abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 juni 2017 @ 22:34:32 #151
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_171800506
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

of morgen

ik niet hoor, maar fvdleden
-O- flauw. Dit was je moment
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_171800527
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

-O- flauw. Dit was je moment
Geen zin om geframed te worden
(she/her)
  maandag 19 juni 2017 @ 22:36:10 #153
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_171800571
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:35 schreef Fylax het volgende:

[..]

Geen zin om geframed te worden
Maar wat is dit dan? :o

nickmallo_ twitterde op maandag 19-06-2017 om 22:21:33 Oh god, de AFA citeert me. reageer retweet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_171800665
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar wat is dit dan? :o

nickmallo_ twitterde op maandag 19-06-2017 om 22:21:33 Oh god, de AFA citeert me. reageer retweet
Ik plaatste een tweet met een filmpje over demonstranten en dat retweette de AFA
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juni 2017 @ 23:19:02 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171802076
Wat gemist?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171802320
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Wat gemist?
Een leuke avond in Nieuwegein
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juni 2017 @ 23:30:04 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171802365
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:28 schreef Fylax het volgende:

[..]

Een leuke avond in Nieuwegein
Inhoudelijk iets gemist*?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171802542
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Inhoudelijk iets gemist*?
Denk het niet?
(she/her)
pi_171803520
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 22:35 schreef Fylax het volgende:

[..]

Geen zin om geframed te worden
Jammer
pi_171804174
Zo, Ben thuis. was gezellig :)
(she/her)
pi_171805867
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 01:21 schreef Fylax het volgende:
Zo, Ben thuis. was gezellig :)
Mooie avond gehad zo te zien

Baudetgod & Hiddemeister _O_
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:55:00 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171809182
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:47 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

:')
Als je op deze mooie dag vrij bent zou ik wel wat beters weten om mijn dag te besteden
Als je elke dag vrij bent maakt dat minder uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_171809391
quote:
19s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:14 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
:o drukte
Ik tel er bijna 100.000, Cindeke Laura.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171819613
Mooi toch. Laat die mensen lekker demonstreren. Is hun goed recht. Zo lang er geen geweld wordt gebruikt doet niemand iets verkeerds.

Ik zou mij er persoonlijk totaal niet aan storen.
Waar ik mij wel aan stoor, is dat het op het laatste moment geheim moest blijven omdat sommige boze mensen dreigde geweld te gebruiken.
En daar zit de crux. Het recht op demonstratie lijkt voor sommige lieden een vrijbrief voor excessen. Of ze nu wel of niet geweld gebruiken, zodra er mee wordt gedreigd, moet een demonstratie direct verboden worden. Jammer. Je kans gehad. Je doet niet meer mee. Probeert u het later nog eens.

Keihard zijn. Zowel voor linkse betogers als voor rechtse betogers.
Prima dat je activist bent, prima dat je het ergens zo niet mee eens bent, dat je wilt demonstreren, prima dat je daar mensen in mee krijgt en ook prima dat de plaatselijke hermandad je een plek weet te geven waar je rustig in alle vreedzaamheid mag demonstreren.
Maak je daar misbruik van? Helaas. Direct opdoeken, wegwezen. Het na 1 waarschuwing direct in een politiebus afvoeren naar de gemeentegrens. Tot ziens. Probeert u het volgende keer nog eens.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 23:31:55 #165
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171825486
Wehehehe :D
De eerste stap is inderdaad vrij simpel, daarna wordt het wel wat ingewikkelder. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171827229
quote:
VVD: ’Wildgroei aan discriminatie-meldpunten’

Er is nu een wildgroei aan discriminatie-meldpunten. De VVD wil daar een einde aan maken en aan de subsidie die er mee gemoeid is.

Kamerlid Dilan Yesilgöz over ’het woud aan meldpunten’: „Wie discrimineert, overtreedt de wet. Dus eigenlijk is bij discriminatie maar één meldpunt nodig: de politie.”

Niet iedere groep heeft een eigen aanspreekpunt nodig, zal het liberale Kamerlid donderdag in een debat over het onderwerp betogen. „Internetdiscriminatie, zwangere vrouwen, regionale meldpunten, straks eindigen we met een meldpunt voor internetdiscriminatie van linkshandige, zwangere vrouwen uit Amsterdam-Zuid.” Het zou beter zijn om kennis en kunde over discriminatie bij de politie te concentreren, vindt Yesilgöz.

http://m.telegraaf.nl/art(...)riminatie-meldpunten
Mooi gejat van FvD dit plannetje :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2017 01:38:00 ]
pi_171828518
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 01:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Mooi gejat van FvD dit plannetje :')
Niet toevallig dat dit van Dilan Yesilgöz komt. Zij zou niet misstaan bij FVD :)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_171828751
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2017 08:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Niet toevallig dat dit van Dilan Yesilgöz komt. Zij zou niet misstaan bij FVD :)
Waar ze wel misstaat is in de Kamer als ik dit zo aanhoor:
http://www.nporadio1.nl/d(...)tuk-dat-ze-niet-kent
pi_171832642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 08:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waar ze wel misstaat is in de Kamer als ik dit zo aanhoor:
http://www.nporadio1.nl/d(...)tuk-dat-ze-niet-kent
Wil je echt de NPO discussie weer aanhalen? Ik zou er niet meer aan durven beginnen als ik jou was, maar goed.

Wat mevrouw Yesilgöz bedoelt met dat ze het stuk niet kent, is dat ze het niet gelezen heeft. Ze stelt vragen om het probleem voor te zijn, mocht dat bestaan (ja), niet om achteraf te constateren dat de beeldvorming is gemanipuleerd. Dat is haar goed recht. Daarnaast komt manipulatie van beeldvorming niet enkel terug in dit conceptstuk, maar zijn er ook al legio praktijkvoorbeelden aan te wijzen (het verwijderen van het woord 'Islamitisch' uit een speech van de premier van engeland, om er maar één te noemen, andere voorbeelden hebben we eerder al besproken).

Natuurlijk staat er in het conceptplan van de NPO niet: we gaan de beeldvorming van moslims verbeteren, daar zou bijna iedereen over vallen. Het gaat dus om de mogelijke achterliggende gedachte. Hiervan is al aangetoond dat deze tot uiting komt in de programmering, bewust of onbewust. Het lijkt mij een goede zaak dat een externe instantie de objectiviteit/neutraliteit/geen manipulatie van beeldvorming van de NPO controleert.

De verdediging van de aanwezigen slaat kant nog wal. Er worden 3 argumenten gegeven:
1) Er staat niet letterlijk dat we de beeldvorming beïnvloeden. Nee dat snapt m'n hol ook wel. Dat het er niet letterlijk staat, wil niet zeggen dat het zo is.
2) Buitenlanders geven aan dat de beeldvorming over hen niet goed is. Wij van wc-eend. Kan je de doelgroep daarover wel vertrouwen? Zullen we dan aan Pegida vragen hoe zij vinden dat ze op de NPO worden neergezet, kunnen we dat ook gelijk minder negatief in het nieuws brengen (spoiler: doe maar niet gaat fout)
3) wilt u dan ook dat de NPO niet kijkt of alle kiezers zich vertegenwoordigd voelen, en wilt u bijv. niet dat bij programma's als DWDD geëvalueerd wordt of vrouwen en mannen evenveel aan tafel zitten.

Dit is natuurlijk niet hetzelfde. Natuurlijk mag er geëvalueerd worden of mensen nog wel kijken, en wat dan de achterliggende oorzaak is. Dat wil niet zeggen dat je moslims of PVV'ers beter moet gaan belichten. Ten eerste suggereer je hiermee dat je niet objectief bezig bent geweest, terwijl tegelijkertijd verdedigd wordt dat de NPO súper objectief is. (Goh daar worden me toch een partij een paar eigen ramen ingegooid).
Ten tweede is een evaluatie van, iets heel anders dan vervolgens beslissen om ze positiever te belichten. Zo kan je bijv. evalueren: buitenlanders vinden zich niet goed gerepresentateerd. Dit komt omdat hun groep voor problemen zorgt, die in het nieuws komen. Dit is helaas de waarheid, dus daar kunnen we niets aan doen zonder de boel te manipuleren, dat is onwenselijk.
pi_171832709
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wil je echt de NPO discussie weer aanhalen? Ik zou er niet meer aan durven beginnen als ik jou was, maar goed.

Wat mevrouw Yesilgöz bedoelt met dat ze het stuk niet kent, is dat ze het niet gelezen heeft. Ze stelt vragen om het probleem voor te zijn
Kamervragen zijn er om problemen aan de orde te stellen, niet om te gissen naar problemen terwijl je van hoed noch rand weet.
Er was nog geen rapport, er was een conceptrapport. Dat conceptrapport had Yesilgöz niet gelezen, de enige reden dat ze er van wist, was dat ze wat flarden had langs zien komen in een column. In plaats van zich vervolgens te verdiepen in hoe het echt zat, besloot Yesilgöz haar mediamomentje te pakken door kamervragen te stellen.
Ik zie persoonlijk liever dat kamerleden zich met de inhoud bezighouden, blijkbaar denk jij daar anders over.
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:49:11 #171
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171832979
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:36 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Kamervragen zijn er om problemen aan de orde te stellen, niet om te gissen naar problemen terwijl je van hoed noch rand weet.
Er was nog geen rapport, er was een conceptrapport. Dat conceptrapport had Yesilgöz niet gelezen, de enige reden dat ze er van wist, was dat ze wat flarden had langs zien komen in een column. In plaats van zich vervolgens te verdiepen in hoe het echt zat, besloot Yesilgöz haar mediamomentje te pakken door kamervragen te stellen.
Ik zie persoonlijk liever dat kamerleden zich met de inhoud bezighouden, blijkbaar denk jij daar anders over.
De Kamervragen van Dilan waren wel uiterst effectief. Bij de NPO (de organisatie) waren ze er niet blij mee en het heeft de duimschroeven flink aangedraaid. Voor de VVD was het ook flink scoren.

Dilan is nog niet lang Kamerlid, maar behoort nu al tot de best presterende. Goede kans dat ze met die meldpunten ook gaat scoren.

Hiddema was trouwens niet de eerste die met het meldpunten subsidie issue komt. De VVD heeft vorige kabinetsperiode hier ook al werk van gemaakt en Dilan kwam tijdens het racisme debat met hetzelfde punt. Wel zuur voor het Forum dat ze nu naast het net vissen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171833085
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:49 schreef Ryon het volgende:

Dilan is nog niet lang Kamerlid, maar behoort nu al tot de best presterende. Goede kans dat ze met die meldpunten ook gaat scoren.

Hiddema was trouwens niet de eerste die met het meldpunten subsidie issue komt. De VVD heeft vorige kabinetsperiode hier ook al werk van gemaakt en Dilan kwam tijdens het racisme debat met hetzelfde punt. Wel zuur voor het Forum dat ze nu naast het net vissen.
De VVD doet niks. Het FvD is aan het stijgen in zetels. De VVD denkt hé dat idee staat ons ook wel aan, we gaan het uitvoeren (lees: jatten). Prima natuurlijk dat het plan wordt uitgevoerd, maar tegelijkertijd niet echt chic. Had het dan eerder gedaan. Komen ze daar nu pas achter? Proest. Of geef het FvD dan tenminste credits. Zal wel niet gebeuren...
pi_171833136
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:36 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Ik zie persoonlijk liever dat kamerleden zich met de inhoud bezighouden, blijkbaar denk jij daar anders over.
Over inhoudelijk gesproken. Lachwekkend dit. Ik zal het schoolboek Nederlands even bellen, misschien kunnen ze deze drogreden als schoolvoorbeeld opnemen.
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:58:06 #174
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171833163
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

De VVD doet niks. Het FvD is aan het stijgen in zetels. De VVD denkt hé dat idee staat ons ook wel aan, we gaan het uitvoeren (lees: jatten). Prima natuurlijk dat het plan wordt uitgevoerd, maar tegelijkertijd niet echt chic. Had het dan eerder gedaan. Komen ze daar nu pas achter? Proest. Of geef het FvD dan tenminste credits. Zal wel niet gebeuren...
?

Dit speelt echt al jaren. Toen bestond FVD nog niet eens. Afgelopen kabinetsperiode is de PvdA er voor gaan liggen. Die zijn nu kleiner geworden waardoor er nu mogelijkerwijs wel een Kamermeerderheid is.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  woensdag 21 juni 2017 @ 14:03:30 #175
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171834470


Ja, en dat schot voor open doel wordt door Dilan zelf ook even vakkundig binnen getikt. Dankjewel FVD social media team.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171834585
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:03 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, en dat schot voor open doel wordt door Dilan zelf ook even vakkundig binnen getikt. Dankjewel FVD social media team.
Dat had idd wat beter uitgezocht moeten worden. :+
(she/her)
pi_171835292
Hoe dan ook, het zou mooi zijn als er nu ook eens echt werk van gemaakt gaat worden. Het hele business model van dat soort dubieuze bureautjes is subsidie harken dankzij het chronisch verontwaardigde kwetsvolk dat zich altijd maar gediscrimineerd voelt. Die gaan voortaan maar aangifte doen of ze creëren eens een wat dikkere huid.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2017 14:54:59 ]
pi_171838911
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:10 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dat had idd wat beter uitgezocht moeten worden. :+
Kan ze wel zeggen maar in die 6 jaar is er niks aan veranderd. Dat had toch allang gemoeten.
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:23:02 #179
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171839033
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 14:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe dan ook, het zou mooi zijn als er nu ook eens echt werk van gemaakt gaat worden. Het hele business model van dat soort dubieuze bureautjes is subsidie harken dankzij het chronisch verontwaardigde kwetsvolk dat zich altijd maar gediscrimineerd voelt. Die gaan voortaan maar aangifte doen of ze creëren eens een wat dikkere huid.
Een concept dat veel FVD'ers nog niet helemaal lijken te begrijpen (ook te zien aan de laatste post van Mr.Major) is dat je een Kamermeerderheid nodig hebt voordat je een dergelijk voorstel werkelijkheid kan maken. Baudet heeft met zijn schamele twee zetels er belang bij om daar ook niet al te uitgebreid op in te gaan, maar het is wel belangrijk.Vorige kabinetsperiode was die meerderheid er niet, en het is geen toeval dat de VVD het nu nog een keer probeert. Dat het FVD nu ook met het plan komt, zou je wel toeval kunnen noemen. Zij lopen iig wel zes jaar achter.

De grote rechtse partijen hebben momenteel:

VVD: 33
PVV (Partij voor de Vrijheid): 20
CDA: 19

72 zetels.

Als het kleine conservatieve grut (FVD, SGP en 50+) (in totaal 9) erbij komt komen we uit op 81 zetels. In theorie is dat voldoende. De vraag is alleen of het CDA deze kwestie voldoende interesseert dat zij zich er hard voor gaan maken. Als de SGP of 50+ moeilijk gaat doen (en daar hebben zij ook redenen voor) dan wordt het wederom lastig. Als FVD tot overmaat van ramp ook nog eens haar bondgenoten (in deze kwestie) gaat aanvallen, dan wordt het steeds moeilijker en moeilijker om aan voldoende zetels te komen.

Gelukkig kan de kapitein van de renaissance vloot dan altijd nog het partijkartel enzo de schuld geven. Het is wel een mooi voorbeeld dat het FVD in politiek opzicht nog even volwassen moet worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171839477
Aanvallen zullen ze vast niet, ze hebben op fb al gezegd het te steunen. Dat van die kamermeerderheid begrijp ik, maar had dat niet in het regeerakkoord gekund? Of is dat een te klein dingetje om er in op te nemen?
  woensdag 21 juni 2017 @ 20:18:42 #181
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171841647
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 18:45 schreef Mr.Major het volgende:
Aanvallen zullen ze vast niet, ze hebben op fb al gezegd het te steunen. Dat van die kamermeerderheid begrijp ik, maar had dat niet in het regeerakkoord gekund? Of is dat een te klein dingetje om er in op te nemen?
Nee, de PvdA is zeer groot voorstander van die discriminatie meldpunten. Zij zijn praktisch de bedenkers. Wel wat lastig om die meldpunten dan af te schaffen als je samen met die jongens in een coalitie zit ;)
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171841809
Je kunt met gemak 100 meldingen over discriminatie in fokposts melden.
Maar discrimineren mag meestal volgens die rechtse rechtbanken.
Het is niet verkeerd als meldpunten fuseren of uniformiseren of één loket samen oprichten.
Dat is veel makkelijker.
Maar de aanhangers van discriminatie willen de opheffing van die meldpunten, ze willen mensen de mond snoeren. Dan kunnen zij zich weer zo onschuldig wanen in hun schijn van politieke correctheid.
pi_171848016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 20:25 schreef Bluesdude het volgende:
Je kunt met gemak 100 meldingen over discriminatie in fokposts melden.
Maar discrimineren mag meestal volgens die rechtse rechtbanken.
Het is niet verkeerd als meldpunten fuseren of uniformiseren of één loket samen oprichten.
Dat is veel makkelijker.
Maar de aanhangers van discriminatie willen de opheffing van die meldpunten, ze willen mensen de mond snoeren. Dan kunnen zij zich weer zo onschuldig wanen in hun schijn van politieke correctheid.
Je mag een meldpunt hebben, maar dat meldpunt heeft (in mijn optiek) enkel bestaansrecht, wanneer het de melder even meldt, dat ze even in de spiegel moeten kijken.

Als ik nu als Monopoly uit het niets roep "Hitler deed niets verkeerd, alle Joden verdienen de gaskamer", dan maak ik mij schuldig aan haatzaaierij en racisme.
Maar wanneer ik zeg: "Hoewel het een discutabel punt is, als je het bekijkt vanuit de tand des tijds, kan ik er in komen dat Hitler koos voor de Endlosung en zo de Joden elimineerde".
Die 2e zin kan voor velen alsnog schokkend zijn, maar dat heeft nog meer context dan enkel maar wat roepen. Hoewel het alsnog een pittige opmerking is, is het genuanceerder en een ander verhaal dan het eerstgenoemde gebeuren.
pi_171849328
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 20:25 schreef Bluesdude het volgende:
Je kunt met gemak 100 meldingen over discriminatie in fokposts melden.
Maar discrimineren mag meestal volgens die rechtse rechtbanken.
Het is niet verkeerd als meldpunten fuseren of uniformiseren of één loket samen oprichten.
Dat is veel makkelijker.
Maar de aanhangers van discriminatie willen de opheffing van die meldpunten, ze willen mensen de mond snoeren. Dan kunnen zij zich weer zo onschuldig wanen in hun schijn van politieke correctheid.
Je gaat ervan uit dat die meldpunten functioneren, en er geen alternatief is. Het alternatief is er wel, namelijk de politie. Men moet wel kijken wat dit impliceert; als de politie nu 100 klachten/bureau/dag krijgt, is dat niet werkbaar. De meldpunten werken niet, omdat er geen enkele controle op zit. Ik zou daar bij een van die meldpunten aan kunnen kloppen, zeggen dat ik als homo gediscrimineerd word (ik ben niet homo) en dan wordt dat opgenomen. Vervolgens wordt er beleid op afgestemd. Ook kost het veel geld.

Het is niet eerlijk om te zeggen dat mensen die de meldpunten willen afschaffen 'aanhangers van discriminatie' zouden zijn. Kom op zeg. Als het systeem zou functioneren en niet disproportioneel veel geld zou kosten, zou het prima zijn. Ik zou dan ook niet tegen een grootschalige hervorming zijn, echter ben ik wel zeer sceptisch over of dit gaat werken of niet.

Daarnaast is zo'n meldpunt niet een objectieve vaststelling van of er gediscrimineerd wordt of niet. Dat we het doen om kritiekloos onze eigen ideeën te verkondigen is dan ook onzin. Die kritiek komt er toch wel en zal dan slechts in beperkte mate afkomstig zijn geweest van zo'n meldpunt.
pi_171849984
thierrybaudet twitterde op woensdag 21-06-2017 om 10:10:55 Haha, VVD kopieert na anderhalve maand de maidenspeech van @THiddema #fvd en de vvd-bode presenteert dat als nieuws. https://t.co/66U6VHR7yc reageer retweet
THiddema twitterde op woensdag 21-06-2017 om 16:15:08 En in 6 jaar heeft #VVD NIETS gedaan! VVD-brekebeen vd Steur weigerde zelfs subsidie stop te zetten in 2016:… https://t.co/d0w6IhdmGl reageer retweet


[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 02:54:35 ]
pi_171850004
pi_171856408
Dat social media team moet wel ff wat minderen met die tweets hoor

ja moet niet maar ja
(she/her)
pi_171857208
quote:
Kwestie van tijd tot het FvD er ook niets aan heeft gedaan en ze deze tweet weer netjes terug op het bordje krijgen, natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 22 juni 2017 @ 13:40:35 #190
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171857407
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kwestie van tijd tot het FvD er ook niets aan heeft gedaan en ze deze tweet weer netjes terug op het bordje krijgen, natuurlijk.
Ja, daarnaast is de verwijzing naar Van der Steur ook niet sterk. Subsidies die verleend zijn kunnen niet op politieke redenen door de minister ingetrokken worden, alleen als daar een juridische grondslag voor bestaat die er in dat specifieke geval niet was. Zeker niet toen het meldpunt haar eerdere standpunt weer inzag. Gesubsideerde instanties worden - tot op zekere hoogte - beschermd tegen dergelijke politieke wispelturigheid. Dat wordt o.a opgenomen in de subsidievoorwaarden die door Kamer wordt opgesteld.

Doorsnee Nederland zal dat allemaal weinig zeggen, maar Hiddema moet als jurist / advocaat dat wel weten. Linke verwijzing dus.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171857473
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kwestie van tijd tot het FvD er ook niets aan heeft gedaan en ze deze tweet weer netjes terug op het bordje krijgen, natuurlijk.
Hiddema zal dan vast braaf zijn excuses komen aanbieden voor het niet waarmaken van zijn grote mond. Toch?
  donderdag 22 juni 2017 @ 13:49:33 #192
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171857589
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Hiddema zal dan vast braaf zijn excuses komen aanbieden voor het niet waarmaken van zijn grote mond. Toch?
Goede kans dat Hiddema over zes jaar of al in het verzorgingstehuis zit of zijn hele politieke avontuur alweer vergeten is. Die man is niet de jongste meer natuurlijk.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171875459
quote:
Schijt aan alles hebben is één ding, maar daarbij volledig gelijk hebben én je punt goed toelichten... _O_
pi_171928372
HiddeMeister bij Business Class straks.
pi_171973035
Hiddemeister legt uit wat er mis is met politie-iftarrende politieagenten.

Ik ben nog steeds zo trots op mijn stem op de Hiddemeister, zo heb ik me nog nooit gevoeld na verkiezingen.
standaarddrinker
pi_171980767
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Hiddemeister legt uit wat er mis is met politie-iftarrende politieagenten.

Ik ben nog steeds zo trots op mijn stem op de Hiddemeister, zo heb ik me nog nooit gevoeld na verkiezingen.
Dat is anders al redelijk lange tijd de insteek van de politie geweest en dat is het nog steeds. En niet zonder reden.
pi_171982122
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 02:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is anders al redelijk lange tijd de insteek van de politie geweest en dat is het nog steeds. En niet zonder reden.
De politie als bange hond die lief gevonden wil worden, dat moeten we toch niet willen..
standaarddrinker
pi_171982233
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Hiddemeister legt uit wat er mis is met politie-iftarrende politieagenten.

Ik ben nog steeds zo trots op mijn stem op de Hiddemeister, zo heb ik me nog nooit gevoeld na verkiezingen.
Dit dus.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 18:48:52 #200
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171995718
Jammer dat de motie van Hiddema mbt het verlagen van het eigen risico het niet gehaald heeft.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171995833
Jammer dat FvD voor bonussen is
  dinsdag 27 juni 2017 @ 18:56:00 #202
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171995862
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:54 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Jammer dat FvD voor bonussen is
Waar doel je op?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171995931
De uitlatingen van Baudet vandaag
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:01:27 #204
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171995976
Link ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 juni 2017 @ 19:05:54 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171996080
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:54 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Jammer dat FvD voor bonussen is
Zo lang die maar gewoon terecht zijn niks mis mee toch? Anders ben je die enorm goede kopman plots kwijt aan de concurrent.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171996096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:48 schreef Gohf046 het volgende:
Jammer dat de motie van Hiddema mbt het verlagen van het eigen risico het niet gehaald heeft.
Dat was een motie van SP
(she/her)
pi_171996175
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo lang die maar gewoon terecht zijn niks mis mee toch? Anders ben je die enorm goede kopman plots kwijt aan de concurrent.
Met al die successen die de bankenwereld recent geboekt heeft, kun je inderdaad niet anders concluderen dan dat die bonussen volkomen terecht zijn :')
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:17:41 #209
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171996411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Met al die successen die de bankenwereld recent geboekt heeft, kun je inderdaad niet anders concluderen dan dat die bonussen volkomen terecht zijn :')
Afgaande op die 1.16 kan ik er niet uit op maken dat het hier specifiek over banken gaat. Er is trouwens helemaal niks mis met bonussen in welke industrie dan ook. Zolang ze maar zelfstandig de broek ophouden.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171996481
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:17 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Afgaande op die 1.16 kan ik er niet uit op maken dat het hier specifiek over banken gaat. Er is trouwens helemaal niks mis met bonussen in welke industrie dan ook. Zolang ze maar zelfstandig de broek ophouden.
Aanleiding van de motie waar de FVD tegen stemde is de wens van een aantal rechtse partijen om banken uit de City te lokken met een aantrekkelijker bonusbeleid.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:22:56 #211
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171996589
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:20 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Aanleiding van de motie waar de FVD tegen stemde is de wens van een aantal rechtse partijen om banken uit de City te lokken met een aantrekkelijker bonusbeleid.
Ah zo ok bedankt. Nouja prima toch, als dat extra werkgelegenheid en inkomsten opleverd zie ik niet echt nadelen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:23:42 #212
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171996617
Oeps dubbel.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171996837
Ik zie niet echt wat het probleem is, waarom moet de overheid reguleren wat bedrijven aan bonussen mogen uitkeren?
Als de overheid het moet betalen dan begrijp ik het wel maar dat is nu dus niet het geval.
pi_171996923
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:22 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ah zo ok bedankt. Nouja prima toch, als dat extra werkgelegenheid en inkomsten opleverd zie ik niet echt nadelen.
En vervolgens weer extra staatssteun als het minder goed gaat en het in ons nadeel is als ze omvallen?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:41:59 #215
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171997320
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En vervolgens weer extra staatssteun als het minder goed gaat en het in ons nadeel is als ze omvallen?
Waar zeg ik dat ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171997432
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:41 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ?
Vorige keer kostte het roekeloze gedrag van de bankiers, waar belachelijk hoge bonussen eerder toe zullen aanzetten dan een wat normalere verhouding tussen vaste en variabele beloningen, ons vrij veel geld.
pi_172000270
Dat Nederland roomser als de paus wil zijn en veel strengere regels als de Europese bonusregels heeft vind je niet erg ?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:20 schreef Kansenjongere het volgende:Aanleiding van de motie waar de FVD tegen stemde is de wens van een aantal rechtse partijen om banken uit de City te lokken met een aantrekkelijker bonusbeleid.
Ook linkse bankiers krijgen een bonus hoor ;)
pi_172000395
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:52 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat Nederland roomser als de paus wil zijn en veel strengere regels als de Europese bonusregels heeft vind je niet erg ?

[..]

Ook linkse bankiers krijgen een bonus hoor ;)
Nu wil je opeens wel dat Nederland als een schoothondje achter de rest van Europa aanhobbelt? Niet erg consequent...
Ik geloof niet dat iemand bonussen wil verbieden, ik heb alleen nog weinig overtuigende argumenten gehoord voor een bonus die meer dan 20 procent van het jaarsalaris bedraagt.
En nee: "ja, maar hullie doen het ook" is geen overtuigend argument.
pi_172001038
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:36 schreef DrDentz het volgende:

[..]

De politie als bange hond die lief gevonden wil worden, dat moeten we toch niet willen..
Onzinnige frame. De politie is er niet alleen om respect af te dwingen. Juist die meer pragmatische houding heeft in achterstandswijken prima gewerkt. Dat dat weer zo wordt neergezet door dhr. Hiddema zegt meer over hem dan over de problematiek waar hij op doelt.
pi_172001126
De politie beloont op deze manier wangedrag. Gedraag je je, dan hebben ze geen interesse en krijg je geen maaltijd.
standaarddrinker
pi_172002138
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:55 schreef Kansenjongere het volgende:Nu wil je opeens wel dat Nederland als een schoothondje achter de rest van Europa aanhobbelt? Niet erg consequent...
Ah, jij gaat er van uit dat ik consequent tegen alles van de EU ben ?
Is dat omdat de pro-EU figuren alles goedkeuren van de EU, dan zal een EU criticus zeker precies tegenovergesteld zijn denk je ?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 22:31:04 #223
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_172003581
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nu wil je opeens wel dat Nederland als een schoothondje achter de rest van Europa aanhobbelt? Niet erg consequent...
Ik geloof niet dat iemand bonussen wil verbieden, ik heb alleen nog weinig overtuigende argumenten gehoord voor een bonus die meer dan 20 procent van het jaarsalaris bedraagt.
En nee: "ja, maar hullie doen het ook" is geen overtuigend argument.
Een bedrijf heeft de vrijheid om haar geld te besteden zoals zij dat wilt. Heb ik niks mee te maken. Banken zouden nooit of te nimmer overheidsgeld moeten krijgen, dat hele systeem is door en door verrot.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 juni 2017 @ 07:50:48 #224
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_172008248
Ik wil die uitzending op de Belgische tv terugkijken maar is geblockt voor Nederland ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_172008300
quote:
Als je de waarheid vertelt moet je tegenwoordig zwijgen...
pi_172008520
Baudet voelde zich weer ernstig op zijn prikkie getrapt. Ben rap weggezapt.
pi_172008573
FVD goes international zie ik, ook filmpjes uit de 2e kamer krijgen ondertiteling :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 08:58:56 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172009140
quote:
Aan de reacties te lezen is hij bij een soort Jinek aangeschoven :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172009277
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Aan de reacties te lezen is hij bij een soort Jinek aangeschoven :')
Neuh, bij een dagelijks actualiteitenprogramma. Daar stellen ze uiteraard wel kritische vragen over zijn plannen en uitspraken. Maar dat is gezien de aard van daarvan niet zo gek.
Waalse politici worden er bijvoorbeeld ook vaak gefileerd of onlangs nog Nederlandstalige sociaaldemocratische Brusselse politici.
Maar kritische media is natuurlijk doodeng...
pi_172011165
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Neuh, bij een dagelijks actualiteitenprogramma. Daar stellen ze uiteraard wel kritische vragen over zijn plannen en uitspraken. Maar dat is gezien de aard van daarvan niet zo gek.
Waalse politici worden er bijvoorbeeld ook vaak gefileerd of onlangs nog Nederlandstalige sociaaldemocratische Brusselse politici.
Maar kritische media is natuurlijk doodeng...
En dat is Jinek dus niet? Oké goed om te weten. Daarbij was de opmerking van Baudet terecht. Hij zei enkel: dat heb ik niet zo gezegd, over iets, wat hij niet zo heeft gezegd. Dat mensen dat vervelend vinden omdat het niet in hun politiek correcte kader past is jammer voor ze. Dat van Muiswinkel (bij Jinek) zei dat Baudet door deze opmerking 3-0 achter staat, heeft het ook niet begrepen. Door de verkeerde intro waarin hij als mysogenist wordt bestempeld, staat hij 3-0 achter. Doordat hij dit aankaart en de presentator hem gelijk geeft dat de intro inderdaad verkeerd was, staat hij weer met 5-3 voor.

Als je het had afgekeken (je was rap weggezapt) had je gezien dat Baudet hele redelijke dingen zijn waar ook mevrouw debruyne het mee eens was. Het enige wat ze niet snapte is waarom hij zei dat vrouwen inderdaad meer parttime werken, en dat dit mogelijk niet het gevolg is van een vrijwillige keuze. Zo ver van een feminist af zit Baudet dus niet; ik zou hem dus geen mysogenist kunnen noemen.
pi_172011197
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:39 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

En dat is Jinek dus niet? Oké. Daarbij was de opmerking van Baudet terecht. Hij zei enkel: dat heb ik niet zo gezegd, over iets, wat hij niet zo heeft gezegd. Dat mensen dat vervelend vinden omdat het niet in hun politiek correcte kader past is jammer voor ze. Dat van Muiswinkel (bij Jinek) zei dat Baudet door deze opmerking 3-0 achter staat, heeft het ook niet begrepen. Door de verkeerde intro waarin hij als mysogenist wordt bestempeld, staat hij 3-0 achter. Doordat hij dit aankaart en de presentator hem gelijk geeft dat de intro inderdaad verkeerd was, staat hij weer met 5-3 voor.

Als je het had afgekeken (je was rap weggezapt) had je gezien dat Baudet hele redelijke dingen zijn waar ook mevrouw debruyne het mee eens was.
Dat je voor de blinde bewondering gaat is geen nieuws :P
pi_172011393
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:40 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat je voor de blinde bewondering gaat is geen nieuws :P
Met alle respect, komt er ook nog een inhoudelijke reactie (niet dat dat moet hoor)? Met de voor mij grootst mogelijke objectiviteit probeer ik hier mijn mening te geven. Ik geef ook aan waar debruyne het terecht niet met Baudet eens is (al had ik dat later geschreven dan je het las, sorry daarvoor) en dat wordt dan blinde bewondering genoemd. Best jammer.
pi_172013738
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:47 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Met alle respect, komt er ook nog een inhoudelijke reactie (niet dat dat moet hoor)? Met de voor mij grootst mogelijke objectiviteit probeer ik hier mijn mening te geven. Ik geef ook aan waar debruyne het terecht niet met Baudet eens is (al had ik dat later geschreven dan je het las, sorry daarvoor) en dat wordt dan blinde bewondering genoemd. Best jammer.
Gewoon niet happen
pi_172022087
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gewoon niet happen
Ik hoop dat er een inhoudelijke reactie komt, daar wijs ik op.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 17:50:20 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172022133
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 17:46 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een inhoudelijke reactie komt, daar wijs ik op.
Geloof me, dan kan je heel lang wachten. Is het niet waard.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172022430
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:39 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Daarbij was de opmerking van Baudet terecht. Hij zei enkel: dat heb ik niet zo gezegd, over iets, wat hij niet zo heeft gezegd.
Laten we de citaten er eens bij pakken:
Intro door de Belgische presentator:
quote:
Meneer Baudet vindt trouwens ook dat vrouwen minder ambitie hebben in het algemeen dan mannen.
Baudet nadat de presentator hem heeft aangekondigd:
quote:
Die intro was oneerlijk en flauw en ik hoop niet dat de kijkers meteen het verkeerde beeld krijgen. ‘Baudet vindt dat vrouwen minder ambitie hebben’, dat is niet waar, dat heb ik nooit gezegd
Baudet in het bewuste citaat waarnaar in de intro werd verwezen:
quote:
Ik weet wel dat vrouwen natuurlijk over het algemeen minder excelleren in een heleboel beroepen en minder ook ambitie hebben
Dan heeft die Belg toch duidelijk een stuk beter naar die uitspraak van Baudet geluisterd dan Baudet zelf.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 18:33:28 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172023085
quote:
Eerst was het nog een circus...

Wel consequent blijven hè.
Of is dat opgeheven toen de clown wegliep?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172023088
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 10:39 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

En dat is Jinek dus niet? Oké goed om te weten. Daarbij was de opmerking van Baudet terecht. Hij zei enkel: dat heb ik niet zo gezegd, over iets, wat hij niet zo heeft gezegd.
Dat heeft-ie wel.


"[...]minder excelleren in een heleboel beroepen...", bijvoorbeeld. Vanaf 2:40.

Waar komt die reflex toch vandaan om woorden van een Baudet of Wilders zo enorm af te zwakken?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 18:34:46 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172023131
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat heeft-ie wel.


"[...]minder excelleren in een heleboel beroepen...", bijvoorbeeld. Vanaf 2:40.

Waar komt die reflex toch vandaan om woorden van een Baudet of Wilders zo enorm af te zwakken?
Waar komt *dat* reflex vandaan om alles wat ie zegt meteen onder 10 vergrootglazen te leggen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172023166
Dat reflex?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 18:37:51 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172023227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:35 schreef Ludachrist het volgende:
Dat reflex?
Vind het allebei voor geen meter klinken :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172023236
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar komt *dat* reflex vandaan om alles wat ie zegt meteen onder 10 vergrootglazen te leggen?
Dat reflex?

En het is niet dat-ie moeite doet om dat allemaal te weerleggen en het is ook niet zo dat tegenover dit voorbeeld er 3 andere voorbeelden staan die laten zien dat het met dat seksisme allemaal wel meevalt. Integendeel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 18:43:03 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172023355
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat reflex?

En het is niet dat-ie moeite doet om dat allemaal te weerleggen en het is ook niet zo dat tegenover dit voorbeeld er 3 andere voorbeelden staan die laten zien dat het met dat seksisme allemaal wel meevalt. Integendeel.
Mannen en vrouwen zijn niet gelijk, hoe graag enkele die-hard liberalen dat ook willen. Niks aan te doen, hoort erbij en is helemaal niet erg. De één is beter op gebied A en de ander is beter op gebied B, je hebt zelfs individuen die op enkele gebieden overlap hebben. Wat Baudet zegt is gewoon een terechte constatering, maar wel eentje waarvoor hij keihard onterecht wordt afgezeken.

Zo raar is het toch niet dat hij dan in de verdediging schiet?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172023408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen zijn niet gelijk, hoe graag enkele die-hard liberalen dat ook willen. Niks aan te doen, hoort erbij en is helemaal niet erg. De één is beter op gebied A en de ander is beter op gebied B, je hebt zelfs individuen die op enkele gebieden overlap hebben. Wat Baudet zegt is gewoon een terechte constatering, maar wel eentje waarvoor hij keihard onterecht wordt afgezeken.

Zo raar is het toch niet dat hij dan in de verdediging schiet?
Dat eerste is een stroman. Tussen zeggen dat mannen en vrouwen gelijk zijn en zeggen dat vrouwen minder excelleren in een heleboel beroepen zitten nogal wat meters lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 18:51:01 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172023560
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat eerste is een stroman. Tussen zeggen dat mannen en vrouwen gelijk zijn en zeggen dat vrouwen minder excelleren in een heleboel beroepen zitten nogal wat meters lijkt me.
Stroman? Ik zeg dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn en Baudet geeft een voorbeeld. 'Veel' moet je ook niet opvatten als 'alle' of 'meeste'.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 28 juni 2017 @ 18:52:44 #248
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_172023602
Vrouwen excelleren over het algemeen toch ook een stuk minder vaak dan mannen in een heleboel beroepen ? en over het algemeen hebben ze inderdaad minder ambitie dan mannen. Dat is niet minder of beter maar slechts een constatering. Veel vrouwen komen op een leeftijd waarin ze kinderen belangrijker vinden.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_172023604
quote:
Had het live gezien, weer genoten :)
pi_172023669
Hij heeft een interview met de Quote. De interviewer geeft aan: er wordt ons verweten dat er te weinig vrouwen in staan.
In de quote staan niet de beste hartchirurgen, daar staan de beste ondernemers, ceo's. Over het algemeen komen vrouwen daar niet veel voor, dat is een gegeven. Thierry Baudet verwijst terug naar deze beroepen, en geeft aan dat vrouwen daarin minder excelleren. Als het over de zorg zou gaan, zou hij misschien juist gezegd hebben dat vrouwen daar hun forte hebben. Over vrouwen bij de rechterlijke macht geeft hij dit zelfs al aan.

De context, namelijk over deze beroepen die bij uitstek terugkomen in de quote, is daarbij essentieel. Hij heeft dus niet gezegd dat vrouwen over het algemeen minder ambitie hebben. Hij verklaart slechts waarom er minder vrouwen in de quote staan. Mensen interpreteren dat misschien verkeerd, maar dat is onterecht. Vandaar dat de intro onjuist is.
pi_172023673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Stroman?
Ja. Stroman. Baudet zegt: vrouwen excelleren minder in een heleboel beroepen. En jij zegt "ja, maar mannen en vrouwen zijn toch ook niet gelijk?". Het heeft geen fuck met elkaar te maken.

quote:
Ik zeg dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn en Baudet geeft een voorbeeld. 'Veel' moet je ook niet opvatten als 'alle' of 'meeste'.
Oh, hij doet een uitspraak in het algemeen maar dat moeten we niet opvatten als "de meeste vrouwen"? :D :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 18:56:01 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172023696
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja. Stroman. Baudet zegt: vrouwen excelleren minder in een heleboel beroepen. En jij zegt "ja, maar mannen en vrouwen zijn toch ook niet gelijk?". Het heeft geen fuck met elkaar te maken.

[..]

Oh, hij doet een uitspraak in het algemeen maar dat moeten we niet opvatten als "de meeste vrouwen"? :D :')
Veel beroepen, niet veel of de meeste vrouwen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172023720
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:55 schreef Mr.Major het volgende:
Hij heeft een interview met de Quote. De interviewer geeft aan: er wordt ons verweten dat er te weinig vrouwen in staan.
In de quote staan niet de beste hartchirurgen, daar staan de beste ondernemers, ceo's. Over het algemeen komen vrouwen daar niet veel voor, dat is een gegeven. Thierry Baudet verwijst terug naar deze beroepen, en geeft aan dat vrouwen daarin minder excelleren. Als het over de zorg zou gaan, zou hij misschien juist gezegd hebben dat vrouwen daar hun forte hebben.
Gelul. Hij zegt letterlijk "ik weet dat vrouwen in het algemeen...".
pi_172023731
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Had het live gezien, weer genoten :)
Die kop van Buma als Baudet over het eigen risico begint. _O_
pi_172023737
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:55 schreef Mr.Major het volgende:
Hij heeft een interview met de Quote. De interviewer geeft aan: er wordt ons verweten dat er te weinig vrouwen in staan.
In de quote staan niet de beste hartchirurgen, daar staan de beste ondernemers, ceo's. Over het algemeen komen vrouwen daar niet veel voor, dat is een gegeven. Thierry Baudet verwijst terug naar deze beroepen, en geeft aan dat vrouwen daarin minder excelleren. Als het over de zorg zou gaan, zou hij misschien juist gezegd hebben dat vrouwen daar hun forte hebben. Over vrouwen bij de rechterlijke macht geeft hij dit zelfs al aan.

De context, namelijk over deze beroepen die bij uitstek terugkomen in de quote, is daarbij essentieel. Hij heeft dus niet gezegd dat vrouwen over het algemeen minder ambitie hebben. Mensen interpreteren dat misschien zo, maar dat is onterecht. Vandaar dat de intro onjuist is.
Kijk nou eens naar dat filmpje of lees het citaat dat ik hierboven nog eens voor je heb geplaatst.
Hij zegt nota bene letterlijk in die zin "over het algemeen".
Het enige dat je die Belg nog zou kunnen verwijten is dat hij er in zijn intro "IN het algemeen" van heeft gemaakt :')
pi_172023743
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Veel beroepen, niet veel of de meeste vrouwen.
Vrouwen in het algemeen in een heleboel beroepen. Maar hij bedoelt niet 'veel' of 'de meeste' vrouwen? Als je een uitspraak in het algemeen doet refereer je naar een kleine minderheid, ofzo.

Ik heb geloof ik wel weer genoeg FOK! gehad voor vandaag, dit soort gekke bochten... Man man man.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 19:01:17 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172023802
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vrouwen in het algemeen in een heleboel beroepen. Maar hij bedoelt niet 'veel' of 'de meeste' vrouwen? Als je een uitspraak in het algemeen doet refereer je naar een kleine minderheid, ofzo.

Ik heb geloof ik wel weer genoeg FOK! gehad voor vandaag, dit soort gekke bochten... Man man man.
Als je probeert een hetze tegen een persoon te houden, moet je niet raar opkijken als je daarmee tegenstand krijgt. Je kan normaal discussieren en normaal argumenten onderuit halen of de hele tijd ala dit plaatje hieronder negeren wat anderen zeggen omdat je zelf toch echt gelijk denkt te hebben.

100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172023834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je probeert een hetze tegen een persoon te houden, moet je niet raar opkijken als je daarmee tegenstand krijgt. Je kan normaal discussieren en normaal argumenten onderuit halen of de hele tijd ala dit plaatje hieronder negeren wat anderen zeggen omdat je zelf toch echt gelijk denkt te hebben.

[ afbeelding ]
Het is inderdaad typerend hoe Baudet-aanhangers elke keer hun vingers in de oren doen op het moment dat ze worden gewezen op uitspraken van Baudet die hij volgens hen nooit heeft gedaan.
pi_172023842
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je probeert een hetze tegen een persoon te houden, moet je niet raar opkijken als je daarmee tegenstand krijgt. Je kan normaal discussieren en normaal argumenten onderuit halen of de hele tijd ala dit plaatje hieronder negeren wat anderen zeggen omdat je zelf toch echt gelijk denkt te hebben.

[ afbeelding ]
Misschien tijd om een spiegel te kopen.

Ik kan het niet duidelijker voor je uitspellen dan dit:
quote:
De betekenis van in het algemeen wordt traditioneel omschreven als: 'in algemene zin, niet in bijzonderheden, in zijn algemeenheid'. Over het algemeen betekent: 'doorgaans, meestal, in de meeste gevallen'.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/40/algemeen_in_over_het/

Maar nee hoor, als Baudet zegt "vrouwen excelleren in het algemeen minder in een heleboel beroepen" dan bedoelt hij dat sommige, of een aantal vrouwen het minder goed doen in sommige beroepen.

Het is goed met je.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 19:06:31 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172023896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien tijd om een spiegel te kopen.

Ik kan het niet duidelijker voor je uitspellen dan dit:

[..]

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/40/algemeen_in_over_het/
quote:
In een heleboel beroepen
Ergo: de meeste vrouwen excelleren niet in een groep beroepen waar het in in de Quote over gaat. Je verzint dingen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172023918
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[..]

Ergo: de meeste vrouwen excelleren niet in een groep beroepen waar het in in de Quote over gaat. Je verzint dingen.
IN. HET. AL-GE-MEEN.
pi_172023947
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[..]

Ergo: de meeste vrouwen excelleren niet in een groep beroepen waar het in in de Quote over gaat. Je verzint dingen.
En nee, ook de context weerspreekt dat. Baudet heeft het namelijk over o.a. de rechterlijke macht en ambtenaren. Daar zouden ze het wel weer oké doen, maar dat is maar een parttime baan enzo dus logisch. Dus hij heeft het niet alleen over ondernemers.

Ik ben wel klaar met de gigantische bochten waar je je in wringt, veel plezier er mee.
pi_172024030
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En nee, ook de context weerspreekt dat. Baudet heeft het namelijk over o.a. de rechterlijke macht en ambtenaren. Daar zouden ze het wel weer oké doen, maar dat is maar een parttime baan enzo dus logisch. Dus hij heeft het niet alleen over ondernemers.

Ik ben wel klaar met de gigantische bochten waar je je in wringt, veel plezier er mee.
Oke nou doei he
pi_172024066
Over het algemeen (dus het merendeel van) excelleren (zich onderscheiden) vrouwen minder in een heleboel (de beroepen in de quote, en nog andere) beroepen.
Er zijn ook beroepen waar mannen over het algemeen minder in excelleren. Vind je het erg dat ik dat zeg?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 19:18:05 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172024123
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

IN. HET. AL-GE-MEEN.
Ik teken het even voor je uit:
quote:
Ik weet wel dat vrouwen natuurlijk over het algemeen minder excelleren in een heleboel beroepen en minder ook ambitie hebben
De hele quote, op te delen in kortere stukken:

quote:
Ik weet wel dat
Klinkt als iets wat hij ziet, een constatering. Of hij het er mee eens is of niet boeit niet, hij constateert het alleen.

quote:
vrouwen natuurlijk
Iets over vrouwen dus. En natuurlijk houdt in dat het overduidelijk zo is, wat het vermoeden dat het een constatering is en niet een mening verder voedt.

quote:
over het algemeen minder excelleren
Over het algemeen -> in grote lijnen -> het geldt voor de meeste vrouwen dus, dat ze minder excelleren in iets.

quote:
in een heleboel beroepen en minder ook ambitie hebben [in een heleboel beroepen]
In een heleboel beroepen. Dus niet alle, of de meeste, maar gewoon een heleboel. Ok, klinkt legitiem. Zal vooral over de hogere lagen van een bedrijf gaan, gezien het een interview met Quote is.

Leg jij nou even uit wat jij nou bedoelt adhv deze quote.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172024144
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En nee, ook de context weerspreekt dat. Baudet heeft het namelijk over o.a. de rechterlijke macht en ambtenaren. Daar zouden ze het wel weer oké doen, maar dat is maar een parttime baan enzo dus logisch. Dus hij heeft het niet alleen over ondernemers.
Nee, inderdaad. Hij geeft vrouwen bij overige beroepen juist een compliment, en zegt dat ze het daar wel goed doen. Fijn dat dat gezien wordt.
Als hij het heeft over rechterlijke macht en ambtenarenbanen doen vrouwen het goed, beter (mannen het minder). -de zorg mag hier tegenwoordig ook wel bij. Als je het hebt over ondernemen, doen vrouwen het minder (mannen het beter). Hij zegt dus niet dat vrouwen ambitieloze wezens zouden zijn. Hij zegt dat mannen en vrouwen andere banen ambiëren. Niks aan de hand hier.
pi_172024243
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:09 schreef Xa1pt het volgende:
Baudet heeft het namelijk over o.a. de rechterlijke macht en ambtenaren.
De advocatuur is geen onderdeel van de rechterlijke macht.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_172024534
Arme Baudet, hij ziet zichzelf als een intellectueel, maar zijn fan Nattekat knipt, in een poging om nog iets van zijn uitspraken te maken, zijn zinnen dusdanig op dat ze bijna net zo krom worden als die van Klukkluk.
  woensdag 28 juni 2017 @ 19:42:54 #269
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_172024703
Machtig optreden van Baudet weer vandaag :D
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_172024949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:35 schreef Kansenjongere het volgende:
Arme Baudet, hij ziet zichzelf als een intellectueel, maar zijn fan Nattekat knipt, in een poging om nog iets van zijn uitspraken te maken, zijn zinnen dusdanig op dat ze bijna net zo krom worden als die van Klukkluk.
Schijnt nodig te zijn om het niet-intellectuelen ook te laten begrijpen
pi_172025475
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Had het live gezien, weer genoten :)
Wat een geweldige speech! ^O^
Die laffe Buma maar een beetje met z'n telefoon terwijl hij de deksel op de neus krijgt. Heerlijk.

Eindelijk weer iemand die het zegt en constant met oplossingen komt.
pi_172026272
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:18 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Hij geeft vrouwen bij overige beroepen juist een compliment, en zegt dat ze het daar wel goed doen. Fijn dat dat gezien wordt.
Waar hij aan toevoegt: "maar dat komt natuurlijk omdat het (maar) parttime banen zijn". Een compliment wat hij weer teniet doet met een ietwat dubieuze sneer.
pi_172026306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik teken het even voor je uit:

[..]

De hele quote, op te delen in kortere stukken:

[..]

Klinkt als iets wat hij ziet, een constatering. Of hij het er mee eens is of niet boeit niet, hij constateert het alleen.

[..]

Iets over vrouwen dus. En natuurlijk houdt in dat het overduidelijk zo is, wat het vermoeden dat het een constatering is en niet een mening verder voedt.

[..]

Over het algemeen -> in grote lijnen -> het geldt voor de meeste vrouwen dus, dat ze minder excelleren in iets.

[..]

In een heleboel beroepen. Dus niet alle, of de meeste, maar gewoon een heleboel. Ok, klinkt legitiem. Zal vooral over de hogere lagen van een bedrijf gaan, gezien het een interview met Quote is.

Leg jij nou even uit wat jij nou bedoelt adhv deze quote.
Precies, de meeste vrouwen excelleren minder in een heleboel beroepen. Net weersprak je dat nog en zou Baudet helemaal niet 'de meeste vrouwen' bedoeld hebben.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 20:36:13 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172026331
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies, de meeste vrouwen excelleren minder in een heleboel beroepen. Net weersprak je dat nog en zou Baudet helemaal niet 'de meeste vrouwen' bedoeld hebben.
Quote waar ik dat letterlijk zeg?

Verrassend: de meeste mannen excelleren minder in een heleboel andere beroepen. Is dat ook fout om te zeggen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172030436
quote:
Mooi gezegd. Ik hoop ook dat de PVV en de FVD af en toe een prima bondgenootschap kunnen zetten voor bepaalde onderwerpen.
Thierry heeft gelijk dat de samenleving meer rechts nodig heeft. Ik denk dat FVD de PVV zo af en toe ook nodig heeft. Veel voorstellen van Thierry worden weggehoond. Nu zijn het ook wel drastische maatregelen die hij ter stemming aanbiedt natuurlijk. Maar goed, we gaan het zien. Ik zie liever rechts wat vaker samen werken om bepaalde doelen te halen waar ze allemaal het samen mee eens zijn. Of een klein beetje water bij de wijn doen, om er wat rechtse beslissingen door te drukken :Y
pi_172034025
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Quote waar ik dat letterlijk zeg?
Huh?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Stroman? Ik zeg dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn en Baudet geeft een voorbeeld. 'Veel' moet je ook niet opvatten als 'alle' of 'meeste'.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Veel beroepen, niet veel of de meeste vrouwen.
  donderdag 29 juni 2017 @ 17:41:54 #278
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172048368
fvdemocratie twitterde op donderdag 29-06-2017 om 17:37:52 Forum voor Democratie stijgt vandaag door naar 6 zetels in de peiling van @IpsosNL #FVD via @fvdemocratie https://t.co/jQPlzKJPxX reageer retweet
*O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juni 2017 @ 17:59:28 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172048698
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Huh?

[..]


[..]

Het Nederlands ben je niet echt machtig :?

Je rukt maar dingen uit de context. En het feit dat je me nu gaat aanvallen op dit soort dingen zegt genoeg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_172048973
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:41 schreef YazooW het volgende:
fvdemocratie twitterde op donderdag 29-06-2017 om 17:37:52 Forum voor Democratie stijgt vandaag door naar 6 zetels in de peiling van @IpsosNL #FVD via @fvdemocratie https://t.co/jQPlzKJPxX reageer retweet
*O*
Als ze zo doorgaan zie ik 15 zetels bij de volgende verkiezingen wel gebeuren.
pi_172048982
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het Nederlands ben je niet echt machtig :?

Je rukt maar dingen uit de context. En het feit dat je me nu gaat aanvallen op dit soort dingen zegt genoeg.
Lees het even opnieuw.

quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies, de meeste vrouwen excelleren minder in een heleboel beroepen. Net weersprak je dat nog en zou Baudet helemaal niet 'de meeste vrouwen' bedoeld hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Quote waar ik dat letterlijk zeg?
Dat zeg je dus letterlijk hier:
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Veel beroepen, niet veel of de meeste vrouwen.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:51 schreef Nattekat het volgende:
'Veel' moet je ook niet opvatten als 'alle' of 'meeste'.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juni 2017 @ 18:35:59 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172049352
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2017 18:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees het even opnieuw.

[..]


[..]

Dat zeg je dus letterlijk hier:

[..]


[..]

Moeite met logica? Kan ook.

Ik ontken noch bevestig dat in die posts.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 29 juni 2017 @ 18:44:37 #283
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_172049532
6 zetels! Gaat lekker zo.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_172051038
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:41 schreef YazooW het volgende:
fvdemocratie twitterde op donderdag 29-06-2017 om 17:37:52 Forum voor Democratie stijgt vandaag door naar 6 zetels in de peiling van @IpsosNL #FVD via @fvdemocratie https://t.co/jQPlzKJPxX reageer retweet
*O*
_O_
pi_172051061
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik ontken noch bevestig dat in die posts.
Je bent nu gewoon aan het trollen. :')
pi_172053794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:41 schreef YazooW het volgende:
fvdemocratie twitterde op donderdag 29-06-2017 om 17:37:52 Forum voor Democratie stijgt vandaag door naar 6 zetels in de peiling van @IpsosNL #FVD via @fvdemocratie https://t.co/jQPlzKJPxX reageer retweet
*O*
En dan de foto niet posten :')



Bazen _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 juni 2017 @ 21:38:50 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172053977
Wat vinden ze bij FvD nou eigenlijk van hoe dat bij zusterpartij Leefbaar in Rotterdam gaat? Zonder verantwoording af te leggen snel er tussen uit knijpen na er een zooitje van gemaakt te hebben...

Zou de samenwerking trouwens de route voor Eerdmans zijn de kamer terug in. Wat ervaring zullen ze bij de volgende verkiezingen er vast bij willen hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_172067080
thierrybaudet twitterde op vrijdag 30-06-2017 om 10:32:23 En dankzij de open grenzen van de EU en onze fijne kosmopolitische elites kunnen de ISIS strijders nu dan naar onze… https://t.co/qioMK5vaLB reageer retweet
pi_172067185
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 21:32 schreef JanCees het volgende:

[..]

En dan de foto niet posten :')

[ afbeelding ]

Bazen _O_
Om in te lijsten hoor
  zondag 2 juli 2017 @ 09:17:04 #291
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_172106529
Goeiemorgen mede FvD'ers :7
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_172107014
quote:
Lol, Thierry gaat weer eens af als een gieter. "Ja, ik weet er eigenlijk ook niet zoveel van af." :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 2 juli 2017 @ 11:08:22 #293
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_172108201
Als je ergens niks van af weet kun je dat beter toegeven lijkt me, is niet iedereen gegeven.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 juli 2017 @ 11:30:47 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172108621
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 11:08 schreef Gohf046 het volgende:
Als je ergens niks van af weet kun je dat beter toegeven lijkt me, is niet iedereen gegeven.
In de ogen van sommige mensen kan hij nou eenmaal niks goed doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:41:21 #295
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172173467
Maar even hè. Dit ga je toch niet als promotiemateriaal gebruiken?


Ze springen meteen in de slachtofferrol, gezien het verongelijkte gedrag (en zo'n stemmingmakende titel). Hij werd simpelweg (terecht) op de regels gewezen? Niets om kut over te gaan doen trouwens hoor, dat kan gebeuren namelijk. Baudet is immers ook nieuw, en het kan zijn dat hij van menig protocol nog geen weet heeft. Niets ergs. Maar dit filmpje vond ik raar, wat een ongelofelijke slachtofferrol zeg. Niets voor een professionele partij om zo'n kinderlijk filmpje op Youtube te plaatsen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_172173589
Zijn blik aan het begin van dat filmpje. Als een wolf tuurt hij rond over de te grijpen schapen. *sop sop*
standaarddrinker
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juli 2017 @ 20:57:58 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172174105
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:41 schreef richolio het volgende:
Maar even hè. Dit ga je toch niet als promotiemateriaal gebruiken?


Ze springen meteen in de slachtofferrol, gezien het verongelijkte gedrag (en zo'n stemmingmakende titel). Hij werd simpelweg (terecht) op de regels gewezen? Niets om kut over te gaan doen trouwens hoor, dat kan gebeuren namelijk. Baudet is immers ook nieuw, en het kan zijn dat hij van menig protocol nog geen weet heeft. Niets ergs. Maar dit filmpje vond ik raar, wat een ongelofelijke slachtofferrol zeg. Niets voor een professionele partij om zo'n kinderlijk filmpje op Youtube te plaatsen.
Slachtofferrol? Waar?

Ik zie gewoon een filmpje waarin Baudet een kamerprotocol niet begrijpt, wat is daar in godsnaam mis mee? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:07:11 #298
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172174481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Slachtofferrol? Waar?

Ik zie gewoon een filmpje waarin Baudet een kamerprotocol niet begrijpt, wat is daar in godsnaam mis mee? :')
Waar? "Kamervoorzitter zet MICROFOON Baudet UIT" :') En dan een filmpje van dat fragment online posten.. Waarom zouden ze het anders posten denk je? Omdat ze verongelijkt zijn. En die thumbnail whehe, alsof het een soort versus/battle is

Doe normaal hoor
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juli 2017 @ 21:10:24 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172174608
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:07 schreef richolio het volgende:

[..]

Waar? "Kamervoorzitter zet MICROFOON Baudet UIT" :') En dan een filmpje van dat fragment online posten.. Waarom zouden ze het anders posten denk je? Omdat ze verongelijkt zijn. En die thumbnail whehe, alsof het een soort versus/battle is

Doe normaal hoor
Ze zetten heel veel opvallende momenten op Youtube.
Ze zijn net zoals alle Youtubers op de hoogte van wat je moet doen om kijkers te trekken.

Ze zijn er zelfs in geslaagd om jou het filmpje te laten kijken en delen, missie voltooid :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:13:46 #300
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172174755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze zetten heel veel opvallende momenten op Youtube.
Ze zijn net zoals alle Youtubers op de hoogte van wat je moet doen om kijkers te trekken.
Oke
quote:
Ze zijn er zelfs in geslaagd om jou het filmpje te laten kijken en delen, missie voltooid :W
Lol waarom doe je gelijk zo? Zo doe ik toch ook niet? Kom op Nattekat, een beetje incasseringsvermogen mag wel.. Zonder meteen een toontje aan te slaan

Ik benadruk nog dat ik het niet heb over Baudet zelf om het moment, maar over dat ik het raar vind dat ze een fragment van de kamer op die manier delen op hun kanaal. Dat vind ik vreemd. Ik vind het geen promotiemateriaal en gezien het feit dat de video van hun officiële kanaal afkomstig is vind het geen vakkundigheid uitstralen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')