Kudos en gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ivm de festiviteiten een keertje vroeg weg en een mooi rondje gemaakt, kijk je op strava en blijk je om een beetje stoer over te komen 2.5 keer zo veel moet rijden
Thanks!quote:
Hm dat is mooi kut. Frappant ook dat, eenmaal geactiveerd geweest, het bij paginawissels erna alsnog sloom blijft. Kan er op Google niets over vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Vandaag even getest, begonnen zonder bluetooth koppeling met telefoon.
Tot 235km kon ik direct wisselen van scherm, kaart stond iedere keer binnen 1 seconde in beeld.
Toen heb ik bluetooth aangezet op telefoon (en was hij dus gekoppeld met bolt) direct duurde wisselen naar kaart scherm zo'n 10 seconde en vaak duurde het daarna ook nog eens 10 seconde voordat kaart getekend was.
Ook toen ik bluetooth daarna weer uitzette bleef het traag...
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ivm de festiviteiten een keertje vroeg weg en een mooi rondje gemaakt, kijk je op strava en blijk je om een beetje stoer over te komen 2.5 keer zo veel moet rijden
zit in de route van de Transcontinental Road Race voor dit jaar (als hij door gaat)quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:52 schreef Gripper het volgende:
Die transfagaras in Roemenië trok me al vanaf de keer dat Top Gear er een aflevering over maakte, daar moeten ze eens een cyclo organiseren
Die gaat door, een paar weken geleden van enkele deelnemers gehoord.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:21 schreef dop het volgende:
[..]
zit in de route van de Transcontinental Road Race voor dit jaar (als hij door gaat)
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:52 schreef Gripper het volgende:
Ik zit net ff hier te kijken: voldoende inspiratie voor nog wat mooie bergwegen en andere fiets ondernemingen! http://www.losapos.com/nl/road_trips_europa
Die transfagaras in Roemenië trok me al vanaf de keer dat Top Gear er een aflevering over maakte, daar moeten ze eens een cyclo organiseren
CooL!quote:De Transfăgărășan komt op een hoogte van boven de 2000 meter en heeft scherpe haarspeldbochten. De maximumsnelheid is 40 km/u. Vaak is de Transfăgărășan van oktober tot en met juni wegens sneeuw op de weg gesloten. Verder is deze weg een van de hoogst gelegen wegen in Roemenië. De hoogste weg is de DN67C of Transalpina, die een hoogte bereikt van 2145 meter.
De weg heeft meer tunnels en viaducten dan elke andere weg in Roemenië. Op het hoogste punt van de Transfăgărășan bij Bâlea Lac (Bâlea-meer) bevindt zich de langste (887 m), en hoogst gelegen tunnel van Roemenië. Hier bereikt de weg een hoogte van 2042 meter. Deze tunnel is de overgang van Walachije naar Transsylvanië. De weg eindigt bij Cârța in het dal van de Olt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:59 schreef the_critic het volgende:
Damn....
http://racefietsblog.nl/k(...)nde-van-zwitserland/
staat wel bij je rit maar niet allertijdenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je op Strava ergens je eigen max snelheid terug vinden?
Bij 80 vond ik het al welletjes, helm begon ook te dansen op m'n hoofdquote:Op vrijdag 16 juni 2017 13:59 schreef the_critic het volgende:
Damn....
http://racefietsblog.nl/k(...)nde-van-zwitserland/
Dit was de afdaling van de Simplon pas, die leent zich ook wel ausgezeichnet voor hard naar beneden. Brede weg, grote lopende bochten, hele lange rechte stukken... Die pas is gemaakt voor vrachtwagens.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:31 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat moeten toch ook behoorlijk lange rechte stukken zijn om zulke snelheden te bereiken bij een afdaling ?
Ik heb deze week nog een dag of 3 in de Vogezen gefietst, en daar is het door de bosachtige omgeving vaak wat lastiger om de bocht "door te kijken" , ook heb je daar tegenliggers natuurlijk.....
Ook belangrijk: ze remmen sowieso minder, omdat ze weten dat er geen auto op de andere weghelft omhoog gaat komen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:43 schreef Gripper het volgende:
Hoe zouden de profs dan nog zoveel harder kunnen rijden he, er gaat er in de Tour de Suisse eentje bijna 2x zo hard als wat ik voor mezelf nog mogelijk achtte.
Zou het echt alleen maar zijn dat ze nog dieper en aerodynamischer kunnen zitten, en dat al hun wielen van de beste mogelijke lagers voorzien zijn?
Bij 150 km / u kan je toch niet meer meetrappen, dus of je nu een 53 voor of een cirkelzaag van 56 tandjes hebt maakt ook weinig uit.
Wat is het geheim om zulke enorm hoge snelheden te halen.
53-11 met een cadans van 140 levert een 91 km/h op. Volgens ritzelrechner dan.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:43 schreef Gripper het volgende:
Hoe zouden de profs dan nog zoveel harder kunnen rijden he, er gaat er in de Tour de Suisse eentje bijna 2x zo hard als wat ik voor mezelf nog mogelijk achtte.
Zou het echt alleen maar zijn dat ze nog dieper en aerodynamischer kunnen zitten, en dat al hun wielen van de beste mogelijke lagers voorzien zijn?
Bij 150 km / u kan je toch niet meer meetrappen, dus of je nu een 53 voor of een cirkelzaag van 56 tandjes hebt maakt ook weinig uit.
Wat is het geheim om zulke enorm hoge snelheden te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |