abonnement Unibet Coolblue
pi_171656443
Zag nog geen topic hierover en anders mijn excuus :@

quote:
BNR-baas Sjors Fröhlich vindt het niet kunnen dat de Formule 1-races met Max Verstappen alleen op Ziggo Sport worden uitgezonden. Dat heeft hij laten weten in De Ochtend op NPO Radio 1. Miljoenen Nederlanders kunnen Ziggo Sport niet gratis ontvangen. Onterecht, vindt Fröhlich. “Rond het jaar 2000 heeft het Europees parlement gezegd dat het niet zo mag zijn dat grote evenementen op het gebied van sport of cultuur achter de betaalkast verdwijnen, want dan kan niemand ze meer zien.”
Daaruit ontstond de evenementenlijst, die in de Mediawet is opgenomen. “Die bestaat uit drie categorieën: integraal live uitzenden, stukjes live uitzenden en samenvatten. Daar staan allemaal dingen op, maar dat is heel discutabel.”

Formule 1 staat er niet op, terwijl amateurgeneuzel er wel op staat. “Als je de Formule 1 op het open net bij NPO, RTL of SBS uitzendt, zouden daar op een zondagmiddag 1,5 of 2 miljoen mensen naar kijken. Maar dat staat niet op de lijst. Wat er wél op staat is het heren-volleybalteam. Als die een wedstrijd spelen, móet het op het open net te zien zijn. Ik heb een groot volleybalhart, maar ze komen niet in de buurt van een kwalificatie van een groot toernooi.”

Het is heel erg willekeurig, vindt Fröhlich. “Ook op cultureel vlak. Pinkpop móet op het open net worden uitgezonden. Dan denk ik: als mensen Pinkpop leuk vinden, moet je er naartoe gaan. Lowlands hoeft niet: dat is heel raar.”

“Mijn warme pleidooi is: ik wil Max Verstappen op het open net.”
bron

_O- wat blijven het malloten zeg. Nooit naar omgekeken en nu het populair is willen ze het ineens hebben omdat het publiek daar recht op zou hebben [insert middelvinger]
  maandag 12 juni 2017 @ 23:36:46 #2
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171656631
Het voetbal zit allang achter de decoder, da's nog iets populairder. Wat een mongool die Fröhlich. :W
  maandag 12 juni 2017 @ 23:39:43 #3
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_171656707
Ik heb dit toevallig vanochtend geluisterd. Wat daar ook ter sprake kwam is dat de staatssecretaris bepaalt welke sporten of evenementen aan de criteria voldoen en dus op het open net moeten.
  maandag 12 juni 2017 @ 23:55:36 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171657005
Volleybal heren hebben zich 2 weken geleden gekwalificeerd voor WK. Jammer frohlich
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 juni 2017 @ 23:58:58 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171657052
Handbal is gigantisch populair geworden sinds het bij Ziggo is, bij volleybal wordt zelfs het kwalificatietoernooi uitgezonden en van kleine sporten bij de NPO zie ik helemaal nada.

Ziggo Sport is de beste sportzender die we hebben in Nederland, zit helemaal prima daar. De extra centen meer dan waard.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171657678
Ik heb ziggo tv alleen voor de f1 en ik moet zeggen dat de kwaliteit ontzettend hoog is. Ook al mag ik Olav Mol en Zak Hooi niet, alle programma's er om heen en hoe het is aangekleed is bijzonder goed. NOS, RTL en SBS hebben in het verleden hun kansen gehad en die zijn er slecht mee om gegaan.

Bij de NOS werd je zelfs uitgelachen in het verleden als je het zelfs voorstelde om iets te laten zien in het kleine sport overzicht. 10 seconden in een sportblok als er iets historisch was gebeurd. Het enige positieve bij RTL was dat ze een compleet autosport weekend verzorgden en Ruud Ter Weijden gastheer was, maar het was een echt knakenprogramma. SBS was constant belspelletjes aan het uitzenden met wat f1 tussendoor. En geen van allen willen er voor betalen.

Nee Ziggo heeft het goed voor elkaar, laat het daar de komende jaren maar zitten waar we de gehele race zonder reclame van kunnen genieten en waar er voor de liefhebbers ook nog eens wat fatsoenlijke gasten hebben die zelf ook racen.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 01:40:17 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171657994
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

_O- wat blijven het malloten zeg. Nooit naar omgekeken en nu het populair is willen ze het ineens hebben omdat het publiek daar recht op zou hebben [insert middelvinger]
Tja, beter dan dit kan het niet verwoord worden. De meeste dingen in de wereld zijn ingewikkeld en niet zomaar samen te vatten in twee zinnen maar dat geldt niet voor deze situatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 13 juni 2017 @ 01:42:08 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171658006
Overigens is het wel zo dat de TT altijd nog uitgezonden wordt door de NOS voor zover ik weet, maar dat mag dan ook wel als grootste sportevenement van Nederland.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171658644
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:36 schreef Klummie het volgende:
Het voetbal zit allang achter de decoder, da's nog iets populairder. Wat een mongool die Fröhlich. :W
Was ook mijn 1e gedachte.
pi_171661358
F1 bij de NPO zou lachwekkond zijn. Zou me niet verbazen als ze de F1 niet live uit zouden zenden als er tegelijkertijd een wieleretappe of schaatswedstrijd op het programma staat: "Formule 1 liefhebbers verwijzen we door naar de samenvatting vanavond om 8 uur. Dan schakelen we nu over naar Frankrijk waar de derde etappe van de Dauphiné Libéré op het punt van beginnen staat." Doe maar gewoon niet. SBS was ook erg slecht toen de rechten daar lagen. Ik kijk al jaren naar RTL Duitsland. Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de mening van Niki Lauda dan aan die van Rob Kamphues.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_171664766
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 01:42 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens is het wel zo dat de TT altijd nog uitgezonden wordt door de NOS voor zover ik weet, maar dat mag dan ook wel als grootste sportevenement van Nederland.
Dat staat dan ook gewoon in de mediawet.
Uitzendingen van minimaal 2 uur per dag.
pi_171668066
Laatst had ik problemen met mijn ziggo sport abbo via de schotel, toen keek ik gewoon via RTL Duitsland en de radio op grandprixradio.nl. Dit werkt ook goed, hoewel de reclame op RTL irritant is, het commentaar gaat wel gewoon door.

Simpel en goedkoop alternatief, mogelijk dat ik voor volgend jaar mijn abbo op ziggo sport gewoon opzeg.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_171671632
SBS en RTL kun je gratis ontvangen? Hoe dan?
Play hard, go pro.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 juni 2017 @ 18:23:50 #14
176766 crew  zoem
zoemt
pi_171672263
Ik vind het ergens wel kwalijk dat mensen in een Ziggo-gebied gratis F1 kunnen kijken, maar mensen in andere kabelregio's geen andere keus hebben dan extra te betalen voor Ziggo Sport. Aangezien Ziggo van Liberty Global is en LG eigenaar is van F1, zou je kunnen spreken van concurrentievervalsing.
pi_171681713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:23 schreef zoem het volgende:
Ik vind het ergens wel kwalijk dat mensen in een Ziggo-gebied gratis F1 kunnen kijken, maar mensen in andere kabelregio's geen andere keus hebben dan extra te betalen voor Ziggo Sport. Aangezien Ziggo van Liberty Global is en LG eigenaar is van F1, zou je kunnen spreken van concurrentievervalsing.
Hoezo gratis? Ik moet er anders dik voor betalen ook al lig ik in een 'ziggo gebied'
  woensdag 14 juni 2017 @ 00:50:22 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171681728
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:14 schreef TagForce het volgende:

[..]

Dat staat dan ook gewoon in de mediawet.
Uitzendingen van minimaal 2 uur per dag.
Tja, domme wet maar goed.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:37:31 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171683824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:23 schreef zoem het volgende:
Ik vind het ergens wel kwalijk dat mensen in een Ziggo-gebied gratis F1 kunnen kijken, maar mensen in andere kabelregio's geen andere keus hebben dan extra te betalen voor Ziggo Sport.
Jij denkt dat ik niet betaal voor mijn abbo?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 juni 2017 @ 09:43:14 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_171683915
De PO kan de F1 niet eens betalen. En verder hebben SBS en RTL het aan hun zelf te danken. Deze zenders konden het kopen, maar hebben het niet gedaan. Nu niet klagen dat de Kabelboer er mee vandoor is gegaan.

Verder Ziggo. *O*. De zender besteedt naast de internationale topsport ook gewoon aandacht aan de Nederlandse topsport. Korfbalfinale live, NL'se basketbal en hockeycompetitie live. WK Q volleybal live. Handbal. Deze zender is een aanwinst.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 14 juni 2017 @ 18:28:35 #19
176766 crew  zoem
zoemt
pi_171694502
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 00:47 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hoezo gratis? Ik moet er anders dik voor betalen ook al lig ik in een 'ziggo gebied'
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik niet betaal voor mijn abbo?
Ik ga uit van een standaard televisieabonnement. Bij Ziggo is Ziggo Sport dan gratis, daar adverteren ze mee op hun website. In mijn gebied moet ik bijbetalen voor het sportpakket om Ziggo Sport te kunnen ontvangen (8,50/m).

Ergo, Ziggo heeft een concurrentievoordeel omdat hun eigenaar tevens de F1-rechten in handen heeft. Als consument word ik benadeeld omdat ik niet in het juiste gebied woon.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 juni 2017 @ 18:37:59 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171694676
Ziggo had de rechten al ruim voor hun moederbedrijf in beeld kwam. Het is tegen de Nederlandse wetgeving als ze een voordeel krijgen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 14 juni 2017 @ 19:55:32 #21
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_171696059
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 18:28 schreef zoem het volgende:

[..]


[..]

Ik ga uit van een standaard televisieabonnement. Bij Ziggo is Ziggo Sport dan gratis, daar adverteren ze mee op hun website. In mijn gebied moet ik bijbetalen voor het sportpakket om Ziggo Sport te kunnen ontvangen (8,50/m).

Ergo, Ziggo heeft een concurrentievoordeel omdat hun eigenaar tevens de F1-rechten in handen heeft. Als consument word ik benadeeld omdat ik niet in het juiste gebied woon.
Jij hoeft maar 8,50 per maand te betalen?

Ik woon ook buiten het ziggo gebied. Ik betaal elke maand 15 euro bovenop mijn normale abonnement puur om F1 te kijken.

Zwaar belachelijk. Het is dan gelukkig zonder reclame, dus dat scheelt nog een beetje.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_171696591
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 19:55 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Jij hoeft maar 8,50 per maand te betalen?

Ik woon ook buiten het ziggo gebied. Ik betaal elke maand 15 euro bovenop mijn normale abonnement puur om F1 te kijken.

Zwaar belachelijk. Het is dan gelukkig zonder reclame, dus dat scheelt nog een beetje.
Bij mij ook gewoon 15eu pm, en ik zit in het ziggo gebied.
  woensdag 14 juni 2017 @ 20:26:51 #23
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_171696715
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:21 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bij mij ook gewoon 15eu pm, en ik zit in het ziggo gebied.
Waarom neem je geen Ziggo dan? :@
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  donderdag 15 juni 2017 @ 09:45:32 #24
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171704965
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 18:28 schreef zoem het volgende:

Ergo, Ziggo heeft een concurrentievoordeel omdat hun eigenaar tevens de F1-rechten in handen heeft. Als consument word ik benadeeld omdat ik niet in het juiste gebied woon.
Waar Ziggo heeeeeeeeel veel centjes voor betaald heeft. Dat hadden alle concurrenten van Ziggo in Nederland ook kunnen doen. Ziggo heeft jou niet benadeeld. Ze zijn zelfs zo gul om jou voor een habbekrats mee te laten kijken, zelfs al ben je geen Ziggo-abonnee.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 15 juni 2017 @ 19:01:29 #25
176766 crew  zoem
zoemt
pi_171715738
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 19:55 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Jij hoeft maar 8,50 per maand te betalen?

Ik woon ook buiten het ziggo gebied. Ik betaal elke maand 15 euro bovenop mijn normale abonnement puur om F1 te kijken.

Zwaar belachelijk. Het is dan gelukkig zonder reclame, dus dat scheelt nog een beetje.
Het stond nogal verwarrend op de website, maar ik zie nu pas dat het eigenlijk 14,50/m is.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:21 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bij mij ook gewoon 15eu pm, en ik zit in het ziggo gebied.
Dat is raar, want volgens Ziggo heb je gratis de zender Ziggo Sport bij elk abonnement. Je bedoelt wellicht Ziggo Sport Totaal?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Waar Ziggo heeeeeeeeel veel centjes voor betaald heeft. Dat hadden alle concurrenten van Ziggo in Nederland ook kunnen doen. Ziggo heeft jou niet benadeeld. Ze zijn zelfs zo gul om jou voor een habbekrats mee te laten kijken, zelfs al ben je geen Ziggo-abonnee.
Ziggo heeft daar in directe zin geen cent voor betaald. Ziggo valt onder VodafoneZiggo, welke voor 50% in handen is van Liberty Global, die op hun beurt het dochterbedrijf Liberty Media heeft die de F1-rechten bezit. Het zijn hooguit zusterbedrijven.

Om F1 te kijken betaal je bij Ziggo 45/m (instap), terwijl dat in mijn gebied (Delta) 59,50/m is (45/m abo + 14,50/m sport). Echt een habbekrats! :X
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 juni 2017 @ 19:03:06 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171715761
Ziggo heeft met de overname van Sport1 indirect heel veel voor betaald hoor. Iets te veel BNW materiaal :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:52:18 #27
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_171719313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:01 schreef zoem het volgende:

[..]

Het stond nogal verwarrend op de website, maar ik zie nu pas dat het eigenlijk 14,50/m is.

[..]

Dat is raar, want volgens Ziggo heb je gratis de zender Ziggo Sport bij elk abonnement. Je bedoelt wellicht Ziggo Sport Totaal?

[..]

Ziggo heeft daar in directe zin geen cent voor betaald. Ziggo valt onder VodafoneZiggo, welke voor 50% in handen is van Liberty Global, die op hun beurt het dochterbedrijf Liberty Media heeft die de F1-rechten bezit. Het zijn hooguit zusterbedrijven.

Om F1 te kijken betaal je bij Ziggo 45/m (instap), terwijl dat in mijn gebied (Delta) 59,50/m is (45/m abo + 14,50/m sport). Echt een habbekrats! :X
Ik moet ook bij de Delta }:|
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:16:16 #28
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171747290
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:01 schreef zoem het volgende:

Ziggo heeft daar in directe zin geen cent voor betaald. Ziggo valt onder VodafoneZiggo, welke voor 50% in handen is van Liberty Global, die op hun beurt het dochterbedrijf Liberty Media heeft die de F1-rechten bezit. Het zijn hooguit zusterbedrijven.
Ziggo heeft de F1 rechten al vanaf 2015. Vodafone heeft er weinig mee te maken, want toen was Ziggo al van Liberty Global. Echter, Liberty Global heeft de F1 pas gekocht in 2016. Hoe dan ook, iemand heeft er vet voor in de buidel getast.

Als ik op de site van Delta kijk is het E38,- voor tv en internet, of E52,50 voor all-in
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 19 juni 2017 @ 08:39:34 #29
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171783244
"Ik heb iets en jullie lekker niet
"
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 19 juni 2017 @ 08:40:36 #30
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_171783251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:43 schreef borisz het volgende:
De PO kan de F1 niet eens betalen. En verder hebben SBS en RTL het aan hun zelf te danken. Deze zenders konden het kopen, maar hebben het niet gedaan. Nu niet klagen dat de Kabelboer er mee vandoor is gegaan.

Verder Ziggo. *O*. De zender besteedt naast de internationale topsport ook gewoon aandacht aan de Nederlandse topsport. Korfbalfinale live, NL'se basketbal en hockeycompetitie live. WK Q volleybal live. Handbal. Deze zender is een aanwinst.
Ik zie de aanwinst niet tov de NOS van twintig jaar terug
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_171783349
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:26 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Waarom neem je geen Ziggo dan? :@
Ik heb ziggo maar betaal 15eu pm extra voor het sport1 pakket bedoel ik.
  maandag 19 juni 2017 @ 08:53:05 #32
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_171783410
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik heb ziggo maar betaal 15eu pm extra voor het sport1 pakket bedoel ik.
Maar je hoeft toch geen sportpakket te nemen voor de formule 1? :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_171783613
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:53 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Maar je hoeft toch geen sportpakket te nemen voor de formule 1? :P
Voor de trainingen wel dacht ik. Maar er is ook nog meer dan f1 op te zien natuurlijk ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')