abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173640300
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ga je nou doen of Rick & Morty jouw idee was?
Deels. Maar jij kwam er ook mee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.
  donderdag 7 september 2017 @ 15:55:38 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_173640375
quote:
3s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:14 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Gewoon type 1 geloof ik. Volgens mij is type 2 beter, die maakt minder herrie. :)
Ok, bedankt.
quote:
Gisteren was Mees niet lekker, ze braakte ineens haar watermeloen uit. Ik zou het zo gemist hebben maar Dodo is zo attent om moord en brand te schreeuwen als er iets mis is met Mees. O+
Vanochtend zit ze alweer druk te brabbelen en nou al een half uur te eten. Waarschijnlijk kon de krop niet goed leeg en moest het er daarom uit.
Fijn dat het weer goed gaat. ^O^
quote:
Vorige week zijn we een paar dagen weg geweest, gelukkig zijn ze daar ook goed doorheen gekomen. Het was maar vier dagen maar voor hun zal het best lang zijn geweest.
Had je dan voor vier dagen eten en drinken achtergelaten of hebben er mensen voor ze gezorgd? Geen idee, omdat ik weleens lees dat mensen twee drie dagen weggaan zonder dat er iemand tussentijds voor ze zorgt en ik niet weet wat het maximum daaraan is.
Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral het volgende:Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism het volgende:dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_173640377
En de hele reutemeteut bij mekaar:

qV4AjiO.jpg
pi_173648929
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de hele reutemeteut bij mekaar:

[ afbeelding ]
Wat heb je die vogles vrij, gek. Hoop dat ze je pikken.
Late night swimming and alcohol: it's a winning combination!
pi_173649400
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat heb je die vogles vrij, gek. Hoop dat ze je pikken.
Ok.
pi_173652379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ok, bedankt.

[..]

Fijn dat het weer goed gaat. ^O^

[..]

Had je dan voor vier dagen eten en drinken achtergelaten of hebben er mensen voor ze gezorgd? Geen idee, omdat ik weleens lees dat mensen twee drie dagen weggaan zonder dat er iemand tussentijds voor ze zorgt en ik niet weet wat het maximum daaraan is.
Er kwam iemand langs om voor ze te zorgen. Hun water houden ze echt niet schoon en pellets blijven niet zo lang lekker. Maar op dag drie kregen we van de verzorger een foto waarin ze echt in de tralies hangen, omdat ze eruit willen. ;)
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:35:42 #157
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_173653325
Zijn jullie er weleens in geslaagd om te voorkomen dat je parkiet in je hand bijt? Als Bennie op mijn vinger zit, bijt hij me vaak en hard ook. Als hij op de kooi zit en ik met mijn gezicht bij hem ben, knabbelt hij aan mijn neus (da's dus niet hard). Maar het lijkt wel alsof ze vaak een handenfobie hebben. Heeft iemand tips?
Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral het volgende:Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism het volgende:dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_173653984
Volgens mij moet je het negeren als je gebeten wordt, hoe lastig het ook kan zijn. Dat, of even opsluiten in de kooi en Bennie dan vijf minuten negeren.

Bij Mees is het soms lastig, ze bijt niet hard maar is wel volhardend. Als ik de kooi aan het verplaatsen ben dan hapt ze. In eerste instantie negeer ik haar dan maar na een tijdje trek ik gergerd alsnog mijn hand terug. :@
Met Dodo is het een ander verhaal, die bijt namelijk echt hard. :')
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_173656940
Ik negeer het inderdaad.
Het meest belangrijk is NIET je hand tetugtrekken. Vogels zijn pientere beesten, die zullen dat tegen je gaan gebruiken.

Tegenwoordig is er maar 1 die me nog tot bloedens toe bijt, maar dat is enkel als ze zit te broeden en ik te dicht bij kom.
pi_173792822
Na de verhuizing zijn mijn dodo's nog niet hun oude zelf, al heb ik hier ook minder "hangplekken". Maar ze zitten vooral op en in de kooi nu.
Maar Spruitje begon ook met het op eitjes zitten, dom mokkel :P
Die zijn nu wel weg maar ze lijkt de kooi ineens heel fijn te vinden.
Pino zit dan bij de "deur" of zelfs in de kooi, maar echt niks geen motie om naar buiten te gaan.
Mis dat geknuffel wel een beetje maar dat zoekt ze zelf eerst maar uit.
Ze zijn iig wel lief voor elkaar.
You sound reasonable...Time to up my medication.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')