abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171707846
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
mooi stukje over het onderzoeksteam wat Meuller aan het samenstellen is.

https://www.wired.com/sto(...)-investigation-team/

zo zitten er experts op het gebied van geld witwassen in oost europa bij. dat wil ook wel iets zeggen over de richting waar dit onderzoek naartoe gaat.
Zo dan. Geen klein grut.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:27:54 #77
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171708355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het onderzoek naar Nixon liep meer dan twee jaar. Dus kap met zeuren en wacht rustig waar men mee gaat komen.
^O^ met het verschil dat het bij Nixon drup .. drup .. drup .. ging. Bij Trump is het een golden shower geworden van bewijzen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:32:36 #78
384435 klappernootopreis
pi_171708459
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo dan. Geen klein grut.
Nee. zeker niet. Ik heb wel eens een oud gezegde gepost, en ik doe het weer: "Als de teckels keffen, draait de kasteelheer zich nog even om, maar bast de bloedhond, dan grijpt men naar de wapenen"
pi_171708482
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

^O^ met het verschil dat het bij Nixon drup .. drup .. drup .. ging. Bij Trump is het een golden shower geworden van bewijzen.
Nixon wist dan ook heel goed wat verborgen moest blijven. Het lijkt alsof Trump niet eens beseft dat de president niet alles mag doen wat hij wil.
pi_171708561
De voormalige minister van Homeland Security onder Obama gaat getuigen in een publieke hearing voor het huis van afgevaardigden:
http://www.politico.com/s(...)a-probe-house-239566
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
pi_171708977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ja, dus niet.

Ik blijf iedere dag lachen om al die anti-Trump gekkies die van gekkigheid niet meer weten wat ze vandaag weer moeten verzinnen. Het zijn net mensen hÚ. :')

Bleek het Rusland-complot juridisch niet te leiden tot een impeachmentprocedure, nu verzint zo'n gefrustreerde democratische minkukel weer een andere tevergeefse stok om mee te slaan.

Dit heeft feitelijk niets meer met gezonde politiek te maken maar met pure ge´ndoctrineerde haat gevoed door een linkse fake-news media, met als dieptepunt het neerschieten van een republikeinse senator door een Trump-hater. Dit is toch te krankzinnig voor woorden? Accepteer gewoon een verkiezingsuitslag en gedraag je normaal. Dat zou mijn devies zijn. Knettergek.
Hoe kun je als NL-er nou pro-Rusland zijn na MH17 :?
Dan moet je echt een nazaat van NSB'-ers zijn.
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:56:18 #82
384435 klappernootopreis
pi_171708993
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nixon wist dan ook heel goed wat verborgen moest blijven. Het lijkt alsof Trump niet eens beseft dat de president niet alles mag doen wat hij wil.
Iemand die vanuit het congres voor het presidentsschap gaat is doorgaans bekend met de procedures.
Trump heeft een ander pad gekozen. De moeilijkheidsgraad bij Trump is dat al zijn activiteiten verwikkeld zijn in zijn bedrijfsbelangen. Vˇˇr zijn inauguratie was dit dan ook geen probleem, maar Trump heeft die bedrijfsbanden niet doorgesneden voor hij president werd. In tegendeel: Hij heeft een heleboel "zakenpartners" een post in het Witte Huis gegeven, en weigert om zijn belastinggegevens openbaar te maken. En dit wordt nu allemaal door de vlooienkam gehaald. de informatie gaat dan wel sneller, de hoeveelheid is een stuk complexer. Zˇ complex, dat een verstrengeling van de president met russische inmenging eerder een feit dan een gerucht zal zijn. Hij kan Úcht niet alles onder de pet houden. Trump zit in zijn eigen "swamp" vast..
pi_171709199
realDonaldTrump twitterde op donderdag 15-06-2017 om 12:55:37 They made up a phony collusion with the Russians story, found zero proof, so now they go for obstruction of justice on the phony story. Nice reageer retweet
Nu snap ik waarom Elzies denkt dat het onderzoek al afgerond is.
Carpe Libertatem
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:06:25 #84
384435 klappernootopreis
pi_171709228
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 15-06-2017 om 12:55:37 They made up a phony collusion with the Russians story, found zero proof, so now they go for obstruction of justice on the phony story. Nice reageer retweet
Ik dacht dat ze hem die telefoon afgepakt hadden..
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:06:50 #85
64792 Mryc
play me one more song
pi_171709237
quote:
Had toch op zijn minst verwacht dat "Nice" wel tussen aanhalingstekens zou staan
pi_171709290
quote:
Trump blijft gewoon doorgaan met het torpederen van z'n eigen zaak he? :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:14:46 #87
384435 klappernootopreis
pi_171709432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:06 schreef Mryc het volgende:

[..]

Had toch op zijn minst verwacht dat "Nice" wel tussen aanhalingstekens zou staan
Wat denkt die gast wel? Dat Mueller een amateur is die zo maar wat doet? De FBI richt zich op andere bronnen dan hij denkt. En zal vast en zeker ook iemand als William Mark Felt in hun gelederen hebben. Dat de Washington post en NY times zoveel kennis hebben is een veeg tekenen Het is een kwestie van tijd dat die met steekhoudende info komt naar Mueller, of misschien heeft die deze info al.
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:15:46 #88
384435 klappernootopreis
pi_171709450
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

hij begraaft zichzelf zowat in zijn ijdelheid, inderdaad.
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:16:45 #89
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171709476
quote:

[..]

It the GREATEST torpedo you've ever seen. It'll sink the white house bigly!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171709495
quote:

[..]

Voor iemand die echt onschuldig is doet hij wel heel erg krampachtig allemaal.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:19:32 #91
3928 Ulx
pi_171709535
quote:
:D _O-
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171709565
De Elziesjes van deze wereld snappen er gewoon niet zo veel van. Nixon hing geen impeachment boven het hoofd vanwege de inbraak, maar vanwege het feit dat hij het onderzoek probeerde te torpederen. Clinton hing geen impeachment boven het hoofd vanwege seks met een stagiaire maar vanwege meineed die daaruit volgde. Hetzelfde nu met Trump. Als de man niet zo'n ongeleid projectiel was, had dat hele Rusland onderzoek hem juridisch niet hoeven raken. Het had / heeft wellicht juridische consequenties voor mensen als Flynn, Kushner of Session, maar niet direct voor Trump zelf.
Juist door enorm knullige acties als het ontslag van Comey en dan ook nog eens publiekelijk toegeven dat het onderzoek naar collusion een reden was, brengt hij zichzelf in de problemen. Ik kan het ook niet eens zien als hoogmoed, want dat vereist dat je snapt wat de consequenties zijn van je acties maar denkt er wel mee weg te komen. Ik denk dat Trump niet eens in staat is de consequenties te overzien.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
pi_171709665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:21 schreef Monolith het volgende:
De Elziesjes van deze wereld snappen er gewoon niet zo veel van. Nixon hing geen impeachment boven het hoofd vanwege de inbraak, maar vanwege het feit dat hij het onderzoek probeerde te torpederen. Clinton hing geen impeachment boven het hoofd vanwege seks met een stagiaire maar vanwege meineed die daaruit volgde. Hetzelfde nu met Trump. Als de man niet zo'n ongeleid projectiel was, had dat hele Rusland onderzoek hem juridisch niet hoeven raken. Het had / heeft wellicht juridische consequenties voor mensen als Flynn, Kushner of Session, maar niet direct voor Trump zelf.
Juist door enorm knullige acties als het ontslag van Comey en dan ook nog eens publiekelijk toegeven dat het onderzoek naar collusion een reden was, brengt hij zichzelf in de problemen. Ik kan het ook niet eens zien als hoogmoed, want dat vereist dat je snapt wat de consequenties zijn van je acties maar denkt er wel mee weg te komen. Ik denk dat Trump niet eens in staat is de consequenties te overzien.
Dit is al zo vaak uitgelegd aan de Elziesjes, maar het wil er gewoon niet in. "Er is geen keihard juridisch bewijs" is het eeuwig herhaalde mantra. Dat is niet meer iets niet snappen, dat is gewoon onwil.
pi_171709677
Wie is 'they' ook, het is een onderzoek dat onder de bevoegdheid van zijn eigen DoJ valt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171709706
quote:
2s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:27 schreef Ludachrist het volgende:
Wie is 'they' ook, het is een onderzoek dat onder de bevoegdheid van zijn eigen DoJ valt.
Die duivelse Democraten natuurlijk, gesteund door de fake MSM.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:29:56 #96
3928 Ulx
pi_171709726
quote:
9s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die duivelse Democraten natuurlijk, gesteund door de fake MSM.
En honderden trigger-happy Bernie fans.
pi_171709814
quote:
2s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die miljarden naar Saudi-ArabiŰ zijn vooral intentieverklaringen, dit is echt een daadwerkelijke aankoop.
Die aankoop was overigens al goedgekeurd door de senaat onder Obama. Trump had het echter wel kunnen tegenhouden, want tja, hij noemt Qatar net sponsor van terrorisme.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_171710074
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:55 schreef corehype het volgende:

[..]

Hoe kun je als NL-er nou pro-Rusland zijn na MH17 :?
Dan moet je echt een nazaat van NSB'-ers zijn.
Heel simpel, fake news. Die Buk-raket was zogenaamd geen raket of anders kwam het van Oekra´ne.

Maar goed, ik kots echt van dit soort mensen die dit soort aanslagen bagatelliseren :r
Het is overduidelijk dat Rusland verantwoordelijk is voor die aanslag.
pi_171710129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:33 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Die aankoop was overigens al goedgekeurd door de senaat onder Obama. Trump had het echter wel kunnen tegenhouden, want tja, hij noemt Qatar net sponsor van terrorisme.
Je bedoelt hetzelfde Qatar wat een order geplaatst heeft voor 72 F-15's in de VS? Een order die vorig jaar door het Congress is goedgekeurd?

Nou, eens even kijken of Trump voor jobs kiest.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
  donderdag 15 juni 2017 @ 13:52:29 #100
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171710191
Volgt de talking points wel netjes:

DCU21etXUAAtfaH.jpg
DCU22pvXgAE0I71.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')