abonnement Unibet Coolblue
pi_171696836
Ik studeer Geneeskunde aan Universiteit Utrecht en door persoonlijke omstandigheden is het mij niet gelukt om 45 punten te halen (eerste jaar dat ik nu ingeschreven sta.) tot februari had ik iets van 15 punten dus doorgaan had geen zin, ik ben daarom gestopt om dit jaar opnieuw te kunnen beginnen. Ik heb wel met de studieadviseurs in januari en maart overlegd en ook op de hoogte gebracht van mijn situatie. Ze hebben me verteld dat ik naar de hoorzitting moet van de examencommissie, en dat die uiteindelijk een beslissing nemen.

Mijn vraag is hoe groot is de kans dat ik deze voorgenomen BSA kan krijgen? Zijn er hier mensen die ervaring mee hebben? Of is de examencommissie heel streng wat betreft BSA etc.?

(Als ik een uitstel van nBSA krijg, dan heb ik 1 jaar de tijd om mijn punten te kunnen behalen.)
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 21:06:09 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171697622
Dus tot februari had je iets van 15 studiepunten, en het jaar is begonnen in...wat..augustus? Dan zou je in een half jaar tijd 15 punten hebben gehaald terwijl je er op dat moment al zo'n 22 a 23 ongeveer had moeten hebben.

Daarnaast specificeer je niet wat die 'persoonlijke omstandigheden' dan zijn, dus kan niemand hier een zinnig woord over zeggen. Iedereen die het niet haalt heeft altijd redenen anders dan zichzelf waarom ze het niet haalden, en iedereen vindt dat het BSA voor hun situatie niet moet gelden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171697999
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:06 schreef CoolGuy het volgende:
Dus tot februari had je iets van 15 studiepunten, en het jaar is begonnen in...wat..augustus? Dan zou je in een half jaar tijd 15 punten hebben gehaald terwijl je er op dat moment al zo'n 22 a 23 ongeveer had moeten hebben.