abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 juni 2017 @ 07:30:47 #1
64781 bonke
pipo koeie
pi_171682471
De laatste tijd valt het mij op dat ik regelmatig een beetje extra bij mijn eten doe.
Dus ff een broodje gebakken ei maken eindigt meestal met wat extra's zoals een uitje , tomaatje,plakkie ham erbij.
Een normaal sjuutje word dan eigenlijk weer een sausje met paprika, uitje, en/of een champignonnetje erin.
Ik ben eigenlijk een aardappel, groente, en vleeseter, maar dan word het of gebakken aardappels of puree met weer van alles erin
Of vlees met weer zo`n lekkere dikke saus.
Een normaal gekookt eitje met peper en zout of een dikke klodder mayo op brood zit er eigenlijk niet meer in.
Zijn er nog meer luitjes die van iets simpels een heel gerecht maken? :)
pies on joe toe
pi_171682487
Ja ik.
misunderstood
pi_171682490
Soms, maar meestal niet. Ik ben eerder een functionele eter.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 14 juni 2017 @ 11:53:58 #4
414785 sirdanilot
pi_171686309
Ja ik doe ook overal wat extra bij.

Alleen pure nederlanders eten hun eten helemaal kaal op, zonder iets extra's, alleen het hoogstnoodzakelijke. Maar zelfs niet alle pure nederlanders doen dat.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_171686443
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
Ja ik doe ook overal wat extra bij.

Alleen pure nederlanders eten hun eten helemaal kaal op, zonder iets extra's, alleen het hoogstnoodzakelijke. Maar zelfs niet alle pure nederlanders doen dat.
dan ben ik toch wel aardig puur :D

Maar als iemand anders het maakt vind ik het lekker, ik ben lui.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 14 juni 2017 @ 12:06:40 #6
414785 sirdanilot
pi_171686516
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:02 schreef spierbal het volgende:

[..]

dan ben ik toch wel aardig puur :D

Maar als iemand anders het maakt vind ik het lekker, ik ben lui.
Zijn al je voorouders in zowel vaderlijke als moederlijke lijn puur Nederlands?

Bij mij is alles in vaderlijke lijn puur nederlands (uit zeeland). Maar mijn moeder is niet nederlands dus ik ben niet puur. MAar mijn vader dus wel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_171686538
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
Ja ik doe ook overal wat extra bij.

Alleen pure nederlanders eten hun eten helemaal kaal op, zonder iets extra's, alleen het hoogstnoodzakelijke. Maar zelfs niet alle pure nederlanders doen dat.
Ik wist gewoon door je post al dat jij het zou zijn. Jammer dat je zowat ieder CUL-onderwerp betrekt op wat Nederlanders volgens jou allemaal wel/niet doen.

Ik wissel af. Als ik zin en tijd heb maak ik ergens wat specialers van, anders eet ik gerust een boterham met een plak kaas en wat komkommer.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 14 juni 2017 @ 12:08:58 #8
414785 sirdanilot
pi_171686549
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:08 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik wist gewoon door je post al dat jij het zou zijn. Jammer dat je zowat ieder CUL-onderwerp betrekt op wat Nederlanders volgens jou allemaal wel/niet doen.

Ik wissel af. Als ik zin en tijd heb maak ik ergens wat specialers van, anders eet ik gerust een boterham met een plak kaas en wat komkommer.
Op zich vind ik de komkommer wel tellen als iets 'extra's ', zij het karig.

Geen kloddertje mayo erop? Augurkje? Zilveruitje?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_171686566
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:08 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik wist gewoon door je post al dat jij het zou zijn. Jammer dat je zowat ieder CUL-onderwerp betrekt op wat Nederlanders volgens jou allemaal wel/niet doen.

Ik wissel af. Als ik zin en tijd heb maak ik ergens wat specialers van, anders eet ik gerust een boterham met een plak kaas en wat komkommer.
Kaas en komkommer, dus je doet er toch iets extra's bij.
misunderstood
pi_171686576
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:08 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Op zich vind ik de komkommer wel tellen als iets 'extra's ', zij het karig.

Geen kloddertje mayo erop? Augurkje? Zilveruitje?
Zilveruitjes in plakjes ofzo?
misunderstood
pi_171686580
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:09 schreef DKS het volgende:

[..]

Kaas en komkommer, dus je doet er toch iets extra's bij.
Haha, ik eet ook vaak genoeg enkel beleg. Vond dit al wat karig maar nog wel een stuk minder dan mogelijk is.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_171686603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
Ja ik doe ook overal wat extra bij.

Alleen pure nederlanders eten hun eten helemaal kaal op, zonder iets extra's, alleen het hoogstnoodzakelijke. Maar zelfs niet alle pure nederlanders doen dat.
Ik ben zo puur Nederlands als maar kan, maar doe ook overal wat bij hoor.
pi_171686937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
Ja ik doe ook overal wat extra bij.

Alleen pure nederlanders eten hun eten helemaal kaal op, zonder iets extra's, alleen het hoogstnoodzakelijke. Maar zelfs niet alle pure nederlanders doen dat.
Houd aub eens op met dat domme gelul over pure Nederlanders.
Verander je sig anders eens.

Ik ben geen "pure Nederlander" en ik doe er vaak niks extras bij.
pi_171687183
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
Ja ik doe ook overal wat extra bij.

Alleen pure nederlanders eten hun eten helemaal kaal op, zonder iets extra's, alleen het hoogstnoodzakelijke. Maar zelfs niet alle pure nederlanders doen dat.
Ik ben half Frans mattie, dus daar gaat je theorie.
pi_171687184
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:06 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Zijn al je voorouders in zowel vaderlijke als moederlijke lijn puur Nederlands?

Bij mij is alles in vaderlijke lijn puur nederlands (uit zeeland). Maar mijn moeder is niet nederlands dus ik ben niet puur. MAar mijn vader dus wel.
jep beide, vriendin is Indisch maar die houdt niet van pittig.

Faggot.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_171687501
De theorie van sirdanilot is van alle kanten ontkracht, nu kunnen we weer volledig OT.
pi_171687603
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:55 schreef Chai het volgende:
De theorie van sirdanilot is van alle kanten ontkracht, nu kunnen we weer volledig OT.
Ik doe wel eens een uitje door mijn gehaktbal. Maar alleen als ik in een dolle bui ben.
pi_171687617
Ik doe eigenlijk altijd wel wat extra's bij wat ik eet, meestal een biertje. B:)B
pi_171687836
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:41 schreef spierbal het volgende:

[..]

jep beide, vriendin is Indisch maar die houdt niet van pittig.

Faggot.
Mijne komt van Aruba en die eet het liefst elke dag AVG( maar dan zonder vlees), wij koken omstebeurt, als zij kookt krijg ik meestal iets simpel. Als ik kook krijgt ze een bordje met alles erop en eraan.
misunderstood
pi_171687911
Als ik een kater heb dan maak ik graag een pan vol gebakken eieren met kaas, ui en mayo ketchup op brood, beetje maggi er over heen of knoflookpoeder. Zo vet mogelijk. glas jus d'orange en lager een blikje energy. Dan kakken en douchen en kater is weg. _O_
  woensdag 14 juni 2017 @ 20:58:19 #21
64781 bonke
pipo koeie
pi_171697456
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:10 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Haha, ik eet ook vaak genoeg enkel beleg. Vond dit al wat karig maar nog wel een stuk minder dan mogelijk is.
dit doe ik eigenlijk alleen als ik op mijn werk zit :)
anders worden het gekookte eitjes met tomatensaus op brood. of een tostie ham kaas maar ook gesnippert uitje en weer tomaat ertussen :)
als ik bv geen zin heb in brood maak ik net zo makkelijk ff een tonijnsalade voor op toast :)
pies on joe toe
pi_171700197
bij alles wat ik eet
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_171700245
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:08 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik wist gewoon door je post al dat jij het zou zijn. Jammer dat je zowat ieder CUL-onderwerp betrekt op wat Nederlanders volgens jou allemaal wel/niet doen.

Ik wissel af. Als ik zin en tijd heb maak ik ergens wat specialers van, anders eet ik gerust een boterham met een plak kaas en wat komkommer.
Mad
  donderdag 15 juni 2017 @ 00:19:57 #24
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171702767
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ben zo puur Nederlands als maar kan, maar doe ook overal wat bij hoor.
Me too.
pi_171703499
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
Ja ik doe ook overal wat extra bij.

Alleen pure nederlanders eten hun eten helemaal kaal op, zonder iets extra's, alleen het hoogstnoodzakelijke. Maar zelfs niet alle pure nederlanders doen dat.
Ik doe niet overal zout op. Ik eet dan bijvoorbeeld tarwebrood met ei zonder zout. Maar sommige gerechten eet ik dan met kruiden en/of specerijen er bij/er op. Bijv aardappelstamppot met nootmuskaat of rijst met tomatensaus en/of (habanero) tabasco/sambal (zonder pure zout). Of ik doe ergens peper op ipv zout.

Pasta eet ik ook zonder toegevoegde zout maar wel gewoon met kaas en saus. In kaas zit ook al zout.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')