abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:43:04 #1
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171731619
De Republikijnen zijn echt helemaal niet zo slecht hoor. Ze hebben begin dit jaar opnieuw een Bill geintroduceerd die eerder geen kans maakte met de democraten. De hearing protection act!

https://www.congress.gov/bill/115th-congress/house-bill/367

quote:
Hearing Protection Act of 2017

This bill amends the Internal Revenue Code to: (1) eliminate the $200 transfer tax on firearm silencers, and (2) treat any person who acquires or possesses a firearm silencer as meeting any registration or licensing requirements of the National Firearms Act with respect to such silencer. Any person who pays a transfer tax on a silencer after October 22, 2015, may receive a refund of such tax.

The bill amends the federal criminal code to preempt state or local laws that tax or regulate firearm silencers.
Geweldig land he _O- geluiddempers volledig legaliseren zodat je geen gehoorbeschadiging oploopt als je lekker aan het knallen bent. Of een bank aan het overvallen bent.. of een schoolshooting doet.. of een Charlie Hebdootje...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:19:13 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171732351
Geluidsdempers zijn helemaal niet leuk.

Het lijkt me toch beter als je met een wapen schiet dat flink kabaal maakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:29:04 #3
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171732523
Collega van me uit texas kan niet wachten totdat die bill erdoor is en Trump tekent. Hij heeft een van zijn geweren voor modificatie opgestuurd om er een integrale geluiddemper in te maken. Is handig voor hog hunting zegt hij, anders rennen ze allemaal weg. Maar het duurt nu dus heel lang.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_171732732
Vooral ook dat het niet alleen de federale belasting afschaft, maar ook de deelstaten verbiedt om zelf regelgeving op dit vlak te maken. 8)7
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:09:05 #5
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_171733203
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:19 schreef Harvest89 het volgende:
Geluidsdempers zijn helemaal niet leuk.

Het lijkt me toch beter als je met een wapen schiet dat flink kabaal maakt.
Weet je hoe godsgruwelijk veel lawaai dat maakt? En de wet gaat helemaal niet over het al-dan-niet-toestaan van dempers maar over de afschaffing van een belasting daarop die, blijkbaar, het aanschaffen van een demper moest ontmoedigen.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:41:30 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171733873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:09 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Weet je hoe godsgruwelijk veel lawaai dat maakt?
Ach, je mag ook wel een beetje leven vind ik. Dat lawaai lijkt me toch één van de redenen waarom je gaat schieten. Sommige geweren/pistolen hebben een lekker geluid.

Je doet me denken aan een boze buurman die ik vroeger vaak aan de deur had staan, omdat de tv/muziek iets te hard stond. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:32:05 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171734911
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:09 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Weet je hoe godsgruwelijk veel lawaai dat maakt? En de wet gaat helemaal niet over het al-dan-niet-toestaan van dempers maar over de afschaffing van een belasting daarop die, blijkbaar, het aanschaffen van een demper moest ontmoedigen.
Afschaffen van de belasting erop, maar vooral ook het van de lijst met dingen die onder een vuurwapenwet vallen. Daardoor hoef je niet meer een speciale license aan te vragen en hoef je niet meer heel lang te wachten. Kan je ze gewoon via internet bestellen en wordt het met de post bezorgd.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:33:43 #8
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171734945
Ik vind het vooral zo bizar dat het Hearing protection act heet.. alsof het daarom gaat :) mooi stukje spin, hoe kun je nou tegen een hearing protection act zijn?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:48:15 #9
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171735264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:33 schreef nixxx het volgende:
Ik vind het vooral zo bizar dat het Hearing protection act heet.. alsof het daarom gaat :) mooi stukje spin, hoe kun je nou tegen een hearing protection act zijn?
Misschien omdat heel veel Amerikaanse wapenliefhebbers gehoorschade oplopen?

Die laatdunkende toon is nergens voor nodig. Er is niets mis met dit voorstel.
pi_171735341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Misschien omdat heel veel Amerikaanse wapenliefhebbers gehoorschade oplopen?

Die laatdunkende toon is nergens voor nodig. Er is niets mis met dit voorstel.
Normaal gesproken gebruik je daarvoor gehoorbeschermers, en gebruik je een demper om een moord te plegen zonder dat het opvalt.
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 17:26:20 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171735978
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Misschien omdat heel veel Amerikaanse wapenliefhebbers gehoorschade oplopen?

Die laatdunkende toon is nergens voor nodig. Er is niets mis met dit voorstel.
Nee, joh, geluids dempers op civiele wapens zijn de normaalste zaak van de wereld _O-

Nou, ben benieuwd wanneer de eerste aanslag op politici/onschuldige burgers met een geluiddemper komt, kan nooit lang duren :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:43:42 #12
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171736253
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, joh, geluids dempers op civiele wapens zijn de normaalste zaak van de wereld _O-

Nou, ben benieuwd wanneer de eerste aanslag op politici/onschuldige burgers met een geluiddemper komt, kan nooit lang duren :D
Zullen ze in Mexico ook niet blij mee zijn trouwens.. drugs gaat naar het noorden en wapens en geld gaan naar het zuiden.. dus die geluiddempers zullen ook in de kartel oorlogen opduiken als die wet erdoor komt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_171737349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Normaal gesproken gebruik je daarvoor gehoorbeschermers, en gebruik je een demper om een moord te plegen zonder dat het opvalt.
Mwah, dat valt in de praktijk ook nog best vies tegen hoor. Het grootste verschil is eigenlijk dat je geweer alleen maar luid (130 dB) is in plaats van tyfusluid (160+ dB).
pi_171737497
Geluidsdemper wil niet zeggen dan je niks meer hoort. Ondanks demper maakt het nog steeds best wat geluid.
pi_171737696
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:43 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Mwah, dat valt in de praktijk ook nog best vies tegen hoor. Het grootste verschil is eigenlijk dat je geweer alleen maar luid (130 dB) is in plaats van tyfusluid (160+ dB).
Ok. In dat geval moet ik mijn mening 180 graden bijstellen. :)
pi_171746758
quote:
OSS Director William Joseph "Wild Bill" Donovan demonstrated the pistol for President Franklin D. Roosevelt at the White House. According to OSS research chief Stanley Lovell, Donovan (an old and trusted friend of the President) was waved into the Oval Office, where Roosevelt was dictating a letter. While Roosevelt finished his message, Donovan turned his back and fired ten shots into a sandbag he had brought with him, announced what he had done and handed the smoking gun to the astonished president.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 17 juni 2017 @ 14:01:08 #17
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171750474
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:43 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Mwah, dat valt in de praktijk ook nog best vies tegen hoor. Het grootste verschil is eigenlijk dat je geweer alleen maar luid (130 dB) is in plaats van tyfusluid (160+ dB).
Dat is waarschijnlijk als je supersonische munitie (standaard) gebruikt. Dan heb je alsnog de sonic boom van de kogel zelf. Maar daarvoor hebben ze subsonische munitie uitgevonden.


[ Bericht 29% gewijzigd door nixxx op 17-06-2017 14:08:11 ]
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_171752581
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Bizar dat je destijds blijkbaar gewoon als bezoeker met een wapen het Oval Office binnen mocht lopen :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')