abonnement Unibet Coolblue
pi_171706862
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Omdat de uitkomst van dit 'onderzoek' hetzelfde laat zien wat ik nu opschrijf.

Dit is geen echt onderzoek, maar een methodiek om een zittende en door het volk gekozen president te blijven lasteren met niet verifieerbare leugens zonder enige juridische waarde.

Het is niets meer dan dat. Feitelijk weten jij en jouw gelijkgestemden dit ook. Dus waarom zouden we zoiets anders moeten gaan benoemen?
Het onderzoek naar Nixon liep meer dan twee jaar. Dus kap met zeuren en wacht rustig waar men mee gaat komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171706870
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:12 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Volgens mij heeft voormalig FBI-chef Comey redelijk duidelijk gezegd dat hij er zeker van is dat met geen enkele stem door Russische inmenging is geknoeid:

[..]

Hij zegt echter ook het volgende:

quote:
BURR: Do you have any doubt that Russia attempted to interfere in the 2016 elections?

COMEY: None.

BURR: Do you have any doubt that the Russian government was behind the intrusions in the D triple C systems and the subsequent leaks of that information?

COMEY: No, no doubt.

BURR: Do you have any doubt the Russian government was behind the cyber intrusion in the state voter files?

COMEY: No.
Dus ze hebben niet direct met stemmen geknoeid, voor zover Comey weet, maar dan alsnog kunnen ze wel degelijk invloed hebben gehad op de verkiezingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 11:24:29 #53
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171706893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Omdat de uitkomst van dit 'onderzoek' hetzelfde laat zien wat ik nu opschrijf.

Dit is geen echt onderzoek, maar een methodiek om een zittende en door het volk gekozen president te blijven lasteren met niet verifieerbare leugens zonder enige juridische waarde.

Het is niets meer dan dat. Feitelijk weten jij en jouw gelijkgestemden dit ook. Dus waarom zouden we zoiets anders moeten gaan benoemen?
Special counsel Mueller is gewoon door de eigen regering van Trump aangesteld, dus ik weet niet waarom dit per se iets te maken heeft met gelijkgestemden?

Laten we gewoon zijn onderzoek en de resultaten daarvan afwachten. Wellicht komt er niks uit, wellicht is er toch her en der wat fout gegaan...we zullen zien.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_171706924
Daar is Elzies weer met z'n glazen bol :')

Alle inlichtingendiensten geven aan dat het zeker is dat Rusland dmv hacken heeft geprobeerd om invloed te krijgen op de verkiezingen, maar een onderzoek naar de invloed van de Russen is onnodig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171706927
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het onderzoek naar Nixon liep meer dan twee jaar. Dus kap met zeuren en wacht rustig waar men mee gaat komen.
Ik zeur in deze niet. Maar zeuren over een uitkomst die nooit zal komen. Tja nogmaals, het is een zielige en trieste vertoning van personen die hun verlies niet willen delen.

Maar laten ze vooral doorgaan met zeuren en lasteren. Het heeft Trump telkens de overwinning opgeleverd.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 juni 2017 @ 11:26:02 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171706936
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Omdat de uitkomst van dit 'onderzoek' hetzelfde laat zien wat ik nu opschrijf.

Dit is geen echt onderzoek, maar een methodiek om een zittende en door het volk gekozen president te blijven lasteren met niet verifieerbare leugens zonder enige juridische waarde.

Het is niets meer dan dat. Feitelijk weten jij en jouw gelijkgestemden dit ook. Dus waarom zouden we zoiets anders moeten gaan benoemen?
Is dat alleen zo voor Trump, of kan men ook onderzoeken naar, pak-em-beet, inbraken door bontkraagjes -om maar een dwarsstraat te noemen- ook met zo'n argument stopzetten? (Het is slecht polletik om Partij X te steunen.)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171706975
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:25 schreef Barbusse het volgende:
Daar is Elzies weer met z'n glazen bol :')

Alle inlichtingendiensten geven aan dat het zeker is dat Rusland dmv hacken heeft geprobeerd om invloed te krijgen op de verkiezingen, maar een onderzoek naar de invloed van de Russen is onnodig.
Kom met hard en juridisch verifieerbaar bewijs. Tja, dan geven ze niet thuis. :')

Ik kan ook claimen dat marsmannetjes bestaan, maar ik zal toch eerst zo'n marsmannetje moeten laten zien voordat iedereen ervan overtuigt is.
pi_171706990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik zeur in deze niet. Maar zeuren over een uitkomst die nooit zal komen. Tja nogmaals, het is een zielige en trieste vertoning van personen die hun verlies niet willen delen.

Maar laten ze vooral doorgaan met zeuren en lasteren. Het heeft Trump telkens de overwinning opgeleverd.
Er zal hoe dan ook een uitkomst uitrollen. Onderzoeken worden namelijk ooit afgerond. Zo gaan die dingen.

En er bestaat een kans dat dat gunstig uitpakt voor Trump. Dat zou kunnen. Maar dat is op dit moment niet te zeggen, aangezien het onderzoek dus nog loopt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171706996
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kom met hard en juridisch verifieerbaar bewijs. Tja, dan geven ze niet thuis. :')

Ik kan ook claimen dat marsmannetjes bestaan, maar ik zal toch eerst zo'n marsmannetje moeten laten zien voordat iedereen ervan overtuigt is.
Man man man.... Flikker toch 'n eind op met je 'hard en juridisch verifieerbaar bewijs' :') Het onderzoek is nog gaande.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171707009
quote:
2s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij zegt echter ook het volgende:

[..]

Dus ze hebben niet direct met stemmen geknoeid, voor zover Comey weet, maar dan alsnog kunnen ze wel degelijk invloed hebben gehad op de verkiezingen.
Ja, tuurlijk. De DNC-informatie die naar buiten kwam was schadelijk voor Clinton. Dat heeft niet zoveel met geknoei te maken, maar meer met mensen die een goed geïnformeerde keuze maakten en niet op haar gingen stemmen toen bleek dat ze droomde over open grenzen en zo.
pi_171707028
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Man man man.... Flikker toch 'n eind op met je 'hard en juridisch verifieerbaar bewijs' :') Het onderzoek is nog gaande.
Het stopwoord-zinnetje van al die anti-Trump gekkies. Het onderzoek is nog gaande. Right! _O-
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:30:17 #62
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171707040
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het stopwoord-zinnetje van al die anti-Trump gekkies. Het onderzoek is nog gaande. Right! _O-
Elzies, loopt het onderzoek nog?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 11:30:37 #63
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171707047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het stopwoord-zinnetje van al die anti-Trump gekkies. Het onderzoek is nog gaande. Right! _O-
Wat is dit nou voor getroll? Dat klopt toch ook gewoon?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 juni 2017 @ 11:30:42 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171707048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het stopwoord-zinnetje van al die anti-Trump gekkies. Het onderzoek is nog gaande. Right! _O-
Als het niet gaande is: Wat zeik je dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171707049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. De DNC-informatie die naar buiten kwam was schadelijk voor Clinton. Dat heeft niet zoveel met geknoei te maken, maar meer met mensen die een goed geïnformeerde keuze maakten en niet op haar gingen stemmen toen bleek dat ze droomde over open grenzen en zo.
Nou, dan hebben ze toch middels een illegale actie, het hacken van de DNC, invloed gehad op de uitkomst van de verkiezingen. Waar hebben we het dan nog over?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171707150
Goed, Trump wordt dus officieel onderzocht door Mueller. Tot zover het argument "jamaar hij wordt niet eens onderzooohooocht".

Ironisch is wel dat de voornaamste reden van het onderzoek naar Trump, Trumps acties rondom het onderzoek zijn. Had hij gewoon de uitslag afgewacht, in plaats van als een boze puber op twitter te ranten en Comey te ontslaan, had het wellicht niet zo ver gekomen. Maar zie dat Trump, of zijn aanhangers, maar uit te leggen.
pi_171707169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als het niet gaande is: Wat zeik je dan?
Ik herhaal alleen de woorden die onze Trump-vriend Koos opschreef. :)
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:36:43 #68
64792 Mryc
play me one more song
pi_171707177
Kijk vooral dit nog eens terug van een paar maanden geleden:

https://twitter.com/ava/status/862680443937619968
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 11:37:10 #69
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171707189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, Trump wordt dus officieel onderzocht door Mueller. Tot zover het argument "jamaar hij wordt niet eens onderzooohooocht".

Ironisch is wel dat de voornaamste reden van het onderzoek naar Trump, Trumps acties rondom het onderzoek zijn. Had hij gewoon de uitslag afgewacht, in plaats van als een boze puber op twitter te ranten en Comey te ontslaan, had het wellicht niet zo ver gekomen. Maar zie dat Trump, of zijn aanhangers, maar uit te leggen.
Tja, in het bedrijfsleven zorg je ervoor dat een probleem verdwijnt, op welke manier dan ook. Doe je datzelfde in de politiek, dan heb je een onderzoek aan je broek. :P

Als er echt niks aan de hand is, dan is de beste optie om je nergens mee te bemoeien, want dan is zo'n onderzoek zo voorbij.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 donderdag 15 juni 2017 @ 11:37:12 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171707190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik herhaal alleen de woorden die onze Trump-vriend Koos opschreef. :)
Beweerde Koos dat het onderzoek nog gaande is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171707389
mooi stukje over het onderzoeksteam wat Meuller aan het samenstellen is.

https://www.wired.com/sto(...)-investigation-team/

zo zitten er experts op het gebied van geld witwassen in oost europa bij. dat wil ook wel iets zeggen over de richting waar dit onderzoek naartoe gaat.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Overall beste user 2022 donderdag 15 juni 2017 @ 11:48:04 #72
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171707473
Klopt, het zijn zware jongens die Mueller inroept. Mag ook wel, gezien de ernst van de zaak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:51:35 #73
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171707561
Was deze al gepost? Erg interessant.

If Trump Fires Mueller (Or Orders His Firing)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:58:48 #74
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171707727
Kortom, de Russen hacken (lees-)toegang tot voter files, interne mails van minimaal 1 van de 2 grote politieke partijen, komen binnen bij computers van election officials, komen binnen bij een fabrikant van stemcomputers.... maar dat moet NIET onderzocht worden en daar moet niks aan gebeuren? Wat?
  Overall beste user 2022 donderdag 15 juni 2017 @ 12:00:31 #75
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171707755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kortom, de Russen hacken (lees-)toegang tot voter files, interne mails van minimaal 1 van de 2 grote politieke partijen, komen binnen bij computers van election officials, komen binnen bij een fabrikant van stemcomputers.... maar dat moet NIET onderzocht worden en daar moet niks aan gebeuren? Wat?
Je moet pas beginnen met onderzoeken als uit onderzoek blijkt dat dat nodig is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')