abonnement Unibet Coolblue
pi_171715758
Mijn vriend en ik zijn al eventjes bij elkaar, maar de laatste weken hebben we nauwelijks seks meer omdat ik met een groot probleem zit.

Ik kom te snel klaar. Soms al na 1 minuut.(vingeren/beffen etc.) Penetratie doen we nog niet, omdat dat nog niet lukt(ik ben te gespannen, mijn vriend zijn penis is erg dik, dus het doet vreselijk veel pijn, maar dat even terzijde. ) Ik ben niet een van die gelukkigen die vaker klaar kan komen, zodra dat is gebeurd moet je er echt even vanaf blijven want het is dan veel te gevoelig.

Ik schaam me kapot voor dit probleem, en als ik op internet lees zie ik dat 99 % van de artikelen over mannen gaan. Hierdoor voel ik me ook een soort vreemde eend.

Ik heb al geprobeerd mezelf vaker te vingeren, ook vlak voordat ik naar mijn vriend ga. maar het helpt allemaal niks. als ik hem even stop duurt het misschien 10 seconde langer en dat is het dan. Ik vind het zo erg dat ik seks nu vermijd omdat ik me zo schaam. Heeft iemand advies voor mij? ;(
pi_171715777
Pijp hem klaar, je vriend zal heel gelukkig zijn.
pi_171715803
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Pijp hem klaar, je vriend zal heel gelukkig zijn.
doe ik ook wel, maar hij vindt het jammer als hij niks bij mij mag doen. voor hem hoeft een pijpbeurt dan ook vaak al niet. omdat ie dan baalt dat het niet bij mij mag.
pi_171715837
Ja das klote. Ik kom ook binnen twee minuten. Is kut en klote maar niks aan te doen
misunderstood
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:07:41 #5
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171715844
Probeer een andere manier van klaarkomen.. er zijn zoveel mogelijkheden..
Net als sex ook 1001 mogelijkheden en manieren kent, dus om alleen omdat jij snel klaarkomt helemaal maar geen sex meer te hebben is een beetje jammer..

Verder is het niets om je voor te schamen, overleg/betrek je vriend hier ook gewoon in.. wees er open over, dan schaam je je al minder snel en hoef je sex dus ook niet te vermijden...
pi_171715877
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:07 schreef Zolderkamer het volgende:
Probeer een andere manier van klaarkomen.. er zijn zoveel mogelijkheden..
Net als sex ook 1001 mogelijkheden en manieren kent, dus om alleen omdat jij snel klaarkomt helemaal maar geen sex meer te hebben is een beetje jammer..

Verder is het niets om je voor te schamen, overleg/betrek je vriend hier ook gewoon in.. wees er open over, dan schaam je je al minder snel en hoef je sex dus ook niet te vermijden...
mja we doen nog geen penetratie dus de mogelijkheden beperken zich dan al enorm ;(
pi_171715884
Kunnen vrouwen geen meerdere keren achter elkaar klaarkomen?
misunderstood
pi_171715898
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:09 schreef DKS het volgende:
Kunnen vrouwen geen meerdere keren achter elkaar klaarkomen?
dat lees ik wel vaak, maar ik kan dat niet.
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:11:05 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171715907
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:09 schreef laloliedoe het volgende:

[..]

mja we doen nog geen penetratie dus de mogelijkheden beperken zich dan al enorm ;(
Ook geen vingers? Dan kun je hem je gspot laten masseren bijv..
pi_171715921
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ook geen vingers? Dan kun je hem je gspot laten masseren bijv..
vingers wel, maar dan kom ik juist ook snel. en mijn vriend kan het juist weer heeeel lang volhouden, dus hij is precies het tegenover gestelde. dat maakt 't ook zo beschamend.
pi_171715956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:10 schreef laloliedoe het volgende:

[..]

dat lees ik wel vaak, maar ik kan dat niet.
Dankzij dit topic heb ik er weer wat over vrouwen bijbehorend geleerd.
misunderstood
pi_171715964
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:14 schreef DKS het volgende:

[..]

Dankzij dit topic heb ik er weer wat over vrouwen bijbehorend geleerd.
^O^
pi_171715986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:12 schreef laloliedoe het volgende:

[..]

vingers wel, maar dan kom ik juist ook snel. en mijn vriend kan het juist weer heeeel lang volhouden, dus hij is precies het tegenover gestelde. dat maakt 't ook zo beschamend.
Hier kom ik retesnel, zij doet er​ veel langer over
misunderstood
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:17:10 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171716007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:12 schreef laloliedoe het volgende:

[..]

vingers wel, maar dan kom ik juist ook snel. en mijn vriend kan het juist weer heeeel lang volhouden, dus hij is precies het tegenover gestelde. dat maakt 't ook zo beschamend.
Dan moet ie maar even geduld hebben.. niets om je voor te schamen...
Ik heb geen limiet in klaarkomen.. maar ik heb wel ff tijd nodig om bij te komen en te genieten van het orgasme.. Als de ander daar een probleem mee heeft dan is dat vooral het probleem van de ander.. ik kan het niet anders maken dan het is namelijk..

Maar praat er vooral over met hem.. dat haalt de schaamte ook weg..
pi_171716112
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:17 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dan moet ie maar even geduld hebben.. niets om je voor te schamen...
Ik heb geen limiet in klaarkomen.. maar ik heb wel ff tijd nodig om bij te komen en te genieten van het orgasme.. Als de ander daar een probleem mee heeft dan is dat vooral het probleem van de ander.. ik kan het niet anders maken dan het is namelijk..

Maar praat er vooral over met hem.. dat haalt de schaamte ook weg..
Zelfde probleem.
Ik moet langzaam opgewarmd worden anders kan ik het niet.
misunderstood
pi_171716141
Anaal met een heel klein beetje clitorale stimulatie?
pi_171716204
quote:
5s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:23 schreef Juup© het volgende:
Anaal met een heel klein beetje clitorale stimulatie?
Doe ik bij haar, wordt ze helemaal wild van.
misunderstood
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:27:06 #18
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_171716217
Schaamte is nergens voor nodig en werkt bovendien contraproductief. Een seksuoloog kan uitkomst bieden. Zelfs als het probleem niet helemaal verholpen kan worden zal je er veel van opsteken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_171716223
quote:
5s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:23 schreef Juup© het volgende:
Anaal met een heel klein beetje clitorale stimulatie?
mijn vriend zijn penis dikte ligt een stuk hoger dan het 'gemiddelde' daarom doet vaginale pentratie al veel pijn en lukt dat niet. ik denk dat het bij anaal nog veel moeilijker zal zijn :P heb nooit anale ervaringen gehad.
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:28:58 #20
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171716252
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:27 schreef KillemWieft het volgende:
Schaamte is nergens voor nodig en werkt bovendien contraproductief. Een seksuoloog kan uitkomst bieden. Zelfs als het probleem niet helemaal verholpen kan worden zal je er veel van opsteken.
Het sexwoordenboek (google) uit je hoofd leren van voor tot achter is ook handig voor het opsteken van het 1 en ander..
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:35:58 #21
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_171716384
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:28 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het sexwoordenboek (google) uit je hoofd leren van voor tot achter is ook handig voor het opsteken van het 1 en ander..
Maar niet noodzakelijkerwijs over haar eigen seksualiteit. Dat is natuurlijk waar ik op doelde.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:38:22 #22
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171716426
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:35 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Maar niet noodzakelijkerwijs over haar eigen seksualiteit. Dat is natuurlijk waar ik op doelde.
Wel over de verschillende orgasmes die je kunt ervaren/hebben.. zowel als man en vrouw..
Zoveel mensen die geen idee hebben wat er mogelijk is.. niet dat je dat allemaal in praktijk hoeft te brengen, maar weten van het bestaan is al heel wat..
pi_171716693
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:02 schreef laloliedoe het volgende:
Ik ben niet een van die gelukkigen die vaker klaar kan komen, zodra dat is gebeurd moet je er echt even vanaf blijven want het is dan veel te gevoelig.
Het een sluit het ander niet helemaal uit, maar gewoon stevig doorgaan zit er bij zulke gevoeligheid niet in.

quote:
Ik schaam me kapot voor dit probleem, en als ik op internet lees zie ik dat 99 % van de artikelen over mannen gaan. Hierdoor voel ik me ook een soort vreemde eend.

Ik heb al geprobeerd mezelf vaker te vingeren, ook vlak voordat ik naar mijn vriend ga. maar het helpt allemaal niks. als ik hem even stop duurt het misschien 10 seconde langer en dat is het dan. Ik vind het zo erg dat ik seks nu vermijd omdat ik me zo schaam. Heeft iemand advies voor mij? ;(
Schaamte slaat helemaal nergens op en je hebt er ook helemaal niks aan. Gewoon werken met wat al wel lukt en daar van genieten. Er is niet een manier zoals het hoort, het hoeft niet meteen fantastische seks te zijn en het hoeft niet afgelopen te zijn na het klaarkomen, gewoon weer aan de slag als die gevoeligheid is weggetrokken, misschien gaat de penetratie dan makkelijker en kom je daar minder snel van klaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:01:00 #24
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_171717729
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:27 schreef laloliedoe het volgende:

[..]

mijn vriend zijn penis dikte ligt een stuk hoger dan het 'gemiddelde' daarom doet vaginale pentratie al veel pijn en lukt dat niet. ik denk dat het bij anaal nog veel moeilijker zal zijn :P heb nooit anale ervaringen gehad.
Wat is 'een stuk hoger' dan het gemiddelde?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_171720182
Maak je geen zorgen. Het is nu nog een probleem omdat je nog niet gepenetreerd kan worden.

Zodra dat wel lukt is die extra gevoeligheid juist fijn.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')