abonnement Unibet Coolblue
pi_171682942
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:22 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Een (normaal) mens kan weken zonder eten, als je maar genoeg water drinkt. Dan ga je er wel uitzien als een doorgewinterde meth verslaafde maar ja, je moet wat overhebben voor spirituele verlichting/hersenbeschadiging.
Ik wilde even aangeven dat het verschil qua verbruik tussen nietsdoen en inspanning niet echt groot is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 08:33:08 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171682989
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:28 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik wilde even aangeven dat het verschil qua verbruik tussen nietsdoen en inspanning niet echt groot is.
Mweh, die 20% kan toch het verschil zijn tussen het wel/niet uitvallen van een vitaal orgaan.
pi_171689209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
En deze woongroep heeft dus een ANBI-status. Een van Algemeen Nut Beogende Instelling. Laat dat even op je inwerken.
Wat kun je met zo'n ANBI-status?
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:29:18 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171689672
Ze denken natuurlijk dat hun steeds groenere tint komt omdat ze chlorofyl produceren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:45:24 #80
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_171690017
Ik zou willen dat ik van licht kon leven, scheelt me een bak met geld elke maand weer. Maar ja, helaas......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_171690801
quote:
5s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:10 schreef thabit het volgende:

[..]

Wat kun je met zo'n ANBI-status?
Geld incasseren.
Ernstig dit. :') Snel ontbinden die hap.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:44:01 #82
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_171692572
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:24 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Geld incasseren.
Ernstig dit. :') Snel ontbinden die hap.
Duurt niet zo lang meer, ze zíjn al bijna in staat van ontbinding.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2017 @ 22:57:21 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_171700669
De zus van de vrouw die vorige week dood werd aangetroffen in een woongroep in het Utrechtse Lombok, vond de afgelopen week traumatisch. Dat schrijft ze op Facebook. Zij en haar twee huisgenoten worden ervan verdacht medebewoonster Jeannette medische zorg te hebben onthouden.



De overleden Jeannette, haar zus Leonoor en nog twee huisgenoten woonden in een bijzondere woongroep aan de Billitonstraat. Zij besloten tien jaar geleden hun leven in het teken te stellen van muziek en het experimenteren met zogenaamde lichtvoeding. Lichtvoeding-aanhangers geloven dat ze behalve (zon)licht geen voedsel of water nodig hebben om in leven te blijven. De groep wil niets weten van de reguliere gezondheidszorg.

Hel
Leonoor schrijft over de afgelopen week op haar Facebookpagina: ,, Afgelopen donderdag is mijn zus Jeannette overgegaan naar een andere wereld en op een rustige manier overleden. Helaas brak daarna de hel los en zijn we met een enorme overweldiging van het ene op het andere moment ons huis uitgezet naar een cel gebracht, verdacht van nalatigheid. Na verhoor en twee verschrikkelijk eenzame nachten zijn we weer bij elkaar gekomen, zielsgelukkig om elkaar weer te zien. We krijgen gelukkig mooie reacties en ook steun van onverwachte kanten waar we heel blij mee zijn.”

Het verblijf in de cel was traumatisch, zegt ze. ,,De twee nachten in de cel heb ik me heel diep gerealiseerd hoe traumatiserend het allemaal is.”

Levensgevaar
Jeannette stierf ogenschijnlijk een natuurlijke dood, maar wellicht is haar de nodige zorg onthouden toen ze in levensgevaar was. Justitie onderzoekt op dit moment wat er precies heeft plaatsgevonden in de woning. Mogelijk wachten haar drie huisgenoten strafvervolging. Zus Leonoor schrijft op haar Facebookpagina dat zij en haar huisgenoten inmiddels contact hebben met een advocaat.

http://www.ad.nl/utrecht/(...)or-een-hel~a8c45e6a/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171700833
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:33 schreef Eightyone het volgende:
Woongroep Contact & Muziek, voor al uw feesten en partijen.

[ afbeelding ]
Wel allemaal vrolijke kleurtjes.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 14 juni 2017 @ 23:03:46 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171700875
Hebben iemand dood laten gaan en zoals typisch voor dit soort mensen hebben ze het alleen over zichzelf
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171701130
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben iemand dood laten gaan en zoals typisch voor dit soort mensen hebben ze het alleen over zichzelf
Nee, ze is niet dood gegaan, ze is overgegaan naar een andere wereld.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_171701472
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben iemand dood laten gaan en zoals typisch voor dit soort mensen hebben ze het alleen over zichzelf
lekker negatief weer kerel, ze hebben gewoon nog contact met haar hoor terwijl ze in de andere wereld is
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_171701617
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

lekker negatief weer kerel, ze hebben gewoon nog contact met haar hoor terwijl ze in de andere wereld is
.....en misschien krijgt ze in die andere wereld wel gewoon eten.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_171702383
''Overigens stond Jeannette vroeger op de lijst van de CPN en GroenLinks. Is dus een post- communistisch clubje.''

Een random youtube comment _O-

Heeft iemand een achternaam?Wil het zelf opzoeken om te zien of het waar is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 15 juni 2017 @ 00:55:03 #90
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171703151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:00 schreef Ali_boo het volgende:
''Overigens stond Jeannette vroeger op de lijst van de CPN en GroenLinks. Is dus een post- communistisch clubje.''

Een random youtube comment _O-

Heeft iemand een achternaam?Wil het zelf opzoeken om te zien of het waar is
Niet dat ik het nou zo relevant vind, maar toch. Om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen.

Het zou dan om deze jeanette van beuzekom moeten gaan. In de video vanaf 27.35
Dat is in ieder geval de Jeanette van Beuzekom van de CPN. Of dat dezelfde is durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk het wel.

http://www.euscreen.eu/it(...)42789F4C15458B44D5A5
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_171704172
:')
pi_171704410
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:00 schreef Ali_boo het volgende:
''Overigens stond Jeannette vroeger op de lijst van de CPN en GroenLinks. Is dus een post- communistisch clubje.''

Een random youtube comment _O-

Heeft iemand een achternaam?Wil het zelf opzoeken om te zien of het waar is
Als je had gekeken wie die trieste filmpjes op youtube heeft gezet zie je staan: Leonoor van Beuzekom.
pi_171704503
Straks plegen ze alle drie zelfmoord, die Martha legt naar eigen zeggen contact met de andere dementie. Jeanette heeft nu het licht gezien, misschien is het daar wel beter.

Leonooor voert steeds het woord, daardoor wordt het imo heel sekteachtig.
In hoeverre is dat strafbaar? Men doet het overkomen als eigen keuze en woongroep.

Lijkt me een lastige case, mogelijk een natuurlijke dood, wat hadden ze moeten doen dan?
112 bellen? Terwijl ze niet van de huidige medische zorg zijn, het is mogelijk Jeanette haar eigen keus geweest liever op deze manier te sterven. Mag je dan niet met zo'n persoon samenwonen?

Vermoed dat dit met een sisser gaat aflopen, en dat Leonoor zich hierdoor nog sterker gaan voelen.
pi_171704660
Hoe veel zonnepanelen heb je eigenlijk nodig om goed te kunnen leven van de zon? Qua verkoop van energie dan.

Dus niet alleen voor eigen gebruik, maar ook een inkomen van zeg maar ¤1500,- in de maand.

Ik denk dat leven van de wind dan makkelijker is :+
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_171705108
op een dag kwam ik bij mn moeder op bezoek. zaten ze daar allemaal op de koffie.

enge mensen. de leidster was behoorlijk autoritair, en de anderen zeiden nauwelijks iets. leken me ook psychisch niet helemaal in orde. ze deden in bejaardencentra iets met muziek maken, en mnmoeder, altijd in voor een nieuw clubje, hadden ze daar ontmoet. ze hadden haar zelfs gevraagd om bij hun te komen wonen.

al mijn alarmbellen gingen af. ik heb mn moeder maar heel dringend geadviseerd deze mensen niet meer te zien. en dat deed ze gelukkig, want ze vond het zelf ook nogal vreemd.

en dan lees je dit.... brr....
pi_171709459
"I finally made it, guys. I'm in the deadlights now"

pi_171710275
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:55 schreef livelink het volgende:

[..]

Niet dat ik het nou zo relevant vind, maar toch. Om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen.

Het zou dan om deze jeanette van beuzekom moeten gaan. In de video vanaf 27.35
Dat is in ieder geval de Jeanette van Beuzekom van de CPN. Of dat dezelfde is durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk het wel.

http://www.euscreen.eu/it(...)42789F4C15458B44D5A5
Nou vind de overeenkomsten wel sterk hoor

Thx for posting
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171710890
Ze hebben hun eigen website :http://contactmuziek.nl ( uiteraard met heel veel vrolijke kleurtjes )

Zelden zoiets hilarisch gezien

Wat willekeurige uitspraken van de site

''Net zoals we bewust worden dat olie en kernenergie niet meer nodig zijn als je zonne-energie en windenergie kan gebruiken, zo blijkt in plaats van eten, licht, lucht en liefde een nieuwe bron van voeding te zijn. Je gaat niet dood als je niet eet, is een enorme ontdekking, vergelijkbaar met de ontdekking dat de aarde niet plat maar rond blijkt te zijn. ''

:D

''Op dit moment zijn we bezig om ons geestelijk en fysiek voor te bereiden om zonder voeding en eventueel ook zonder water verder te gaan. We hebben een prachtige documentaire gezien In the beginning there was light over mensen over de hele wereld die hier ook mee bezig zijn en sommigen leven al jaren zonder eten en drinken. Artsen zijn verbaasd hoe gezond hun lichaam en hun aura is. Als je interesse hebt kunnen we die documentaire per mail opsturen.''

:D

Trouwen ze is niet dood slechts verplaats naar een andere dimensie

''Hoe wij terugkeren naar huis, als we overlijden en dood slechts een verplaatsing is naar een andere dimensie, waar je verder gaat met je ontwikkelen, alleen zonder tijd en de schijn en uiterlijkheden van het aardse bestaan is heel mooi beschreven in''

''Het boek van Katerina Karanika is een bijzonder boek over boodschappen die zij ontvangt van aartsengel Michael. Daarin geeft hij door dat wij op aarde een overgang aan het doormaken zijn van de 3e naar de 5e dimensie. In de 3e dimensie is er dualiteit, afgescheidenheid en angst. De 4e dimensie is de worsteling die mensen doormaken om patronen van angst, pijn en verdeeldheid te doorbreken. In de 5e dimensie is er licht, liefde, eenheid en verbondenheid.''

_O- _O-

Ben blij voor der dat ze de 5e dimensie eindelijk heeft gevonden . Zouden die andere leden nu jaloers op der zijn ? Een van hun heeft de weg naar verlichting gevonden , terwijl de rest blijft steken in de 3e en 4e dimensie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171771720
I´m back.
pi_171774046
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:50 schreef Ryan3 het volgende:
Uitgebreider artikel uit VK:

http://www.volkskrant.nl/(...)538b75a25d15d99ef017
Tjezus wat een mooi artikel. Hoewel zij een dwaalleer aanhangen heb ik wel respect voor die mensen. Structureel anders moet het vinden ze. En dan doe je zoiets.

Piloo - naar eigen zeggen al jaren stabiel op 57 kilo - zegt te worden 'gevoed door het astrale licht'.

En soms een Snelle Jelle natuurlijk. Men valt 1 kilo per 4 a 5 dagen af bij geen inname van voedsel. De geest en de wilskracht daarvan heeft daar geen enkele invloed op. Zou wel een mooi ding zijn voor de wereld-voedselvoorziening. Dat kun je ze gewoon een tijdje op pauze zetten als het tegenzit.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')