abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 juni 2017 @ 00:01:00 #126
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171681067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:49 schreef Caland het volgende:
#PSV gaat voorlopig niet de markt op voor een cv, laat Brands weten. Jordy de Wijs krijgt de kans om zich te bewijzen. Zie morgen #ED.
Brands huurt volgende week dus een centrale verdediger.
Oh.
pi_171681138
De Wijs kan Isimat vervangen , voor Moreno moet een zelfde type verdediger terugkomen .
Eentje die ook kan opbouwen.


Schwaab-deWijs zou bijv kunnen ,,,als je voor plek 3 wil gaan voetballen
  woensdag 14 juni 2017 @ 00:08:03 #128
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171681164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:49 schreef Caland het volgende:
#PSV gaat voorlopig niet de markt op voor een cv, laat Brands weten. Jordy de Wijs krijgt de kans om zich te bewijzen. Zie morgen #ED.
Een uitkapbeweging en De Wijs vliegt over de zijlijn.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 00:10:20 #129
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_171681213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:49 schreef Caland het volgende:
#PSV gaat voorlopig niet de markt op voor een cv, laat Brands weten. Jordy de Wijs krijgt de kans om zich te bewijzen. Zie morgen #ED.
:{
pi_171681469
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 00:10 schreef Heufd het volgende:

[..]

:{
Blij dat ik m'n seizoenskaart heb opgezegd. Wat een kwelling.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_171681681
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 00:23 schreef RipCity het volgende:

[..]

Blij dat ik m'n seizoenskaart heb opgezegd. Wat een kwelling.
Al zouden ze degraderen, die seizoenskaart hou ik wel. Maar maaaaaaaaaaaaaaaaaanmanmanmanmanmanamanaman Brands wat doe je me aaaaaaan _O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 14 juni 2017 @ 00:44:52 #132
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171681701
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2017 00:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Al zouden ze degraderen, die seizoenskaart hou ik wel. Maar maaaaaaaaaaaaaaaaaanmanmanmanmanmanamanaman Brands wat doe je me aaaaaaan _O-
Na een tergend jaar begint het nieuwe seizoen ook klote.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_171681716
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 00:44 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Na een tergend jaar begint het nieuwe seizoen ook klote.
Het is nog niet begonnen, gelukkig. We wachten af..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 14 juni 2017 @ 01:02:55 #134
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171681786
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2017 00:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het is nog niet begonnen, gelukkig. We wachten af..
Zonder Isi en Moreno is de helft van alle pret weg ;(. Isimat vanwege de filmpjes en Moreno omdat hij gewoon goed is ;(.

Financieel staat het er vast weer kut voor dus kan er niks komen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_171681827
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 01:02 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Zonder Isi en Moreno is de helft van alle pret weg ;(. Isimat vanwege de filmpjes en Moreno omdat hij gewoon goed is ;(.

Financieel staat het er vast weer kut voor dus kan er niks komen.
We hebben Brenetwel gewoon nog, toch?

If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 14 juni 2017 @ 01:15:21 #136
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171681839
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2017 01:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

We hebben Brenetwel gewoon nog, toch?

[ afbeelding ]
Die moet nu een heel seizoen rechtsback spelen, als hij dat doet zoals in z'n beste wedstrijden dan is het een topper. Maar dat doet hij helaas maar 3 wedstrijden per seizoen op het moment.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_171682094
Na de tweede titel op een rij had ik echt het idee dat het een perfect moment was om een gat met Ajax te slaan en dat dat prima mogelijk was. Nu heb ik het idee dat Ajax onmogelijk meer in te halen is en een straatlengte voor ligt op ons. Zowel financieel als qua jeugd. Het gaan magere jaren worden voor ons cluppie.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 14 juni 2017 @ 06:33:26 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171682273
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 03:53 schreef Scarface88 het volgende:
Na de tweede titel op een rij had ik echt het idee dat het een perfect moment was om een gat met Ajax te slaan en dat dat prima mogelijk was. Nu heb ik het idee dat Ajax onmogelijk meer in te halen is en een straatlengte voor ligt op ons. Zowel financieel als qua jeugd. Het gaan magere jaren worden voor ons cluppie.
Doe normaal man.
pi_171682629
quote:
PSV staat na transferknal van Moreno voor ware uittocht van spelers

Héctor Moreno is zeker niet de enige uitgaande transfer van PSV in aanloop naar komend seizoen, zo verzekeren De Telegraaf en het Algemeen Dagblad woensdag. Volgens het eerste dagblad is met de transfer van de verdediger naar AS Roma 'de verwachte leegloop bij PSV in gang gezet', terwijl de andere krant schrijft dat PSV 'rekening moet houden met een ware uittocht van spelers'.

De Telegraaf schrijft dat de defensie, die samen met Ajax de minste tegengoals in de Eredivisie (23) om de oren kreeg, vrijwel geheel ontmanteld zal worden. Jetro Willems geniet interesse van Olympique Lyon, terwijl Santiago Arias in beeld is bij Swansea City en West Ham United. Beiden zullen in principe in de zomer vertrekken, daar PSV daar met de spelers afspraken over heeft gemaakt.

Jeroen Zoet wordt met Napoli in verband gebracht, al heeft de Italiaanse club meerdere ijzers in het vuur. De kans bestaat dat Andrés Guardado de loonlijst van PSV verlaat, terwijl het behoud van Davy Pröpper en Marco van Ginkel ook nog niet zeker is. Het Algemeen Dagblad stelt dat het aanblijven van Luuk de Jong ook een twijfelgeval is en dat zijn eventuele vertrek kan worden opgevangen met de huur van Vincent Janssen, die een moeizaam eerste jaar bij Tottenham Hotspur achter de rug heeft.

Met de verkoop van Moreno en het bedrag dat nog beschikbaar was na de transfer van onder meer Luciano Narsingh in januari heeft PSV een transferbudget van ruim tien miljoen euro. De Telegraaf schrijft dat de club voor een speler speler als Jerry St. Juste minstens zoveel moeten betalen als het zelf heeft geïncasseerd voor Moreno. Karim Rekik ziet een terugkeer naar Nederland niet zitten en Diego Reyes van FC Porto is geen optie meer nu hij op huurbasis voor Espanyol sterk heeft gepresteerd.
quote:
PSV komt met verklaring: 'Daarom komt dit soort spelers ook naar PSV'

Héctor Moreno maakte dinsdag de overstap van PSV naar AS Roma, voor een bedrag van 5,7 miljoen euro. De verdediger had nog een contract voot twee seizoenen met de club uit Eindhoven, maar alle betrokken partijen stemden in met een transfer. PSV is tevreden met de transfersom voor Moreno en wijst op de status van bijna-dertiger van de Mexicaan.

"Hector is destijds voor 3,5 miljoen euro naar ons gekomen. Hij wordt bijna dertig en is naar PSV gekomen voor Champions League-voetbal. Met destijds ook de afspraak dat als er zich nog een heel mooie kans voor hem zou voordoen, wij hem niet ten koste van alles zouden blokkeren", zo verklaart technisch manager Marcel Brands woensdag in gesprek met De Telegraaf.

"Aan die afspraak heeft PSV zich gehouden. Daarom komt dit soort spelers ook naar PSV." PSV hield er vorig jaar al rekening mee dat Moreno zou vertrekken, maar uiteindelijk besloot de Mexicaan nog een jaar te blijven. De 29-jarige verdediger kwam eerder uit voor AZ, waarmee hij in 2009 landskampioen werd, en Espanyol. PSV maakte destijds 3,5 miljoen euro over aan de club uit Barcelona.

Moreno was al geruime tijd in beeld bij Monchi, de technisch directeur die onlangs van Sevilla naar AS Roma verhuisde. "Ik heb Héctor al heel lang op het oog. Gelukkig zijn de omstandigheden nu zo, dat ik hem naar Roma kan halen", lichtte de Spaanse directeur dinsdag toe. "Hij is een centrale verdediger met veel internationale ervaring en past perfect in ons profiel."

VZ.nl
pi_171682654
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 03:53 schreef Scarface88 het volgende:
Na de tweede titel op een rij had ik echt het idee dat het een perfect moment was om een gat met Ajax te slaan en dat dat prima mogelijk was. Nu heb ik het idee dat Ajax onmogelijk meer in te halen is en een straatlengte voor ligt op ons. Zowel financieel als qua jeugd. Het gaan magere jaren worden voor ons cluppie.
Ik ben wel jaloers op Ajax dat ze Frenkie de Jong en Sanchez hebben, en dat Kluivert beter (frisser, sneller, gretiger) oogt dan Bergwijn. Toch doet onze selectie niet onder voor Ajax, mits jongens als Guardado, Pröpper en De Jong weer normaal gaan ballen.
pi_171682930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 23:49 schreef Caland het volgende:
#PSV gaat voorlopig niet de markt op voor een cv, laat Brands weten. Jordy de Wijs krijgt de kans om zich te bewijzen. Zie morgen #ED.
Was ik gister zo zwaar sarcastisch, meent die Brands het ook nog echt :')
pi_171683488
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jazeker, maar hij is gewoon een broodvoetballer. Kwam voor de CL, zou één seizoen blijven en dat zijn er twee geworden. Ben blij dat we van hem hebben mogen genieten bij PSV. Toch wel één van mijn favoriete spelers uit de voormalige selectie.
Gadverdamme, dat zijn de ergste! Mensen die werken voor hun geld :r :r
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:18:39 #143
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_171683558
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Was ik gister zo zwaar sarcastisch, meent die Brands het ook nog echt :')
Ik denk dat hij heeft meegelezen, dus feitelijk gezien is het allemaal jouw schuld.
:(
pi_171683601
Brands zei twee seizoenen geleden hetzelfde en even later werd Moreno gehaald. Sommige mensen nemen Brands nog steeds veel te serieus in z'n uitspraken..
pi_171683896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:18 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij heeft meegelezen, dus feitelijk gezien is het allemaal jouw schuld.
:(
Mijn excuses ;(
pi_171683911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:21 schreef tompsv18 het volgende:
Brands zei twee seizoenen geleden hetzelfde en even later werd Moreno gehaald. Sommige mensen nemen Brands nog steeds veel te serieus in z'n uitspraken..
Dit inderdaad. Als Brands iets zegt, moet je meestal het tegenovergestelde verstaan. Dus een Lozano die onhaalbaar is, wordt waarschijnlijk morgen gepresenteerd. Moreno wordt opgevolgd voor iemand die er wel meteen staat. enz. enz.
pi_171683934
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:37 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Welke oude bekenden bedoel je precies?

Hij is vaak van de lange adem, dat heeft er onder andere voor gezorgd dat Guardado deze kant op kwam. Prima toch?
Nog es, ben benieuwd wie ik over het hoofd zie
pi_171683992
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:44 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Nog es, ben benieuwd wie ik over het hoofd zie
Veloso, Lozano, Janssen, Reyes, Lombaerts, Ola John. De namen die ieder seizoen weer rondom PSV cirkelen zeg maar. Vroeger had PSV een goede scouting. ;(
pi_171684067
PSV gaat strijden om plek 5 of 6.

Genot.
pi_171684208
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:52 schreef Bronson_ het volgende:
PSV gaat strijden om plek 5 of 6.

Genot.
Zou niet slecht zijn. Tussenjaartje. Ajax heeft dat nu ook drie jaar op rij gedaan en lijken daar de vruchten van te gaan plukken. Toptrainer in spe Peter Bosz gaat volgend seizoen meedoen om de prijzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')