abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171711683
Hey, Afgelopen zondag lag ik lekker aan het strand, beetje wind dus was nog best fijn. Uiteindelijk een beetje half in slaap gevallen en je raad het al....verbrand. En ook niet zo'n beetje ook. Heel erg dom natuurlijk, zeker met alle waarschuwingen tegenwoordig. Wie z'n billen brand... (nu zijn m'n billen gelukkig niet verbrand maar je snapt het). Nu de hele week erg veel pijn en een knalrode kop. Zelfs moest ik naar de dokter omdat er een vochtophoping boven m'n oog ontstond (oedeem). Maar nu hoop ik dat ik het ergste achter de rug heb. M'n gezicht is nu aan het vervellen, dus lekker veel jeuk. Gelukkig helpt een doekje en ijspack om het wat te verminderen. Maar ik zag dat m'n 'nieuwe' huid nog roder is dan de verbrande. Is dit rode tijdelijk? en zo ja, hoe lang ongeveer? of is het zo erg dat deze nieuwe huid nog een keer gaat vervellen? Iemand ervaring hiermee?
pi_171711931
Dat is waarschijnlijk het eerste stadium van huidkanker...
pi_171712002
Omdat de bovenste laag huid eraf valt, komt de laag eronder bloot te liggen. Die rode huid is nog niet "klaar" om de huid te vervangen, daarom is-ie rood. Die verbrandt sneller. Dus goed en veel smeren en/of uit de zon blijven.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171713682
Ik heb m'n schouders ooit zo erg verbrand gehad, en ze worden nu niet meer bruin, er komen alleen rare sproetjes hier en daar. Goed blijven smeren voor de rest van de tijd en verder is het jammer maar helaas.
pi_171713852
Iemand goede tips voor een betaalbare hoge factor (50) zonnenbrand?

Ik heb nooit zonnebrand gebruikt, ik heb een donkere huidskleur en ben dus ook nog nooit verbrand, maar nu is er onlangs bij mij een huidziekte geconstateerd die verergerd door zonlicht. Dat betekent dat ik dus voortaan alleen in de zon mag komen met ingesmeerde blote huid. Ik ga hier dus liters van gebruiken.

Tips?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 15 juni 2017 @ 16:59:01 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_171713952
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Iemand goede tips voor een betaalbare hoge factor (50) zonnenbrand?

Ik heb nooit zonnebrand gebruikt, ik heb een donkere huidskleur en ben dus ook nog nooit verbrand, maar nu is er onlangs bij mij een huidziekte geconstateerd die verergerd door zonlicht. Dat betekent dat ik dus voortaan alleen in de zon mag komen met ingesmeerde blote huid. Ik ga hier dus liters van gebruiken.

Tips?
Kruidvat eigen merk. Ook voor gezicht. Zelf gebruik ik voor 't lijf de Nivea die belooft dat het geen vlekken geeft in kleding. Factor 50.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:34:10 #7
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_171714528
Graag ontopic.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_171714609
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kruidvat eigen merk. Ook voor gezicht. Zelf gebruik ik voor 't lijf de Nivea die belooft dat het geen vlekken geeft in kleding. Factor 50.
Ruikt die niet sterk naar zonnebrand dan? Voor dagelijks gebruik lijkt me eentje met een neutrale geur het prettigst.

Koop zelf meestal een willekeurig (huis)merk, maar vind het altijd wel een redelijk sterke geur hebben. Het is iig te ruiken als je er goed mee ingesmeerd bent.
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:44:27 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_171716537
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Ruikt die niet sterk naar zonnebrand dan? Voor dagelijks gebruik lijkt me eentje met een neutrale geur het prettigst.

Koop zelf meestal een willekeurig (huis)merk, maar vind het altijd wel een redelijk sterke geur hebben. Het is iig te ruiken als je er goed mee ingesmeerd bent.
Ik vind het meevallen qua geur (de Nivea). Maar het legt wel een filmpje op de huid (logisch) en ik ben niet zo dol op dat gevoel, dus ik ga douchen zodra het kan.

Als jij een weet zonder geur, niet plakkerig en die geen vlekken geeft: ik houd me aanbevolen!
The love you take is equal to the love you make.
pi_171717161
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kruidvat eigen merk. Ook voor gezicht. Zelf gebruik ik voor 't lijf de Nivea die belooft dat het geen vlekken geeft in kleding. Factor 50.
Bedankt voor de tips. Ik ga ze beiden maar eens proberen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171717204
https://www.eucerin.nl/pr(...)luid-anti-age-spf-50

fijn spul, factor 30 voldoet ook :)
...
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:06:20 #12
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_171719809
Australian gold
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 16 juni 2017 @ 08:33:59 #13
186611 Haags
pi_171726067
quote:
6s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:32 schreef sacha het volgende:
https://www.eucerin.nl/pr(...)luid-anti-age-spf-50

fijn spul, factor 30 voldoet ook :)
Inderdaad fijn spul. Gebruik het ook. Wel wat factortjes lager.
Zonder wrijving geen glans
pi_171740884
https://www.uncover-skinc(...)er-spf30-1000ml.html

Goed, goedkoop, zonder parfum, makkelijk smeerbaar. Ik vind hem wel te vet voor het gezicht trouwens. Alleen online verkrijgbaar. Werkt hier goed, ook bij eczeemhuid en zonneallergie wordt het goed verdragen.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 12:26:03 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_171809765
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kruidvat eigen merk. Ook voor gezicht. Zelf gebruik ik voor 't lijf de Nivea die belooft dat het geen vlekken geeft in kleding. Factor 50.
Bweh. Afgelopen weekend de proef op de som met Nivea en een witte broek: gele vlekken. En ze gaan er niet uit in de was.

;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_171810764
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Iemand goede tips voor een betaalbare hoge factor (50) zonnenbrand?

Ik heb nooit zonnebrand gebruikt, ik heb een donkere huidskleur en ben dus ook nog nooit verbrand, maar nu is er onlangs bij mij een huidziekte geconstateerd die verergerd door zonlicht. Dat betekent dat ik dus voortaan alleen in de zon mag komen met ingesmeerde blote huid. Ik ga hier dus liters van gebruiken.

Tips?
SPF30 biedt 96,6% bescherming, SPF50 98%. Dus ik zou voor 30 gaan, deze is meestal ook nog eens goedkoper.

Zelf gebruik ik zonbescherming van Lancaster. Ruikt heerlijk en beschermt ook tegen infraroodstralen.

In de aanbieding is het redelijk betaalbaar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')