abonnement Unibet Coolblue
pi_171694641

Moest even denken aan toen kameraad Sanders de relatief rustige Trump supporters aan sprak op geweld. :')
pi_171695472
Nog wat meer informatie over de vermeende dader:

http://theatln.tc/2rrJoaT
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171695673
De kogel komt weer van links.
pi_171696160
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De kogel komt weer van links.
Nou ja, als ik het me wel herinner kwam de vorige actie van zwaar politiek geweld van rechts: de Giffords shooting. Die gevallen lijken nogal op elkaar -- zwaar gepolariseerde figuren die een persoon van de andere partij neerschieten.
pi_171698849
Hij verkeerd nog steeds in levensgevaar.
  woensdag 14 juni 2017 @ 23:42:03 #107
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171701943
En weer een progressief die zijn moorddadige lusten niet kan beheersen. Dit zal alleen maar erger worden gezien het ondemocratische en labiele haatdragende karakter van progressieven. :r
  woensdag 14 juni 2017 @ 23:43:11 #108
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
  donderdag 15 juni 2017 @ 00:36:20 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171702970
Rechts of links nu zo gevaarlijk?

Al meerdere voorbeelden dat de policor het niet kan verkroppen dat iemand met een andere mening, deze ook verkondigd.

Gekkies. Zo fanatiek in je mooie roze wereldbeeld willen geloven dat je er voor wil moorden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171704456
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:36 schreef Red_85 het volgende:
Rechts of links nu zo gevaarlijk?

Al meerdere voorbeelden dat de policor het niet kan verkroppen dat iemand met een andere mening, deze ook verkondigd.

Gekkies. Zo fanatiek in je mooie roze wereldbeeld willen geloven dat je er voor wil moorden.
Alle extremisten zijn gevaarlijk, maar dat is blijkbaar lastig voor je te begrijpen? :')
pi_171710496
Dit is dus het onvermijdelijke resultaat van een media hetze tegen een politieke tegenstander.
Ik vraag mij af of de berichtgeving nu eindelijk over de inhoud kan gaan ipv ongefundeerde stemmingmakerij en insinuaties over het vermoorden van politieke tegenstanders.
  donderdag 15 juni 2017 @ 14:12:37 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171710586
quote:
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171710976
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:08 schreef Chivaz het volgende:
Dit is dus het onvermijdelijke resultaat van een media hetze tegen een politieke tegenstander.
Ik vraag mij af of de berichtgeving nu eindelijk over de inhoud kan gaan ipv ongefundeerde stemmingmakerij en insinuaties over het vermoorden van politieke tegenstanders.
Welke mediahetze was er precies tegen Scalise?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171711960
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 14:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welke mediahetze was er precies tegen Scalise?
Tegen scalise in het bijzonder niet zover ik weet, maar tegen de republikeinen en Trump in het bijzonder wel degelijk.
pi_171712045
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Tegen scalise in het bijzonder niet zover ik weet, maar tegen de republikeinen en Trump in het bijzonder wel degelijk.
Valt wel mee. Het is echt niet minder dan de kritiek op Obama destijds. Je krijgt in Nederland wellicht niet veel mee van Fox (en haar 'talkshows') en talk radio, maar daar werd Obama als minstens net zo'n groot gevaar voor Amerika geportreteerd als Trump. Dat is echter geen reden om daar de aanslag op Giffords in 2011 aan te koppelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171712642
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Valt wel mee. Het is echt niet minder dan de kritiek op Obama destijds. Je krijgt in Nederland wellicht niet veel mee van Fox (en haar 'talkshows') en talk radio, maar daar werd Obama als minstens net zo'n groot gevaar voor Amerika geportreteerd als Trump. Dat is echter geen reden om daar de aanslag op Giffords in 2011 aan te koppelen.
Ik vind het echt niet mee vallen, er was laatst nog een heel toneelstuk in new york waar de president werd vermoord met een mes.
Cnn had daar ruimschoots aandacht voor en veroordeelde het niet.
De media is al een tijdje bezig op deze manier en het resultaat is dat mensen aan het rellen zijn op de straat en als absoluut dieptepunt deze schietpartij.
Ik snap best dat er tegen Obama een hetze was maar openlijk geweld tegen de politiek verheerlijken was er niet bij.
pi_171713651
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind het echt niet mee vallen, er was laatst nog een heel toneelstuk in new york waar de president werd vermoord met een mes.
Cnn had daar ruimschoots aandacht voor en veroordeelde het niet.
De media is al een tijdje bezig op deze manier en het resultaat is dat mensen aan het rellen zijn op de straat en als absoluut dieptepunt deze schietpartij.
Ik snap best dat er tegen Obama een hetze was maar openlijk geweld tegen de politiek verheerlijken was er niet bij.
Tijdens Obama was het echt niet minder. Datzelfde toneelstuk had in 2012 een op Obama lijkende Caesar.
https://www.washingtonpos(...)ike-version-in-2012/

En kijk maar eens wat Ted Nugent over Obama zegt.

https://www.google.com/am(...)/amp/article/256025/

Ik vind het overigens van beide kanten verwerpelijk.
pi_171714961
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:41 schreef Broomer het volgende:

[..]

Tijdens Obama was het echt niet minder. Datzelfde toneelstuk had in 2012 een op Obama lijkende Caesar.
https://www.washingtonpos(...)ike-version-in-2012/

En kijk maar eens wat Ted Nugent over Obama zegt.

https://www.google.com/am(...)/amp/article/256025/

Ik vind het overigens van beide kanten verwerpelijk.
Van dat toneelstuk wist ik niet en ik deel je mening dat het idd verwerpelijk is.
pi_171715154
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Van dat toneelstuk wist ik niet en ik deel je mening dat het idd verwerpelijk is.
Goedkoop en onnodig. Er zijn genoeg presidenten neergeschoten om daar heel voorzichtig mee te zijn.

Dit is trouwens ook wel een goede link:

https://www.usatoday.com/(...)ats-obama/102400210/
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:37:33 #120
467293 Ijskonijn2017
Ben geen angsthaas
pi_171729343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 19:59 schreef Broomer het volgende:

[..]

Nou ja, als ik het me wel herinner kwam de vorige actie van zwaar politiek geweld van rechts: de Giffords shooting.
Dat linkse nepnieuws werd destijds verspreidt door de krant The Guardian. Bleek later niets van waar te zijn. Sterker nog oude klasgenoten van de dader beschreven hem als "left wing, quite liberal," alhoewel hij de politiek amper volgde. Hij leed aan paranoïde schizofrenie en had een obsessie gecreëerd voor Giffords die volgens hem bij een bijeenkomst een vraag van hem zou hebben ontweken. Dezelfde obsessie had hij als 9/11 complotgekkie met George Bush.

Je bent het slachtoffer geworden van linkse clubjes en hersenspoelende journalistiek die geen kans ongemoeid laten om het zo succesvolle demoniseren en criminaliseren in te zetten tegen alles wat rechts is. We zagen dit ook in Nederland bij bv Karst T. en Tristan van der Vlis die door links snel en geheel onterecht in de rechtse hoek werden geplaats. Het maakt daarbij niet uit dat dit later ontkracht wordt want bij een gedeelte van de mensen blijft dit toch hangen. Kijk maar eens naar hoeveel mensen nog steeds geloven dat Fortuyn vanwege dierenrechten is vermoord. Ondanks dat Volkert in de rechtbank heeft aangeven waarom hij Fortuyn heeft vermoord is er nog steeds een aanzienlijk deel van de bevolking dat het dierenrechten fabeltje van de media in zijn achterhoofd heeft zitten. Mijn tip is om volgende keer toch wat feiten te checken want journalisten behoren tot de meest leugenachtige en onbetrouwbare laag van de mensheid.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:55:27 #121
467293 Ijskonijn2017
Ben geen angsthaas
pi_171729775
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:27 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Neuh, ze hebben daar een lange traditie van politici neerschieten
Het geweld beperkt zich niet alleen tot politici. Op YouTube zijn genoeg filmpjes te vinden waarbij Trump aanhangers of bijeenkomsten worden aangevallen. Ik moest nu ook meteen denken aan die 4 zwarte Hillary aanhangers die begin dit jaar in Chicago een zwakbegaafde jongen ontvoerde en martelde omdat hij blank was en daarom wel een Trump aanhanger moest zijn. De beelden van de marteling werden op Facebook gezet. Je ziet door de gehele westerse wereld dat links steeds meer gevoed wordt door haat en intolerantie tegen andersdenkenden. Het totalitaire karakter van links wordt steeds radicaler en leidt steeds vaker tot geweld op straat.
pi_171730994
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:37 schreef Ijskonijn2017 het volgende:

[..]
Je bent het slachtoffer geworden van linkse clubjes en hersenspoelende journalistiek die geen kans ongemoeid laten om het zo succesvolle demoniseren en criminaliseren in te zetten tegen alles wat rechts is. We zagen dit ook in Nederland bij bv Karst T. en Tristan van der Vlis die door links snel en geheel onterecht in de rechtse hoek werden geplaats. Het maakt daarbij niet uit dat dit later ontkracht wordt want bij een gedeelte van de mensen blijft dit toch hangen. Kijk maar eens naar hoeveel mensen nog steeds geloven dat Fortuyn vanwege dierenrechten is vermoord. Ondanks dat Volkert in de rechtbank heeft aangeven waarom hij Fortuyn heeft vermoord is er nog steeds een aanzienlijk deel van de bevolking dat het dierenrechten fabeltje van de media in zijn achterhoofd heeft zitten. Mijn tip is om volgende keer toch wat feiten te checken want journalisten behoren tot de meest leugenachtige en onbetrouwbare laag van de mensheid.
Hahah praten over gehersenspoeld zijn en dan zeggen "Journalisten behoren tot de meest leugenachtige en onbetrouwbare laag van de mensheid".
pi_171731229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:37 schreef Ijskonijn2017 het volgende:

[..]

Dat linkse nepnieuws werd destijds verspreidt door de krant The Guardian. Bleek later niets van waar te zijn. Sterker nog oude klasgenoten van de dader beschreven hem als "left wing, quite liberal," alhoewel hij de politiek amper volgde. Hij leed aan paranoïde schizofrenie en had een obsessie gecreëerd voor Giffords die volgens hem bij een bijeenkomst een vraag van hem zou hebben ontweken. Dezelfde obsessie had hij als 9/11 complotgekkie met George Bush.

Je bent het slachtoffer geworden van linkse clubjes en hersenspoelende journalistiek die geen kans ongemoeid laten om het zo succesvolle demoniseren en criminaliseren in te zetten tegen alles wat rechts is. We zagen dit ook in Nederland bij bv Karst T. en Tristan van der Vlis die door links snel en geheel onterecht in de rechtse hoek werden geplaats. Het maakt daarbij niet uit dat dit later ontkracht wordt want bij een gedeelte van de mensen blijft dit toch hangen. Kijk maar eens naar hoeveel mensen nog steeds geloven dat Fortuyn vanwege dierenrechten is vermoord. Ondanks dat Volkert in de rechtbank heeft aangeven waarom hij Fortuyn heeft vermoord is er nog steeds een aanzienlijk deel van de bevolking dat het dierenrechten fabeltje van de media in zijn achterhoofd heeft zitten. Mijn tip is om volgende keer toch wat feiten te checken want journalisten behoren tot de meest leugenachtige en onbetrouwbare laag van de mensheid.
Dat is nogal een verdraaiing van de feiten. Over de dader werd door één oud klasgenoot gezegd dat hij op de middelbare school linkse politieke ideeën had. Politieke oriëntatie en opvattingen zijn echter niet aangeboren, maar evolueren bij de meeste mensen. Verdonk en Fortuyn hadden vroeger nota bene communistische sympathieën.
Kijken we naar deze meneer ten tijde van de schietpartij dan zat hij nogal in de hoek van de rechte samenzweringsidioten met paranoïde wanen over de overheid. Die worden ook gewoon door mafkezen als Beck gepropageerd op Fox bijvoorbeeld.

Jij lijkt zoals zovelen hier heel erg de Nederlandse of Europese politieke situatie op de VS te willen projecteren, maar er is daar wel een iets ander politiek klimaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171736765
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:55 schreef Ijskonijn2017 het volgende:

[..]

Het geweld beperkt zich niet alleen tot politici. Op YouTube zijn genoeg filmpjes te vinden waarbij Trump aanhangers of bijeenkomsten worden aangevallen. Ik moest nu ook meteen denken aan die 4 zwarte Hillary aanhangers die begin dit jaar in Chicago een zwakbegaafde jongen ontvoerde en martelde omdat hij blank was en daarom wel een Trump aanhanger moest zijn. De beelden van de marteling werden op Facebook gezet. Je ziet door de gehele westerse wereld dat links steeds meer gevoed wordt door haat en intolerantie tegen andersdenkenden. Het totalitaire karakter van links wordt steeds radicaler en leidt steeds vaker tot geweld op straat.
Het is niet of of. Dat er geweld van de linkerzijde komt, betekent niet dat er ook geen geweld van de rechterzijde komt. En dat geldt ook voor demoniseren, dat gebeurt aan beide kanten.

Je wilt toch niet ontkennen dat er ook geweld van de rechterzijde komt? Of zijn dat alleen hersenspoelende journalisten die dat beweren? Lijkt wel of je hard aan het proberen bent dat weg te praten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Broomer op 16-06-2017 18:19:41 ]
pi_171739556
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:41 schreef Broomer het volgende:

[..]

Tijdens Obama was het echt niet minder. Datzelfde toneelstuk had in 2012 een op Obama lijkende Caesar.
https://www.washingtonpos(...)ike-version-in-2012/

En kijk maar eens wat Ted Nugent over Obama zegt.

https://www.google.com/am(...)/amp/article/256025/

Ik vind het overigens van beide kanten verwerpelijk.
En rappers die Obama dood willen hebben?
En filmsterren die Obama in hun gezicht willen rammen?
En hoeveel bekende mensen hebben Obama uitgemaakt voor Hitler?
En poppen van Obama die op straat worden verbrand?
En geweld zoals in Berkeley tegen Milo en Ann, was dat er ook tegen Obama-aanhangers destijds?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')