abonnement Unibet Coolblue
pi_171855912
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:12 schreef planethugo het volgende:

[..]

wat een onzin, ik hou best van trage serie's. Recent nog genoten van The Leftovers en Rectify bijvoorbeeld. S3 van BCS vond ik ook beter dan S2 maar het tempo van het verhaal van Jimmy mag toch wat hoger, hoe mooi het ook gefilmd is, hoe goed het ook geacteerd is etc. Als je een serie Better Call Saul noemt, naar een advocatenkantoortje uit een mega populaire serie, dan mag je toch verwachten dat je dat kantoortje en de advocaat daarvan ook gaat zien. En niet dat je na 3 jaar nog steeds in hetzelfde soort verhaal van Jimmy zit die in een kringetje draait. Hopelijk komt daar nu een einde aan nu Chuck waarschijnlijk dood is. En het Chuck verhaal was dit seizoen nog het beste vond ik, die aflevering in die rechtszaal was geweldig.
Dan liggen je verwachtingen verkeerd (en waarschijnlijk dat dat komt door de titel).
Maar het verhaal focust zich toch echt op het de transitie van Jimmy naar Saul, en niet op wat daarna komt.

En ik hoop dan bijvoorbeeld weer dat die transitie nog een paar seizoenen duurt :D

Ieder zijn ding idd.
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 12:25:07 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_171856017
Het is niet zeker dat Chuck dood is toch? Hij gooide wel die lamp om maar je zag erna geen explosie of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_171856031
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:25 schreef Karina het volgende:
Het is niet zeker dat Chuck dood is toch? Hij gooide wel die lamp om maar je zag erna geen explosie of zo.
Je zag oplaaiende brand
pi_171856114
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:25 schreef Karina het volgende:
Het is niet zeker dat Chuck dood is toch? Hij gooide wel die lamp om maar je zag erna geen explosie of zo.
BCS lijkt me niet de serie die dat soort flauwe truukjes uithaalt.

Het werd puur uit esthetiek zo in beeld gebracht. Hele donkere en tragische scène die eraan vooraf gaat, daarna een stil en rustgevend shot van een beginnende brand. Cut to black.
Een waardig afscheid van Chuck, die in alle eenzaamheid sterft.

Een explosie of geschreeuw had daar echt afbreuk aan gedaan.
pi_171856212
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:20 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dan liggen je verwachtingen verkeerd (en waarschijnlijk dat dat komt door de titel).
Maar het verhaal focust zich toch echt op het de transitie van Jimmy naar Saul, en niet op wat daarna komt.

En ik hoop dan bijvoorbeeld weer dat die transitie nog een paar seizoenen duurt :D

Ieder zijn ding idd.
Lijkt me logisch dat iedereen die verwachting had toen de serie aangekondigd werd en tijdens het eerste seizoen. Prima opzichzelfstaande serie verder hoor, maar het lijkt erop dat ze alleen in commercieel oogpunt de titel gekozen hebben. Met Saul heeft het verder nog niks of extreem weinig te maken. Better Call Saul was volgens mij ook alleen maar de slogan uit dat reclamefilmpje van hem toch? Dan mag je toch verwachten dat die Saul binnen 30 aflevering ook wel een hoofdrol speelt
pi_171856248
It is all good man
pi_171856286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat iedereen die verwachting had toen de serie aangekondigd werd en tijdens het eerste seizoen. Prima opzichzelfstaande serie verder hoor, maar het lijkt erop dat ze alleen in commercieel oogpunt de titel gekozen hebben. Met Saul heeft het verder nog niks of extreem weinig te maken. Better Call Saul was volgens mij ook alleen maar de slogan uit dat reclamefilmpje van hem toch? Dan mag je toch verwachten dat die Saul binnen 30 aflevering ook wel een hoofdrol speelt
Ik zeg toch ook dat die verwachting niet raar is om te hebben? Hij klopt alleen niet, en ik vind dat helemaal niet erg ;)
pi_171856311
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:38 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat die verwachting niet raar is om te hebben? Hij klopt alleen niet, en ik vind dat helemaal niet erg ;)
erg is een groot woord ;) maar voor mij mag hij dat kantoortje snel beginnen
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 12:44:23 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_171856394
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:25 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je zag oplaaiende brand
Oh dat zag ik helemaal niet :P
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:29 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

BCS lijkt me niet de serie die dat soort flauwe truukjes uithaalt.

Het werd puur uit esthetiek zo in beeld gebracht. Hele donkere en tragische scène die eraan vooraf gaat, daarna een stil en rustgevend shot van een beginnende brand. Cut to black.
Een waardig afscheid van Chuck, die in alle eenzaamheid sterft.

Een explosie of geschreeuw had daar echt afbreuk aan gedaan.
Nou van mij mag hij wel terug komen trouwens want ik vond het wel een goed personage om je lekker aan te ergeren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_171856420
Nee hij is dood, zo'n vlammenzee overleeft niemand.
pi_171856602
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dat zag ik helemaal niet :P

[..]

Nou van mij mag hij wel terug komen trouwens want ik vond het wel een goed personage om je lekker aan te ergeren.
Vond ik ook wel ja. Ik zat 'm alleen maar in m'n gedachtes uit te schelden. Verschrikkelijk figuur. Hij mocht snel doodgaan van me. Moest steeds even relativeren dat het toch wel een erg goede acteur was dan als ik zo dacht :+ Maar vond 't toch ook wel weer 'zielig' of jammer ergens, dat ie dan echt doodging. Een verbanning naar een hutje in de woestijn had ik 'm misschien toch meer gegund dan :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_171857412
ik had trouwens meer het idee dat ie zichzelf ging elektrocuteren toen hij die muren in het slaan was en achter de stenen het voelen was of er nog ergens iets zat dat stroom vrat :P

dat wat dat veroorzaakte, was dat niet iets dat Mike in huis plaatste? Ben vergeten wat dat was
  roze donderdag 22 juni 2017 @ 13:49:57 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171857597
Toch hou ik er wel klein beetje mee rekening mee dat we Chuck volgend seizoen alsnog zien.
Your beauty never ever scared me.
pi_171859584
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:40 schreef planethugo het volgende:
ik had trouwens meer het idee dat ie zichzelf ging elektrocuteren toen hij die muren in het slaan was en achter de stenen het voelen was of er nog ergens iets zat dat stroom vrat :P

dat wat dat veroorzaakte, was dat niet iets dat Mike in huis plaatste? Ben vergeten wat dat was
Er bestaat zoiets als lekstroom. Schakel alles uit en het is heel goed mogelijk dat er toch nog ergens stroom lekt ook al is het maar minimaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 15:14:36 ]
pi_171861792
Ik ben verbaasd dat sommige zo graag Saul willen zien. Over smaak valt niet te twisten, maar een foute advocaat met dollar tekentjes in zijn ogen die verder weinig empathie heeft voor zijn medemens is voor mij niet zo interessant om naar te kijken, misschien als bijrol zoals in BB, maar niet als hoofdpersoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door HiMyNameIsMaxPowers op 22-06-2017 20:32:27 ]
  Forum Admin / PR donderdag 22 juni 2017 @ 16:47:10 #116
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_171862536
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:49 schreef Amarantha het volgende:
Toch hou ik er wel klein beetje mee rekening mee dat we Chuck volgend seizoen alsnog zien.
Hopelijk enkel op zijn ongemakkelijke begrafenis
  roze donderdag 22 juni 2017 @ 16:47:53 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171862561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:47 schreef Sked het volgende:

[..]

Hopelijk enkel op zijn ongemakkelijke begrafenis
Ik weet niet waar ik op hoop eigenlijk. :+ Ja snel een nieuw seizoen. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_171863529
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:24 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Ik ben verbaasd dat sommige zo graag Saul willen zien. Over smaak valt niet te twisten, maar een foute advocaat met dollar tekentjes in zijn ogen die verder weinig empathie heeft voor zijn medemens is voor mij niet niet zo interessant om naar te kijken, misschien als bijrol zoals in BB, maar niet als hoofdpersoon.
In BB was hij ook vooral de comic relief, zelfs al gaan we ook naar Saul kijken in BCS dan zal een andere kant belicht worden :Y
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:27:15 #119
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_171863677
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:49 schreef Amarantha het volgende:
Toch hou ik er wel klein beetje mee rekening mee dat we Chuck volgend seizoen alsnog zien.
Je bent in de war met die andere, denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:15:55 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171866652
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:34 schreef planethugo het volgende:
Dan mag je toch verwachten dat
Daar ga je mis.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_171866883
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:24 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Ik ben verbaasd dat sommige zo graag Saul willen zien. Over smaak valt niet te twisten, maar een foute advocaat met dollar tekentjes in zijn ogen die verder weinig empathie heeft voor zijn medemens is voor mij niet niet zo interessant om naar te kijken, misschien als bijrol zoals in BB, maar niet als hoofdpersoon.
We krijgen Saul pas te zien als hij niet meer verbonden(not connected) is met Kim.
Aldus Bob Odenkirk kijk maar: 6:30
pi_171869579
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Vond ik ook wel ja. Ik zat 'm alleen maar in m'n gedachtes uit te schelden. Verschrikkelijk figuur. Hij mocht snel doodgaan van me. Moest steeds even relativeren dat het toch wel een erg goede acteur was dan als ik zo dacht :+ Maar vond 't toch ook wel weer 'zielig' of jammer ergens, dat ie dan echt doodging. Een verbanning naar een hutje in de woestijn had ik 'm misschien toch meer gegund dan :+
haha mad

quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:12 schreef planethugo het volgende:

[..]

wat een onzin, ik hou best van trage serie's. Recent nog genoten van The Leftovers en Rectify bijvoorbeeld. S3 van BCS vond ik ook beter dan S2 maar het tempo van het verhaal van Jimmy mag toch wat hoger, hoe mooi het ook gefilmd is, hoe goed het ook geacteerd is etc. Als je een serie Better Call Saul noemt, naar een advocatenkantoortje uit een mega populaire serie, dan mag je toch verwachten dat je dat kantoortje en de advocaat daarvan ook gaat zien. En niet dat je na 3 jaar nog steeds in hetzelfde soort verhaal van Jimmy zit die in een kringetje draait. Hopelijk komt daar nu een einde aan nu Chuck waarschijnlijk dood is. En het Chuck verhaal was dit seizoen nog het beste vond ik, die aflevering in die rechtszaal was geweldig.
Helemaal eens met dit verhaal.
pi_171869604
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:25 schreef Rmie het volgende:

[..]

We krijgen Saul pas te zien als hij niet meer verbonden(not connected) is met Kim.
Aldus Bob Odenkirk kijk maar: 6:30
Kim is een beetje zijn geweten, zonder haar en Chuck zal het makkelijker voor hem zijn om terug te vallen naar de oude Jimmy.

Saul in BB vond ik niet zo interessant. Jimmy vind ik wel interessant omdat hij een stuk menselijker is. Maar misschien wordt die kant meer belicht als hij Saul is geworden, want in BB zagen we immers alleen maar de zakelijke Saul.

Maar het interessants lijkt me hoe hij straks in de tegenwoordige tijd als Gene een beter leven voor zichzelf gaat maken, want daar zit denk ik ook nog een heel verhaal in. De serie zal toch niet eindigen met hem werkende als manager in een winkelcentrum.
pi_171893189
Sommigen hier gaan ervan uit dat Chuck dood is, waarom is dat? Is geen feit, hij kan straks gered worden en in een gekkenhuis met een jas met 2 lange mouwen terecht komen of zo.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_171893947
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Sommigen hier gaan ervan uit dat Chuck dood is, waarom is dat? Is geen feit, hij kan straks gered worden en in een gekkenhuis met een jas met 2 lange mouwen terecht komen of zo.
Maar waarom zouden ze dat doen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')