prima, maar post dan gewoon niet ofzo.. En mijn posts verdraaien/vertalen met wat getroll en xdtjes is ronduit zielig gast.. over toevoegende waarde gesproken..
pi_171737525
Waarom ga je dan ook naar zo'n achterlijk land? Wat voor goeds verwacht je dan dat er van kwam?

Hey wat leuk ik ga op vakantie naar Syrië. Omg wtf moslims wat doen jullie nu?
Hey ik ga leuk op vakantie naar een dictatorschap waar geen mensenrechten gelden. Huh m'n mensenrechten wtf??
pi_171737593
Warmbier nuttigen is natuurlijk de oorzaak van deze comateuze toestand.
pi_171737701
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:52 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Waarom ga je dan ook naar zo'n achterlijk land? Wat voor goeds verwacht je dan dat er van kwam?

Hey wat leuk ik ga op vakantie naar Syrië. Omg wtf moslims wat doen jullie nu?
Hey ik ga leuk op vakantie naar een dictatorschap waar geen mensenrechten gelden. Huh m'n mensenrechten wtf??
Syrie is al jaren jn een gruwelijke oorlog, totaal onvergelijkbaar.

Er gaan wel meer Amerikanen naar NK en die komen heelhuids terug. Hoe kan dat?!!
  Eindredactie Games vrijdag 16 juni 2017 @ 19:00:41 #40
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_171737712
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:47 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En ik kan niet zo veel met deze post..

Hij heeft willens en wetens iets gedaan wat niet mocht.. hij zou er geld en een auto voor krijgen, en zn moeder 200000 dollar als ie gepakt zou worden..

Dat was zn eigen verklaring die ie later weer ingetrokken heeft.. Hij heeft verder wel degelijk bekend..

Het is ook algemeen bekend dat je dat soort grappen, al of niet met dat verhaal erbij, moet uithalen.. Als je met wiet gepakt word in China word je ook ter dood veroordeeld.. Neem je dat mee dan ben je gewoon dom en onwetend bezig

Dat jij het niet interessant vind, vind ik helemaal prima, maar post dan gewoon niet ofzo.. En mijn posts verdraaien/vertalen met wat getroll en xdtjes is ronduit zielig gast.. over toevoegende waarde gesproken..
Ja en nu voor de vierde keer hetzelfde 'eigenschulddikkebult'-riedeltje, bedankt daarvoor. Je vond het toch grappig dat ze deze jongen z'n hersenpan hebben vernietigd? Moet je niet ineens verdrietig doen als je daarop gewezen wordt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_171737713
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Syrie is al jaren jn een gruwelijke oorlog, totaal onvergelijkbaar.

Er gaan wel meer Amerikanen naar NK en die komen heel huids terug. Hoe kan dat?!!
Ik denk omdat ze de regels niet overtreden hebben
pi_171737826
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:00 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ik denk omdat ze de regels niet overtreden hebben
Dus je kan wel naar NK? Toch?

We hebben het hier over een jongen die verdacht wordt van het jatten van een poster en na een jaar stilte ineens in coma blijkt te liggen en dat is allemaal prima want NK?

In andere topics doen we verbolgen over nieuws uit een ander land terwijl we dus bijna altijd kunnen zeggen "ja maar zo is de VS, zo is Turkije, zo is Nederland, zo is Zwitserland, het is gewoon zo"
pi_171737833
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus je kan wel naar NK? Toch?

We hebben het hier over een jongen die verdacht wordt van het jatten van een poster en na een jaar stilte ineens in coma blijkt te liggen en dat is allemaal prima want NK?
Naja ik zou het risico niet nemen, een foutje is snel gemaakt
pi_171737873
Of je gedraagt je volgens de regels en denkt niet omdat je Amerikaan bent dat je alles kan maken. Zeker niet in een land als Noord-Korea.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:12:01 #45
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171737909
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja en nu voor de vierde keer hetzelfde 'eigenschulddikkebult'-riedeltje, bedankt daarvoor. Je vond het toch grappig dat ze deze jongen z'n hersenpan hebben vernietigd? Moet je niet ineens verdrietig doen als je daarop gewezen wordt.
:') Meer heb ik niet voor jouw manier van posten over... :W
pi_171737992
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:12 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

:') Meer heb ik niet voor jouw manier van posten over... :W
Je kan beter naar je eigen postings kijken
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:18:34 #47
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171738033
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je kan beter naar je eigen postings kijken
Open er een topic over... is wel animo voor geloof ik..
Dan kan de rest gewoon OT blijven ^O^
pi_171738141
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:52 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Waarom ga je dan ook naar zo'n achterlijk land? Wat voor goeds verwacht je dan dat er van kwam?

Hey wat leuk ik ga op vakantie naar Syrië. Omg wtf moslims wat doen jullie nu?
Hey ik ga leuk op vakantie naar een dictatorschap waar geen mensenrechten gelden. Huh m'n mensenrechten wtf??
Floortje Dessing heeft het relatief rustig gehad in Syrië in dat travel programma. Best het bekijken waard. En naar verre landen gaan met onbekende en onvriendelijke regimes en tradities vereist wel wat voorwerk, om te voorkomen dat je in dit soort problemen terecht komt.

Als je dat gewoon grondig doet kan het ook goed gaan. Landen als Thailand, Indonesië, China etc etc hebben ook eigenaardigheden, en in het ergste geval is je leven gewoon klaar als je daar de fout in gaat. Toch gaat het gelukkig veel vaker goed.

De keuze voor Noord-Korea als land om een rondreis kan ik me op zich wel indenken. Ergens gaan waar niet veel mensen geweest zijn. Heb er zelf nog even over nagedacht, maar de constante aanwezigheid van een gids en het strenge toezicht waar je je aan moet onderwerpen houden me tegen.
  Eindredactie Games vrijdag 16 juni 2017 @ 19:28:17 #49
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_171738204
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:09 schreef Schaapje1987 het volgende:
Of je gedraagt je volgens de regels en denkt niet omdat je Amerikaan bent dat je alles kan maken. Zeker niet in een land als Noord-Korea.
Leuke aanname.

Verder kun je je toch gewoon afvragen of het allemaal wel zuivere koffie is? Het zal niet voor het eerst zijn dat NK dreigt internationale frustraties te botvieren op gevangenen.
quote:
"The Republic will handle all matters arising between us and the United States from now on under our wartime laws, and the matters of Americans detained are no exception to this."
http://edition.cnn.com/20(...)ard-labor/index.html
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_171738380
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Open er een topic over... is wel animo voor geloof ik..
Dan kan de rest gewoon OT blijven ^O^
Wacht even. Dus na je geschreeuw, beledigen, herhalen van argumenten, argumenten bewust negeren en het weigeren om inhoudelijk op een posting in te gaan, wil je het graag OT houden? Echt?

Als jij wegblijft, dan komt dat het topic ten goede. Bedankt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')