abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:14:20 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171714246
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:13 schreef nixxx het volgende:

[..]

Het heeft de kleur van melk en staat in de wei, witte-gij-et?
nee
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:31:28 #52
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_171714480
quote:
17s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

nee
Witte geit, dat zei ik toch :)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_171714679
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:51 schreef Perox het volgende:
Mensen hebben het wel steeds over die joden en zo, maar die nazi's waren ook geen lieverdjes, hoor!

:9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ook een stel debielen, maar wel een stel debielen met het recht te protesteren naar mijn idee, daarom ook gek dat het niet doorgaat omdat de tegenstander een tegendemonstratie gaat houden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171714730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:06 schreef Perox het volgende:

[..]

Oh, dus tegen fascisme zijn is extremisme? ^O^
Nee. Direct geweld gebruiken tegen iemand die zijn recht van meningsuiting gebruikt neigt er naar.

Totalitair enzo.

Twee zijden van dezelfde medaille. Extreem rechts en extreem links. Ze lijken meer op elkaar dan ze zelf zouden kunnen denken.
Whatever...
pi_171714740
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zijn ook een stel debielen, maar wel een stel debielen met het recht te protesteren naar mijn idee, daarom ook gek dat het niet doorgaat omdat de tegenstander een tegendemonstratie gaat houden.
Dit.

Laat antifa lekker zelf een demo organiseren. Op een andere dag en eventueel een andere plek.
Whatever...
pi_171714759
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Behalve dat het niet alleen om groep 1 gaat die komt ageren, maar dat groep 2 in dit geval een muziekband uitnodigd die nogal bekend staat om een fiks gewelddadige achterban te hebben. Hell, ze stimuleren dat zelfs.

Het is dus niet zo dat ze puur omdat groep 1 komt bang zijn voor confrontaties/ellende, maar ook om groep 2 op zichzelf. Waarbij de organisatie van groep 2 geen enkele moeite doet om dat te voorkomen. Geen enkele verantwoordelijkheid voor een ordelijk verloop.
Tsja, mensen mogen ook naar de moskee of een voetbalwedstrijd. Daaruit komen ook heel nare dingen voort. Iets met vrijheid enzo.
Whatever...
pi_171715882
Ik geef de gemeente groot gelijk. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar dit soort clubjes doen niks anders dan elkaar opzoeken. Het kost enorm veel politiecapaciteit.
pi_171716025
Ik snap de beslissing wel, maar vraag me af of het ook is toegestaan..
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:26:05 #59
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_171716193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Maar ga elkaar niet de mond snoeren dmv. dreigen, verstoren, of zelfs geweld.
Wilders wordt opgepakt en terecht gesteld voor uitlatingen , minder marocs , maar doet verder niet ..

Antifa dreigt de hele boel op te komen blazen en willen de rechts denkende mens vermoorden...
en er wordt niets tegen gedaan :( :( :(
en dan het nog raar vinden dat rechts steeds meer in opkomst is ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_171716270
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:26 schreef RAVW het volgende:

[..]

Wilders wordt opgepakt en terecht gesteld voor uitlatingen , minder marocs , maar doet verder niet ..

Antifa dreigt de hele boel op te komen blazen en willen de rechts denkende mens vermoorden...
en er wordt niets tegen gedaan :( :( :(
en dan het nog raar vinden dat rechts steeds meer in opkomst is ..
Waarom zou je vanwege antifa rechts gaan stemmen?
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:36:48 #61
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_171716395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Antifa is een terroristische organisatie.
Nah.
Dreigen met geweld doen ze niet, alleen met verstoren, blokkeren, overschreeuwen enz. En online logs bijhouden van zogenaamde 'nazi's'. Bij knokpartijen hebben ook twee partijen schuld. Er zijn wel groepen die oproepen terug te vechten tegen de politie..

Gaat allemaal om de tegenstanders de mond te snoeren. Probleem in deze is dat nagenoeg alle organisaties die rechts zijn wb islamkritiek, immigratie enz. Hoe gematigd dan ook direct de tegenstanders zijn. Thierry Baudet en Pegida zijn ook al 'nazi's'.

Vrije bond bv verspreid stickers enwaar posters waar wordt opgeroepen politiewagens in brand te steken, chaos te creëren en anarchie te verspreiden.
:')
  donderdag 15 juni 2017 @ 19:43:51 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171716526
Ik vind die site van antifa wel vermakelijk. Leuk in kaart gebracht hoe dat extreme rechtse netwerkje in elkaar steekt,
pi_171716597
quote:
15s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

bron


Weer typisch, gemeente laat (extreem-)rechtse demo doorgaan, ook met twijfelachtig optreden van een band. Antifa clubs roepen dat het nazi's zijn en kondigen tegendemonstraties aan en uiteindelijk blaast de bugemeester alles af uit angst voor confrontaties tussen groepen. Antifa wint dus weer
je bedoelt: iedereen wint behalve twee groepen extremistische kneuzen.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_171716790
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooi, dat soort onzin hoeft hier mijns inziens ook niet.
Lever jij ook vrijwillig alle met demonstraties verkregen rechten in?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:51 schreef Perox het volgende:
Mensen hebben het wel steeds over die joden en zo, maar die nazi's waren ook geen lieverdjes, hoor!

:9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zouden we? Beetje zieke tendens om wanneer één partij wat fout doet ook meteen de andere partij aan te moeten vallen.
pi_171716840
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:06 schreef Perox het volgende:

[..]

Oh, dus tegen fascisme zijn is extremisme? ^O^
Als jij gaat beslissen dat iemand een fascist is en dat daar geweld tegen mag gebruikt worden ben je een extremist.
pi_171717122
:') Antifa
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:10:24 #67
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171717990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:05 schreef Perox het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat geweld bij demonstraties/confrontaties niet structureel van antifa komt.
Dat wordt hier wel beweerd. Door anderen voor mij. Waar jij op doelt is een of andere AIVD monitor die vindt dat antifa iets is om in de gaten te houden.
Juist wel.
Waar afa is, is of komt bende. Als er een pegida demo is en zij zijn er ook bij, plegen geweld en worden opgepakt, zijn het altijd afa's.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 15 juni 2017 @ 21:13:04 #68
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171718059
Zet ze gewoon lekker met z'n allen op een afgebakend veld.

Wat ik wel bijzonder vind is dat de ellende vrijwel altijd start omdat antifa zich ermee wil bemoeien al dan niet door een tegenprotest.

Waarmee ik pegida en dat soort clubjes niet vrijpleit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171718355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Zet ze gewoon lekker met z'n allen op een afgebakend veld.

Wat ik wel bijzonder vind is dat de ellende vrijwel altijd start omdat antifa zich ermee wil bemoeien al dan niet door een tegenprotest.

Waarmee ik pegida en dat soort clubjes niet vrijpleit.
Tsja dat vind ik ook. Als iemand verkracht of gekopschopt wordt dan zullen ze het wel hebben uitgelokt.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:54:13 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171719377
Het zijn allemaal dezelfde soort lui maar de ene draait zn drol linksom en de andere rechtsom
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:20:42 #71
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171720287
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Tsja, mensen mogen ook naar de moskee of een voetbalwedstrijd. Daaruit komen ook heel nare dingen voort. Iets met vrijheid enzo.
Niet echt vergelijkbaar. Dit (deze band) trekt hardcore hooligans aan (is daar echt op gericht), die bekend staan om (fikse) problemen veroorzaken waar ze gaan. De organisatie van deze demonstratie geeft geen info over hoe ze denken zaken in goede banen te gaan leiden, er moet dus vanuit gegaan worden dat ze niets hebben op dat gebied. En dat er mensen op af zullen komen die zich niet gaan gedragen, van confrontaties opzoeken tot andere onlusten.
Denk erom dat dit niet alleen pegida is, dit is samen met fortress europe, die demonstraties organiseren die naast politieke bewegingen/partijen straatbewegingen bij elkaar brengt (om te strijden tegen de huidige politieke elite volgens eigen zeggen).
Vooral die straatbewegingen roepen zorg op, reden tot extra maatregelen om onlusten te voorkomen.

Dat betekent dat alleen voor deze demonstratie al veel extra man op de been moet zijn en er omheen ook veel werk te verrichten is.
Dit gaat dus om de som van alles, niet alleen op afa komt en daarom gaat het mis. Maar om een dit gaat op iets uitlopen dat niet meer controleerbaar is. Wat al lastig zat was met alleen die eerste demo, potienteel dan.

Nogmaals, voor degene die zo min mogelijk wil lezen.
Dit gaat niet zozeer over wat boze huisvaders en huismoeders die op pegida afkomen, maar om de hardcore hooligans die met die band mee komen. Dat zijn Duitse nazi hooligans. Klinkt dramatisch, maar is het dan ook wel een beetje.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171720472
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet echt vergelijkbaar. Dit (deze band) trekt hardcore hooligans aan (is daar echt op gericht), die bekend staan om (fikse) problemen veroorzaken waar ze gaan. De organisatie van deze demonstratie geeft geen info over hoe ze denken zaken in goede banen te gaan leiden, er moet dus vanuit gegaan worden dat ze niets hebben op dat gebied. En dat er mensen op af zullen komen die zich niet gaan gedragen, van confrontaties opzoeken tot andere onlusten.
Denk erom dat dit niet alleen pegida is, dit is samen met fortress europe, die demonstraties organiseren die naast politieke bewegingen/partijen straatbewegingen bij elkaar brengt (om te strijden tegen de huidige politieke elite volgens eigen zeggen).
Vooral die straatbewegingen roepen zorg op, reden tot extra maatregelen om onlusten te voorkomen.

Dat betekent dat alleen voor deze demonstratie al veel extra man op de been moet zijn en er omheen ook veel werk te verrichten is.
Dit gaat dus om de som van alles, niet alleen op afa komt en daarom gaat het mis. Maar om een dit gaat op iets uitlopen dat niet meer controleerbaar is. Wat al lastig zat was met alleen die eerste demo, potienteel dan.

Nogmaals, voor degene die zo min mogelijk wil lezen.
Dit gaat niet zozeer over wat boze huisvaders en huismoeders die op pegida afkomen, maar om de hardcore hooligans die met die band mee komen. Dat zijn Duitse nazi hooligans. Klinkt dramatisch, maar is het dan ook wel een beetje.
Nja, elke wedstrijd van Feyenoord trekt net zulke mafketels, of welke willekurige eredivisieclub.

Ik snap het wel, maar zolang die band zelf niet oproept tot geweld of haat is het vrijheid van meningsuiting en vereniging. Hoe triest en idioot wij ze dan ook vinden. Zolang ze zich verder gedragen.

Zelfs een IS betoging werd toegestaan. Dus als dat mag, moet dit ook kunnen.

Natuurlijk mag men vragen om plannen mbt veiligheid. Maar beschermen tegen antifa zal de overheid toch moeten doen. Anders winnen de fascistische antifascisten.
Whatever...
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:35:16 #73
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171720888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:25 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nja, elke wedstrijd van Feyenoord trekt net zulke mafketels, of welke willekurige eredivisieclub.

Ik snap het wel, maar zolang die band zelf niet oproept tot geweld of haat is het vrijheid van meningsuiting en vereniging. Hoe triest en idioot wij ze dan ook vinden. Zolang ze zich verder gedragen.

Zelfs een IS betoging werd toegestaan. Dus als dat mag, moet dit ook kunnen.

Natuurlijk mag men vragen om plannen mbt veiligheid. Maar beschermen tegen antifa zal de overheid toch moeten doen. Anders winnen de fascistische antifascisten.
Het zijn nazi hooligans, hun teksten zijn niet mals...
De zanger bv is ook al eens veroordeeld voor het gooien van brandbommen naar een asielzoekerscentrum en is gewoon ronduit een neo nazi (niet bedoeld als verdachtmaking, maar een feit, openlijke banden en uitingen). Deze band mag in Duitsland zelf niet optreden, mag vrijwel nergens optreden. Dat is niet omdat ze wel meevallen...

Ik snap echt niet dat dit in deze topic bijkans weggewuifd wordt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171722266
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Ik snap echt niet dat dit in deze topic bijkans weggewuifd wordt.
Zolang extreem rechts gebruik maakt van het recht op een vreedzame demonstratie dan moet dat mogelijk zijn. Dáár gaat het om, niet om hun verwerpelijke ideeën.

Op dit moment wordt het (extreem) rechts door extreem links onmogelijk gemaakt om van dat recht gebruik te maken. En dat vind ik méér dan verwerpelijk.

"Laat ze niet lopen". :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_171725798
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Lever jij ook vrijwillig alle met demonstraties verkregen rechten in?

Haha daar gaat het niet om, openbare orde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')