abonnement Unibet Coolblue
pi_171680448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hopelijk omhoog, al ben ik al heel tevreden met de huidige waarde van m'n MGO :)
Hoeveel waren ze waard tijdens die ICO? iets van 70 cent ofzo toch
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 23:35:31 #77
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171680529
Voor mensen die de trolbox missen:
http://www.thetrollbox.net/home-preview.php?watcher=1
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 13 juni 2017 @ 23:45:41 #78
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_171680759
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:22 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ga dan maar lekker wat ouwe katten memes, jengelende babies en de rest, wat in de context, die je genoemd hebt op een laffe, hypocriete manier met je familie en kennissen delen op Facebook en dat soort media om IRL achteraf dubbel genaaid te worden, wat je ooit gezegd hebt.

Hier zijn veel mensen recht voor hun raap, kunnen tegen kritiek en een grapje MAAR helpen elkaar.

Dit is mijn ervaring.

En jij bent hier ook meer dan welkom ^O^
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:25 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Wat is het verschil met deze wereld, waarin meiden verkracht worden, andersgelovigen hun hoofden eraf gehakt worden, witte boord criminelen de pensioenpotten tegen vage constructies kapitalen eraf sluizen, de ECB die bepaalt hoeveel waard je kapitaal zal worden zonder dat je iets tegen kunt doen, etc.

De werkelijkheid is nu eenmaal niet mooi, Vex. Deal with it.
Ik snap deze reacties niet?

Ik heb het over de ongereguleerde aard van de cryptowereld waar het een beetje 'anything goes' is omdat er amper wetgeving voor is. Prima, ik verdien er geld aan maar ergens is het ergens wel scheef dat er zo'n wetteloosheid is. Zou me dan ook niks verbazen als er op een gegeven moment wel meer regulering voor komt.

Wat jullie verder allemaal bedoelen, ontgaat me een beetje. En boeit mij ook niet.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_171680801
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:45 schreef VeX- het volgende:

[..]

[..]

Ik snap deze reacties niet?

Ik heb het over de ongereguleerde aard van de cryptowereld waar het een beetje 'anything goes' is omdat er amper wetgeving voor is. Prima, ik verdien er geld aan maar ergens is het ergens wel scheef dat er zo'n wetteloosheid is. Zou me dan ook niks verbazen als er op een gegeven moment wel meer regulering voor komt.

Wat jullie verder allemaal bedoelen, ontgaat me een beetje. En boeit mij ook niet.
Samengevat: Cryptowereld is vies, maar de echte financiële wereld is ook niet helemaal oké.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 23:55:19 #80
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171680950
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:32 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Hoeveel waren ze waard tijdens die ICO? iets van 70 cent ofzo toch
Rond de 50-60 $0,60 afhankelijk hoe je stortte (via GAME kreeg je een extra bonus, toen gedeeltelijk gedaan, rest waves), maar dat was de prijs op dat moment . Heb er toen omgerekend $100+ in gestoken er er 200 MGO voor gekregen. Dus koersverlies t.o.v een maand voor Waves/GAME t.o.v us$ een maand geleden moet je meerekenen.
The best firms advertise the least...
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2017 @ 00:11:38 #81
230491 Zith
pls tip
pi_171681238
Zeta de hele tijd posten over al het geld die hij heeft verdient en dan voor een paar euro's een ref link knutselen _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 14 juni 2017 @ 00:21:39 #82
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171681430
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:45 schreef VeX- het volgende:

[..]

[..]

Ik snap deze reacties niet?

Ik heb het over de ongereguleerde aard van de cryptowereld waar het een beetje 'anything goes' is omdat er amper wetgeving voor is. Prima, ik verdien er geld aan maar ergens is het ergens wel scheef dat er zo'n wetteloosheid is. Zou me dan ook niks verbazen als er op een gegeven moment wel meer regulering voor komt.

Wat jullie verder allemaal bedoelen, ontgaat me een beetje. En boeit mij ook niet.
Ongereguleerd "anything goes" is de hele huidige (en zeker) digitale wereld eigenlijk: Multinationals, die regels aan hun laars lappen, banken al veel langer via regeringen de boel besodemieteren. (wetgeving en beleid niet meer van deze tijd). Voor iedere scheet/fout of creatieve constructie, die een hardwerkende burger maakt, zijn er echter consequenties!

Is het slechter om initiatieven te ontwikkelen waarbij de samenleving een antwoord/oplossing probeert te genereren voor hun toekomst of passief aan de kant blijven te staan?

Nieuwe ontwikkelingen hebben in het begin een rebels/ongecontroleerd karakter, maar worden volwassen, vervangen huidige structuren en na verloop van tijd ook weer oud en vervangen door een nieuwe generatie. Life goes on ;)
The best firms advertise the least...
pi_171681516
Afgelopen dagen ben ik een beetje aan het kijken naar cryptocurrencies en voordat ik er echt geld in stop heb ik een paar vraagjes.

Aan de hand van de OP heb ik een Blockchain en MyEtherWallet gemaakt maar deze zijn natuurlijk alleen voor Bitcoin en Ethereum. Nu ben ik ook JAXX tegengekomen in de OP waar je meerdere wallets in 1 hebt, is dit een goed alternatief ipv voor elke coin een eigen wallet (voor/nadelen).
Op LiteBit.eu zie ik meer coins langskomen dan er in JAXX staan, zijn er meer alles in 1 wallets?

Het idee is om met +/- ¤50 wat coins te kopen en kijken wat er gebeurt en of ik het leuk genoeg vind om door te blijven gaan. Iemand tips welke coins interessant zijn om in de gaten te houden, ook voor op de lange termijn?

Bvd!
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
  woensdag 14 juni 2017 @ 00:53:06 #84
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171681742
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 00:26 schreef baggerbart het volgende:
Afgelopen dagen ben ik een beetje aan het kijken naar cryptocurrencies en voordat ik er echt geld in stop heb ik een paar vraagjes.

Aan de hand van de OP heb ik een Blockchain en MyEtherWallet gemaakt maar deze zijn natuurlijk alleen voor Bitcoin en Ethereum. Nu ben ik ook JAXX tegengekomen in de OP waar je meerdere wallets in 1 hebt, is dit een goed alternatief ipv voor elke coin een eigen wallet (voor/nadelen).
Op LiteBit.eu zie ik meer coins langskomen dan er in JAXX staan, zijn er meer alles in 1 wallets?

Het idee is om met +/- ¤50 wat coins te kopen en kijken wat er gebeurt en of ik het leuk genoeg vind om door te blijven gaan. Iemand tips welke coins interessant zijn om in de gaten te houden, ook voor op de lange termijn?

Bvd!
Beste advies: Hou dit topic in de gaten (kijk terug naar vorige delen), stel nieuwe vragen, maar doe vooral zelf onderzoek!

We kunnen jou keuze niet maken hoe te investeren en we zijn enthousiastelingen/criticasters, die de nog jonge wereld van cryptocurrencies bespreken en elkaar proberen te helpen. De info aan het begin van dit topic is een mooie schat aan info om te beginnen en mijn advies qua info: Ben selectief met YouTube enthousiastelingen (en ook hier), die HUN coin profileren als "the boom" etc.

Doe onderzoek en investeer, waarin jezelf gelooft en laat je niet gek maken.

...en dat zijn dan ook maar mijn 50 satoshis ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 14-06-2017 01:09:08 ]
The best firms advertise the least...
  woensdag 14 juni 2017 @ 01:02:54 #86
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171681785
quote:
Nog steeds geen wallet adres. 1,5 BTC :D :N
The best firms advertise the least...
pi_171681787
Een advies dat ik aan beginners wil meegeven: Koop ETH (nee het is niet te laat). Ik ben pas vorige week begonnen en sta nu al $400 in de plus, voornamelijk dankzij ETH. En dit zal waarschijnlijk alleen maar meer worden.
pi_171681821
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 01:02 schreef .Davout het volgende:
Een advies dat ik aan beginners wil meegeven: Koop ETH (nee het is niet te laat). Ik ben pas vorige week begonnen en sta nu al $400 in de plus, voornamelijk dankzij ETH. En dit zal waarschijnlijk alleen maar meer worden.
True True, ethereum gaat deze zomer nog 500 halen.

Net nog niemand gesproken die zei Ethereum/Bitcoin een grote Ponzi is en het illegaal voor hem als student geneeskunde om aan zo iets mee te doen :')
pi_171681857
Duidelijk, thx

En wat betreft de vragen over de wallets?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 00:53 schreef edcetera het volgende:

[..]

Beste advies: Hou dit topic in de gaten (kijk terug naar vorige delen), stel nieuwe vragen, maar doe vooral zelf onderzoek!

We kunnen jou keuze niet maken hoe te investeren en we zijn enthousiastelingen/criticasters, die de nog jonge wereld van cryptocurrencies bespreken en elkaar proberen te helpen. De info aan het begin van dit topic is een mooie schat aan info om te beginnen en mijn advies qua info: Ben selectief met YouTube enthousiastelingen (en ook hier), die HUN coin profileren als "the boom" etc.

Doe onderzoek en investeer, waarin jezelf gelooft en laat je niet gek maken.

...en dat zijn dan ook maar mijn 50 satoshis ;)
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
pi_171681859
Fix die MGO wallet eens, Bittrex.
  woensdag 14 juni 2017 @ 01:34:08 #91
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_171681895
potcoin :')
  woensdag 14 juni 2017 @ 01:55:04 #92
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171681935
quote:
Jij bent toch die referral spammert?
pi_171681978
Pff Mobilego ga live :O
pi_171682040
Ik kwam dit tegen, misschien wel interessant..

https://www.duic.nl/algem(...)binnen-stadsgrenzen/

Het is totaal geen cryptomunt voorzover ik zie. Maar wel een digitaal betaalmiddel.

Denk alleen dat het niks wordt :')
pi_171682048
quote:
10s.gif Op woensdag 14 juni 2017 03:03 schreef d4v1d het volgende:
Ik kwam dit tegen, misschien wel interessant..

https://www.duic.nl/algem(...)binnen-stadsgrenzen/

Het is totaal geen cryptomunt voorzover ik zie. Maar wel een digitaal betaalmiddel.

Denk alleen dat het niks wordt :')
Ga eens slapen joh welpje :D
pi_171682138
Ik kan nu mijn studieschuld aflossen, maar omdat ik in een gunstig jaar afgestudeerd ben is de rente erg laag (0,2~0,6% geloof ik). Alles aflossen of in crypto houden? Ik neig naar het laatste :')
pi_171682184
Vrijwel elke coin in het groen. Dat is lekker wakker worden
pi_171682276
MGO;
quote:
bittrex-bill [4:13 AM]
Yep. We were told that it was going to be ERC20 compatible but it was not compatible with our infrastructure. we'll add support for it at a later date , sedz [4:14 AM]
@bittrex-bill later date means not anytime soon, right?

bittrex-bill [4:14 AM]
at least a week, likely 2
pi_171682282
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 06:35 schreef WavesPlatform het volgende:
MGO;

[..]

https://coinmarketcap.com/assets/mobilego/#markets

Wel gewoon netjes op de Marketcap pagina nu.
Prijs op de DEx is het hoogste met $2.63 atm. In MGO/Waves

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 06:37:54 ]
pi_171682390
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 04:48 schreef kthxbye het volgende:
Ik kan nu mijn studieschuld aflossen, maar omdat ik in een gunstig jaar afgestudeerd ben is de rente erg laag (0,2~0,6% geloof ik). Alles aflossen of in crypto houden? Ik neig naar het laatste :')
50/50?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')