abonnement Unibet Coolblue
pi_171706701
quote:
17s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:58 schreef Kaas- het volgende:
Lijkt me wel gezellig om rond te fietsen met BA in m'n kinderzitje. Geef ik hem zo'n speenflesje bier.
Bierry Audet?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:16:39 #252
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_171706737
quote:
15s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:39 schreef Kowloon het volgende:
Technisch gezien zou het dragen van een fietshelm voor iedereen wel verstandig zijn gok ik. Ze kosten een paar tientjes en als een ongeluk met een fietser ernstig is, dan is daar vaak het hoofd van de fietser bij betrokken. Terwijl fietshelmen erg effectief zijn om hoofdletsel tegen te gaan. Een kleine investering kan dus ernstige schade voorkomen.
Dat je er als een idioot uitziet moet je maar op de koop toe nemen.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:16:42 #253
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171706738
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:14 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Is dat niet een van die mensen die een dik salaris verdient in de vluchtelingenindustrie?
quote:
Amsterdam en omgeving, Nederland - ‎Director at Dutch Council for Refugees - ‎VluchtelingenWerk Nederland
Wellicht, tenzij hij gratis werkt.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171706769
Klaver is de nieuwe Wilders.

Catshuis, weglopen van Rutte en consorten. *O* *O* *O*
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:19:16 #255
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_171706792
quote:
6s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]


[..]

Wellicht, tenzij hij gratis werkt.
Typisch weer zo'n slager die zijn eigen vlees keurt.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:20:23 #256
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_171706808
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:18 schreef Elzies het volgende:
Klaver is de nieuwe Wilders.

Catshuis, weglopen van Rutte en consorten. *O* *O* *O*
Lekker roepen vanaf de zijlijn ipv regeren. Ik ben niet verbaasd.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:22:10 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171706844
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:16 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dat je er als een idioot uitziet moet je maar op de koop toe nemen.
Bij sommigen maakt het wat dat betreft weinig uit of ze met of zonder helm lopen.

Als veertiger met regenboogkleurige regenlaarsjes lopen, dat is wat anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171706855
Volgens mij spelen Klaver en Wilders ook samen onder een hoedje, want het is duidelijk dat de Jessias aanstuurt op een PVV-kabinet.
pi_171706873
quote:
15s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:20 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Lekker roepen vanaf de zijlijn ipv regeren. Ik ben niet verbaasd.
We hebben allemaal gezien wat de uitkomst van het beleid Rutte was. Dramatisch. Niet voor niets houden de meeste partijen de boot af. Pinoccio is anno 2017 niet populair meer. :)
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:23:41 #260
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171706879
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:22 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij spelen Klaver en Wilders ook samen onder een hoedje, want het is duidelijk dat de Jessias aanstuurt op een PVV-kabinet.
En dan is iedereen conservatief rechts beu na het komende stuntelkabinet en stemt heel Nederland GL de volgende verkiezingen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 11:24:21 #261
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171706889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

We hebben allemaal gezien wat de uitkomst van het beleid Rutte was. Dramatisch. Niet voor niets houden de meeste partijen de boot af. Pinoccio is anno 2017 niet populair meer. :)
Weet je dat zeker? Jij doet dagelijks een fantastische imitatie van Pinocchio anders.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:26:01 #262
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171706935
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

We hebben allemaal gezien wat de uitkomst van het beleid Rutte was. Dramatisch. Niet voor niets houden de meeste partijen de boot af. Pinoccio is anno 2017 niet populair meer. :)
De uitkomst was niet dramatisch, boefje.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171707003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Jij doet dagelijks een fantastische imitatie van Pinocchio anders.
Ik heb geen houten neus die groeit als ik lieg. Mark wel. :)
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 11:33:59 #264
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171707116
Kijk, de voordelen van Climate Change die Trump niet begrijpt, je kan er geld aan verdienen

https://www.nytimes.com/i(...)hange-rotterdam.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171707158
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

We hebben allemaal gezien wat de uitkomst van het beleid Rutte was. Dramatisch. Niet voor niets houden de meeste partijen de boot af. Pinoccio is anno 2017 niet populair meer. :)
In welk opzicht is de uitkomst dramatisch? De economie draait als een tierelier en de werkloosheid loopt steeds verder terug.

Dat jij daar nou niet van profiteert, ligt waarschijnlijk aan jezelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171707256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

We hebben allemaal gezien wat de uitkomst van het beleid Rutte was. Dramatisch. Niet voor niets houden de meeste partijen de boot af. Pinoccio is anno 2017 niet populair meer. :)
Haha, pauper.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171707276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In welk opzicht is de uitkomst dramatisch? De economie draait als een tierelier en de werkloosheid loopt steeds verder terug.

Dat jij daar nou niet van profiteert, ligt waarschijnlijk aan jezelf.
Dat de economie loopt ligt niet aan het beleid van Rutte maar aan de internationale exportmarkt. Al zal die opleving van korte duur zijn.

Verder is onder Rutte de burger financieel uitgekleed, de ouderenzorg afgebroken en de vaste stabiele baan zo goed als verdwenen. En er staat een generatie bijstandsouderen van boven de vijftig op die nauwelijks meer een baan kunnen vinden.

Verder hebben de banken vrij spel gekregen, is ons spaargeld waardeloos, staat een tweede huizenbubbel op de loer en verdampen onze pensioenen door de pro-Europese vriendjes van Rutte. Genoeg reden tot klagen dus.
pi_171707278
Iedereen is gek behalve Elzies!! Zijn ogen zijn geopend!! *O* *O* *O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171707281
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat de economie loopt ligt niet aan het beleid van Rutte maar aan de internationale exportmarkt. Al zal die opleving van korte duur zijn.

Verder is onder Rutte de burger financieel uitgekleed, de ouderenzorg afgebroken en de vaste stabiele baan zo goed als verdwenen. En er staat een generatie bijstandsouderen van boven de vijftig op die nauwelijks meer een baan kunnen vinden.

Verder hebben de banken vrij spel gekregen, is ons spaargeld waardeloos, staat een tweede huizenbubbel op de loer en verdampen onze pensioenen door de pro-Europese vriendjes van Rutte. Genoeg reden tot klagen dus.
Goed verhaal, niet gelezen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:41:05 #270
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171707288
quote:
'Dan is mijn vraag: welke dossiers waren dat? Als het om het klimaat gaat: we hadden de eindfase van de onderhandelingen nog niet bereikt, maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat we het Verdrag van Parijs zouden gaan halen. Bij lange na niet.

'Ook op sociaal-economisch terrein zag ik geen compromis doorschemeren. Vroeg in de onderhandelingen ging het bijvoorbeeld over het versoepelen van de bonusregels voor banken, zodat banken na de Brexit vanuit Londen hierheen kunnen komen. Dat is dus precies het omgekeerde van wat wij willen. Dus wij zeiden: dat doen we niet.

'Dat vonden de anderen volstrekt vreemd. Ik kreeg het verwijt dat ik zoiets wel in de campagne kon vinden, maar niet in onderhandelingen, omdat het toch logisch is dat wij die banken hier willen hebben. Maar dat is niet logisch! Je wilt de onvrede in het land beteugelen en het eerste wat je doet is bankiers riantere bonussen geven. We willen dit soort bankenjongens- en meisjes niet.

'Uiteindelijk gaat het in een formatie om de vraag: maak je het beleid een beetje minder erg of een beetje beter? Het dreigde het eerste te worden.'
Ja klagen ze aan de grachtengordels zo over bonussen?
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 11:42:14 #271
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171707321
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Ja klagen ze aan de grachtengordels zo over bonussen?
Vast, ze zijn niet hoog genoeg en er zit teveel belasting op. ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171707322
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat de economie loopt ligt niet aan het beleid van Rutte maar aan de internationale exportmarkt. Al zal die opleving van korte duur zijn.

Verder is onder Rutte de burger financieel uitgekleed, de ouderenzorg afgebroken en de vaste stabiele baan zo goed als verdwenen. En er staat een generatie bijstandsouderen van boven de vijftig op die nauwelijks meer een baan kunnen vinden.

Verder hebben de banken vrij spel gekregen, is ons spaargeld waardeloos, staat een tweede huizenbubbel op de loer en verdampen onze pensioenen door de pro-Europese vriendjes van Rutte. Genoeg reden tot klagen dus.
Mijn financiële situatie is uitstekend. Met dank aan mijn homie, Mark.

Dat jij een pauper bent, is niet mijn probleem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 11:43:56 #273
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171707361
Deze burger is totaal niet financieel uitgekleed onder Rutte, desalniettemin heb ik niet op Rutte gestemd en zal ik dat nooit doen ook.

Toch wel vreemd, een rechtse true believer die niet in rechts beleid gelooft :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171707375
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
Deze burger is totaal niet financieel uitgekleed onder Rutte, desalniettemin heb ik niet op Rutte gestemd en zal ik dat nooit doen ook.

Toch wel vreemd, een rechtse true believer die niet in rechts beleid gelooft :D
_O_ _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171707387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In welk opzicht is de uitkomst dramatisch? De economie draait als een tierelier en de werkloosheid loopt steeds verder terug. [..]
Nou nou, daar vallen wel wat aanzienlijke kanttekeningen bij te maken. :P De rentestanden in de economie zijn ongezond laag, het ECB steunprogramma loopt ook nog steeds, de koopgekte op de huizenmarkt is ongezond groot en de loonstijgingen zijn nog erg beperkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')