abonnement Unibet Coolblue
pi_171715618
Gister betaald voor Wagerr coins in de ICO maar nog steeds niks ontvangen. Support reageert na een paar keer heen en weer niet meer.

Zou ver weg blijven van Wagerr. Riekt naar scam.
pi_171715640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:53 schreef .Davout het volgende:
Gister betaald voor Wagerr coins in de ICO maar nog steeds niks ontvangen. Support reageert na een paar keer heen en weer niet meer.

Zou ver weg blijven van Wagerr. Riekt naar scam.
Whitepaper wel gelezen over de distributie van de tokens?
[P]otverdorie
pi_171715643
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:53 schreef .Davout het volgende:
Gister betaald voor Wagerr coins in de ICO maar nog steeds niks ontvangen. Support reageert na een paar keer heen en weer niet meer.

Zou ver weg blijven van Wagerr. Riekt naar scam.
Volgens mij worden de coins pas na de laatste fase van de ICO uitgegeven.
pi_171715646
De WCT zijn weer uitbetaald, deze keer 660 :D
pi_171715670
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:53 schreef .Davout het volgende:
Gister betaald voor Wagerr coins in de ICO maar nog steeds niks ontvangen. Support reageert na een paar keer heen en weer niet meer.

Zou ver weg blijven van Wagerr. Riekt naar scam.
Lijkt me logisch dat je die pas na afloop van de ICO krijgt, zoals bij vrijwel iedere ICO.
Wat stond er in de voorwaarden?

https://wagerr.com/TermsofService.1.1.pdf
pi_171715674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:53 schreef .Davout het volgende:
Gister betaald voor Wagerr coins in de ICO maar nog steeds niks ontvangen. Support reageert na een paar keer heen en weer niet meer.

Zou ver weg blijven van Wagerr. Riekt naar scam.
Je hebt klaarblijkelijk geen idee waar je mee bezig bent 'en dus is het een scam'. Lees je in voordat je ergens geld naar overmaakt en je foutieve informatie gaat verspreiden over dat het een scam is.
[P]otverdorie
pi_171715694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat je die pas na afloop van de ICO krijgt, zoals bij vrijwel iedere ICO.
Wat stond er in de voorwaarden?
ICO duurt tot 25 juni en adhv het opgehaalde bedrag worden die tokens verspreidt.
[P]otverdorie
  donderdag 15 juni 2017 @ 18:59:17 #158
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171715711
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:48 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het ergste lijkt achter de rug :)
Downtrend is nog niet doorbroken...
pi_171715741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:55 schreef MaGNeT het volgende:
De WCT zijn weer uitbetaald, deze keer 660 :D
Lekker eh. Vasthouden die meuk!
Heb er net zelfs bijgekocht, zacht prijsje nu.

Zie dat mn portfolio weer 7k erbij heeft afgelopen uur... ziek.
pi_171715742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:58 schreef NatteBever het volgende:

[..]

ICO duurt tot 25 juni en adhv het opgehaalde bedrag worden die tokens verspreidt.
Al gevonden, je gaat er akkoord mee als je de 1e keer inlogt:

quote:
7.5 Wagerr (WGR) Token Distribution
All Wagerr (WGR) digital tokens purchased or received during the ICO will be
distributed within 7 days of the closing date of the ICO, which shall be: 25 days

pi_171715785
Wagerr ico lijkt nu wel verzadigd, inkoop nog maar mondjesmaat.
Benieuwd of er op het laatst nog een walvis het ico verhaaltje vroegtijdig uitblaast en zo de laatste rondes opgekocht worden.
pi_171715861
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:57 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Je hebt klaarblijkelijk geen idee waar je mee bezig bent 'en dus is het een scam'. Lees je in voordat je ergens geld naar overmaakt en je foutieve informatie gaat verspreiden over dat het een scam is.
Ik roep niet zomaar wat. Heb erna wat meer research gedaan en kom op meerdere louche zaakjes uit.

https://www.reddit.com/r/(...)eware_of_wagerr_ico/

Ook hebben de mensen in het team efake Linkedin profielen, behalve deze beste manhttps://www.linkedin.com/in/wagerrx en is een Odesk freelancertje. Doe een reverse image search en je vindt alle fake profielen van de anderen in het team.
pi_171715875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:53 schreef .Davout het volgende:
Gister betaald voor Wagerr coins in de ICO maar nog steeds niks ontvangen. Support reageert na een paar keer heen en weer niet meer.

Zou ver weg blijven van Wagerr. Riekt naar scam.
Bij mij stonden ze na een dag in mijn account van Wagerr.
pi_171715888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:08 schreef .Davout het volgende:

[..]

Ik roep niet zomaar wat. Heb erna wat meer research gedaan en kom op meerdere louche zaakjes uit.

https://www.reddit.com/r/(...)eware_of_wagerr_ico/

Ook hebben de mensen in het team efake Linkedin profielen, behalve deze beste manhttps://www.linkedin.com/in/wagerrx en is een Odesk freelancertje. Doe een reverse image search en je vindt alle fake profielen van de anderen in het team.
owwhh..dat klinkt idd niet zo goed :@
[P]otverdorie
pi_171715901
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat je die pas na afloop van de ICO krijgt, zoals bij vrijwel iedere ICO.
Wat stond er in de voorwaarden?

https://wagerr.com/TermsofService.1.1.pdf
Nja, sommigen anderen in de Cryptocurrency FB groep hebben het wel meteen ontvangen, anderen ook weer niet. Gozer van de support kwam ook met smoesjes aan dat het ETH adres niet klopte waar ik het heen had gestuurd
pi_171715923
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:08 schreef .Davout het volgende:

[..]

Ik roep niet zomaar wat. Heb erna wat meer research gedaan en kom op meerdere louche zaakjes uit.

https://www.reddit.com/r/(...)eware_of_wagerr_ico/

Ook hebben de mensen in het team efake Linkedin profielen, behalve deze beste manhttps://www.linkedin.com/in/wagerrx en is een Odesk freelancertje. Doe een reverse image search en je vindt alle fake profielen van de anderen in het team.
Heb het verder niet gelezen.
In de voorwaarden staat iig dat je de coins pas in de week na de ICO ontvangt, niet eerder.

Verder kan het los daarvan natuurlijk een scam zijn of niet.

edit: ik zie niet zoveel bijzonders staan op die Reddit, of heb je nog meer linkjes?
pi_171716034
welke wallet gebruiken jullie voor xrp?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_171716057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:10 schreef .Davout het volgende:

[..]

Nja, sommigen anderen in de Cryptocurrency FB groep hebben het wel meteen ontvangen, anderen ook weer niet.
De coins worden volgens de voorwaarden pas aangemaakt zodra de ICO voorbij is en men weet hoeveel coins er überhaupt verkocht zijn en dus aangemaakt moeten worden.

quote:
The amount of coins that are created for the Wagerr chain are all dependent on
how many coins sell during the ICO. Because we do not know the total that will
be sold, the ICO operates based off of percentages to ensure fairness for all. The
ICO percentages are as follows.
Lijkt me dus sterk dat er al mensen zijn die Wagerr ontvangen hebben aangezien het contract nog helemaal niet zou moeten bestaan.
pi_171716276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De coins worden volgens de voorwaarden pas aangemaakt zodra de ICO voorbij is en men weet hoeveel coins er überhaupt verkocht zijn en dus aangemaakt moeten worden.

[..]

Lijkt me dus sterk dat er al mensen zijn die Wagerr ontvangen hebben aangezien het contract nog helemaal niet zou moeten bestaan.
Hm oké ik kijk het nog wel even aan dan. Heb geen andere links maar in de FB groep waar ik in zit zijn veel er ook niet bepaald enthousiast over en voelen het ook als scam aan. Paar quotes:

quote:
Multiple reasons actually.

1.The team really doesn't understand sportsbetting. If you go to their slack channel and talk to them about their roadmap and actually ask technical questions, then you would know.

2. A Doctor from Australia. A Developer from Texas. A Marketing guy from Canada, the Rest of the Team from Ireland and UK. You should think about how they came together. They have no background in the industry. I feel they just thought of an idea they could run an ICO on, and are making a run for it.

3. Apart from that, what do you think is going to happen after the ICO ? Having spoken to most of the friends who bet on sports, they agree this coin is useless to them. There is no use or value for it.

At the end of the day its your money. I am just presenting what I believe is true.
quote:
Don't. I work in the iGaming industry and the biggest no no on this is that it will not be approved by the respective Gaming Authorities.
They will have to rely on unregulated markets, and since this industry is gaining every country will eventually regulate.

Dump this.
quote:
Its a scam, look at their team's linkedin
quote:
I'm pretty sure it's a scam - the only real person on the team (the tech lead) is an odesk worker.... I reverse image-searched his profile and found all the other profiles of the team. It seems that search is not producing the same results now... but still the team looks pretty incapable of doing any serious project like this.
Echter, als het toch wel goed uitpakt zal ik niet de minste zijn en hier meteen terug reporten om hun naam te zuiveren.
pi_171716365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:30 schreef .Davout het volgende:

[..]

Hm oké ik kijk het nog wel even aan dan. Heb geen andere links maar in de FB groep waar ik in zit zijn veel er ook niet bepaald enthousiast over en voelen het ook als scam aan. Paar quotes:

[..]

[..]

[..]

[..]

Echter, als het toch wel goed uitpakt zal ik niet de minste zijn en hier meteen terug reporten om hun naam te zuiveren.
Naja, dat zijn natuurlijk allemaal geen bewijzen voor een scam.
En vrijwel iedere ICO Slack zit vol met dat soort praat.

Dan waren MGO en TKN ook scams ;)

Het kan natuurlijk prima een scam zijn maar er zijn genoeg mensen die er alle belang bij hebben dat er zo min mogelijk mensen in die ICO stappen zodat er zo min mogelijk coins worden gegenereerd. Op die manier verwachten ze dan dat hun coins meer waard zijn.

Vaak zijn dit soort "FUD'ers" gewoon investeerders die jou en anderen weg willen jagen.

Fear, Uncertainty and Doubt...

Daarom neem ik dit soort berichtjes vaak met een korreltje zout.
Ik doe m'n eigen research als ik in een ICO stap.
Dat heb ik in dit geval niet gedaan want ik ben een beetje ICO moe.
Maar geloof niet alles wat je leest, het gaat om veel geld en grote belangen.

Als het wel een scam is, dan is het zo. Ik ga het niet uitzoeken.
pi_171716392
SONM ICO gestart, site plat :')
pi_171716402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:36 schreef Cyanide- het volgende:
SONM ICO gestart, site plat :')
Welcome to the jungle :D
pi_171716411
Ach ja, we zullen zien. Bij veel coins zijn er al snel wat mensen die heel hard roepen dat het een scam is. Ik vind Wagerr er ook niet heel sterk uitzien maar ik heb er toch wat geld in gestoken. Niet te veel. Als het niks wordt jammer dan, als het wel iets wordt is het leuk. Ik heb veel meer vertrouwen in Æternity, en daar heb ik dan ook meer in gestopt.
pi_171716484
kan je op Etherscan.io ook je saldo (van mn tokens, niet ETH) zien? ik zie alleen mn transacties.
pi_171716503
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, dat zijn natuurlijk allemaal geen bewijzen voor een scam.
En vrijwel iedere ICO Slack zit vol met dat soort praat.

Dan waren MGO en TKN ook scams ;)

Het kan natuurlijk prima een scam zijn maar er zijn genoeg mensen die er alle belang bij hebben dat er zo min mogelijk mensen in die ICO stappen zodat er zo min mogelijk coins worden gegenereerd. Op die manier verwachten ze dan dat hun coins meer waard zijn.

Vaak zijn dit soort "FUD'ers" gewoon investeerders die jou en anderen weg willen jagen.

Fear, Uncertainty and Doubt...

Daarom neem ik dit soort berichtjes vaak met een korreltje zout.
Ik doe m'n eigen research als ik in een ICO stap.
Dat heb ik in dit geval niet gedaan want ben er niet ingestapt.
Maar geloof niet alles wat je leest, het gaat om veel geld en grote belangen.

Als het wel een scam is, dan is het zo. Ik ga het niet uitzoeken.
Daar heb je helemaal gelijk in, zouden zeker FUDers kunnen zijn. Maar deze comments+het feit dat de support er zo vreemd over deed en nu helemaal niks meer laat horen voelde bij mij aan als red flags.

Maargoed, we zien het over een paar daagjes wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')