abonnement Unibet Coolblue
pi_171723357
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.




pi_171723412
Hopelijk snel 0.001 met QRL Toto. :)
pi_171723420
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:44 schreef Dutchpassion het volgende:
Hopelijk snel 0.001 met QRL Toto. :)
Kijk hem gaan nu :D
pi_171723459
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kijk hem gaan nu :D
Zal dat met die whale te maken hebben? Hij geeft het op denk ik. :P
pi_171723481
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:46 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Zal dat met die whale te maken hebben? Hij geeft het op denk ik. :P
Jap. Die heeft lekker goedkoop kunnen kopen en zn vriendjes ook. Van 45k naar 65k in no time.
pi_171723543
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jap. Die heeft lekker goedkoop kunnen kopen en zn vriendjes ook. Van 45k naar 65k in no time.
Nog maar eens whalen haha, naar 0.001! Gas geven. :D
  donderdag 15 juni 2017 @ 23:51:11 #7
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171723598
Ik las een tweet van Zrcoin dat de tokens gecreeërd zijn? Hebben we ze al?
Spatieboos
pi_171723870
Ook darkweb markets zijn uitgebreid nu;

quote:
BTC: 0.0000 / XMR: 0.0000 /
ETH: 0.0000 / ZEC: 0.0000
Dat kan gunstig zijn voor de prijzen van de 3 extra.
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:06:22 #9
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171723921
Als iedereen voortaan z'n drugs in ETH gaat aanschaffen, kan het niet lang duren voor de grens van $1000 gepasseerd gaat worden.
pi_171723931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:06 schreef SugeLucky het volgende:
Als iedereen voortaan z'n drugs in ETH gaat aanschaffen, kan het niet lang duren voor de grens van $1000 gepasseerd gaat worden.
Nou daar zeg je wat, maar dat is wel waar BTC z'n waarde vandaan haalt, uit die markets. Want anoniem.
Lambo of Rekt
pi_171723961
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:03 schreef EggsTC het volgende:
Ook darkweb markets zijn uitgebreid nu;

[..]

Dat kan gunstig zijn voor de prijzen van de 3 extra.
Alphabay!! *O*
pi_171723964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:08 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Alphabay!! *O*
Ye.
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:13:17 #13
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171724035
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou daar zeg je wat, maar dat is wel waar BTC z'n waarde vandaan haalt, uit die markets. Want anoniem.
Ja, voor de mensen die sneller drugs willen aanschaffen is ETH een uitkomst.
pi_171724044
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:13 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja, voor de mensen die sneller drugs willen aanschaffen is ETH een uitkomst.
:+
Lambo of Rekt
pi_171724062
Dat Onecoin is piramidespel toch?
blablablabla
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:26:57 #16
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171724270
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:06 schreef SugeLucky het volgende:
Als iedereen voortaan z'n drugs in ETH gaat aanschaffen, kan het niet lang duren voor de grens van $1000 gepasseerd gaat worden.
De dikke bankier, die met zijn luie reet nog ff een flesje wijn opetrekt, en voor z'n plasmescherm ( :P ) zijn wijfie nog even roept: Euhh, die Bitcoin en wat ik vandaag hoorde over Euter..nog wat: Best interessant, maar vroeger...(en zelfs deze categorie wordt geinteresseerd).

;)

Zwartmaken van Bitcoin gaat niet meer lukken op de klassieke manier met ETH zoals ("Druggs" :D ). Voor een "nieuwe" crypto en de toenemende weerstand in de zakelijke wereld tegen "Mr Trump" zou Ethereum en serieuze crypto-projecten het binnen een jaar weleens goed kunnen gaan doen.

Wederom mijn 50 satoshis...
The best firms advertise the least...
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:29:33 #17
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171724309
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou daar zeg je wat, maar dat is wel waar BTC z'n waarde vandaan haalt, uit die markets. Want anoniem.
Drugs n Sex n Rock&Roll:

De Betamax/VHS/V2000 battle gewonnen door te focusen op de sex industrie. Know your facts ;)
The best firms advertise the least...
pi_171724312
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:26 schreef edcetera het volgende:

[..]

De dikke bankier, die met zijn luie reet nog ff een flesje wijn opetrekt, en voor z'n plasmescherm ( :P ) zijn wijfie nog even roept: Euhh, die Bitcoin en wat ik vandaag hoorde over Euter..nog wat: Best interessant, maar vroeger...(en zelfs deze categorie wordt geinteresseerd).

;)

Zwartmaken van Bitcoin gaat niet meer lukken op de klassieke manier met ETH zoals ("Druggs" :D ). Voor een "nieuwe" crypto en de toenemende weerstand in de zakelijke wereld tegen "Mr Trump" zou Ethereum en serieuze crypto-projecten het binnen een jaar weleens goed kunnen gaan doen.

Wederom mijn 50 satoshis...
Holden voor het lieve vaderland Ed. :P
pi_171724376
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:26 schreef edcetera het volgende:

[..]

De dikke bankier, die met zijn luie reet nog ff een flesje wijn opetrekt, en voor z'n plasmescherm ( :P ) zijn wijfie nog even roept: Euhh, die Bitcoin en wat ik vandaag hoorde over Euter..nog wat: Best interessant, maar vroeger...(en zelfs deze categorie wordt geinteresseerd).

;)

Zwartmaken van Bitcoin gaat niet meer lukken op de klassieke manier met ETH zoals ("Druggs" :D ). Voor een "nieuwe" crypto en de toenemende weerstand in de zakelijke wereld tegen "Mr Trump" zou Ethereum en serieuze crypto-projecten het binnen een jaar weleens goed kunnen gaan doen.

Wederom mijn 50 satoshis...
Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is aan al die verschillende cryptocurrencies.

Er zijn er ik weet niet hoeveel. Lekker belangrijk. Waarom is de ene wel wat waard en de ander totaal niets terwijl dat op papier eigenlijk gewoon hetzelfde is alleen dan met een andere naam.

Het is gewoon gokken tot en met of iets wat waard gaat worden of niet. Elke debiel kan een coin lanceren lijkt het wel. Wat is de toegevoegde waarde?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171724523
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:14 schreef Elan het volgende:
Dat Onecoin is piramidespel toch?
100% ja. Ver van weg blijven.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:41:21 #21
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171724529
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:29 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Holden voor het lieve vaderland Ed. :P
Liefde voor de VOC-gedachte :P *O*

Lekker eigenwijs werpt na 5 jaar hard werken in mijn bedrijf, waar ik nu voor werk nu ook z'n vruchten af pas sinds de afgelopen 2 jaar :P

[ Bericht 3% gewijzigd door edcetera op 16-06-2017 00:59:24 ]
The best firms advertise the least...
pi_171724789
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:42 schreef TourOfData het volgende:
Kraken :r.

Welke amateur heeft de codebase gebouwd.

Ik heb een buy order voor 50 BTC instaan, limiet is 2250 euro. Toch wordt de order niet uitgevoerd, still 'untouched'.
Zozo, grote man.
pi_171724822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Zozo, grote man.
Highroller, jeweettoch. _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171724830
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:41 schreef edcetera het volgende:

[..]

Liefde voor de VOC-gedachte :P *O*

Lekker eigenwijs werpt na 5 jaar hard werken in mijn bedrijf, waar ik nu voor werk nu ook z'n vruchten af pas sinds de afgelopen 2 jaar :P

Eigenwijs holden gaat hopelijk nog veel meer vruchten afleveren, je expertise wordt door mij iig zeer gewaardeerd op het forum! :)

Operatie: geef Ed zn personal VOC schip. :s)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:10:50 #25
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171724904
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:29 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Holden voor het lieve vaderland Ed. :P
Holden voor je eigen pensioen en de toekomst van je eigen vaderland en de mensen wakker maken (zag in mijn email in de afgelopen maanden 2x een bericht van mijn NL bank: Uw rente is verlaagd (van 0,5 naar 0,1 of zoiets :? ).
The best firms advertise the least...
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:11:38 #26
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171724915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:14 schreef Elan het volgende:
Dat Onecoin is piramidespel toch?
Yep. Ik ben daar ooit over aangesproken door de butler van de PSV business club :')
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:25:57 #27
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171725049
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:04 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Eigenwijs holden gaat hopelijk nog veel meer vruchten afleveren, je expertise wordt door mij iig zeer gewaardeerd op het forum! :)

Operatie: geef Ed zn personal VOC schip. :s)
:{w Ik ben helaas geen crypto-expert (dat laat ik aan ander mensen hier over).

Geen schip (cm on 21 eeuw :? ), maar als we een ICO kunnen starten om geld te verzamelen voor een vliegtuig en FOK!Air kunnen starten voor iedereen, die waves (of moeten we toch voor WINGS gaan :D) bezit om ze naar conferences/expos/meetups te vliegen en dat een gedeelte van het promo-budget van het hele waves project gaat worden:

FOK!Air: Part of the Sky Team Alliance waar Aeroflot onderdeel van is:

https://www.skyteam.com/en

Waves heeft een PR probleem, waarom het niet de aandacht krijgt, die het verdient (en bv een DGB het beter doet).

Gekke Ed?

*Antwoord: Ja, en ik ben er trots op om niet doorsnee te zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door edcetera op 16-06-2017 01:40:44 ]
The best firms advertise the least...
pi_171725126
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:25 schreef edcetera het volgende:

[..]

:{w Ik ben helaas geen crypto-expert (dat laat ik aan ander mensen hier over).

Geen schip (cm on 21 eeuw :? ), maar als we een ICO kunnen starten om geld te verzamelen voor een vliegtuig en FOK!Air kunnen starten voor iedereen, die waves (of moeten we toch voor WINGS gaan :D) bezit om ze naar conferences/expos/meetups te vliegen en dat een gedeelte van het promo-budget van het hele waves gaat worden:

Waves heeft een PR probleem, waarom het niet de aandacht krijgt, die het verdient (en bv een DGB het beter doet).

Gekke Ed?
Creatieve Ed!
Nouja, altijd wel interessant om meningen te lezen. :)
Denk dat er maar een groepje Fokkers op moet staan om hier de benodigde aandacht aan te besteden dunkt mij! :P
FokAir met Wings lijkt me een goed plan. 8-)
pi_171725161
Litebit zegt tegen mij 'klaar voor uitbetalen'. Maar ik kan er niks mee op dit moment?

Wat betekent dit, en beter nog, wat moet ik doen?
pi_171725166
Na een lange dip lijkt BAT ook weer een stijgende trend te maken
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:54:28 #31
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171725170
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:39 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Creatieve Ed!
Nouja, altijd wel interessant om meningen te lezen. :)
Denk dat er maar een groepje Fokkers op moet staan om hier de benodigde aandacht aan te besteden dunkt mij! :P
FokAir met Wings lijkt me een goed plan. 8-)
En potentiele lurkers / mede-posters, die zoeken in een investering.

Het klinkt misschien als een grap (en misschien is mijn voorstel ook zoiets, MAAR met serieuze bedoelingen):

Een ICO starten via FOK! via dit topic is toch geen slecht voorstel: Ik vertrouw mensen hier sneller dan een of andere ICO, waar er zoveel van zijn en kijk hoeveel er aan investeringen worden binnengehaald:

Concreet: Wij zijn direkt en zakelijk als Nederlanders: Ik zie hier met de ervaring, die hier "rondloopt" een project in de toekomst starten: Welk project, hoe, wat:

Laten we iets gaan doen: Ideeen en we stemmen?
The best firms advertise the least...
pi_171725191
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:54 schreef edcetera het volgende:

[..]

En potentiele lurkers / mede-posters, die zoeken in een investering.

Het klinkt misschien als een grap (en misschien is mijn voorstel ook zoiets, MAAR met serieuze bedoelingen):

Een ICO starten via FOK! via dit topic is toch geen slecht voorstel: Ik vertrouw mensen hier sneller dan een of andere ICO, waar er zoveel van zijn en kijk hoeveel er aan investeringen worden binnengehaald:

Concreet: Wij zijn direkt en zakelijk als Nederlanders: Ik zie hier met de ervaring, die hier "rondloopt" een project in de toekomst starten: Welk project, hoe, wat:

Laten we iets gaan doen: Ideeen en we stemmen?
Goed idee zeg ik..
pi_171725215
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:54 schreef edcetera het volgende:

[..]

En potentiele lurkers / mede-posters, die zoeken in een investering.

Het klinkt misschien als een grap (en misschien is mijn voorstel ook zoiets, MAAR met serieuze bedoelingen):

Een ICO starten via FOK! via dit topic is toch geen slecht voorstel: Ik vertrouw mensen hier sneller dan een of andere ICO, waar er zoveel van zijn en kijk hoeveel er aan investeringen worden binnengehaald:

Concreet: Wij zijn direkt en zakelijk als Nederlanders: Ik zie hier met de ervaring, die hier "rondloopt" een project in de toekomst starten: Welk project, hoe, wat:

Laten we iets gaan doen: Ideeen en we stemmen?
Wie weet wat de toekomst brengen mag, maar het is algemeen bekend dat FOK het forum van NL is dus ja, ik zie er ook wel wat in eigenlijk, ICO's zijn echt booming business als ik sommige voorbij zie komen, ongelofelijk. :7

Als er eens een conceptje uitgewerkt kan worden dan wil ik zeke wel van de partij zijn!
pi_171725232
QRL gaat wel weer goed! Netjes! *O*
  vrijdag 16 juni 2017 @ 02:18:53 #35
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171725248
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:11 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Wie weet wat de toekomst brengen mag, maar het is algemeen bekend dat FOK het forum van NL is dus ja, ik zie er ook wel wat in eigenlijk, ICO's zijn echt booming business als ik sommige voorbij zie komen, ongelofelijk. :7

Als er eens een conceptje uitgewerkt kan worden dan wil ik zeke wel van de partij zijn!
Daarom beginnen met ideeen verzamelen en dan hier stemmen/bespreken: Je moet wel starten met een goed idee en dat van dat FOK!Air, was maar een voorbeeld.
The best firms advertise the least...
pi_171725273
Even een... hypothetische vraag :+

Stel je zou de hardware hebben om met een redelijk gangetje crypto te kunnen minen, wat zou dan een goede crypto zijn om nu/nabije toekomst mee te beginnen? Ga je dan voor nieuwe coins of ga je mee met bestaande coins zoals BTC of ETH?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_171725285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Even een... hypothetische vraag :+

Stel je zou de hardware hebben om met een redelijk gangetje crypto te kunnen minen, wat zou dan een goede crypto zijn om nu/nabije toekomst mee te beginnen? Ga je dan voor nieuwe coins of ga je mee met bestaande coins zoals BTC of ETH?
Wisten we het maar! oO<

Sterke GPU? Ga voor Ether.
Middel? Ga voor ZEC.
pi_171725313
Kleine update over Wagerr: Ik probeerde maar even opnieuw coins te kopen als test. Nu met BTC in plaats van ETH. Deze transactie kwam wel door en staat meteen in m'n account (die andere nog steeds niet). Waarschijnlijk is er dus wat mis met hun ETH paygate in de back-end. Beetje jammer.
pi_171725316
Uiteraard precies op het hoogtepunt van de bulltrap gekocht :')
FML
pi_171726068
Zo, en in een halve dag is het verlies van twee dagen weer bijna helemaal goedgemaakt :Y
pi_171726211
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is aan al die verschillende cryptocurrencies.

Er zijn er ik weet niet hoeveel. Lekker belangrijk. Waarom is de ene wel wat waard en de ander totaal niets terwijl dat op papier eigenlijk gewoon hetzelfde is alleen dan met een andere naam.

Het is gewoon gokken tot en met of iets wat waard gaat worden of niet. Elke debiel kan een coin lanceren lijkt het wel. Wat is de toegevoegde waarde?
Het zijn niet alleen Coins vosssje, lees je eens in op bijvoorbeeld ethereum of waves. Het zijn platformen die wat kunnen, way beyond bitcoin (wat voornamelijk gebouwd is puur om geld over te maken). De blockchain gaat véél verder dan alleen geld kunnen overmaken. :)
Lambo of Rekt
pi_171726301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:16 schreef Dutchpassion het volgende:
QRL gaat wel weer goed! Netjes! *O*
valt mee.
pi_171726339
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:57 schreef niggeplease het volgende:

[..]

valt mee.
Ik vraag me af hoe QRL kan garanderen dat ze resistant zijn tegen attacks van quantum computers, want dat is wat het impliceert. Hebben ze zelf een futuristisch quantumsysteem? :+

/nog-niet-ingelezen-verder :@
Lambo of Rekt
pi_171726407
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe QRL kan garanderen dat ze resistant zijn tegen attacks van quantum computers, want dat is wat het impliceert. Hebben ze zelf een futuristisch quantumsysteem? :+

/nog-niet-ingelezen-verder :@
vind de whitepaper nog al technisch dus ik weet t ook nie :{
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:16:36 #45
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171726549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:03 schreef EggsTC het volgende:
Ook darkweb markets zijn uitgebreid nu;

[..]

Dat kan gunstig zijn voor de prijzen van de 3 extra.
Welke van de 100 markets gaat het nu over?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171726568
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is aan al die verschillende cryptocurrencies.

Er zijn er ik weet niet hoeveel. Lekker belangrijk. Waarom is de ene wel wat waard en de ander totaal niets terwijl dat op papier eigenlijk gewoon hetzelfde is alleen dan met een andere naam.

Het is gewoon gokken tot en met of iets wat waard gaat worden of niet. Elke debiel kan een coin lanceren lijkt het wel. Wat is de toegevoegde waarde?
Als je er (nog) weinig kaas van hebt gegeten, doe dan aub niet zulke uitspraken.
pi_171726578
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:16 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Welke van de 100 markets gaat het nu over?
De groten, voegen coins toe. (top3)

Misschien de anderen ook, daar kijk ik nooit :P
Lambo of Rekt
pi_171726646
nog maar 7.5 miljard voordat ETH BTC overneemt als de grootste, de Flippening!!
pi_171727138
Is Jaxx nou een prima wallet of was er iets mee? Was toch laatst een wallet die er vandoor was met de coins?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:56:48 #50
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171727289
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:21 schreef niggeplease het volgende:
nog maar 7.5 miljard voordat ETH BTC overneemt als de grootste, de Flippening!!
ETH krijgt zijn correctie ook nog wel hoor. ;)
pi_171727355
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:49 schreef Cyanide- het volgende:
Is Jaxx nou een prima wallet of was er iets mee? Was toch laatst een wallet die er vandoor was met de coins?
Daar was wat mis mee.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_171727377
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:00 schreef smiths het volgende:

[..]

Daar was wat mis mee.
Hij wordt nog in de OP aangeraden :P Wat is dan een goede BTC wallet? :9
pi_171727398
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:49 schreef Cyanide- het volgende:
Is Jaxx nou een prima wallet of was er iets mee? Was toch laatst een wallet die er vandoor was met de coins?
https://vxlabs.com/2017/0(...)allet-backup-phrase/

Geen idee of ze het al gefixt hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 10:10:06 #54
230491 Zith
pls tip
pi_171727560
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:21 schreef niggeplease het volgende:
nog maar 7.5 miljard voordat ETH BTC overneemt als de grootste, de Flippening!!
De correctie is nog niet afgelopen. Te veel mensen die zonder zorgen aan het wachten waren tot het weer ging stijgen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:10:07 #55
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171727562
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:01 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Hij wordt nog in de OP aangeraden :P Wat is dan een goede BTC wallet? :9
Electrum is lekker old school.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171727657
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen Coins vosssje, lees je eens in op bijvoorbeeld ethereum of waves. Het zijn platformen die wat kunnen, way beyond bitcoin (wat voornamelijk gebouwd is puur om geld over te maken). De blockchain gaat véél verder dan alleen geld kunnen overmaken. :)
Jep, je moet het meer als een soort aandeel zien dan als een betaalmiddel.
pi_171727670
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:49 schreef .Davout het volgende:
Kleine update over Wagerr: Ik probeerde maar even opnieuw coins te kopen als test. Nu met BTC in plaats van ETH. Deze transactie kwam wel door en staat meteen in m'n account (die andere nog steeds niet). Waarschijnlijk is er dus wat mis met hun ETH paygate in de back-end. Beetje jammer.
Dat. De eerste dag wilde ik ook met ETH betalen, maar uiteindelijk mijn heil gezocht met BTC. Dus probleem is er nog steeds..
Demo wallet: https://steemit.com/crypt(...)-released-first-look

Ik neem trouwens aan dat de Waves fans onder ons ook WCT hebben? Verkoop de gratis gekregen WCT niet! Quote me als ik stel dat deze volgend jaar hoger kunnen staan dan Waves zelf.
pi_171727738
quote:
How to beat FOMO: What are Bitcoin & Ethereum worth in 2020?
6/13/17 Edit: updated with feedback from a few Redditors

It's been a big year for cryptocurrencies, with the total market cap for crypto jumping 6x since January 1st - from $18B to over $111B as of June 13th.
The FOMO (fear of missing out) is real. New money is entering the market at a staggering rate - to the degree that many exchanges have had problems on-boarding and verifying their new customers to keep up with demand.
These new investors are coming in droves after hearing about sky-high returns from a friend or friend's friend or a friend of a friend's friend.
Once they've gotten through the verification process on Coinbase or Gemini or Kraken, they execute their first market order and the rush of the cryptocraze washes over them. To the MOON!
Then price drops by 10%, our new investor freaks out, convinces themselves that they're hardly ever right, that ETH or BTC is going to $0 and that they should just cut their losses. They panic sell, adding fuel to the micro-bear run and the price continues to drop. Whew, that was close. Got out just in time.
A short time later, they see that the price is not only retracing back toward their entry price, soon they'll realize that it will exceed it. They just bought high and sold low. They leave the market.


Recent moments of FOMO in BTC & ETH trading
We've seen this play out a number of times this year, and as an investor myself, I too get concerned when I see the price of ETH & BTC begin a FOMO trend. I've seen the value of my portfolio drop by 20-50% in hours.
However, in order to counteract FOMO and any knee-jerk panic selling reaction I might have, I've done two things:
First, I've taken my coins off of the exchanges. This prevents me from having my finger on the trigger and selling in any sell-off or panic. I suggest you do the same, even if only for the security of storing your coins in a wallet to which you alone own the private key.
Second, I've quantified what I think Ether and Bitcoin will be worth in 2020. This personal thesis keeps me confident of the longer term state of crypto and in my investment. I'm not here to day trade, I'm here for the long term -- and this helps me weather the storms. I'm not even saying I'm right, but it changes my long term perspective and makes be a more patient investor.
I think Bitcoin and Ethereum will share a $4.5 trillion market cap by 2020.
Uh ok, whoa partner, how did you arrive there? Here's my simple explanation:
Sizing the world economy
The nominal GDP of the world economy (as of 2016) is $78 trillion. By 2020 the IMF estimates the nGDP will be $91 trillion:

http://www.imf.org/extern(...)OEMDC/ADVEC/WEOWORLD
Ask yourself, in three years, do you think that 5% of the world's GDP could be stored and exchanged using blockchain technology?
Me too -- for many reasons: The Enterprise Ethereum Alliance; the massive investment that world banks are making in blockchain technology; the interest in digitizing the currencies of countries like Russia, China and others; the leveling of global political power; because it's cheap, faster and more secure than current financial technologies.
Ok, assumption granted. Now some math. If 5% of the world's GDP in 2020 is housed on the prevailing blockchains, then the value of crypto will be ~$4.55 trillion.
If ETH/BTC are the anointed blockchains, what are the value of those networks?
For simplicity and bi-partisanship, let's assume that BTC & ETH are equally dominant, each with 25% of the total market size of crypto, with the remaining 50% distributed across hundreds of other coins, perhaps private bank and treasury networks.

This means that BTC and ETH would each represent 25% of that $4.55 trillion, or $1.1375T each.
How much could one Bitcoin be worth?
In 2020, there will be ~18,375,000 BTC in circulation. $1,137,500,000,000 divided by 18,375,000 = $61,900 per coin, ~+2,200% from today.
How much could one Ether be worth?
This is a little harder to calculate due to the somewhat unknown supply of Ether in the future, how Proof-of-Stake might change new Ether issuance, and the impact that the Ice Age will have on time between new ETH issuance.
The original 2014 issuance model, stated a projection of ~162M ETH in circulation in 2020, however /u/manly_ pointed out that Vitalik has said it would be closer to 100M, so for our rough math we'll use 100M ETH.
$1,137,500,000,000 divided by 100,000,000 = $11,375 per coin, ~+4,000% from today.
Ok, what if BTC and ETH are much more dominant than a combined 50% of crypto?
If BTC and ETH represent 33% of the total market opportunity each, then each would have a total value of $1.502 trillion.
BTC would be worth $81,742 ~+2,900% from today.
ETH would be worth $15,020 ~+5,300% from today.
Again, this is just an apples to apples comparison, it doesn't take into account market speculations, dividends from Proof-of-Stake or incentives from new BIPs or EIPs, or other external forces that could factor in.
So, if 5% of nGDP by 2020 is achieved, the question becomes which could be the dominant coin?
I don't know the answer to that. However, I do believe that there is room in the sandbox for not only BTC and ETH, but others as well. If I had to choose, I think ETH is not only at parity to BTC in it's ability to store and transmit value, but is also the underpinning for additional value-add networks to be built on top of it, in any industry. This might tip the scales in ETH's favor, but I do not believe this is a winner take all, zero sum game. What's good for BTC is good for ETH, what's good for ETH is good for BTC.
What's good? Adoption.
In conclusion
Don't FOMO your coins, the long term implications of blockchain technology are bigger than any one company, bigger than any one market segment. Keep your eye on the long term and hold your investment through short-term dips.
I'm not saying my projections are correct either, I simply want to put into world how I foresee the value of ETH/BTC, where I get my justification for holding long-term, and how I am at peace during FOMO or any other market volatility.
Edit: some readers pointed out a mistake in my math. I actually did the calculations based on 5% of the current GDP and not 2020's. I've corrected the mistake.
https://medium.com/@bobby(...)in-2020-bc9c84961025

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2017 10:18:06 ]
pi_171727740
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:10 schreef Zith het volgende:

[..]

De correctie is nog niet afgelopen. Te veel mensen die zonder zorgen aan het wachten waren tot het weer ging stijgen.
dat zeg ik ook niet. ETH kan BTC voorbij gaan in een dalende trend.
pi_171727881
quote:
Een linkje naar het blog voldoet ook ;) Dit gaat niemand lezen op deze manier.
[P]otverdorie
pi_171727892
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je er (nog) weinig kaas van hebt gegeten, doe dan aub niet zulke uitspraken.
Dan leg mij als leek eens uit wat globaal dan het verschil is tussen al die crypto's? Het zijn er zoveel dat ik me afvraag of er uberhaupt wel zoveel verschillen te bedenken zijn.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171727930
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dan leg mij als leek eens uit wat globaal dan het verschil is tussen al die crypto's? Het zijn er zoveel dat ik me afvraag of er uberhaupt wel zoveel verschillen te bedenken zijn.
Als je over de top 20 coins leest zie je dat er nog al wat verschillen zijn. Maar een groot deel van de 800 coins voegen idd nix toe.
pi_171727996
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dan leg mij als leek eens uit wat globaal dan het verschil is tussen al die crypto's? Het zijn er zoveel dat ik me afvraag of er uberhaupt wel zoveel verschillen te bedenken zijn.
De top 2 is al compleet verschillend. Begin anders daar eens mee.
Ethereum en bitcoin. Google ze en zoek de verschillen. De nummer drie, Ripple is al helemaal een ander verhaal dan die twee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2017 10:31:38 ]
pi_171728083
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

De top 2 is al compleet verschillend. Begin anders daar eens mee.
Ethereum en bitcoin. Google ze en zoek de verschillen. De nummer drie, Ripple is al helemaal een ander verhaal dan die twee.
Kan je even reageren op deze post:
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:27 schreef niggeplease het volgende:
Maar een groot deel van de 800 coins voegen idd nix toe.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171728171
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Kan je even reageren op deze post:

[..]

Een groot deel van de FOK!users voegen ook weinig toe, ga jij daar ook over klagen en schreeuwen dat FOK!users nutteloos zijn? Natuurlijk zijn er ook een hoop kutprojecten. Maar dat is in elke branche, van patatzaken tot kledingwinkels en van webshops tot stripclubs.

Dus ja, er zijn waarschijnlijk meer projecten die gaan falen dan projecten die echt waarde hebben, maar noem eens een branche waar dat niet het geval is?
pi_171728229
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een groot deel van de FOK!users voegen ook weinig toe, ga jij daar ook over klagen en schreeuwen dat FOK!users nutteloos zijn? Natuurlijk zijn er ook een hoop kutprojecten. Maar dat is in elke branche, van patatzaken tot kledingwinkels en van webshops tot stripclubs.

Dus ja, er zijn waarschijnlijk meer projecten die gaan falen dan projecten die echt waarde hebben, maar noem eens een branche waar dat niet het geval is?
Nouja dat was eigenlijk precies wat ik bedoelde. Bij een paar grote zullen hendig verschillen zitten, maar het gros is meer van hetzelfde met een andere naam krijg ik het idee. En dat wordt dus bevestigd.

Hoe moet je dan van te voren weten of iets wat is of niet? Een Wibra is niets en een McDonalds ook niet, maar hoe moet je dat van die crypto's allemaal weten.

Daar is als leek toch niet doorheen te komen door al die informatie? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171728283
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja dat was eigenlijk precies wat ik bedoelde. Bij een paar grote zullen hendig verschillen zitten, maar het gros is meer van hetzelfde met een andere naam krijg ik het idee. En dat wordt dus bevestigd.

Hoe moet je dan van te voren weten of iets wat is of niet? Een Wibra is niets en een McDonalds ook niet, maar hoe moet je dat van die crypto's allemaal weten.

Daar is als leek toch niet doorheen te komen door al die informatie? :)
Genoeg youtube filmpjes waar het allemaal uitgelegd wordt.
pi_171728305
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:49 schreef Cyanide- het volgende:
Is Jaxx nou een prima wallet of was er iets mee? Was toch laatst een wallet die er vandoor was met de coins?
Jaxx heeft security issues, maar alleen indien je gehackt wordt of andere mensen toegang hebben tot je PC. Dus het is "redelijk" veilig als je zeker weet dat jij de enige bent die op die PC komt.
Lambo of Rekt
pi_171728316
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja dat was eigenlijk precies wat ik bedoelde. Bij een paar grote zullen hendig verschillen zitten, maar het gros is meer van hetzelfde met een andere naam krijg ik het idee. En dat wordt dus bevestigd.

Hoe moet je dan van te voren weten of iets wat is of niet? Een Wibra is niets en een McDonalds ook niet, maar hoe moet je dat van die crypto's allemaal weten.

Daar is als leek toch niet doorheen te komen door al die informatie? :)
Uh jawel, je moet alleen even lezen.

En dat ligt inderdaad niet gelijk voor je klaar, daar moet je wat voor doen.
pi_171728344
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:
Uh jawel, je moet alleen even lezen.

Ah, even, dat klinkt niet als heel veel.
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:
En dat ligt inderdaad niet gelijk voor je klaar, daar moet je wat voor doen.
Zeg het maar. Wat moet ik doen. Ja even lezen, maar wat dan precies?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171728352
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja dat was eigenlijk precies wat ik bedoelde. Bij een paar grote zullen hendig verschillen zitten, maar het gros is meer van hetzelfde met een andere naam krijg ik het idee. En dat wordt dus bevestigd.

Hoe moet je dan van te voren weten of iets wat is of niet? Een Wibra is niets en een McDonalds ook niet, maar hoe moet je dat van die crypto's allemaal weten.

Daar is als leek toch niet doorheen te komen door al die informatie? :)
Daarom lees je je in in het project wat ze voeren, wie het team is en wat ze voor ogen hebben. Roadmaps, forecasts, alles. De achtergrond is belangrijk om te weten, als jij gelooft in een project dan investeer je erin, zoniet dan niet :) NIemand gaat random coins investeren, dan kan je je geld net zo goed blind op een nummer zetten bij roulette.

quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ah, even, dat klinkt niet als heel veel.

[..]

Zeg het maar. Wat moet ik doen. Ja even lezen, maar wat dan precies?
^

:P
Lambo of Rekt
pi_171728367
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:47 schreef EggsTC het volgende:
dan kan je je geld net zo goed blind op een nummer zetten bij roulette.
Nouja dat gevoel krijg ik er altijd een beetje bij.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171728383
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja dat gevoel krijg ik er altijd een beetje bij.
Ja, als je zomaar geld erin gooit is dat zo ja. Als je de projecten goed begrijpt is het wat minder "gokken" maar gewoon investeren op ideeen.
Lambo of Rekt
pi_171728397
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ah, even, dat klinkt niet als heel veel.

[..]

Zeg het maar. Wat moet ik doen. Ja even lezen, maar wat dan precies?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:49:04 #75
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171728410
2 dagen geleden guldens besteld via computer programma , duurt dat zo lang voor dat het saldo erbij staat? eerste keer namelijk
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:49:55 #76
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171728431
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja dat gevoel krijg ik er altijd een beetje bij.
Zie het als investeren in een bedrijf dat net de beurs op komt. Niet alle investeringen zullen zijn inleg terug betalen maar er zijn bedrijven die erg goed zullen presteren. Je zal er wel onderzoek voor moeten doen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171728464
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ah, even, dat klinkt niet als heel veel.

[..]

Zeg het maar. Wat moet ik doen. Ja even lezen, maar wat dan precies?
Jij doet echt net alsof wij jou hier moeten overtuigen. Rare manier van informatie vergaren.

https://bitcointalk.org/

Check anders hier eens en bekijk de verschillende projecten eens goed. Pak er maar gewoon een paar en ga lezen.
pi_171728473
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, als je zomaar geld erin gooit is dat zo ja. Als je de projecten goed begrijpt is het wat minder "gokken" maar gewoon investeren op ideeen.
Ja maar die ideeën zeggen een leek geen klap he. :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171728482
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja maar die ideeën zeggen een leek geen klap he. :+
Tuurlijk wel, je houdt je nu van de domme vosssje :9
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:52:31 #80
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171728488
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:54 schreef edcetera het volgende:

[..]

En potentiele lurkers / mede-posters, die zoeken in een investering.

Het klinkt misschien als een grap (en misschien is mijn voorstel ook zoiets, MAAR met serieuze bedoelingen):

Een ICO starten via FOK! via dit topic is toch geen slecht voorstel: Ik vertrouw mensen hier sneller dan een of andere ICO, waar er zoveel van zijn en kijk hoeveel er aan investeringen worden binnengehaald:

Concreet: Wij zijn direkt en zakelijk als Nederlanders: Ik zie hier met de ervaring, die hier "rondloopt" een project in de toekomst starten: Welk project, hoe, wat:

Laten we iets gaan doen: Ideeen en we stemmen?
yup
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_171728524
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, je houdt je nu van de domme vosssje :9
Nee hoor.
https://www.ethereum.org/ether

Als ik dat lees dan snap ik er maar weinig van.

Bv dit:
quote:
Ether is to be treated as "crypto-fuel", a token whose purpose is to pay for computation, and is not intended to be used as or considered a currency, asset, share or anything else.
Dat is toch JUIST wat men er mee doet?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171728573
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee hoor.
https://www.ethereum.org/ether

Als ik dat lees dan snap ik er maar weinig van.

Bv dit:

[..]

Dat is toch JUIST wat men er mee doet?
Nee, het gaat om smartcontracts.

Lambo of Rekt
pi_171728611
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:34 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Zoooo, stresskippetjes een leuke dag gehad? :P

Update:
ETH heeft goed geluisterd...is gaan corrigeren waar ik het verwachtte.Is uit de uptrend gebroken aan de onderzijde en keurig volgens het boekje tot 50% Fibonacci gecorrigeerd voor een eerste tussenstop. Ik verwacht nu eiglk een hertest van die uptrend (dus dat rode lijntje) en dan waarschijnlijk weer naar beneden....richting het blauwe vakje.
Indicatoren zoals RSI, Stoch, MACD hinten ook naar eerst wat up.
[ afbeelding ]

BTC vind ik wat lastiger in te schatten.
De hierboven genoemde 1600 had ik gister al over gezegd dat het 1e target 2100 zou worden en afhankelijk daarvan nog verder down of toch verder omhoog.
Op onderstaande grafiek is mooi te zien dat de uptrend nog steeds intact is, prachtige bounce op die rode lijn waarbij het target van 2100 ook gehaald werd.
Ik denk dat het nu even afwachten is voordat ik wat zinnigs kan zeggen over het verdere verloop. Breken we naar de onderzijde uit, dan is 1600-1700 wel haalbaar. Gaat BTC herstellen en weer omhoog dan beginnen we nu aan een 5e leg waarbij de eerder genoemde 3300 weer in beeld komt en misschien wel iets verder (blauwe vak wederom).
Kijk ik naar de agenda, dan is die hard fork ook nog niet echt actueel en dat zou mijn vermoeden van eerst nog wat omhoog versterken....
[ afbeelding ]
En over welke tijdspanne gaat je voorspelling van eth? Ben benieuwd, dan kan ik er rekening mee houden :)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:03:10 #84
324708 Fok-now
The only one
pi_171728676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:49 schreef Thezappa het volgende:
2 dagen geleden guldens besteld via computer programma , duurt dat zo lang voor dat het saldo erbij staat? eerste keer namelijk
Via computer programma? Via de wallet bedoel je?
Voor vragen over Gulden kun je je het best even melden in de chat van Gulden via: https://gulden.com/#join
Post in Cryptocurrencies sinds #1
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:04:07 #85
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171728695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:03 schreef Fok-now het volgende:

[..]

Via computer programma? Via de wallet bedoel je?
Voor vragen over Gulden kun je je het best even melden in de chat van Gulden via: https://gulden.com/#join
ja wallet op de computer
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:11:38 #86
324708 Fok-now
The only one
pi_171728837
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:04 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ja wallet op de computer
Gewoon ff vragen in de slack chat ;)
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_171728849
reverse H&S patroon in btc. m00n
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:12:31 #88
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171728851
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:11 schreef Fok-now het volgende:

[..]

Gewoon ff vragen in de slack chat ;)
ga ik doen thanx
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:16:45 #89
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171728943
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:49 schreef Thezappa het volgende:
2 dagen geleden guldens besteld via computer programma , duurt dat zo lang voor dat het saldo erbij staat? eerste keer namelijk
Nee, althans tijdje terug niet. Was zo gepiept. Is je wallet wel gesynct?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:22:19 #90
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171729059
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee, althans tijdje terug niet. Was zo gepiept. Is je wallet wel gesynct?
miss domme vraag , maar waar sync je hem en met wat?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_171729108
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:22 schreef Thezappa het volgende:

[..]

miss domme vraag , maar waar sync je hem en met wat?
Doettie automatisch als het goed is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:25:29 #92
324708 Fok-now
The only one
pi_171729116
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:22 schreef Thezappa het volgende:

[..]

miss domme vraag , maar waar sync je hem en met wat?
Dan zie je linksonder wat staan. Bijv. blokken laden of geen brok van blokken beschikbaar.
Syncen gaat normaal automatisch, kan soms wel ff duren.
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_171729132
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:22 schreef Thezappa het volgende:

[..]

miss domme vraag , maar waar sync je hem en met wat?
Onderin staat een balkje met synchroniseren, dat duurt wel een uurtje of wat vaak. Als die voltooid is zie je je saldo.
blablablabla
pi_171729149
Al krijg ik mijn Gulden wallet niet gesynchroniseerd met de app. Hij scant de QR wel maar vervolgens gebeurt er niks.
blablablabla
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:28:36 #95
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171729174
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:27 schreef Elan het volgende:
Al krijg ik mijn Gulden wallet niet gesynchroniseerd met de app. Hij scant de QR wel maar vervolgens gebeurt er niks.
https://guldencommunity.slack.com/
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:29:16 #96
324708 Fok-now
The only one
pi_171729187
Je kunt overigens altijd ff je ontvangstadres checken in de blockchain (https://blockchain.gulden.com/) om te zien wat je saldo is :)
Post in Cryptocurrencies sinds #1
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:29:19 #97
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171729189
thanx , zie idd het balkje lopen , en zal de eerste keer ff duren.
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 11:33:18 #98
42184 crew  DaMart
pi_171729266
BAT gaat ook lekker omhoog ineens *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_171729429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:33 schreef DaMart het volgende:
BAT gaat ook lekker omhoog ineens *O*.
Bijna uit de min

( :') )
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:44:19 #100
369251 Geralt
of Rivia
pi_171729506
quote:
Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:46:07 #101
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171729554
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht? :@
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe Rusland en China de crypto gaan reguleren (of niet).
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:46:39 #102
369251 Geralt
of Rivia
pi_171729568
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:46 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe Rusland en China de crypto gaan reguleren (of niet).
Ik heb namelijk ook een beetje last van dat FOMO :@ ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:47:03 #103
369251 Geralt
of Rivia
pi_171729582
En tegelijkertijd geen duizenden euro's over om erin te pompen :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171729622
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb namelijk ook een beetje last van dat FOMO :@ ;(
Dan moet je óf actie ondernemen, óf niet miepen en gewoon de 'MO' daar van doen. Niemand gaat jou hier in detail uitleggen waarom je het wel of niet moet doen, zeker niet daar dat deels een persoonlijke (financiele) afweging is. De markt is onwijs volatiel momenteel. Dus je kan een leuke klapper maken, maar ook een leuke klapper omlaag (zie de koersen van gisteren even bv.). Zeker als je nu instapt heb je een groot gedeelte van de explosieve groei al gemist. En of er nóg veel meer groei komt of het straks als een vlag op een strontschuit in elkaar zakt kan niemand écht voorspellen. Er zit zeker 'leven' in bepaalde coins, en de technologie. Maar er zijn ook vele onzekere factoren waardoor je nóóit kan zeggen of iets wel of geen 'succes' wordt. En dan zou je zelfs technologisch succes nog los van financieel succes kunnen zien.
pi_171729634
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht? :@
Gvd zeg.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:50:07 #106
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171729654
Wanneer kan ik het beste instappen met ETH?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_171729663
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef hmmmz het volgende:
Wanneer kan ik het beste instappen met ETH?
nu
pi_171729681
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht? :@
Geen idee, klinkt wel goed :P
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:51:44 #109
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171729696
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef hmmmz het volgende:
Wanneer kan ik het beste instappen met ETH?
2 jaar geleden.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171729708
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef hmmmz het volgende:
Wanneer kan ik het beste instappen met ETH?
Gisteren of vandaag. Niet morgen.
[P]otverdorie
pi_171729713
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef hmmmz het volgende:
Wanneer kan ik het beste instappen met ETH?
Als ie heel laag staat.
pi_171729729
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:52 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Als ie heel laag staat.
thnx
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:53:18 #113
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171729740
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

nu
hoe weet je dat?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_171729748
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:53 schreef hmmmz het volgende:

[..]

hoe weet je dat?
Loop je nu te trollen..of?
[P]otverdorie
pi_171729752
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:53 schreef hmmmz het volgende:

[..]

hoe weet je dat?
;(
pi_171729792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:53 schreef hmmmz het volgende:

[..]

hoe weet je dat?
pi_171729831
Asjeblieft zeg, ik stel soms n00b-vragen, maar dit :')
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:59:37 #118
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171729861
Ik wil gewoon een paar honderd euro aan ETH hebben en dan een tijd wachten. Alleen zoek ik het juiste instapmoment.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_171729869
moeten zulke vragen niet geband worden? aangezien niemand weet wat de koers gaat doen en wanneer je moet kopen.
pi_171729924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:59 schreef hmmmz het volgende:
Ik wil gewoon een paar honderd euro aan ETH hebben en dan een tijd wachten. Alleen zoek ik het juiste instapmoment.
Blijft gissen, aankopen worden of op onderbuikgevoel gedaan of op TA (of beiden).
TA: GC / [SC] Cryptocurrencies #510 Ether wordt maar niet beter..
TA komt niet altijd uit (in crypto), maar wellicht was je zoekende naar zo een plaatje.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_171729956
Ik ben opzoek naar een link waarin werd omschreven waarom Waves de munt is om aan te bevelen aan je geliefden om op de lange termijn in te investeren. Ik hoop dat iemand hier weet wat ik bedoel :P
pi_171730031
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:59 schreef hmmmz het volgende:
Ik wil gewoon een paar honderd euro aan ETH hebben en dan een tijd wachten. Alleen zoek ik het juiste instapmoment.
Nu. Stap in, sla ze op in je wallet, kijk over 2 jaar nog een keer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171730036
Ach, en terwijl we hier roepen dat sommige munten teveel waard zijn wil Amazon even 9 miljard dollar voor Slack neertellen. Het is gewoon wat de gek ervoor geeft, bij zo'n beetje alles. Hyves/TMG anyone?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:11:35 #124
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171730042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:04 schreef smiths het volgende:

[..]

Blijft gissen, aankopen worden of op onderbuikgevoel gedaan of op TA (of beiden).
TA: GC / [SC] Cryptocurrencies #510 Ether wordt maar niet beter..
TA komt niet altijd uit (in crypto), maar wellicht was je zoekende naar zo een plaatje.
thanks! dat is interessant!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:15:38 #125
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_171730123
Ik ben op zoek naar een munt die minimaal 5000% gaat doen, het liefst voor vanavond nog. Graag ook garantie met het gegeven advies zodat ik zelf geen verlies maak. Ik hou niet van lezen dus enkel een coin naam aub. Anyone?
pi_171730125
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben opzoek naar een link waarin werd omschreven waarom Waves de munt is om aan te bevelen aan je geliefden om op de lange termijn in te investeren. Ik hoop dat iemand hier weet wat ik bedoel :P
https://www.quora.com/Exc(...)Biggs?share=207357d0

Deze?
pi_171730152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:15 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ik ben op zoek naar een munt die minimaal 5000% gaat doen, het liefst voor vanavond nog. Graag ook garantie met het gegeven advies zodat ik zelf geen verlies maak. Ik hou niet van lezen dus enkel een coin naam aub. Anyone?
En doe mij ff een CC'tje want ik ben lui. K thx bai
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171730220
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:15 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ik ben op zoek naar een munt die minimaal 5000% gaat doen, het liefst voor vanavond nog. Graag ook garantie met het gegeven advies zodat ik zelf geen verlies maak. Ik hou niet van lezen dus enkel een coin naam aub. Anyone?
1 vd 800 shitcoins, maakt niet zoveel uit welke.
pi_171730256
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:15 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ik ben op zoek naar een munt die minimaal 5000% gaat doen, het liefst voor vanavond nog. Graag ook garantie met het gegeven advies zodat ik zelf geen verlies maak. Ik hou niet van lezen dus enkel een coin naam aub. Anyone?
mediterraneancoin
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:23:50 #131
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_171730271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:15 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ik ben op zoek naar een munt die minimaal 5000% gaat doen, het liefst voor vanavond nog. Graag ook garantie met het gegeven advies zodat ik zelf geen verlies maak. Ik hou niet van lezen dus enkel een coin naam aub. Anyone?
SysCoin

Morgen 100%
Volgende week 6000%

100% garantie dat dit gaat gebeuren
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:24:29 #132
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171730282
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:15 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ik ben op zoek naar een munt die minimaal 5000% gaat doen, het liefst voor vanavond nog. Graag ook garantie met het gegeven advies zodat ik zelf geen verlies maak. Ik hou niet van lezen dus enkel een coin naam aub. Anyone?
Daar zoek ik ook naar!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_171730304
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:59 schreef hmmmz het volgende:
Ik wil gewoon een paar honderd euro aan ETH hebben en dan een tijd wachten. Alleen zoek ik het juiste instapmoment.
Koop dan de komende 10 dagen steeds voor 20 á 30 euro in. Dan doe je het gemiddeld genomen het best. Koop je een paar piekjes, paar dalletjes en wat ertussen zit. Dat is het beste advies wat men je kan geven. Niet uitgaan van TA's als je nog nooit eerder iets met crypto heb gedaan, dan ga je zeer wss nat omdat je de markt niet kan timen op die manier zoals jij het graag ziet.

Zet hem op!
[P]otverdorie
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:29:50 #134
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171730364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:25 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Koop dan de komende 10 dagen steeds voor 20 á 30 euro in. Dan doe je het gemiddeld genomen het best. Koop je een paar piekjes, paar dalletjes en wat ertussen zit. Dat is het beste advies wat men je kan geven. Niet uitgaan van TA's als je nog nooit eerder iets met crypto heb gedaan, dan ga je zeer wss nat omdat je de markt niet kan timen op die manier zoals jij het graag ziet.

Zet hem op!
Dank voor dit advies. Kost dat niet (veel) meer aan transactiekosten? Ik zit trouwens op Coinbase. Heb me ook aangemeld bij Kraken maar volgens mij duurt de verification daar momenteel enkele weken.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:30:55 #135
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171730384
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171730418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:29 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dank voor dit advies. Kost dat niet (veel) meer aan transactiekosten? Ik zit trouwens op Coinbase. Heb me ook aangemeld bij Kraken maar volgens mij duurt de verification daar momenteel enkele weken.
Nah, dat is echt een paar euro die je extra kwijt bent. Daar zou ik het zeker niet voor laten :)
[P]otverdorie
pi_171730432
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:30 schreef TimKuik het volgende:
https://blog.cofound.it/c(...)changes-da57bda96d81

CFI Token trading vanaf maandag ^O^
Cofound.it project crowdsales — such as Musolini ... wat?
pi_171730453
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Cofound.it project crowdsales — such as Musolini ... wat?
Heh?
[P]otverdorie
pi_171730470
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee hoor.
https://www.ethereum.org/ether

Als ik dat lees dan snap ik er maar weinig van.

Bv dit:

[..]

Dat is toch JUIST wat men er mee doet?
Ik snap die zin ook niet. Zoals ik het begrijp kan je van het netwerk gebruik maken door ether te betalen. Waarom zou je ether dan niet als currency kunnen zien? Currency is toch gewoon iets waarmee je betaalt?
pi_171730621
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja maar die ideeën zeggen een leek geen klap he. :+
Ik word hier een beetje moe van. Ik kan me herinneren dat je ten tijde van de LTC Segwit activatie ook even kwam vragen wat je met je LTC moest doen, je van ons het advies kreeg om te hodlen (voor de pump was dat nog), en je toen alles verkocht hebt en daarna ging huilen dat je geen goed advies kreeg.

Sorry hoor als ik een beetje lomp overkom maar jij komt toch wel erg lui over. Investeren in crypto's ís ook niet toegankelijk, dat is ook de reden dat het risicovol is. Het kan erg goed gaan, maar met een paar verkeerde beslissingen, of incidenten in de markt kan het ook flink slecht gaan. Het is aan jou zelf, als volwassen kerel (neem ik aan), om je in te verdiepen.

Ik ben ook een keer begonnen, maar ik heb toch echt zelf enorm veel gelezen, onderzoek gedaan, verdiept, etc. Het word je niet op een dienblaadje aangegeven.

Dus voor iedereen die hier dit soort vragen stelt / informatie-eisen heeft / zich bevraagd over de cryptomarkt: als je geen zin/tijd hebt om je er in te verdiepen, maak dan aub niet van dit soort posts. Of blijf gewoon lekker lurken zoals ik ook een tijd gedaan heb voordat ik me weer actief ging verdiepen in crypto's.

En voor de rest:

HODL!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:44:23 #141
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171730635
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik word hier een beetje moe van. Ik kan me herinneren dat je ten tijde van de LTC Segwit activatie ook even kwam vragen wat je met je LTC moest doen, je van ons het advies kreeg om te hodlen (voor de pump was dat nog), en je toen alles verkocht hebt en daarna ging huilen dat je geen goed advies kreeg.

Sorry hoor als ik een beetje lomp overkom maar jij komt toch wel erg lui over. Investeren in crypto's ís ook niet toegankelijk, dat is ook de reden dat het risicovol is. Het kan erg goed gaan, maar met een paar verkeerde beslissingen, of incidenten in de markt kan het ook flink slecht gaan. Het is aan jou zelf, als volwassen kerel (neem ik aan), om je in te verdiepen.

Ik ben ook een keer begonnen, maar ik heb toch echt zelf enorm veel gelezen, onderzoek gedaan, verdiept, etc. Het word je niet op een dienblaadje aangegeven.

Dus voor iedereen die hier dit soort vragen stelt / informatie-eisen heeft / zich bevraagd over de cryptomarkt: als je geen zin/tijd hebt om je er in te verdiepen, maak dan aub niet van dit soort posts. Of blijf gewoon lekker lurken zoals ik ook een tijd gedaan heb voordat ik me weer actief ging verdiepen in crypto's.

En voor de rest:

HODL!
QFT.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171730720
Krijg net een mailtje van BitFlyer, de grootste Japanse Bitcoin-exchange:

quote:
New Japanese yen and virtual currency withdrawal restrictions
for Quick Deposit customers

We are seeing an increasing number of illegal acts and illicit financial flows related to virtual currency occuring in transactions through financial institutions, such as pseudonymous transactions1.

We are investigating cases of illegal acts and illicit financial flows such as pseudonymous transactions as we continue our efforts to provide an environment that allows everyone to safely trade with confidence. We may ask customers who are involved in, or whom we suspect of being involved in illegal acts or illicit financial flows, regarding their transactions. We may also take other actions, including, but not limited to, closing their account and restricting transactions.

In response, we have introduced the following restrictions on Japanese yen and virtual currency payment/withdrawal via the usage of Quick Deposit. These changes do not affect virtual currency trading.

The following services will have limitations on withdrawable amounts based on (Z) defined below.​

Restricted features and services
・Japanese yen withdrawal
・Payment/withdrawal of virtual currency
・bitWire
・Pay

Calculation of withdrawable amount of Japanese yen and virtual currencies after the use of Quick Deposit

(X) Customer total assets at the time of use of the above restricted services, calculated by:
(Held virtual currency quantity x market value of the relevant virtual currency2 / 1.3) + Japanese yen value held

(Y) Total amount deposited using Quick Deposit from within the past 7 days, at the time of use of the above restricted services

(Z) Possible withdrawal amount, calculated by:
(X) - (Y)

Depending on the circumstances, there may be differences in timing when the restrictions are applied.

1 Pseudonymous transactions are transactions using a fictitious name or the name of another person.
We ask that you strictly manage your login information as is your responsibility as a customer.
We do not allow the use of your login information by any person other than yourself. In addition, if we suspect that someone other than the account registrant is engaged in transactions, we will carry out investigations of customers based on laws and regulations.

2 In the case of BTC: The mid price of Bitcoin from the Bitcoin Market (Buy/Sell Bitcoin)
In the case of ETH: The last traded price from Lightning ETH/BTC x mid price from the Bitcoin Market (Buy/Sell Bitcoin)

We feel these changes will provide a positive contribution to the virtual currency marketplace, and ask for your patience as we continue our efforts to provide an environment that will allow our customers to safely trade with the utmost confidence.

Thank you for your continuous support.
pi_171730736
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:29 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dank voor dit advies. Kost dat niet (veel) meer aan transactiekosten? Ik zit trouwens op Coinbase. Heb me ook aangemeld bij Kraken maar volgens mij duurt de verification daar momenteel enkele weken.
CoinBase overweeg ik ook. Of verkoopt 'ie automatisch alles weer na 2 dagen net als Plus500? :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_171730808
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:56 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D :D
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_171730824
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:49 schreef Black-Death het volgende:

[..]

CoinBase overweeg ik ook. Of verkoopt 'ie automatisch alles weer na 2 dagen net als Plus500? :')
Ik zit ook coinbase.
pi_171730847
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:53 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik zit ook coinbase.
Tevreden?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_171730859
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:36 schreef thenxero het volgende:

[..]

Ik snap die zin ook niet. Zoals ik het begrijp kan je van het netwerk gebruik maken door ether te betalen. Waarom zou je ether dan niet als currency kunnen zien? Currency is toch gewoon iets waarmee je betaalt?
Olie kun je ook ruilen tegen anderen dingen, en hey, je kan er ook in beleggen. Dat is ether in zekere zin.
pi_171730893
Status (SNT) ico opgeschoven?
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:02:02 #149
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171730916
Klopt het dat om CFI te transferen je een fee van 0.04 als minimum hebt?

¤12,- als transfer fee vind ik een beetje hoog... :{
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171730964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:00 schreef EggsTC het volgende:
Status (SNT) ico opgeschoven?
Volgens mij ook.. :?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:09:29 #151
369251 Geralt
of Rivia
pi_171731028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:43 schreef kthxbye het volgende:
en je toen alles verkocht hebt en daarna ging huilen dat je geen goed advies kreeg.
Nee hoor. :)

Er werd geroepen niet verkopen door 1 of 2 mensen, maar pas waarom toen ik het al verkocht had :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171731032
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Tevreden?
Nergens last van, maar ben ook niet zo'n pro :P
pi_171731075
Vorig jaar zijn mijn 300 eth gehacked waarschijnlijk met een keylogger van polo. Nu heb ik een tijdje terug op jullie advies nog bedankt daarvoor :) :) wat waves gekocht maar elke keer als ik mijn wavesclient open hoop ik dat mijn waves er nog staan. Is er een manier om dit keylogger proof te maken? Vooral nu het wel leuke waardes begint aan te nemen en mijn gehackte eth inmiddels een klein fortuin waard is.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:13:12 #154
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171731114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:11 schreef zeeehn het volgende:
Vorig jaar zijn mijn 300 eth gehacked waarschijnlijk met een keylogger van polo. Nu heb ik een tijdje terug op jullie advies nog bedankt daarvoor :) :) wat waves gekocht maar elke keer als ik mijn wavesclient open hoop ik dat mijn waves er nog staan. Is er een manier om dit keylogger proof te maken? Vooral nu het wel leuke waardes begint aan te nemen en mijn gehackte eth inmiddels een klein fortuin waard zijn.
2FA op exchanges (altijd doen!)
Virusscanner?
Linux gebruiken ipv Windows?
Firewall?
Wallet offline opslaan en verwijderen van je computer?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171731207
-edit- verkeerd gekeken

[ Bericht 90% gewijzigd door stripe op 16-06-2017 13:35:43 ]
pi_171731534
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee hoor. :)

Er werd geroepen niet verkopen door 1 of 2 mensen, maar pas waarom toen ik het al verkocht had :+
Onzin! Ik weet nog dat ik je dit al een keer eerder zag beweren. Maargoed, boeit verder niet. Succes met onderzoek doen.
pi_171731536
Mensen moeten eens stoppen met "ik heb gekocht/verkocht op advies van dit topic"
Iemand kan ergens een mening hebben of iets verwachten en dat antwoorden, maar doe gewoon je eigen research. Degene die "advies" geeft kan wel een ontzettende noob zijn of niet objectief omdat ie bagholders is en hoopt op meer kopers zodat hij er ooit uit kan stappen met minimaal verlies.
Daarnaast zit je veel relaxter in een trade als je zelf onderzocht hebt.
Nadeel is dat je alleen jezelf iets kunt verwijten O-)

Ikzelf bijvoorbeeld post met enige regelmaat wat TA waarbij ik lang niet alle details post, maar dat zijn altijd mogelijke scenario's die zouden kunnen uitkomen en dus echt niet blindelings opgevolgd moet worden..... Als ik dan een dag later lees dat ik advies gaf om.....
8)7
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:38:55 #158
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171731561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:37 schreef edraket31 het volgende:
Mensen moeten eens stoppen met "ik heb gekocht/verkocht op advies van dit topic"
Iemand kan ergens een mening hebben of iets verwachten en dat antwoorden, maar doe gewoon je eigen research. Degene die "advies" geeft kan wel een ontzettende noob zijn of niet objectief omdat ie bagholders is en hoopt op meer kopers zodat hij er ooit uit kan stappen met minimaal verlies.
Daarnaast zit je veel relaxter in een trade als je zelf onderzocht hebt.
Nadeel is dat je alleen jezelf iets kunt verwijten O-)

Ikzelf bijvoorbeeld post met enige regelmaat wat TA waarbij ik lang niet alle details post, maar dat zijn altijd mogelijke scenario's die zouden kunnen uitkomen en dus echt niet blindelings opgevolgd moet worden..... Als ik dan een dag later lees dat ik advies gaf om.....
8)7
Nu ben je aansprakelijk voor al mijn toekomstige verliezen. *O*
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_171731564
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee hoor. :)

Er werd geroepen niet verkopen door 1 of 2 mensen, maar pas waarom toen ik het al verkocht had :+
Niet mee eens, ik herinner mij ook dat er meerdere antwoordden dat je "moest" vasthouden maar waarschijnlijk had jij binnen 2 minuten na je vraag al verkocht of zo....
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:39:36 #160
369251 Geralt
of Rivia
pi_171731572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:37 schreef edraket31 het volgende:
Mensen moeten eens stoppen met "ik heb gekocht/verkocht op advies van dit topic"
Dat doe ik toch niet.

Jeetje wat zijn jullie snel op de tenen getrapt zeg.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171731596
Ed, doe eens een toverspreuk dat QRL gaat stijgen. :)
Kzal zondag btw even brainstormen!

#FokAir Ftw! _O_
pi_171731610
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:38 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nu ben je aansprakelijk voor al mijn toekomstige verliezen. *O*
Mwa, ik durf (met enige arrogantie) wel te stellen dat je goed geld zou verdienen als je mijn TA 100% zou volgen maar dat is niet haalbaar omdat het veel te ver gaat om het hele strijdplan hier telkens te posten
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:43:27 #163
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171731626
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:42 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Mwa, ik durf (met enige arrogantie) wel te stellen dat je goed geld zou verdienen als je mijn TA 100% zou volgen maar dat is niet haalbaar omdat het veel te ver gaat om het hele strijdplan hier telkens te posten
ah jammer, ik ben er wel benieuwd naar
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_171731720
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:39 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat doe ik toch niet.

Jeetje wat zijn jullie snel op de tenen getrapt zeg.
Nee gozer, jij komt hier (blijkbaar al voor de tweede keer) met echt de meest basic vragen binnen vallen, en dat is an sich nog niet zo'n ramp want zo iemand is er iedere dag wel. Ikzelf stelde bv. net nog de n00b-vraag welke wallet je kan gebruiken. Maar jij hebt gelijk een complete air om je heen hangen dat iedereen je maar even moet helpen en en passant je eigenlijk ook nog even advies moet geven waar je je centjes in moet stoppen. Vervolgens kom je dan zelf met een stelling dat het allemaal maar gebakken lucht is, maar die onderbouw je verder niet ofzo, maar anderen moeten dat dan maar doen :')
pi_171731762
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:42 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Mwa, ik durf (met enige arrogantie) wel te stellen dat je goed geld zou verdienen als je mijn TA 100% zou volgen maar dat is niet haalbaar omdat het veel te ver gaat om het hele strijdplan hier telkens te posten
Gewoon kopen/verkopen en welke coins is voldoende hoor... :7
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:51:53 #166
369251 Geralt
of Rivia
pi_171731764
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:49 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee gozer, jij komt hier (blijkbaar al voor de tweede keer) met echt de meest basic vragen binnen vallen, en dat is an sich nog niet zo'n ramp want zo iemand is er iedere dag wel. Ikzelf stelde bv. net nog de n00b-vraag welke wallet je kan gebruiken. Maar jij hebt gelijk een complete air om je heen hangen dat iedereen je maar even moet helpen en en passant je eigenlijk ook nog even advies moet geven waar je je centjes in moet stoppen. Vervolgens kom je dan zelf met een stelling dat het allemaal maar gebakken lucht is, maar die onderbouw je verder niet ofzo, maar anderen moeten dat dan maar doen :')
Lezen is niet je sterkste kant merk ik al. Ik stel helemaal nergens dat het allemaal gebakken lucht is. Ik vraag hoe realistisch jullie die cijfers van de post die ik qoute inschatten en of jullie denken dat dat haalbaar is of dat dat gebakken lucht is.

Dat is heel wat anders dan dat ik roep alles is gebakken lucht.

Leg me dus geen woorden in de mond aub ja }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:54:17 #167
369251 Geralt
of Rivia
pi_171731813
Voor de duidelijkheid:
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht? :@
Dat is geen stelling. Dat is een vraag.

Vragen, of zinnen met een vraag erin kun je herkennen aan het vraagteken op het eind.

Geen dank.

:6
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:56:06 #168
324708 Fok-now
The only one
pi_171731845
En weer on topic :D
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_171731864
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste kant merk ik al. Ik stel helemaal nergens dat het allemaal gebakken lucht is. Ik vraag hoe realistisch jullie die cijfers van de post die ik qoute inschatten en of jullie denken dat dat haalbaar is of dat dat gebakken lucht is.

Dat is heel wat anders dan dat ik roep alles is gebakken lucht.

Leg me dus geen woorden in de mond aub ja }:|
Ik zie het, maar mijn punt blijft hetzelfde. Je sleept wat 'argumenten' die je ergens hebt gevonden hierheen, en dan móeten wij dat eigenlijk allemaal even aan je uit gaan leggen, en zeggen welke coin wel/niet kut is. Newsflash; dat kúnnen wij ook niet, want dat is afhankelijk van nogal wat variabelen, en daarnaast komt die vraag hier dus ongeveer dagelijks voorbij.
pi_171731903
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:56 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik zie het, maar mijn punt blijft hetzelfde. Je sleept wat 'argumenten' die je ergens hebt gevonden hierheen, en dan móeten wij dat eigenlijk allemaal even aan je uit gaan leggen, en zeggen welke coin wel/niet kut is. Newsflash; dat kúnnen wij ook niet, want dat is afhankelijk van nogal wat variabelen, en daarnaast komt die vraag hier dus ongeveer dagelijks voorbij.
Waarom maak je je daar zo druk om man, je hoeft toch geen antwoord te geven als hij wat vraagt. Het begint hier steeds meer op het cryptotopic van Tweakers te lijken waar bijna niets getolereerd wordt.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:00:20 #171
369251 Geralt
of Rivia
pi_171731926
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:59 schreef Vesz het volgende:

[..]

Waarom maak je je daar zo druk om man, je hoeft toch geen antwoord te geven als hij wat vraagt. Het begint hier steeds meer op het cryptotopic van Tweakers te lijken waar bijna niets getolereerd wordt.
Dat dus. Bovendien sleep ik nergens argumenten hierheen die ik ergens gevonden zou hebben.

Je kan ook gewoon een beetje normaal doen }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171731955
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:56 schreef Fok-now het volgende:
En weer on topic :D
pi_171731969
Beleg anders maar in tampons, jullie ''lekken'' met dit soort discussies. :')
pi_171732017
Krijg ineens zo'n nostalgisch trollbox gevoel.
/mark fok 2 (because trollbox)
pi_171732020
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:01 schreef Dutchpassion het volgende:
Beleg anders maar in tampons, jullie ''lekken'' met dit soort discussies. :')
TMP m00000000n
pi_171732031
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

TMP m00000000n
Haha! een k*traket! _O-
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:05:36 #177
369251 Geralt
of Rivia
pi_171732056
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Onzin! Ik weet nog dat ik je dit al een keer eerder zag beweren. Maargoed, boeit verder niet. Succes met onderzoek doen.
Als je onzin roept zorg dan dat je facts kloppen.

GC / [SC] Cryptocurrencies #472 | To infinity and beyond!

Daar vraag ik wat er mee moet en eentje boven mij zegt niet verkopen en eentje onder mij zegt "ze zeggen niet verkopen", op de vraag waarom niet krijg ik pas antwoord als ik al verkocht heb en niet daarvoor.

Gewoon terug te lezen.

Man man man, ik ben al weg hier. En dan zou ik een air over me heen hebben hangen. Doe godverdomme eens normaal man }:|

Degene met een air over heen zijn jullie en niet ik. Ik drop nergens een stelling, ik sleur er nergens argumenten bij en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik heb die 40 LTC destidjs verkocht voor 485 euro of iets in die trant en dat dat er nu 1000 waard zouden zijn ofzo zal me aan mn ballen jeuken. Alsof ik wakker lig van een paar honderd euro meer of minder.

Sjongejonge zeg.

Gezellig topic zo. Ook voor nieuwkomers. Heel uitnodigend allemaal.

:r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171732108
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als je onzin roept zorg dan dat je facts kloppen.

GC / [SC] Cryptocurrencies #472 | To infinity and beyond!

Daar vraag ik wat er mee moet en eentje boven mij zegt niet verkopen en eentje onder mij zegt "ze zeggen niet verkopen", op de vraag waarom niet krijg ik pas antwoord als ik al verkocht heb en niet daarvoor.

Gewoon terug te lezen.

Man man man, ik ben al weg hier. En dan zou ik een air over me heen hebben hangen. Doe godverdomme eens normaal man }:|

Degene met een air over heen zijn jullie en niet ik. Ik drop nergens een stelling, ik sleur er nergens argumenten bij en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik heb die 40 LTC destidjs verkocht voor 485 euro of iets in die trant en dat dat er nu 1000 waard zouden zijn ofzo zal me aan mn ballen jeuken. Alsof ik wakker lig van een paar honderd euro meer of minder.

Sjongejonge zeg.

Gezellig topic zo. Ook voor nieuwkomers. Heel uitnodigend allemaal.

:r
_O-
pi_171732128
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Daar vraag ik wat er mee moet en eentje boven mij zegt niet verkopen en eentje onder mij zegt "ze zeggen niet verkopen", op de vraag waarom niet krijg ik pas antwoord als ik al verkocht heb en niet daarvoor.
😅
pi_171732134
Investeren in CreditBit is gratis geld natuurlijk. Nieuw op Bittrex en heeft nog geen echte stijging meegemaakt, dus krijgt vanzelf een keer een huge pump zonder reden.

Bedank me maar als je miljonair bent.
pi_171732296
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als je onzin roept zorg dan dat je facts kloppen.

GC / [SC] Cryptocurrencies #472 | To infinity and beyond!

Daar vraag ik wat er mee moet en eentje boven mij zegt niet verkopen en eentje onder mij zegt "ze zeggen niet verkopen", op de vraag waarom niet krijg ik pas antwoord als ik al verkocht heb en niet daarvoor.

Gewoon terug te lezen.

Man man man, ik ben al weg hier. En dan zou ik een air over me heen hebben hangen. Doe godverdomme eens normaal man }:|

Degene met een air over heen zijn jullie en niet ik. Ik drop nergens een stelling, ik sleur er nergens argumenten bij en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik heb die 40 LTC destidjs verkocht voor 485 euro of iets in die trant en dat dat er nu 1000 waard zouden zijn ofzo zal me aan mn ballen jeuken. Alsof ik wakker lig van een paar honderd euro meer of minder.

Sjongejonge zeg.

Gezellig topic zo. Ook voor nieuwkomers. Heel uitnodigend allemaal.

:r
Ok doei.
pi_171732376
HODL!! :')
pi_171732460
Kom op eth & strat, naar de maaaaaaaaaaaaaan!

Ohja en waves ook :)
pi_171732465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:09 schreef daankes het volgende:
Investeren in CreditBit is gratis geld natuurlijk. Nieuw op Bittrex en heeft nog geen echte stijging meegemaakt, dus krijgt vanzelf een keer een huge pump zonder reden.

Bedank me maar als je miljonair bent.
Oh, dus nog geen stijging is HET signaal dat ie omhoog gaat? Goh....

Toch wel de slechtste onderbouwing die ik hier sinds lange tijd gezien heb.
De laatste zin maakt t helemaal sneu.
pi_171732489
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:09 schreef daankes het volgende:
Investeren in CreditBit is gratis geld natuurlijk. Nieuw op Bittrex en heeft nog geen echte stijging meegemaakt, dus krijgt vanzelf een keer een huge pump zonder reden.

Bedank me maar als je miljonair bent.
:')
blablablabla
pi_171732518
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:24 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Oh, dus nog geen stijging is HET signaal dat ie omhoog gaat? Goh....

Toch wel de slechtste onderbouwing die ik hier sinds lange tijd gezien heb.
De laatste zin maakt t helemaal sneu.
Niet alles zo serieus nemen hé
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:31:32 #187
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171732560
Hou het nou een beetje leuk hier, domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.

We zijn allemaal ergens begonnen.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:32:54 #188
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171732584
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
Hou het nou een beetje leuk hier, domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.

We zijn allemaal ergens begonnen.
nouja, domme vragenstéllers wel
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:34:16 #189
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171732608
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:23 schreef Mender het volgende:

[..]

SysCoin

Morgen 100%
Volgende week 6000%

100% garantie dat dit gaat gebeuren
Dat zeker niet, maar heb jij vertrouwen in Syscoin?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:35:53 #190
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171732628
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
Hou het nou een beetje leuk hier, domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.

We zijn allemaal ergens begonnen.
Ik vind dat het vrij staat dat mensen die willen beginnen met cryptos hier aan de experts komen vragen. Iemand die al meer dan 2 ton (in euros/dollars) aan cryptos bijelkaar heeft weten te traden kan wellicht een betere tip geven dan een beginner zelf kan bedenken.

Maar misschien moeten we een wekelijkse of maandelijkse trading top 5 coins centraal ergens tonen, top 5 tips voor de komende periode zeg maar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Apekoek op 16-06-2017 14:44:56 ]
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:45:12 #191
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171732779
Jongens jongens.. Wat is dat toch in de Cryptocurrency wereld. Zowel op Tweakers als hier vliegen mensen elkaar constant in de haren. Beetje liefde, het is bijna weekend. :* O+
pi_171732819
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik vind dat het vrij staat dat mensen die willen beginnen met cryptos hier aan de experts komen vragen. Iemand die al meer dan 2 ton (in euros/dollars) aan cryptos bijelkaar heeft weten te traden kan wellicht een betere tip geven dan een beginner zelf kan bedenken.

Maar misschien moeten we een wekelijkse of maandelijkse trading top 5 coins centraal ergens tonen, top 5 tips voor de komende periode zeg maar.
En de reden waarom er ook bij..? Waarom zien jullie wat in die coins...
Ik zou het heel fijn vinden als de experts dit zouden doen. Leren wij beginners veel van denk ik.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:48:02 #193
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171732839
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:41 schreef Dutchpassion het volgende:
Ed, doe eens een toverspreuk dat QRL gaat stijgen. :)
Kzal zondag btw even brainstormen!

#FokAir Ftw! _O_
"This is your captain speaking: In the next hours we reach Moon. Passengers for Mars can stay in their seats". Weak hands can take their coinbags.

Ben benieuwd of andere Ed zijn koffertje met QRL op de bagageband heeft gegooid :P
The best firms advertise the least...
pi_171732845


[ Bericht 100% gewijzigd door kthxbye op 16-06-2017 14:49:29 (verkeerd) ]
pi_171732849
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik vind dat het vrij staat dat mensen die willen beginnen met cryptos hier aan de experts komen vragen. Iemand die al meer dan 2 ton (in euros/dollars) aan cryptos bijelkaar heeft weten te traden kan wellicht een betere tip geven dan een beginner zelf kan bedenken.

Maar misschien moeten we een wekelijkse of maandelijkse trading top 5 coins centraal ergens tonen, top 5 tips voor de komende periode zeg maar.
Dat staat toch ook vrij, maar het is soms ook een beetje de toon enzo. Maar goed, die discussie hebben we al gehad.

Is het niet handig om bv. gewoon een Q&A topic te maken, náást deze? Dat 'pro' topic kwam niet echt van de grond, en volgens mij is ook de grootste vraag (hihaho, vraag :( ) naar een beetje slap ouwehoeren zonder al teveel regels. Maar ik kan me voorstellen dat nieuwelingen (of zelfs al wat gevorderden) ook behoefte hebben aan een plek waar je - zonder in te breken in een lopende discussie - je vraag kan deponeren en daar (hopelijk) antwoord op komt zonder dat daar 3 pagina's geouwehoer tussen zit. Dan heb je meteen een mooi naslagwerkje, én een plek om de personen die alleen komen vragen heen te sturen.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:52:30 #196
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171732892
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:48 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat staat toch ook vrij, maar het is soms ook een beetje de toon enzo. Maar goed, die discussie hebben we al gehad.

Is het niet handig om bv. gewoon een Q&A topic te maken, náást deze? Dat 'pro' topic kwam niet echt van de grond, en volgens mij is ook de grootste vraag (hihaho, vraag :( ) naar een beetje slap ouwehoeren zonder al teveel regels. Maar ik kan me voorstellen dat nieuwelingen (of zelfs al wat gevorderden) ook behoefte hebben aan een plek waar je - zonder in te breken in een lopende discussie - je vraag kan deponeren en daar (hopelijk) antwoord op komt zonder dat daar 3 pagina's geouwehoer tussen zit. Dan heb je meteen een mooi naslagwerkje, én een plek om de personen die alleen komen vragen heen te sturen.
Een uitgebreide OP heeft bij mij de voorkeur. Ik zelf ben weken lurker geweest op het Tweakers forum en heb daar mijn basiskennis opgedaan. De rest leer je door te traden.

Helaas nemen de meeste geen tijd meer om zich eerst in te lezen en willen ze zo snel mogelijk - na het horen van de rendementen op het nieuws - instappen. En dán krijg je dus vragen die bij sommige irritaties kunnen opwekken. Begrijpelijk overigens, maar ik lees eroverheen.
pi_171732917
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:45 schreef Repeating het volgende:
Jongens jongens.. Wat is dat toch in de Cryptocurrency wereld. Zowel op Tweakers als hier vliegen mensen elkaar constant in de haren. Beetje liefde, het is bijna weekend. :* O+
Ik vind het hier nog wel meevallen en eerder opvallend dat het hier beter loopt dan op tweakers waar streng gemodereerd wordt waardoor het m.i. hier gezelliger is.

Het ligt er m.i. meer aan dat er een enorme toeloop is van newbies waarvan er velen denken effe snel rijk te worden en niet zo'n zin hebben om eerst van alles zelf uit te zoeken.
En ach...af en toe een paar boze posts Houdt iedereen scherp >:)
pi_171732946
en voor de rest, altijd blijven hodlen!!!!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:55:35 #199
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171732951
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:53 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het ligt er m.i. meer aan dat er een enorme toeloop is van newbies waarvan er velen denken effe snel rijk te worden en niet zo'n zin hebben om eerst van alles zelf uit te zoeken.
Dit. Ze hebben nog niet door dat het een full time job is :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171733048
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:55 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dit. Ze hebben nog niet door dat het een full time job is :P
Mwah, hangt van je insteek af natuurlijk. Als je een daytrader bent moet je er wel echt je werk van maken.

Ik heb een prima baan, maar echt de ballen verstand van (crypto)currency. Dan is het vrij naïef om mn baan op te gaan zeggen en te gaan traden. Dan ben ik over een maand bankroet en werkloos.

Naast mn werk en mn verdere leven (:')) probeer ik wel informatie te vergaren omtrent deze markt en tot die tijd doe ik aan cherrypicking wat betreft info die voorbij komt, waarbij ik kreten hier in het topic opvang en op basis daarvan eens verder ga lezen. Als ik zo meelees in deze topicreeks heb ik wel een idee wie er onzin uitkraamt (waaronder ikzelf) en wie niet.
pi_171733123
http://avc.com/2017/06/buyer-beware/

Fred Wilson, venture capitalist, over ICO's en de huidige crypto markt.
pi_171733168
Wat een panicsellers weer bij BTC, de hele stijging van vanmorgen is in twee uur weer verdwenen.
pi_171733199
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Vesz het volgende:
Wat een panicsellers weer bij BTC, de hele stijging van vanmorgen is in twee uur weer verdwenen.
Ja zag het :') Kansloos gedoe.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:09:10 #204
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171733206
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Vesz het volgende:
Wat een panicsellers weer bij BTC, de hele stijging van vanmorgen is in twee uur weer verdwenen.
Wacht maar, bijna weekend in China :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171733214
We gaan de 2360 weer aantikken iig @ btceusd
pi_171733223
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:09 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Wacht maar, bijna weekend in China :P
Dan gaan alle Chinezen kopen?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:12:01 #207
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171733256
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:10 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dan gaan alle Chinezen kopen?
Nah, meestal dumpen ze om na het weekend weer omhoog te gaan.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:12:45 #208
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171733268
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:48 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat staat toch ook vrij, maar het is soms ook een beetje de toon enzo. Maar goed, die discussie hebben we al gehad.

Is het niet handig om bv. gewoon een Q&A topic te maken, náást deze? Dat 'pro' topic kwam niet echt van de grond, en volgens mij is ook de grootste vraag (hihaho, vraag :( ) naar een beetje slap ouwehoeren zonder al teveel regels. Maar ik kan me voorstellen dat nieuwelingen (of zelfs al wat gevorderden) ook behoefte hebben aan een plek waar je - zonder in te breken in een lopende discussie - je vraag kan deponeren en daar (hopelijk) antwoord op komt zonder dat daar 3 pagina's geouwehoer tussen zit. Dan heb je meteen een mooi naslagwerkje, én een plek om de personen die alleen komen vragen heen te sturen.
Dan komen de pro's niet meer in het beginners topic en dan is er dus ook niet waardevolle ervaring meer aanwezig en dus weinig goede tips.
pi_171733294
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:12 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dan komen de pro's niet meer in het beginners topic en dan is er dus ook niet waardevolle ervaring meer aanwezig en dus weinig goede tips.
Jawel hoor. Pro's kunnen dan zelf kiezen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:15:19 #210
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171733331
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jawel hoor. Pro's kunnen dan zelf kiezen.
Die kunnen inderdaad kiezen om daar niet meer te komen, maar dan heeft het topic ook weinig zin.
pi_171733412
Cryptoping is trouwens wel nice.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:19:00 #212
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171733417
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:53 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik vind het hier nog wel meevallen en eerder opvallend dat het hier beter loopt dan op tweakers waar streng gemodereerd wordt waardoor het m.i. hier gezelliger is.

Het ligt er m.i. meer aan dat er een enorme toeloop is van newbies waarvan er velen denken effe snel rijk te worden en niet zo'n zin hebben om eerst van alles zelf uit te zoeken.
En ach...af en toe een paar boze posts Houdt iedereen scherp >:)
Tweakers is altijd al een dictatoriale website geweest, als je daar maar iets zegt wat niet ontopic is dan heb je al een waarschuwing :')
pi_171733459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jawel hoor. Pro's kunnen dan zelf kiezen.
Dit. Het huidige topic kan bestaan en daarnaast kan je ervoor kiezen in dat Q&A topic 'openstaande vragen' te beantwoorden. Wat in principe niet heel anders is als nu; het staat je nu nl. ook vrij wel/niet te reageren op vragen.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:23:06 #214
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171733499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Cryptoping is trouwens wel nice.
Ik heb er nog weinig voordeel aan gehad. Hoe gebruik jij het?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171733632
Ik las dat je waves kunt leasen, heeft dat ook zin bij lage volumes ? ( tientallen)
Dan moet je je aansluiten bij een node en levert het verder nog wat op?
pi_171733648
quote:
ICO breaking news:

$30,75+ MLN have been raised by now

250.000.000 tokens sold
SONM team is extremely excited about the huge interest in SONM project among investors. The official website sonm.io was overloaded at the very start of ICO which hit a home run. We want to thank all our investors for their trust, patience and support of the SONM Project.
The number of tokens on the website has now been updated.
The data was incorrect as the number of tokens sold for altcoins was displayed on the website incorrectly due to some technical issue with token amount return fuction which have been successfully fixed.
pi_171733664
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:30 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Wat doet dat project ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171733675
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:23 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik heb er nog weinig voordeel aan gehad. Hoe gebruik jij het?
Ik cherry pick op basis van volume toename.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171733695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Vesz het volgende:
Wat een panicsellers weer bij BTC, de hele stijging van vanmorgen is in twee uur weer verdwenen.
Welke panicsell? Vind het wel meevallen eigenlijk, gisteren hadden we panicsells. Ik zie BTC gewoon omhoog gaan in golven, lijkt een klein beetje op 28 mei: https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusd

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:29 schreef kovenant het volgende:
Ik las dat je waves kunt leasen, heeft dat ook zin bij lage volumes ? ( tientallen)
Dan moet je je aansluiten bij een node en levert het verder nog wat op?
Levert altijd meer op dan gewoon in je wallet laten staan. Je krijgt een beetje MRT en andere tokens waar je normaal gesproken niet voor in aanmerking zou komen.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_171733696
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat doet dat project ?
https://sonm.io/Sonm1.pdf

quote:
What is SONM
SONM is a decentralized worldwide fog supercomputer for general purpose computing from site hosting to scientific
calculations. SONM company is an effective way to solve a worldwide problem - creating a multi-purpose
decentralized computational power market.
Unlike widespread centralized cloud services, SONM project implements a fog computing[1] structure – a decentralized
pool of devices, all of which are connected to the internet (IoT / Internet of Everything).
IoT/IoE, as an important part of the available computational power in the world, is one of the key directions of
work for the SONM project. (See further, chapter 2.1)
We use cost-efficient fog computing instead of a costly cloud structure, so there is no more need to pay in advance
for private and monopolized cloud computing such as with Amazon, Microsoft, Google Cloud, etc. Moreover,
since SONM is fully decentralized, there is no single authority that regulates computing resource distribution.
SONM has a hybrid architecture, and therefore supports any kind of computational task without facing Ethereum’s
“out of gas” problem.
pi_171733720
Maar goed, die gaan ook debiel hard dus, ICO loopt nog geen 24u, en was gisteren bij de start amper te benaderen en nu dus al 30mio opgehaald _O- :')
pi_171733891
ELECTRIFYING: #Litecoin launch on bitstamp.net on Monday, 19th June. Get ready to trade #LTC
https://twitter.com/bitstamp/status/875394226384769024
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:45:38 #223
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_171733957
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:29 schreef kovenant het volgende:
Ik las dat je waves kunt leasen, heeft dat ook zin bij lage volumes ? ( tientallen)
Dan moet je je aansluiten bij een node en levert het verder nog wat op?
Als je ze voorlopig hold is er eigenlijk geen reden waarom je het niet zou doen. Ze blijven in jou wallet (je ontvangt nog elke ~15e van de maand WCT en ook de airdrops). Je zal alleen niet zoveel MRT krijgen, maargoed gratis=gratis.
pi_171733958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:33 schreef smiths het volgende:

[..]


[..]

Levert altijd meer op dan gewoon in je wallet laten staan. Je krijgt een beetje MRT en andere tokens waar je normaal gesproken niet voor in aanmerking zou komen.
Jij enig idee waar ik een lease adres vandaan kan halen?
pi_171734008
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:45 schreef kovenant het volgende:

[..]

Jij enig idee waar ik een lease adres vandaan kan halen?
Weet niet welke leasepartij het meest rendabel is op het moment, maar lease zelf mijn waves hier: https://wavesnode.net/
quote:
Lease adres: 3P23fi1qfVw6RVDn4CH2a5nNouEtWNQ4THs
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:55:23 #226
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171734109
Je kan je Waves ook aan MaGNeT leasen. Je krijgt er echter niks voor terug :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171734307
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:55 schreef TimKuik het volgende:
Je kan je Waves ook aan MaGNeT leasen. Je krijgt er echter niks voor terug :P
Ik wil ze ook voor je bewaren :+
Lambo of Rekt
pi_171734341
Ik heb er niet genoeg om te leasen ;(
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:06:48 #229
131603 Afwazig
Serious business
pi_171734394
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:04 schreef kovenant het volgende:
Ik heb er niet genoeg om te leasen ;(
Leasen kan bij elke hoeveelheid Waves toch? Alleen voor een full node draaien heb je er 10k nodig.
pi_171734450
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:48 schreef smiths het volgende:

[..]

Weet niet welke leasepartij het meest rendabel is op het moment, maar lease zelf mijn waves hier: https://wavesnode.net/

[..]

http://dev.pywaves.org/generators/
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:10:21 #231
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171734458
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:06 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Leasen kan bij elke hoeveelheid Waves toch? Alleen voor een full node draaien heb je er 10k nodig.
Dit.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171734485
Grappig
Hij gaf bij mij met 15 waves op not enough.
Ik weet t "maar" 15 but still its what i got
pi_171734510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:11 schreef kovenant het volgende:
Grappig
Hij gaf bij mij met 15 waves op not enough.
Ik weet t "maar" 15 but still its what i got
Ik heb de Waves Wallet app
Leasen werkt hier niet? Kan dit enkel op PC?
pi_171734552
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:13 schreef impact9 het volgende:

[..]

Ik heb de Waves Wallet app
Leasen werkt hier niet? Kan dit enkel op PC?
Klopt moet je op de waveslite site doen.
Inloggen en dan op L icoon klikken in lijst iconen
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:20:08 #235
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171734640
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:11 schreef kovenant het volgende:
Grappig
Hij gaf bij mij met 15 waves op not enough.
Ik weet t "maar" 15 but still its what i got
Waarschijnlijk bedoelt ie "Je hebt niet genoeg". Je moet de fee er vanaf halen (0.001).
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171734650
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelt ie "Je hebt niet genoeg". Je moet de fee er vanaf halen (0.001).
Lol dat zal t zijn..

Straks nog eens even doen
pi_171734654
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:15 schreef kovenant het volgende:

[..]

Klopt moet je op de waveslite site doen.
Inloggen en dan op L icoon klikken in lijst iconen
Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:22:34 #238
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171734691
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?
Alleen dat laatste. Je kan je lease op ieder moment stop zetten.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171734692
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?
Dat ja, verder alleen voordelen.
pi_171734710
Jongens stel je voor je bent rij examinator bij de cbr en iemand bied jou 1100 euro aan voor te slagen zou je dat aannemen?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:24:09 #241
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171734720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens stel je voor je bent rij examinator bij de cbr en iemand bied jou 1100 euro aan voor te slagen zou je dat aannemen?
Je hebt nog 0.5 BTC en je moet morgen afrijden? :?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171734724
Wat is het nut van die dingen leasen dan? :@ Je krijgt 'rente' ofzo? maar wat doet de tegenpartij en dan mee als jij verder ook nog alle andere voordelen van je WAVES houdt?

#dtv
pi_171734725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens stel je voor je bent rij examinator bij de cbr en iemand bied jou 1100 euro aan voor te slagen zou je dat aannemen?
Verkeerde topic.
pi_171734733
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?
Niet traden of versturen. Niet bepaald een risico, maar thats it.
Nadeel zou kunnen zijn dat je ze op mobiel niet kunt lease-cancellen, mocht je ze ineens naar bittrex oid willen sturen. Daar heb je dus pc voor nodig. Vergezocht, weet ik.
pi_171734759
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:24 schreef WavesPlatform het volgende:

[..]

Niet traden of versturen. Niet bepaald een risico, maar thats it.
Nadeel zou kunnen zijn dat je ze op mobiel niet kunt lease-cancellen, mocht je ze ineens naar bittrex oid willen sturen. Daar heb je dus pc voor nodig. Vergezocht, weet ik.
Prima, als ik er naar aan het turen ben gebeurt er ook niet veel mee. Als het dan (al is maar minimaal) nog wat oplevert is dat weer mooi meegenomen.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:29:57 #246
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171734873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens stel je voor je bent rij examinator bij de cbr en iemand bied jou 1100 euro aan voor te slagen zou je dat aannemen?
nee man veel te weinig geld en te groot risico
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_171735083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens stel je voor je bent rij examinator bij de cbr en iemand bied jou 1100 euro aan voor te slagen zou je dat aannemen?
:') dit is niet mijn auto vriend
pi_171735386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens stel je voor je bent rij examinator bij de cbr en iemand bied jou 1100 euro aan voor te slagen zou je dat aannemen?
Never. Een gevaar op de weg toelaten voor eigen gewin? Ben je niet goed?
Lambo of Rekt
pi_171735397
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens stel je voor je bent rij examinator bij de cbr en iemand bied jou 1100 euro aan voor te slagen zou je dat aannemen?
Ja, mits het in natura wordt voldaan.
pi_171735402
Al die mensen die serieus ingaan op die troll :') Stelletje naïeve cryptodudes :D
[P]otverdorie
pi_171735429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:54 schreef NatteBever het volgende:
Al die mensen die serieus ingaan op die troll :') Stelletje naïeve cryptodudes :D
Hoe was het appartement?
pi_171735433
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:54 schreef NatteBever het volgende:
Al die mensen die serieus ingaan op die troll :') Stelletje naïeve cryptodudes :D
ik denk dat het geen troll is maar gewoon een post in het verkeerde topic
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:59:07 #253
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171735485
Alles staat weer in de plus vandaag. :)
pi_171735500
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:56 schreef ratatat het volgende:

[..]

Hoe was het appartement?
^O^ ^O^
[P]otverdorie
pi_171735612
Ok, ik ben vast weer teringdom bezig, maar ik probeer m'n WAVES (uit) te leasen, maar ik moet daar een recipient address invullen... Ik kan dus niet ze 'beschikbaar' maken voor lease en dat dat gematched wordt met iemand die wil leasen? Ik moet zelf iemand vinden die m'n WAVES wil leasen en dan daar die transactie toevoegen of wa? >:O
pi_171735617
Al die positiviteit op twitter over LTC + bitstamp en de koers van LTC, ik moet het nog zien.
pi_171735651
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:04 schreef Cyanide- het volgende:
Ok, ik ben vast weer teringdom bezig, maar ik probeer m'n WAVES (uit) te leasen, maar ik moet daar een recipient address invullen... Ik kan dus niet ze 'beschikbaar' maken voor lease en dat dat gematched wordt met iemand die wil leasen? Ik moet zelf iemand vinden die m'n WAVES wil leasen en dan daar die transactie toevoegen of wa? >:O
Eentje uitzoeken op:
http://dev.pywaves.org/generators/

En dan het bijbehorende adres uit dat lijstje gebruiken als lease adres
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:07:52 #258
324708 Fok-now
The only one
pi_171735670
iig mooi om te zien dat deze reeks weer leeft :)
Was hem al bijna vergeten
Post in Cryptocurrencies sinds #1
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:09:33 #259
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_171735698
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:34 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat zeker niet, maar heb jij vertrouwen in Syscoin?
Nee geen idee. Was gewoon een onzin antwoord op een onzin post :P
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:21:09 #260
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_171735912
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:09 schreef Mender het volgende:

[..]

Nee geen idee. Was gewoon een onzin antwoord op een onzin post :P
:D
pi_171735935
Nou, mijn maar liefst 35 waves zijn geleased.
pi_171736005
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:59 schreef NatteBever het volgende:

[..]

^O^ ^O^
Mooi, meteen gekocht of eerst nog even verder kijken?
pi_171736734
Hoeveel schuift het leasen van Waves dan? Ik snap niks van die tabel :?
pi_171736750
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:12 schreef parjan het volgende:
Hoeveel schuift het leasen van Waves dan? Ik snap niks van die tabel :?
Ik begrijp ook niet veel van dat leasen, anyone?
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:31:31 #265
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171737123
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet veel van dat leasen, anyone?
https://blog.wavesplatfor(...)-client-14db9eac0377
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171737677
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:05:05 #267
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_171737796
Wat denken jullie van Basic Attention Token. De ICO was begin juni en volgens mij is men er positief over.
Ik lees wel dat het op basis van Ethereum is dus het zal geen 'nieuwe Ethereum' worden maar misschien zit ik wel verkeerd en zien we die munt over een maandje de 10 dollar aantikken? *O*
pi_171737920
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat denken jullie van Basic Attention Token. De ICO was begin juni en volgens mij is men er positief over.
Ik lees wel dat het op basis van Ethereum is dus het zal geen 'nieuwe Ethereum' worden maar misschien zit ik wel verkeerd en zien we die munt over een maandje de 10 dollar aantikken? *O*
Ik zie er weinig in, wat geen garanties geeft overigens.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:15:19 #269
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_171737973
Njah ik heb er toch een aantal gekocht. Ik heb met een deel 'stabiel' ingekocht in BTC en ETH en met een deel ben ik meer aan het speculeren. Ik wilde eigenlijk MobileGO maar krijg het nog niet voor mekaar op Bittrex...
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:22:21 #270
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_171738103
SiaCoin is weer redelijk goed bezig; actueel boven 600. Eens kijken of het ditmaal ook boven deze grens blijft. Van QRL (Quantum Resistance Ledger) had ik een flinke dump verwacht maar het blijft rondom de 60.000 schommelen.
pi_171738188
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:22 schreef MissionPhailed het volgende:
SiaCoin is weer redelijk goed bezig; actueel boven 600. Eens kijken of het ditmaal ook boven deze grens blijft. Van QRL (Quantum Resistance Ledger) had ik een flinke dump verwacht maar het blijft rondom de 60.000 schommelen.
Ja, QRL houdt zich goed staande, 2e pump incoming! :P
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:27:51 #272
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171738198
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:42 schreef kthxbye het volgende:
ELECTRIFYING: #Litecoin launch on bitstamp.net on Monday, 19th June. Get ready to trade #LTC
https://twitter.com/bitstamp/status/875394226384769024
Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen komend weekend. Zit al 5 weken vuistdiep op HODL vanaf 0.012 BTC.
pi_171738217
Easy money (reddit-copy)

Find shitcoin at low value, convert FIAT to BITCOIN
Convert BITCOIN to shitcoin
HODL (till shitcoin jumps up)
Convert shitcoin to bitcoin
Convert bitcoin to EUR
HODL EUR till another big dump in shitcoin, start over
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:32:42 #274
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171738274
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:29 schreef Roellie80 het volgende:
Easy money (reddit-copy)

Find shitcoin at low value, convert FIAT to BITCOIN
Convert BITCOIN to shitcoin
HODL (till shitcoin jumps up)
Convert shitcoin to bitcoin
Convert bitcoin to EUR
HODL EUR till another big dump in shitcoin, start over
Tot de hype over is en je shitcoin sterft. Kijk maar eens naar de coins die in de top 25 staan tijdens de vorige crash. Je zult er weinig herkennen.
pi_171738320
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:27 schreef Repeating het volgende:

[..]

Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen komend weekend. Zit al 5 weken vuistdiep op HODL vanaf 0.012 BTC.
Ik ben ook wel benieuwd, ook wanneer ze Eth gaan toevoegen.
pi_171738440
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:29 schreef Roellie80 het volgende:
Easy money (reddit-copy)

Find shitcoin at low value, convert FIAT to BITCOIN
Convert BITCOIN to shitcoin
HODL (till shitcoin jumps up)
Convert shitcoin to bitcoin
Convert bitcoin to EUR
HODL EUR till another big dump in shitcoin, start over
Als het zo makkelijk was had iedereen nu miljarden, dit heeft iedereen die hieraan meedoet al vaker bedacht dan dat ze ooit aan coins zullen hebben.
Lambo of Rekt
pi_171738478
Wat zal ik eens gaan eten vanavond? Geen inspiratie |:(
pi_171738624
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:42 schreef carebaer het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten vanavond? Geen inspiratie |:(
wel betalen met bitcoins he
pi_171738630
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

wel betalen met bitcoins he
pizzatje :Y)
Lambo of Rekt
pi_171738634
Mensen die nu nog in al die cryptocurrencies stappen doen dat 1) op het verkeerde moment en 2) zouden zich eens moeten verdiepen in de Dotcom bubble.. :')

Een rationeel mens koopt nu fysiek goud en wacht totdat de bubbel barst. Dan heb je pas echt een leuk rendement gemaakt :Y
pi_171738724
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Mensen die nu nog in al die cryptocurrencies stappen doen dat 1) op het verkeerde moment en 2) zouden zich eens moeten verdiepen in de Dotcom bubble.. :')

Een rationeel mens koopt nu fysiek goud en wacht totdat de bubbel barst. Dan heb je pas echt een leuk rendement gemaakt :Y
We zullen naar je zwaaien op de maan.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:59:56 #282
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171738737
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Mensen die nu nog in al die cryptocurrencies stappen doen dat 1) op het verkeerde moment en 2) zouden zich eens moeten verdiepen in de Dotcom bubble.. :')

Een rationeel mens koopt nu fysiek goud en wacht totdat de bubbel barst. Dan heb je pas echt een leuk rendement gemaakt :Y
:') Goud.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171738751
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:29 schreef Roellie80 het volgende:
Easy money (reddit-copy)

Find shitcoin at low value, convert FIAT to BITCOIN
Convert BITCOIN to shitcoin
HODL (till shitcoin jumps up)
Convert shitcoin to bitcoin
Convert bitcoin to EUR
HODL EUR till another big dump in shitcoin, start over
Het probleem bij dumps is nu wel vaak dat je geen geld op een bitstamp/bitonic heb staan om snel in te stappen.
pi_171738780
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Mensen die nu nog in al die cryptocurrencies stappen doen dat 1) op het verkeerde moment en 2) zouden zich eens moeten verdiepen in de Dotcom bubble.. :')

Een rationeel mens koopt nu fysiek goud en wacht totdat de bubbel barst. Dan heb je pas echt een leuk rendement gemaakt :Y
Ach gossie....leuk filmpje gezien van 1 of andere guru op you tube?
Een x10 gebeurd vrij regelmatig met altcoins.....kweenie hoe lang jij de goudprijs volgt, ik inmiddels een jaar of twintig maar heb zulke stijgingen nog niet gezien bij goud.....jij wel?

Bubbels die barsten zijn trouwens ook prima te shorten ;-)
pi_171738796
Scam alertje: http://extendedattentiontoken.org/index.html

Niet aan beginnen, wel schattig geprobeerd :') _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 juni 2017 @ 20:05:26 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171738811
Goud :')
De enige garantie op de wereld dat je nooit winst maakt. Ook geen verlies, dat scheelt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171738814
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Mensen die nu nog in al die cryptocurrencies stappen doen dat 1) op het verkeerde moment en 2) zouden zich eens moeten verdiepen in de Dotcom bubble.. :')

Een rationeel mens koopt nu fysiek goud en wacht totdat de bubbel barst. Dan heb je pas echt een leuk rendement gemaakt :Y
Welke bubbel, en waarom zou goud dan ineens zoveel waard zijn volgens jou? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_171738927
Heeft iemand een goed alternatief voor LiteBit?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 20:29:47 #289
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171739137
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:13 schreef Baje het volgende:
Heeft iemand een goed alternatief voor LiteBit?
Goud.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171739200
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:29 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Goud.
Zinnig antwoord
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:02:42 #291
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171739659
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Mensen die nu nog in al die cryptocurrencies stappen doen dat 1) op het verkeerde moment en 2) zouden zich eens moeten verdiepen in de Dotcom bubble.. :')

Een rationeel mens koopt nu fysiek goud en wacht totdat de bubbel barst. Dan heb je pas echt een leuk rendement gemaakt :Y
Goud is gewoon een enorm langzame bubbel.

Bitcoin bubbel is snel en aangezien hij niet instortte zal ie nog wel een ATH halen binnenkort, altcoins zullen ook nog stijgen, het is misschien een bubbel, maar hij knapt nog een tijdje niet.
Spatieboos
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:10:53 #292
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171739794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:29 schreef Roellie80 het volgende:
Easy money (reddit-copy)

Find shitcoin at low value, convert FIAT to BITCOIN
Convert BITCOIN to shitcoin
HODL (till shitcoin jumps up)
Convert shitcoin to bitcoin
Convert bitcoin to EUR
HODL EUR till another big dump in shitcoin, start over
Typisch trollbox advies :')

MobileGo heeft zich trouwens aan hun belofte gehouden en Waves wallets met MobileGo de Incent bonus uitgekeerd: 1.92416495 in mijn geval.

De tokens met een "vinkje" worden er steeds meer: Onbekend en waarom gekregen zijn: Mercury, Ripto Bux en Tokes.

Tokes is wel een mooi idealistisch/politiek platform:

http://cannabisrevolution.us/

Was dit een airdrop als je een Waves-wallet hebt (evt gerelateerd aan het aantal waves dat je hebt in dat account? Lijkt het wel op gezien het getal). Mercury same.

Ik zie dit meer als een advertentie voor een token: Geef ieder Waves account holder wat van die dingen om interesse te creeren met mogelijke toekomstige investeringen in het project.
The best firms advertise the least...
pi_171739922
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:34 schreef Baje het volgende:

[..]

Zinnig antwoord
ik vond m wel grappig *O*
en anders doe je zelf eens wat onderzoek..... dat soort vragen over Litebit komen bijna dagelijks hier langs
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:40:31 #294
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171740246
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:02 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Goud is gewoon een enorm langzame bubbel.

Bitcoin bubbel is snel en aangezien hij niet instortte zal ie nog wel een ATH halen binnenkort, altcoins zullen ook nog stijgen, het is misschien een bubbel, maar hij knapt nog een tijdje niet.
Wat me niet onbelangrijk lijkt is het feit, dat in de vorige crashes Bitcoin alleenheerser was, nu is er een serieuze competitor bij: Ethereum: Dit houdt het geld sneller in het crypto-ecosysteem, dan toen de situatie BTC <--> Fiat de enige optie was. Maakt extreme fluctuaties ook kleiner.
The best firms advertise the least...
pi_171740467
Een klein beetje terug gelezen, maar ik zie niks over IOTA, niemand die dit gekocht/gevolgd heeft?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:59:39 #296
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171740628
Ik denk dat sowieso investeren in tokens alleen goed is voor korte termijn winst. Wil je lang holden, dan lijkt mij waves, list, eth, mss stratis en anders gewoon btc de beste optie.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171740989
Update van mijn TA van ETH omdat ik waarschijnlijk fout zat met mijn vorige post. :@

Ik zag dat ETH verder omhoog kruipt dan ik verwacht had en zat nog eens naar de kaart te kijken en toen zag ik de top op 415 die ik in mijn vorige chart niet gebruikt had (of niet goed).
Als ik dat als top neem, heeft ETH al een keurige ABC-correctie gemaakt met een 1e bounce op 38,2% (296), en een dieptepunt op ong. 50% (260.9).



Om eerlijk te zijn: ik heb effe geen idee hoe het nu verder gaat, meest logische lijkt weer omhoog maar ik ben nog niet overtuigd
pi_171741053
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:14 schreef WavesPlatform het volgende:

[..]

Dat. De eerste dag wilde ik ook met ETH betalen, maar uiteindelijk mijn heil gezocht met BTC. Dus probleem is er nog steeds..
Demo wallet: https://steemit.com/crypt(...)-released-first-look
Ik zag de demo wallet en moet eerlijk zeggen dat ie er best indrukwekkend uit ziet! Misschien wordt het toch nog wat.

Overigens is mijn verdwenen WGR zaak nu wel opgelost. Ze hebben netjes weer contact met me opgenomen en toch nog uitbetaald. Ik neem mijn ietwat negatieve woorden over Wagerr dus terug.

(Oké jongens dit is mijn laatste comment over Wagerr, beloofd)
pi_171741204
nog maar 7 miljard tussen BTC en ETH
pi_171741217
de flippening!!!
pi_171741228
slot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')