abonnement Unibet Coolblue
pi_171855842
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Er zijn zat gemengde stranden. Ik denk zelfs dat het overgrote deel gewoon gemengd is. Waarom zo moeilijk doen om misschien 10 stranden in Heel Turkije waar het gescheiden zwemmen is?
Omdat discriminatie (ongelijkheid man/vrouw en gelovige/ongelovige) simpelweg en per definitie geen goede zaak is, want gaat in tegen de mensenrechten. En dat gelovigen zoals jij die discriminatie blijven goedpraten cq nastreven geeft al aan hoe pervers die moraal is die de islam voorschrijft. Perversie heeft NIKS met vrijheid en ALLES met onvrijheid te maken.

Een bedekte moslima is per definitie niet vrij. Of ze het nou doet om ongewenste intimiteiten te ontlopen, om een of ander rotgodje te pleasen of om haar debiele sociale omgeving te gehoorzamen, het blijft een kwestie van dwang en dus onvrijheid.
pi_171855866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:17 schreef stopnaald het volgende:
Een bedekte moslima is per definitie niet vrij. Of ze het nou doet om ongewenste intimiteiten te ontlopen, om een of ander rotgodje te pleasen of om haar debiele sociale omgeving te gehoorzamen, het blijft een kwestie van dwang en dus onvrijheid.
Fout.
pi_171855910
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dus? Misschien een keer accepteren dat de wereld dynamisch is? Misschien accepteren dat het een kwestie van vraag en aanbod is.
Kortom, leve de ongelijkheid! Nou dan ook nooit meer janken als er ongelijke behandeling van moslims plaatsvindt, want dat is toch ook vrijheid?
pi_171856854
quote:
15s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Lang verhaal zo kort mogelijk;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte zeg! Wat een verhaal, bedankt dat je het wilde delen. Helaas heel herkenbaar.
pi_171857096
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Fout.
En zo inhoudelijk ook!
pi_171857172
Van nationalistische Turken naar (gebrek aan) vrijheid van een moslima en gewelddadige familievetes? Wat gaat er volgen, de anonieme mocro vriend van Gordon die het verborgen moet houden vanwege zijn omgeving, misschien nog iets over halalvlees?

Het zal in een topic op fok.com.tr waar het gaat over Julian Assange vast ook wel gaan over pedofilie in de kerk, racistische agenten die negers neerknallen, de economische crisis en het met pang pang oefenende leger. Ik moet niet zeuren :(

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 13:38:12 ]
pi_171857956
quote:
5s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:29 schreef Triggershot het volgende:
Van nationalistische Turken naar (gebrek aan) vrijheid van een moslima en gewelddadige familievetes? Wat gaat er volgen, de anonieme mocro vriend van Gordon die het verborgen moet houden vanwege zijn omgeving, misschien nog iets over halalvlees?

Het zal in een topic op fok.com.tr waar het gaat over Julian Assange vast ook wel gaan over pedofilie in de kerk, racistische agenten die negers neerknallen, de economische crisis en het met pang pang oefenende leger. Ik moet niet zeuren :(
Bravo :7
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_171859918
quote:
5s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:29 schreef Triggershot het volgende:
Van nationalistische Turken naar (gebrek aan) vrijheid van een moslima en gewelddadige familievetes? Wat gaat er volgen, de anonieme mocro vriend van Gordon die het verborgen moet houden vanwege zijn omgeving, misschien nog iets over halalvlees?

Het zal in een topic op fok.com.tr waar het gaat over Julian Assange vast ook wel gaan over pedofilie in de kerk, racistische agenten die negers neerknallen, de economische crisis en het met pang pang oefenende leger. Ik moet niet zeuren :(
Jij snapt er ook echt helemaal niks van he.

''Nationalistische Turken /(gebrek aan) vrijheid van een moslima/ gewelddadige familievetes.''
Allemaal zaken waarvan veel westerse niet-moslims met het blote oog waar kunnen nemen dat het gekoppeld is
Wat niet is gekoppeld is is dit; Julian Assange/ pedofilie in de kerk/ racistische agenten die negers neerknallen/ de economische crisis/ het met pang pang oefenende leger.

Dat is dan de vergelijking die jij maakt, om jouw ''punt'' te maken dat het volgens jou off-topic loopt.
En in een topic wat gaat over rechtvaardiging van geweld in bepaalde culturen gefundeerd op één bepaalde religieuze achtergrond, is jouw bijdrage de mededeling dat jij van mening bent dat Akyol een poseur is. Chapeau, bravo idd.

Met jouw flauwe bliksem-afleidende non-topic bijdragen hier, die alleen maar over de vorm ipv de inhoud gaan, laat je alleen maar zelf zien dat je het probleem niet kunt/wilt inzien/erkennen. En dan maar een beetje vervelend en kinderlijk jennen om vervolgens, wanneer de bal gekaatst word, wéér jouw slachtoffer rol in FB te claimen. Hoe fokking typerend. :')

Verder ga je nu fijntjes op mn idiots to ignore lijst. Poseur.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_171860220
Dat is een flinke hoeveelheid ongezonde frustratie en een creatieve manier om irrelevante dingen met elkaar te verbinden wanneer het aangekaart wordt bij sommigen hiero. In de Islamitische wereld wordt voedsel ook bespoten met allemaal chemicaliën zonder controle van de ministerie van volksgezondheid om de houdbaarheid van eten te maximaliseren, ook een tip om de verontwaardiging over uit te spreken, ga los mensen.
pi_171860476
Ook iets wat Westerse niet-moslims met het blote oog hebben kunnen constateren dat het gekoppeld is met de Islam:

Jewish George Michael Was Anti-Israel, Pro-Palestinian; Muslim Arab Boyfriend

quote:
Most people are unaware that George Michael, who died recently, was Jewish and that he was pro-Palestinian.

Pop star Michael, who died on Christmas day (Sunday), was born Georgios Kyriacos Panayiotou and had a hit with the song, Last Christmas. But his mother was Jewish and, therefore, according to Jewish law, so was he. He told the L.A. Times that his “duality”–his conflicting roles and statements in life–can be traced to his Jewish heritage.

His maternal grandmother was Jewish but married a Gentile and raised her children with no knowledge of their Semitic heritage. This was during World War II, and “she thought if they didn’t know that their mother was Jewish, they wouldn’t be at risk,” Michael said. His mother was sent to convent school, effectively obliterating any traces of his grandmother’s faith. Years later, when Michael finally told his parents he was gay, “that situation and that honesty threw my family into absolute chaos,” he said. “Not because of my sexuality but because of the idea of truth in the family.”

(Jewish law descends from the maternal side. If your mother is Jewish, so are you. If her mother is Jewish, she’s Jewish, and so are you . . . and so on.)

But like many far-left celebrities of Jewish heritage, Michael was pro-Palestinian and teamed up with several openly anti-Israel pop stars (including Annie Lennox, who proudly boycotts Israel) for a song to “raise money for Gaza,” which means HAMAS. CNN reported that the song was so anti-Israel and so biased, that even Israel-hating BBC refused to play it.

In a move set to plunge the BBC into further controversy, BBC Radio 2 has announced it will not be playing the new charity single for Gaza . . . . [It] is the brainchild of Annie Lennox, also featuring contributions from George Michael, Bono, Sting, Chris Martin, Amy Winehouse . . . . Radio 2 Controller Bob Shennan denied that they were banning the song ‘Palestine: Look, it’s Actually Really Complicated’ for reasons of political bias. . . . A 45 second rap from Dizzee Rascall covers the Irgun terrorist attacks of 1937-1948 and sketches out details of the key European ideologues that have shaped Hamas’ current political ideology.

The story may be a parody (as I can find no record of it elsewhere), but Michael was very close with Christ Martin and Lennox, both of whom are very openly anti-Israel and boycott the place. As I’ve noted, Martin even raised money for a pro-HAMAS organization that teaches kids to become jihadists, and promoted the multi-artist single “Freedom for Palestine,” which calls Israel’s defense of its citizens against terrorism, “crimes against humanity” and accuses the country of “apartheid.”

Did Michael boycott Israel? It looks like it. I found absolutely no record of George Michael and/or Wham! ever performing in Israel, even though many of their contemporaries did. (A google search does turn up YouTube videos alleging that they are of Michael performing in Tel Aviv, but if watch them, as I did, they turn out to be merely videos of people dancing at clubs, where Michael’s recorded tunes are being played.) The only documented visit by Michael to Israel was for a 2001 wedding of a photographer friend of his. Video and details of his visit are here.

Michael’s boyfriend since 2011 was a Muslim Arab hairdresser, Fadi Fawaz, and as I always say, pillow talk is the most effective form of speech. Even though he is gay, Fawaz is Muslim first . . . and that almost always means Jew-hating and anti-Israel.

Yes, I know it is more important and more harmful that politicians–like Barack Obama and John Kerry–are anti-Israel.

But those who ignore pop culture, ignore the most powerful–and harmful–influence on American attitudes and, therefore, ultimately, policy.

And Israel is the only place in the Middle East where George Michael–who was openly gay–would be able to live his lifestyle freely without being persecuted and facing death. That’s the case in the rest of the Middle East, where Muslims and Arabs rule the roost.
Een niet te ontkennen feit uiteengezet door de niet-moslim Westerse lieftallige blondine Debbie Schlussel



Zou onze slimme blondje (of anderen hiero?) op een gegeven moment beseffen dat ze eigenlijk toch een dom blondje is?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 15:48:30 ]
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:50:00 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_171860699
quote:
11s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:43 schreef Triggershot het volgende:
Ook iets wat Westerse niet-moslims met het blote oog hebben kunnen constateren dat het gekoppeld is met de Islam:

Jewish George Michael Was Anti-Israel, Pro-Palestinian; Muslim Arab Boyfriend


[..]

Een niet te ontkennen feit uiteengezet door de niet-moslim Westerse lieftallige blondine Debbie Schlussel

[ afbeelding ]

Zou onze slimme blondje (of anderen hiero?) op een gegeven moment beseffen dat ze eigenlijk toch een dom blondje is?
Altijd gelezen dat hij Grieks was. :{ Nou ben ik zijn RL achternaam even kwijt, maar ik meen me ook te herinneren dat het een typisch Griekse naam was.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171860721
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Altijd gelezen dat hij Grieks was. :{ Nou ben ik zijn RL achternaam even kwijt, maar ik meen me ook te herinneren dat het een typisch Griekse naam was.
Boeien, via zijn oma is hij gekoppeld aan het jodendom en via zijn vriendje is hij gekoppeld aan de Islam. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 15:50:58 ]
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:52:08 #263
117098 Hathor
Effe niet
pi_171860764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Boeien, via zijn oma is hij gekoppeld aan het jodendom en via zijn vriendje is hij gekoppeld aan de Islam. :7
Een Griekse homofiele jood die buttsex doet met een moslim, het moet niet gekker worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171860813
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een Griekse homofiele jood die buttsex doet met een moslim, het moet niet gekker worden.
Je vergeet antisemitische mijn beste, niettemin dat het ook nog eens door de Islam komt. Waar ergens in dit alles Ozcan Akyol valt weet ik ook niet helemaal, maar Islam, dus.. punt.
pi_171863980
Leuke vent, trouwens. Onbegrijpelijk dat hij om zo'n aflevering bedreigd wordt. Door Turken geboren in NL nota bene.
pi_171865127
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke vent, trouwens.
Sarcasme hoop ik. Of val je op badboys? :p
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_171866866
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:18 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Sarcasme hoop ik. Of val je op badboys? :p
Nee ik val niet op bad boys. Hij is welbespraakt en heeft progressieve opvattingen.

Edit: ik was dus niet bekend met zijn criminele verleden, maar zo komt hij ook niet over en ik denk niet dat hij nu nog te definiëren is als bad boy. Maar goed, ik kan welbespraaktheid wel waarderen en hij deed het goed bij Jinek.
pi_171883249
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee ik val niet op bad boys. Hij is welbespraakt en heeft progressieve opvattingen.

Edit: ik was dus niet bekend met zijn criminele verleden, maar zo komt hij ook niet over en ik denk niet dat hij nu nog te definiëren is als bad boy. Maar goed, ik kan welbespraaktheid wel waarderen en hij deed het goed bij Jinek.
Ik ben nog niet helemaal onder de indruk van zijn serie. Ik wacht nog even af totdat zijn serie is afgelopen. En het progressief noemen, vind ik nog een groot woord: de wereld is groter dan West-Europa.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')