abonnement Unibet Coolblue
pi_171718432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ivm de festiviteiten een keertje vroeg weg en een mooi rondje gemaakt, kijk je op strava en blijk je om een beetje stoer over te komen 2.5 keer zo veel moet rijden -O-
Kudos en gefeliciteerd!
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:26:19 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_171718453
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:25 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Kudos en gefeliciteerd!
Thanks!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_171718679
Het is dat ik vandaag moest werken anders had ik je in Nieuwpoort aangemoedigd ddx _O_
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:24:31 #79
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_171720444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:06 schreef ddx het volgende:

[..]

Vandaag even getest, begonnen zonder bluetooth koppeling met telefoon.
Tot 235km kon ik direct wisselen van scherm, kaart stond iedere keer binnen 1 seconde in beeld.
Toen heb ik bluetooth aangezet op telefoon (en was hij dus gekoppeld met bolt) direct duurde wisselen naar kaart scherm zo'n 10 seconde en vaak duurde het daarna ook nog eens 10 seconde voordat kaart getekend was.
Ook toen ik bluetooth daarna weer uitzette bleef het traag...
Hm dat is mooi kut. Frappant ook dat, eenmaal geactiveerd geweest, het bij paginawissels erna alsnog sloom blijft. Kan er op Google niets over vinden.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_171724071
Ja, nog gefeliciteerd Kano! Vergeten op dat stomme FB haha.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 06:37:02 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_171725478
Gefeliciteerd kano
pi_171725732
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ivm de festiviteiten een keertje vroeg weg en een mooi rondje gemaakt, kijk je op strava en blijk je om een beetje stoer over te komen 2.5 keer zo veel moet rijden -O-
Gefeliciteerd! O+
pi_171726145
Ik was ook al blij met mijn 105,3km (maar wel met 1K hoogtemeters :)) Maar Kano en DDX gingen er overheen ;)

Nog gefeliciteerd Kano!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:52:59 #85
130803 Gripper
Get a grip
pi_171728504
Ik zit net ff hier te kijken: voldoende inspiratie voor nog wat mooie bergwegen en andere fiets ondernemingen! http://www.losapos.com/nl/road_trips_europa

Die transfagaras in Roemenië trok me al vanaf de keer dat Top Gear er een aflevering over maakte, daar moeten ze eens een cyclo organiseren :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:21:56 #86
545 dop
:copyright: dop
pi_171729052
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:52 schreef Gripper het volgende:

Die transfagaras in Roemenië trok me al vanaf de keer dat Top Gear er een aflevering over maakte, daar moeten ze eens een cyclo organiseren :)
zit in de route van de Transcontinental Road Race voor dit jaar (als hij door gaat)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  FOK!fotograaf vrijdag 16 juni 2017 @ 11:49:43 #87
73911 ultra_ivo
pi_171729641
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:21 schreef dop het volgende:

[..]

zit in de route van de Transcontinental Road Race voor dit jaar (als hij door gaat)
Die gaat door, een paar weken geleden van enkele deelnemers gehoord.
pi_171730425
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:52 schreef Gripper het volgende:
Ik zit net ff hier te kijken: voldoende inspiratie voor nog wat mooie bergwegen en andere fiets ondernemingen! http://www.losapos.com/nl/road_trips_europa

Die transfagaras in Roemenië trok me al vanaf de keer dat Top Gear er een aflevering over maakte, daar moeten ze eens een cyclo organiseren :)
quote:
De Transfăgărășan komt op een hoogte van boven de 2000 meter en heeft scherpe haarspeldbochten. De maximumsnelheid is 40 km/u. Vaak is de Transfăgărășan van oktober tot en met juni wegens sneeuw op de weg gesloten. Verder is deze weg een van de hoogst gelegen wegen in Roemenië. De hoogste weg is de DN67C of Transalpina, die een hoogte bereikt van 2145 meter.

De weg heeft meer tunnels en viaducten dan elke andere weg in Roemenië. Op het hoogste punt van de Transfăgărășan bij Bâlea Lac (Bâlea-meer) bevindt zich de langste (887 m), en hoogst gelegen tunnel van Roemenië. Hier bereikt de weg een hoogte van 2042 meter. Deze tunnel is de overgang van Walachije naar Transsylvanië. De weg eindigt bij Cârța in het dal van de Olt.
CooL!
pi_171731916
everyone's a critic...
even you ! !
pi_171732004
quote:
:D
Kan je op Strava ergens je eigen max snelheid terug vinden?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:22:42 #91
545 dop
:copyright: dop
pi_171732427
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:03 schreef Leonos het volgende:

[..]

:D
Kan je op Strava ergens je eigen max snelheid terug vinden?
staat wel bij je rit maar niet allertijden
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_171732564
Dat moeten toch ook behoorlijk lange rechte stukken zijn om zulke snelheden te bereiken bij een afdaling ?
Ik heb deze week nog een dag of 3 in de Vogezen gefietst, en daar is het door de bosachtige omgeving vaak wat lastiger om de bocht "door te kijken" , ook heb je daar tegenliggers natuurlijk.....
  FOK!fotograaf vrijdag 16 juni 2017 @ 15:01:32 #93
145146 Andyy
pi_171733056
quote:
Bij 80 vond ik het al welletjes, helm begon ook te dansen op m'n hoofd :')
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:26:42 #94
130803 Gripper
Get a grip
pi_171733584
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:31 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat moeten toch ook behoorlijk lange rechte stukken zijn om zulke snelheden te bereiken bij een afdaling ?
Ik heb deze week nog een dag of 3 in de Vogezen gefietst, en daar is het door de bosachtige omgeving vaak wat lastiger om de bocht "door te kijken" , ook heb je daar tegenliggers natuurlijk.....
Dit was de afdaling van de Simplon pas, die leent zich ook wel ausgezeichnet voor hard naar beneden. Brede weg, grote lopende bochten, hele lange rechte stukken... Die pas is gemaakt voor vrachtwagens.

Ik heb daar mijn max allertijden ook gehaald. 87,8 km/u
https://www.strava.com/activities/193057199

heb er zelfs een foto van want mn liefje stond op een van de lange rechte stukken

Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_171733793
Mijn max heb ik volgens mij gehaald in afdaling Hallembaye net over grens in belgie iets over de 80 per uur.
Kaarsrechte weg die naar beneden duikt.

Bij afdalingen in bergen heb je toch vaak dat je net niet helemaal weet hoe wegdek is en dan haal ik meestal wel wat snelheid eruit als het over de 70 gaat.
Mont Ventoux afdaling zelfde verhaal, had opzich prima richting de 100 kunnen gaan volgens mij maar voel me dan toch veiliger met 70 per uur, net alsof het veel uitmaakt als je dan valt.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:43:00 #96
130803 Gripper
Get a grip
pi_171733909
Hoe zouden de profs dan nog zoveel harder kunnen rijden he, er gaat er in de Tour de Suisse eentje bijna 2x zo hard als wat ik voor mezelf nog mogelijk achtte.

Zou het echt alleen maar zijn dat ze nog dieper en aerodynamischer kunnen zitten, en dat al hun wielen van de beste mogelijke lagers voorzien zijn?
Bij 150 km / u kan je toch niet meer meetrappen, dus of je nu een 53 voor of een cirkelzaag van 56 tandjes hebt maakt ook weinig uit.

Wat is het geheim om zulke enorm hoge snelheden te halen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_171733974
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:43 schreef Gripper het volgende:
Hoe zouden de profs dan nog zoveel harder kunnen rijden he, er gaat er in de Tour de Suisse eentje bijna 2x zo hard als wat ik voor mezelf nog mogelijk achtte.

Zou het echt alleen maar zijn dat ze nog dieper en aerodynamischer kunnen zitten, en dat al hun wielen van de beste mogelijke lagers voorzien zijn?
Bij 150 km / u kan je toch niet meer meetrappen, dus of je nu een 53 voor of een cirkelzaag van 56 tandjes hebt maakt ook weinig uit.

Wat is het geheim om zulke enorm hoge snelheden te halen.
Ook belangrijk: ze remmen sowieso minder, omdat ze weten dat er geen auto op de andere weghelft omhoog gaat komen.
sig verwijderd door FA
pi_171734125
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:43 schreef Gripper het volgende:
Hoe zouden de profs dan nog zoveel harder kunnen rijden he, er gaat er in de Tour de Suisse eentje bijna 2x zo hard als wat ik voor mezelf nog mogelijk achtte.

Zou het echt alleen maar zijn dat ze nog dieper en aerodynamischer kunnen zitten, en dat al hun wielen van de beste mogelijke lagers voorzien zijn?
Bij 150 km / u kan je toch niet meer meetrappen, dus of je nu een 53 voor of een cirkelzaag van 56 tandjes hebt maakt ook weinig uit.

Wat is het geheim om zulke enorm hoge snelheden te halen.
53-11 met een cadans van 140 levert een 91 km/h op. Volgens ritzelrechner dan. :)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:57:49 #99
130803 Gripper
Get a grip
pi_171734159
Ja maar van 91 naar 150 /uur is nog een stukkie :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:58:13 #100
117107 MarcoD
.........
pi_171734170
Groetjes uit het beloofde land 🇮🇹 en gefeliciteerd aan alle jarigen!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')