abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 juni 2017 @ 22:38:08 #251
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171759397
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:28 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Oke maar hiermee stel je toch juist dat het een 2e alternatief is en niet echt 'houden van' om het zo maar te zeggen? Als je niet meer genoeg van elkaar houdt ga je zoiets doen en ja dat kan beter zijn dan scheiden
Zo zijn er ook mensen die niet meer genoeg van elkaar houden en dan nog maar een kind nemen in de hoop dat dat helpt. Vindt je nu ook dat mensen die aan kinderen beginnen niet meer genoeg van elkaar houden?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171760745
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zo zijn er ook mensen die niet meer genoeg van elkaar houden en dan nog maar een kind nemen in de hoop dat dat helpt. Vindt je nu ook dat mensen die aan kinderen beginnen niet meer genoeg van elkaar houden?
Uh ja omdat je ook als eerste al stelde dat ze niet meer genoeg van elkaar houden..........
Fylax is op televisie geweest
pi_171760806
Bah wat ranzig, open relaties.
Met het vocht van haar liefdesspelonk nog aan zijn worstelworm, gleed hij naar binnen in de liefdespelonk van zijn vrouwe.

:r
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 18 juni 2017 @ 00:05:44 #254
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171761885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:25 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Uh ja omdat je ook als eerste al stelde dat ze niet meer genoeg van elkaar houden..........
Algemeen doorgetrokken naar mensen die aan kinderen beginnen...
Kortom, 1 zwaluw maakt geen zomer.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 18 juni 2017 @ 14:57:53 #255
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_171770901
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 20:53 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja hij zal dat ook nooit eerlijk gaan toegeven tenzij je hem drogeert ofzo. Vrijwel elke man wil wel met meerdere vrouwen naar bed, anders zijn ze niet helemaal goed in hun hoofd.
Nou. Het is een keuze om met meerdere vrouwen te willen sexen. Bij mijn vriend gaat intellect boven lust. Hij heeft zijn driften leren beheersen zoals een goed christen betaamd. Alleen is hij van het geloof af maar dat heeft hij wel geleerd.
Maar ik geef toe dat hij wel wat anders is dan de meeste mannen. Hij houdt ook niet van dikke tieten zoals de meeste mannen.

En ik zie wel hoe hij en naar welke vrouwen hij kijkt en hoe hij naar mij kijkt. Hij kijkt naar vrouwen en de vormen als naar een mooi schilderij. En hij wil niet met een mooi exemplaar naar bed, gevoelsmatig. Ik weet bijna 100% zeker dat dat ook echt zo is. En ik weet ook dat de meeste mannen dat wel willen. Uit ervaring. Die zitten dichtbij hun oergevoel ofzo. Maar dus echt niet allemaal.

Dus, tja, dan denk ik dat hij niet goed bij zijn hoofd is zoals jij zegt.
To BG or not to BG!
pi_171771076
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:57 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Nou. Het is een keuze om met meerdere vrouwen te willen sexen. Bij mijn vriend gaat intellect boven lust. Hij heeft zijn driften leren beheersen zoals een goed christen betaamd. Alleen is hij van het geloof af maar dat heeft hij wel geleerd.
Maar ik geef toe dat hij wel wat anders is dan de meeste mannen. Hij houdt ook niet van dikke tieten zoals de meeste mannen.

En ik zie wel hoe hij en naar welke vrouwen hij kijkt en hoe hij naar mij kijkt. Hij kijkt naar vrouwen en de vormen als naar een mooi schilderij. En hij wil niet met een mooi exemplaar naar bed, gevoelsmatig. Ik weet bijna 100% zeker dat dat ook echt zo is. En ik weet ook dat de meeste mannen dat wel willen. Uit ervaring. Die zitten dichtbij hun oergevoel ofzo. Maar dus echt niet allemaal.

Dus, tja, dan denk ik dat hij niet goed bij zijn hoofd is zoals jij zegt.
Dus jij bent niet mooi? O-)
  zondag 18 juni 2017 @ 17:21:00 #257
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_171773325
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 15:06 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dus jij bent niet mooi? O-)
Mmmm, tja, op de schaal 0 tot 10 ben ik denk ik een 7. Ben wel lang en slank, heb een opvallende dikke bos ontembaar lang grijs haar en heb een mooie lach. Mijn vriend vind me mooi, mijn dochter niet en ikzelf ben er tevreden mee. Dus....
To BG or not to BG!
pi_171776327
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:21 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Mmmm, tja, op de schaal 0 tot 10 ben ik denk ik een 7. Ben wel lang en slank, heb een opvallende dikke bos ontembaar lang grijs haar en heb een mooie lach. Mijn vriend vind me mooi, mijn dochter niet en ikzelf ben er tevreden mee. Dus....
Weleens aan een open relatie gedacht?
  zondag 18 juni 2017 @ 21:24:15 #259
108913 Godshand
guide4you
pi_171778001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Bah wat ranzig, open relaties.
Met het vocht van haar liefdesspelonk nog aan zijn worstelworm, gleed hij naar binnen in de liefdespelonk van zijn vrouwe.

:r
Poëzie talent gewoon.

Geen open relatie hier trouwens.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 22:53:52 #260
441859 crew  Lenny77
pi_171780105
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:57 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Nou. Het is een keuze om met meerdere vrouwen te willen sexen. Bij mijn vriend gaat intellect boven lust. Hij heeft zijn driften leren beheersen zoals een goed christen betaamd. Alleen is hij van het geloof af maar dat heeft hij wel geleerd.
Maar ik geef toe dat hij wel wat anders is dan de meeste mannen. Hij houdt ook niet van dikke tieten zoals de meeste mannen.

En ik zie wel hoe hij en naar welke vrouwen hij kijkt en hoe hij naar mij kijkt. Hij kijkt naar vrouwen en de vormen als naar een mooi schilderij. En hij wil niet met een mooi exemplaar naar bed, gevoelsmatig. Ik weet bijna 100% zeker dat dat ook echt zo is. En ik weet ook dat de meeste mannen dat wel willen. Uit ervaring. Die zitten dichtbij hun oergevoel ofzo. Maar dus echt niet allemaal.

Dus, tja, dan denk ik dat hij niet goed bij zijn hoofd is zoals jij zegt.
Ik zou zelfs niet eens weten wat ik hierop moet antwoorden zonder gemeen te klinken. Ik hoop dat je gelijk hebt en ik hoop oprecht dat je je mooie relatie mag blijven behouden.
Maar in mijn ogen hebben mensen met een succesvolle open relatie (dus niet de types die hun partner eigenijk beu zijn) een bovengemiddelde intelligentie. Jaloezie, afgunst, beperken, claimen,.. zijn niet bepaald eigenschappen van een beter ontwikkelde mens.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_171780468
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zou zelfs niet eens weten wat ik hierop moet antwoorden zonder gemeen te klinken. Ik hoop dat je gelijk hebt en ik hoop oprecht dat je je mooie relatie mag blijven behouden.
Maar in mijn ogen hebben mensen met een succesvolle open relatie (dus niet de types die hun partner eigenijk beu zijn) een bovengemiddelde intelligentie. Jaloezie, afgunst, beperken, claimen,.. zijn niet bepaald eigenschappen van een beter ontwikkelde mens.
Ik denk zelfs dat de mensen met een gefaalde open relatie vaak bovengemiddeld intelligent zijn. Intelligente mensen staan namelijk eerder open voor nieuwe dingen en dat zijn lang niet altijd dingen die ook echt goed voor ze zijn. Een open relatie, als oplossing voor een relatie die op zijn retour is, is nou typisch zo'n interessante, out of the box oplossing, die eerder de intelligentere mensen zal aantrekken, dan de wat meer simpelen van geest.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:17:02 #262
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_171879486
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:08 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Weleens aan een open relatie gedacht?
Uiteraard, want je ziet het om je heen gebeuren.
En ook vroegah....toen waren we met een vriendenclub van 3 stelletjes en allemaal wilden ze onderling sexen, ook mijn toenmalige vriend, maar ik was de enige die dat niet zag zitten. Mijn vriend legde zich daarbij neer, wilde de relatie niet op het spel zetten.
Maar nee, een open relatie is niks voor mij. Ik kan mij emotioneel maar aan een persoon binden. En sex om de sex, zonder liefde, zegt mij niks.
To BG or not to BG!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:24:23 #263
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_171879695
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zou zelfs niet eens weten wat ik hierop moet antwoorden zonder gemeen te klinken. Ik hoop dat je gelijk hebt en ik hoop oprecht dat je je mooie relatie mag blijven behouden.
Maar in mijn ogen hebben mensen met een succesvolle open relatie (dus niet de types die hun partner eigenijk beu zijn) een bovengemiddelde intelligentie. Jaloezie, afgunst, beperken, claimen,.. zijn niet bepaald eigenschappen van een beter ontwikkelde mens.
Ik kan je verzekeren dat dat niks met jaloezie, afgunst, beperken en claimen te maken heeft. Dat zijn eigenschappen die ik niet bezit. Brrrr, dan was ik ook snel weg.
Als mijn vriend behoefte aan een andere vrouw zou hebben zou ik daar niet tussen gaan zitten, zou het vreselijk vinden om zijn leven te beperken zodat hij later terugkijkt en dingen heeft gemist door mij.
Ben ook wel eens in een parenclub geweest omdat mijn vriendin nieuwschierig was naar een relatie erbij en ik gewoon nieuwschierig. Was leuk, maar ik voel me niet aangetrokken tot wie dan ook.
To BG or not to BG!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:43:16 #264
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171880123
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 22:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zou zelfs niet eens weten wat ik hierop moet antwoorden zonder gemeen te klinken. Ik hoop dat je gelijk hebt en ik hoop oprecht dat je je mooie relatie mag blijven behouden.
Maar in mijn ogen hebben mensen met een succesvolle open relatie (dus niet de types die hun partner eigenijk beu zijn) een bovengemiddelde intelligentie. Jaloezie, afgunst, beperken, claimen,.. zijn niet bepaald eigenschappen van een beter ontwikkelde mens.
Dit klinkt wel heel kortzichtig.

Alsof dat de enige redenen zijn geen open relatie te willen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171880622
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit klinkt wel heel kortzichtig.

Alsof dat de enige redenen zijn geen open relatie te willen.
Dat volgt niet uit haar bewering. Die eigenschappen zijn echter wel killing voor een open relatie. De mensen die een succesvolle open relatie hebben zullen die eigenschappen dus weinig tot niet bezitten. Aangenomen dat de gemiddelde intelligentie hoger is in een groep die dat gemeen heeft, dan in de gemiddelde bevolking, zijn mensen met een succesvolle open relatie bovengemiddeld intelligent.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 11:58:56 #266
277627 Seven.
We are Borg.
pi_171882033
Interessant. Ik ben nu 2 maanden aan het daten met een hele leuke man, ik kan wel zeggen dat ik ontzettend gek ben op hem en het is een hele goede match. Maar ik ben nu in Zweden voor 3 weken en ineens besefte ik me... hij streeft helemaal geen monogamie na! Dus daar wordt momenteel over gefacetimed en geappt.

Aan de ene kant heb ik zoiets van 'waar begin ik aan', aan de andere kant denk ik 'ja, dit past wel degelijk heel goed bij mij, zelfs al heb ik het nooit gedaan'. Ik ben niet jaloers, bezitterig of onzeker. Ik weet dat hij ook heel erg gek is op mij, zijn gedrag spreekt echt boekdelen. Het enige verschil is, ik zie wel een langdurige toekomst met hem. En hij zegt dat hij 'dat idee allang opgegeven heeft'. Voor mij draait een goede (open) relatie om vrijheid maar wetende dat je ten alle tijde voor elkaar zult kiezen.

Dus daarom denk ik... nu nog niet. Ik heb hem dus een green card gegeven en gezegd dat hij moet genieten van zijn vrijheid. Dat ik hem ontzettend leuk vind zoals hij is en dat ik hem in geen enkel opzicht zou willen beperken. Daarbij heb ik ook gezegd dat de kans echt minimaal is dat ik er zelf in mee kan gaan zolang ik niet het gevoel heb dat er een gezamenlijke toekomst inzit. Dus.. we zullen zien. Als ik terugkom uit Zweden moet er natuurlijk gepraat worden en zal hij willen weten waar mijn grenzen liggen. Als ik hier voor kies, dan zal het een langzaam proces zijn van een triootje hier en daar, en dan de grenzen steeds weer verleggen. Maar voor mij is het best wel een dingetje dat ik me veilig wil voelen en dat houdt toch wel in dat hij ook wel een langdurige relatie voor zich ziet (niet trouwen of samenwonen of kinderen maar gewoon een langdurige relatie).

En ik moet eerlijk zeggen, het is wel een licht emotioneel dingetje. Soms twijfel ik en dan ga ik ineens denken dat hij mij gewoon als friend with benefits ziet. Soms denk ik.. zou wel heerlijk zijn om zelf die vrijheid ook te hebben.
Resistance is futile.
pi_171882107
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 11:58 schreef Seven. het volgende:
Interessant. Ik ben nu 2 maanden aan het daten met een hele leuke man, ik kan wel zeggen dat ik ontzettend gek ben op hem en het is een hele goede match. Maar ik ben nu in Zweden voor 3 weken en ineens besefte ik me... hij streeft helemaal geen monogamie na! Dus daar wordt momenteel over gefacetimed en geappt.

Aan de ene kant heb ik zoiets van 'waar begin ik aan', aan de andere kant denk ik 'ja, dit past wel degelijk heel goed bij mij, zelfs al heb ik het nooit gedaan'. Ik ben niet jaloers, bezitterig of onzeker. Ik weet dat hij ook heel erg gek is op mij, zijn gedrag spreekt echt boekdelen. Het enige verschil is, ik zie wel een langdurige toekomst met hem. En hij zegt dat hij 'dat idee allang opgegeven heeft'. Voor mij draait een goede (open) relatie om vrijheid maar wetende dat je ten alle tijde voor elkaar zult kiezen.

Dus daarom denk ik... nu nog niet. Ik heb hem dus een green card gegeven en gezegd dat hij moet genieten van zijn vrijheid. Dat ik hem ontzettend leuk vind zoals hij is en dat ik hem in geen enkel opzicht zou willen beperken. Daarbij heb ik ook gezegd dat de kans echt minimaal is dat ik er zelf in mee kan gaan zolang ik niet het gevoel heb dat er een gezamenlijke toekomst inzit. Dus.. we zullen zien. Als ik terugkom uit Zweden moet er natuurlijk gepraat worden en zal hij willen weten waar mijn grenzen liggen. Als ik hier voor kies, dan zal het een langzaam proces zijn van een triootje hier en daar, en dan de grenzen steeds weer verleggen. Maar voor mij is het best wel een dingetje dat ik me veilig wil voelen en dat houdt toch wel in dat hij ook wel een langdurige relatie voor zich ziet (niet trouwen of samenwonen of kinderen maar gewoon een langdurige relatie).

En ik moet eerlijk zeggen, het is wel een licht emotioneel dingetje. Soms twijfel ik en dan ga ik ineens denken dat hij mij gewoon als friend with benefits ziet. Soms denk ik.. zou wel heerlijk zijn om zelf die vrijheid ook te hebben.
Hij wil dus rond wippen en jij eigenlijk niet?
misunderstood
  vrijdag 23 juni 2017 @ 12:44:42 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171883189
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 11:02 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat volgt niet uit haar bewering. Die eigenschappen zijn echter wel killing voor een open relatie. De mensen die een succesvolle open relatie hebben zullen die eigenschappen dus weinig tot niet bezitten. Aangenomen dat de gemiddelde intelligentie hoger is in een groep die dat gemeen heeft, dan in de gemiddelde bevolking, zijn mensen met een succesvolle open relatie bovengemiddeld intelligent.
Ik vind het raar om te denken dat een open relatie samenhangt met intelligentieniveau.

Mensen waarvoor een open relatie niet werkte zijn dan automatisch dommer of zo? Dat vind ik vergezocht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171883558
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind het raar om te denken dat een open relatie samenhangt met intelligentieniveau.

Mensen waarvoor een open relatie niet werkte zijn dan automatisch dommer of zo? Dat vind ik vergezocht.
Bepaalde gedragingen komen nou eenmaal meer voor bij mensen met een bepaald IQ. Zo gek is het niet om daar theorieën over te hebben. Of het klopt is de vraag en zelfs als het klopt dan betekent het nog niet dat iedereen met een succesvolle open relatie intelligenter is dan iedereen zonder. Of dat een open relatie beter zou zijn dan een monogame relatie.

Persoonlijk vermoed ik ook dat intelligentere mensen er vaker voor open zullen staan. Hoge intelligentie hangt namelijk enigszins samen met progressiever en liberaler zijn en je minder aantrekken van wat normaal is. Alleen denk ik zelf persoonlijk dat het succes van open relaties en een hoge intelligentie dan weer geen samenhang vertonen. Zo valt de samenhang tussen intelligentie en het maken van goede beslissingen ook behoorlijk tegen.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:05:19 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_171883667
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:00 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Bepaalde gedragingen komen nou eenmaal meer voor bij mensen met een bepaald IQ. Zo gek is het niet om daar theorieën over te hebben. Of het klopt is de vraag en zelfs als het klopt dan betekent het nog niet dat iedereen met een succesvolle open relatie intelligenter is dan iedereen zonder. Of dat een open relatie beter zou zijn dan een monogame relatie.

Persoonlijk vermoed ik ook dat intelligentere mensen er vaker voor open zullen staan. Hoge intelligentie hangt namelijk enigszins samen met progressiever en liberaler zijn en je minder aantrekken van wat normaal is. Alleen denk ik zelf persoonlijk dat het succes van open relaties en een hoge intelligentie dan weer geen samenhang vertonen. Zo valt de samenhang tussen intelligentie en het maken van goede beslissingen ook behoorlijk tegen.
Ik kan je volgen hoor. Dat intelligentere mensen er eerder voor open staan, daar kan ik me wel in vinden idd. Toch kan ik me niet voorstellen dat er echt een samenhang is, maar leuk speculeren is het wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_171883780
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik kan je volgen hoor. Dat intelligentere mensen er eerder voor open staan, daar kan ik me wel in vinden idd. Toch kan ik me niet voorstellen dat er echt een samenhang is, maar leuk speculeren is het wel.
Ja, vooral aangezien ik denk dat het voorlopig niet intteressant genoeg is om daadwerkelijk onderzoek naar te doen.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 14:29:14 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_171885531
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:02 schreef DKS het volgende:

[..]

Hij wil dus rond wippen en jij eigenlijk niet?
De vraag is, wil ik dat wel of wil ik dat niet. Ik vind rondwippen gevaarlijk als je nog niet goed weet wat je aan elkaar hebt, of je hebt nooit eerder een open relatie gehad. Ik weet niet hoe ik erop zou reageren, als hij nu met een ander seks zou hebben zou ik dat als gebrek aan respect zien en dus exit. Maar als de verliefdheid straks over is en we houden van elkaar en ik zie een kerel waar ik geil van wordt.. why not? En dat geldt dan ook voor hem. Het 'probleem' is dat ik zelf totaal niet weet waar mijn grenzen liggen. Ik kan alleen maar speculeren, je kunt niet 100% accuraat voorspellen hoe je reageert. En daarom vind ik het ook belangrijk om niet te hard van stapel te lopen met het opengooien van de relatie.
Resistance is futile.
pi_171886294
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

De vraag is, wil ik dat wel of wil ik dat niet. Ik vind rondwippen gevaarlijk als je nog niet goed weet wat je aan elkaar hebt, of je hebt nooit eerder een open relatie gehad. Ik weet niet hoe ik erop zou reageren, als hij nu met een ander seks zou hebben zou ik dat als gebrek aan respect zien en dus exit. Maar als de verliefdheid straks over is en we houden van elkaar en ik zie een kerel waar ik geil van wordt.. why not? En dat geldt dan ook voor hem. Het 'probleem' is dat ik zelf totaal niet weet waar mijn grenzen liggen. Ik kan alleen maar speculeren, je kunt niet 100% accuraat voorspellen hoe je reageert. En daarom vind ik het ook belangrijk om niet te hard van stapel te lopen met het opengooien van de relatie.
Maar de relatie bestaat nog niet echt of lees ik verkeerd??
misunderstood
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:14:10 #274
277627 Seven.
We are Borg.
pi_171886365
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:11 schreef DKS het volgende:

[..]

Maar de relatie bestaat nog niet echt of lees ik verkeerd??
Ja natuurlijk wel, maar wij zijn niet zo'n koppel die daar een naam aan geeft. Ouders ontmoet, kinderen ontmoet maar domweg niet geïntroduceerd als 'de vriendin'. En hij gedraagt zich ook in elk opzicht als mijn partner.
Resistance is futile.
pi_171886431
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja natuurlijk wel, maar wij zijn niet zo'n koppel die daar een naam aan geeft. Ouders ontmoet, kinderen ontmoet maar domweg niet geïntroduceerd als 'de vriendin'. En hij gedraagt zich ook in elk opzicht als mijn partner.
Dat zou ik heel vervelend vinden als ik niet geïntroduceerd zou worden als haar vriend. Maar ja, ik ben ook zo'n type die bevestiging nodig heeft.
misunderstood
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')