abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 06:45:06 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171682305
net hidden agenda op live.playstation.com.

zag er leuk uit, iets met playlink ofzo... lijkt op een app waarmee je shit bestuurd of iets. (heb nog geen idee, ben te laat ingeschakeld :') )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 06:48:04 #77
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_171682315
Oeh nieuwe game van de makers van resogun (Matterfall) ook _O_ Waarom ontdek ik deze pagina nu pas _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 14 juni 2017 @ 07:03:32 #78
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_171682366
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 01:15 schreef poker4lifee het volgende:
hmm vr of de switch erbij
Switch.
PSVR gehad en verkocht. Switch gehaald.
Leuk hoor, die VR, maar er zijn maar weinig spellen voor. En t is toch meer een gimmick.
En steeds de bende aansluiten, stoel pakken, instellen. Mweh. Misschien over een paar jaar als de resolutie en kijkhoek groter zijn en het draadloos en op een accu werkt.
Maar vooral gebrek aan games...

Heb al heel veel op Switch gespeeld. Vooral handig dat je dat tijdens het tv kijken kan doen.
Speel dr eigenlijk alleen handheld op.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_171682407
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 04:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

De verkopen zijn dramatisch, sony is er al heel lang stil over, nu op deze e3 hebben ze wat laten zien, maar het is nou niet echt bijzonder. als het zo geweldig ging werden er wel verkoop cijfer om je oren gegooid want daar houden game bedrijven van.
bedrijven hebben afgeleerd met cijfers te gooien, dat wil niets zeggen. Ze zijn de miljoen verkopen gepasseerd.

Tegenwoordig sturen ze persberichten in plaats van ons te vermoeien tijdens persconferenties.

VR zal blijven, maar zelf wacht ik op een technisch beter iets. Nu is het kinderschoenenwerk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_171683780
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 07:03 schreef matthijst het volgende:

[..]

Switch.
PSVR gehad en verkocht. Switch gehaald.
Leuk hoor, die VR, maar er zijn maar weinig spellen voor. En t is toch meer een gimmick.
En steeds de bende aansluiten, stoel pakken, instellen. Mweh. Misschien over een paar jaar als de resolutie en kijkhoek groter zijn en het draadloos en op een accu werkt.
Maar vooral gebrek aan games...

Heb al heel veel op Switch gespeeld. Vooral handig dat je dat tijdens het tv kijken kan doen.
Speel dr eigenlijk alleen handheld op.
^O^ thx

ja wel mee eens ook @Pheno, hoopte dat ze al wat verder zouden zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:49:19 #81
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_171684008
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 07:14 schreef Pheno het volgende:
VR zal blijven, maar zelf wacht ik op een technisch beter iets. Nu is het kinderschoenenwerk.
Dit :Y

De ontwikkeling van VR heeft gewoon nog een paar jaar nodig.
Flesje bier
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:50:11 #82
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_171684026
games gaan al een stuk verder dan alleen de gimmick...in Farpoint en Star Trek is het verre van een gimmick.

ook bij racegames is het zeker een meerwaarde om het in VR te spelen (meer zicht op diepte en bochten)

het is meer wat je zelf wil, Switch is gewoon echt een platform met handheld mogelijkheden en de echte Nintendo spellen (zo veel is er tijdens de E3 tot nu toe ook niet door hun zelf aangekondigd) en met PSVR ga je de early adopter fase in waarin je vooral de evolutie van de games gaat zien en hoe VR het verder kan brengen naar de nieuwe dimensie die het geeft.
PSN: diTani
pi_171684049
PS4 controllers zijn nu 40 euro.
pi_171684500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
PS4 controllers zijn nu 40 euro.
waar?
pi_171684544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:16 schreef Rijst het volgende:

[..]

waar?
Zag het op de insta van Playstation. Dus dit zal ook naar Nederland komen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:52:30 #86
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_171685098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:50 schreef RedemptioN het volgende:
games gaan al een stuk verder dan alleen de gimmick...in Farpoint en Star Trek is het verre van een gimmick.

ook bij racegames is het zeker een meerwaarde om het in VR te spelen (meer zicht op diepte en bochten)

het is meer wat je zelf wil, Switch is gewoon echt een platform met handheld mogelijkheden en de echte Nintendo spellen (zo veel is er tijdens de E3 tot nu toe ook niet door hun zelf aangekondigd) en met PSVR ga je de early adopter fase in waarin je vooral de evolutie van de games gaat zien en hoe VR het verder kan brengen naar de nieuwe dimensie die het geeft.
Ja OK, gimmick is wat overdreven :)

Had deze spellen:
Rush of Blood - heel mooi gemaakt en leuk om te spelen
Eagle Flight - leuke ervaring, maar snel saai
Batman - heel dope, maar duurde maar 45 minuten ofzo
Driveclub VR Demo --> werd misselijk van
Eve Valkyrie - mweh
Oh My Genesis VR - leukste game, maar heel kort
Res Evil - mooi :)
Thumper - heel mooi in VR

Maar daarna werd het wachten op Farpoint, Ace Combat...
En toen lag ie al snel 3 maanden stof te happen.

En moet zeggen dat dat misselijkheidsgevoel als je het 1x goed hebt gehad (bji racen) ook wel irritant is. Goddomme, zelfs nu, en ik heb m al 2 maanden terug verkocht, herken ik dat draaierige gevoel weer :r
Alsof je brein zegt: dude, leuk die VR, maar wat als je d'r misselijk van wordt.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 14 juni 2017 @ 11:02:02 #87
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_171685284
Driveclub is wat dat betreft ook wat "wennen", ik had het bij de demo als je een paar keer tegen de zijkant van de baan botste, maar uiteindelijk zonder problemen de game kunnen spelen.

Ook mijn neefjes hebben het een week lang gespeeld zonder problemen, mn pa hield het +/- 2 seconden vol :P

Bij Rigs had ik het wel heel erg, omdat je daarbij met al beide thumbsticks en je hoofd moet bewegen, verder bij geen enkel spel gehad.

Robinson: the journey vond ik ook nog wel een leuk spel, mooi in VR gedaan ook, ook daar had ik geen last. Je moet wel echt even tegen je hersenen kunnen zeggen dat je niet in de echte wereld zit :P.
PSN: diTani
pi_171685810
VR is geen gimmick maar zit nu nog beetje in de early adopter fase, net uit de innovator fase.
Ik sluit wel bij de early majority aan :P
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_171686726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:52 schreef matthijst het volgende:
En moet zeggen dat dat misselijkheidsgevoel als je het 1x goed hebt gehad (bji racen) ook wel irritant is. Goddomme, zelfs nu, en ik heb m al 2 maanden terug verkocht, herken ik dat draaierige gevoel weer :r
Alsof je brein zegt: dude, leuk die VR, maar wat als je d'r misselijk van wordt.
daar wen je aan :*
Wie dit leest is hek.
pi_171687821
Farpoint krijgt gratis DLC, deze maand nog
Nieuwe maps, meer challenges en, als het goed is, ook meer story mode *O*

We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_171687845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 06:48 schreef Jimbo het volgende:
Oeh nieuwe game van de makers van resogun (Matterfall) ook _O_ Waarom ontdek ik deze pagina nu pas _O_
Ziet er best leuk uit

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Eindredactie Games woensdag 14 juni 2017 @ 13:52:21 #92
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_171688801

Die martial arts physics zien er echt sick uit. Sowieso leuk stijltje imo.
Jammer dat 't weer 'online multiplayer' is, want stel je voor dat we weer eens een toffe offline knokgame krijgen :(


Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:39:56 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_171691122
Net even stukje van Playstation verder gekeken.. Meer over MH World _O_

Andere mensen kunnen je hunt joinen als je al bezig bent _O_
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:55:17 #94
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_171691485
Wat VR betreft blijft het iets wat voorlopig op consoles zeker niet voldoende is (mijn mening).
Zelf heb ik het geluk de Oculus touch en de vive te gebruiken en zelfs die zijn qua resolutie gewoon niet genoeg.

Bij games als project cars is het gewoon pijnlijk om naar de horizon te kijken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_171691732
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
VR is geen gimmick maar zit nu nog beetje in de early adopter fase, net uit de innovator fase.
Ik sluit wel bij de early majority aan :P
VR is geen gimmick. PSVR is dat wel.
pi_171691856
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:55 schreef KneusTeun het volgende:
Wat VR betreft blijft het iets wat voorlopig op consoles zeker niet voldoende is (mijn mening).
Zelf heb ik het geluk de Oculus touch en de vive te gebruiken en zelfs die zijn qua resolutie gewoon niet genoeg.

Bij games als project cars is het gewoon pijnlijk om naar de horizon te kijken.
Het heeft ook een beetje te maken me wat men verwacht van een VR systeem.
Als men denkt dezelfde graphische pracht, die op een Tv wordt getoond, te kunnen terug vinden in VR dan zal men wsl. wel teleurgesteld zijn.
Dit is amper de eerste generatie VR en het heeft i.d.d. nog een eind te gaan.
Als mensen in de jaren 80 afgehaakt waren omdat het beeld amper bestond uit vier kleuren en een resolutie van 80x60px dan zouden wij nu niet kunnen genieten van al die HD shizzle die tegenwoordig als standaard wordt geacht.
.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 14-06-2017 16:17:01 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_171692661
quote:
Shuhei Yoshida: ‘We hebben later dit jaar meer nieuws en ons tijdens de E3 ingehouden;

Sony heeft aardig wat games laten zien tijdens haar E3 persconferentie, maar toch waren er een aantal titels afwezig. Denk bijvoorbeeld aan Death Stranding van Kojima en The Last of Us: Part II van Naughty Dog. In een interview met ‘JagatPlay’ geeft Shuhei Yoshida dan ook toe dat Sony zich ingehouden heeft tijdens de E3.
Vervolgens meldt hij dat er meer nieuws zal volgen van de teams van Sony later dit jaar. Hiermee doelt hij dan vooral op de persconferentie tijdens PlayStation Experience, welke later dit jaar zal gaan plaatsvinden. Het was volgens Shuhei Yoshida dan ook een bewuste keuze om sommige dingen niet tijdens de E3 te laten zien.

Ah, wat we dus verwachtte
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_171692789
Sucker Punch is ook al een paar jaar met iets bezig.
SOONY
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:56:28 #99
194233 Friday12
Originele kloon
pi_171692823
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:54 schreef DKUp het volgende:
Sucker Punch is ook al een paar jaar met iets bezig.
Infamous 4 kom op dan!
pi_171692838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ah, wat we dus verwachtte
Damn... moeten we wachten tot December :(
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')