abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:40:09 #226
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171692522
Ik zou er ook niet vrolijk van worden hoor, garnalen. Maar goed, al vaak zat gehad dat ze mijn allergieën gewoon vergeten, dus it's something als er in ieder geval iets tussenzit wat wel gewoon kan. :+

En de volgende keer wat veeleisender worden. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2017 @ 16:41:22 #227
43556 miss_dynastie
pi_171692538
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Doet me denken aan toen we met een vriendengroep uit eten gingen, tijdens het reserveren werd er om allergieen gevraagd en op de dag zelf nog werd er ook om bijzonderheden gevraagd. Maar niemand had iets doorgegeven en vervolgens zat 50% wel om alles te zeuren dat ze het niet lusten _O-

Garnalen zijn wel bijzonderder dan kip, maar denk dat ze er van uit gingen dat je wel doorgegeven had als er nog andere no-no's waren
Je moet er ook maar net aan denken hoor.... ik had ook een keer zo'n verrassingsmenu en goddank riep ik heel spontaan dat ik geen eend lust (staat verder ook niet bij hen op de kaart), want dat was mooi wel wat er op de planning stond _O-
pi_171692573
Dat heb ik ook wel eens gehad. Ik hou echt niet van bietjes, maar was het vergeten te noemen toen ik de vraag kreeg of ik iets niet at.

Lijstje van vandaag:
O: kwark met bosbessen en frambozen
T: cappucino
L: 2 haringen en later een bordje groenten/rauwkost met een restje zelfgemaakte tzatziki
T: paar plakjes kalkoenfilet met wat smeerkaas en augurk
A: asperges met ham, ei en saus
pi_171692600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je moet er ook maar net aan denken hoor.... ik had ook een keer zo'n verrassingsmenu en goddank riep ik heel spontaan dat ik geen eend lust (staat verder ook niet bij hen op de kaart), want dat was mooi wel wat er op de planning stond _O-
Ja. Je moet er net aan denken.

En geen orgaanvlees. Dat zeg ik altijd wel bij verrassingsmenu's.
Make my day!
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:45:50 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171692602
Ik lust best veel dingen niet / vind ik niet lekker. MAar vergeet ze vaak wel aan te geven bij allergien / bijzonderheden.
Zo was ik ooit eens op een kamp die dus ook vroegen of je bepaalde bijzondere eetgewoontes had.

Nouja opzich niet, ik eet geen vis, dus dat opgegeven.
Kreeg ik vervolgens allerlei dingen met noten en verse tomaten, champignons etc. Allerlei combi's die ik niet te eten vind.
Voortaan noem ik die dingen dus altijd maar op :+
pi_171692604
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je moet er ook maar net aan denken hoor.... ik had ook een keer zo'n verrassingsmenu en goddank riep ik heel spontaan dat ik geen eend lust (staat verder ook niet bij hen op de kaart), want dat was mooi wel wat er op de planning stond _O-
Lust je geen eend maar wel kip? Eend kan toch ook op heel veel manieren klaargemaakt worden en dus heel anders smaken?

Ik vind dat eigenlijk ook wel de charme van een verrassingsmenu, dat je alleen dingen doorgeeft die je echt niet kunt/mag eten. Vaak maken ze het weer op zo'n manier klaar dat je het ineens wel lust of niet eens doorhebt dat je datgene eet wat je normaal niet lekker vindt.
Maar goed, ik ben dan ook niet zo'n moeilijke eter.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:46:02 #232
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171692606
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:44 schreef Gogo83 het volgende:
Dat heb ik ook wel eens gehad. Ik hou echt niet van bietjes, maar was het vergeten te noemen toen ik de vraag kreeg of ik iets niet at.
Echt zo'n "ik eet het nooit, dus ik sta er niet bij stil dat het bestaat"-effect. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_171692621
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Echt zo'n "ik eet het nooit, dus ik sta er niet bij stil dat het bestaat"-effect. _O-
Precies dat ja!
pi_171692622
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik lust best veel dingen niet / vind ik niet lekker. MAar vergeet ze vaak wel aan te geven bij allergien / bijzonderheden.
Zo was ik ooit eens op een kamp die dus ook vroegen of je bepaalde bijzondere eetgewoontes had.

Nouja opzich niet, ik eet geen vis, dus dat opgegeven.
Kreeg ik vervolgens allerlei dingen met noten en verse tomaten, champignons etc. Allerlei combi's die ik niet te eten vind.
Voortaan noem ik die dingen dus altijd maar op :+
Als er zoveel combi's zijn die je niet lekker vindt, denk ik niet dat je snel voor een verrassingsmenu zult gaan. :D
Make my day!
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:47:39 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_171692625
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik lust best veel dingen niet / vind ik niet lekker. MAar vergeet ze vaak wel aan te geven bij allergien / bijzonderheden.
Zo was ik ooit eens op een kamp die dus ook vroegen of je bepaalde bijzondere eetgewoontes had.

Nouja opzich niet, ik eet geen vis, dus dat opgegeven.
Kreeg ik vervolgens allerlei dingen met noten en verse tomaten, champignons etc. Allerlei combi's die ik niet te eten vind.
Voortaan noem ik die dingen dus altijd maar op :+
Oh wow, dan ben jij echt wel een moeilijke eter. Heb je daar zelf geen last van?

Voor kampen enzo regel ik overigens altijd gewoon zelf m'n eten, daar ga ik mensen die als vrijwilliger komen koken niet mee opzadelen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:49:08 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171692645
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:47 schreef agter het volgende:
Als er zoveel combi's zijn die je niet lekker vindt, denk ik niet dat je snel voor een verrassingsmenu zult gaan. :D
Klopt. maar ook wel eens handig om aan te geven als je bij mensen gaat eten ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:47 schreef Tink89 het volgende:
Oh wow, dan ben jij echt wel een moeilijke eter. Heb je daar zelf geen last van?

Voor kampen enzo regel ik overigens altijd gewoon zelf m'n eten, daar ga ik mensen die als vrijwilliger komen koken niet mee opzadelen.
Jewel, want is gewoon lastig.
Het is wel verbeterd tov jaren terug. Toen ik uit huis ging kende ik echt weinig. Studentenhuis maakte het nog eens wat beter.

Tja, ik vind gewoon weinig zaken lekker. Kan er weinig aan veranderen. En ik ga niet voor m'n plezier alles maar tig keer proberen in de hoop ooit aan de smaak te wennen bv.
pi_171692700
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je moet er ook maar net aan denken hoor.... ik had ook een keer zo'n verrassingsmenu en goddank riep ik heel spontaan dat ik geen eend lust (staat verder ook niet bij hen op de kaart), want dat was mooi wel wat er op de planning stond _O-
Snap ik ook wel, maar het was gewoon dat 5 van de 10 mensen het dus 'vergeten' waren.
Vond ik toch wel een beetje stom, ook voor het restaurant.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:52:26 #238
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171692733
Ik at tot een paar maanden geleden geen paprika. Voor de rest gewoon alles. En zelfs dat vond ik zo vervelend dat ik mezelf gewoon aangeleerd heb om paprika niet meer vies te vinden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2017 @ 16:52:37 #239
43556 miss_dynastie
pi_171692738
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lust je geen eend maar wel kip? Eend kan toch ook op heel veel manieren klaargemaakt worden en dus heel anders smaken?

Ik vind dat eigenlijk ook wel de charme van een verrassingsmenu, dat je alleen dingen doorgeeft die je echt niet kunt/mag eten. Vaak maken ze het weer op zo'n manier klaar dat je het ineens wel lust of niet eens doorhebt dat je datgene eet wat je normaal niet lekker vindt.
Maar goed, ik ben dan ook niet zo'n moeilijke eter.
Ik lust wel kip ja. En er zullen vast manieren zijn die wel te eten zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen. Als ik dan werk-gerelateerd op eigen kosten uit eten moet, mag er van mij tenminste iets op het menu staan dat ik naar binnen krijg :+

Oh, en dat verrassingsmenu was ook niet mijn eigen keuze. Ik ben best een makkelijke eter, behalve als het op vlees aan komt. Ik hou vooral van mager vlees zonder vet (vooruit, een randje om de entrecote mag best, maar daar houdt het dan ook op). Jeugdtrauma :+
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:53:31 #240
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171692761
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Snap ik ook wel, maar het was gewoon dat 5 van de 10 mensen het dus 'vergeten' waren.
Vond ik toch wel een beetje stom, ook voor het restaurant.
't wordt pas stom als die mensen daar dan over gaan zeuren en een slechte review achterlaten omdat ze iets kregen wat ze niet lekker vinden, terwijl ze daar niks over aangegeven hadden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:54:08 #241
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171692777
Ik heb mazzel, de dingen die ik al niet lekker vond, mag ik nu gewoon helemaal niet meer. Nooit meer muffige bonen voor IJs. O+ :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_171692785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:53 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

't wordt pas stom als die mensen daar dan over gaan zeuren en een slechte review achterlaten omdat ze iets kregen wat ze niet lekker vinden, terwijl ze daar niks over aangegeven hadden.
Met dat soort mensen zou ik geen vrienden zijn ;)
pi_171692791
Als je veel dingen niet lekker vindt, het lijkt me dat je dan een heel pallet aan smaken misloopt.
Er is zoveel lekkers. Of kan lekker klaargemaakt worden.

Ik zou het persoonlijk echt als een handicap ervaren.
Make my day!
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2017 @ 16:55:33 #244
43556 miss_dynastie
pi_171692808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:52 schreef MutedFaith het volgende:
Ik at tot een paar maanden geleden geen paprika. Voor de rest gewoon alles. En zelfs dat vond ik zo vervelend dat ik mezelf gewoon aangeleerd heb om paprika niet meer vies te vinden.
Een bekende van mij kan niet tegen paprika. Maar mensen vinden dat lastig te geloven, dus die denken dat hij het niet lust en jokt dat 'ie er niet tegen kan. Ze verstoppen het in zijn eten, lachen in hun vuistje omdat hij erin is getrapt en na een poosje vomeert 'ie de hele boel onder. Ook zo grappig :P

Bij mij zei 'ie ooit een keer verbaasd, toen 'ie na een uur zijn eten nog binnen hield: 'He, je hebt er geen paprika in verstopt.' Eh, nee _O-
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:56:31 #245
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171692825
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een bekende van mij kan niet tegen paprika. Maar mensen vinden dat lastig te geloven, dus die denken dat hij het niet lust en jokt dat 'ie er niet tegen kan. Ze verstoppen het in zijn eten, lachen in hun vuistje omdat hij erin is getrapt en na een poosje vomeert 'ie de hele boel onder. Ook zo grappig :P

Bij mij zei 'ie ooit een keer verbaasd, toen 'ie na een uur zijn eten nog binnen hield: 'He, je hebt er geen paprika in verstopt.' Eh, nee _O-
Wat een kutstreek. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_171692828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een bekende van mij kan niet tegen paprika. Maar mensen vinden dat lastig te geloven, dus die denken dat hij het niet lust en jokt dat 'ie er niet tegen kan. Ze verstoppen het in zijn eten, lachen in hun vuistje omdat hij erin is getrapt en na een poosje vomeert 'ie de hele boel onder. Ook zo grappig :P

Bij mij zei 'ie ooit een keer verbaasd, toen 'ie na een uur zijn eten nog binnen hield: 'He, je hebt er geen paprika in verstopt.' Eh, nee _O-
Heeft mijn beste vriendin ook
Soms wel lastig want ik gooi bij alles zo'n beetje paprika
pi_171692848
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik lust wel kip ja. En er zullen vast manieren zijn die wel te eten zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen. Als ik dan werk-gerelateerd op eigen kosten uit eten moet, mag er van mij tenminste iets op het menu staan dat ik naar binnen krijg :+

Oh, en dat verrassingsmenu was ook niet mijn eigen keuze. Ik ben best een makkelijke eter, behalve als het op vlees aan komt. Ik hou vooral van mager vlees zonder vet (vooruit, een randje om de entrecote mag best, maar daar houdt het dan ook op). Jeugdtrauma :+
Werkgerelateerd maar wel op eigen kosten uit eten moeten vind ik sowieso best gek..

Ik houd ook niet van vetrandjes, maar krokante eend of zo of eendencarpaccio vind ik echt lekker!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171692852
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een bekende van mij kan niet tegen paprika. Maar mensen vinden dat lastig te geloven, dus die denken dat hij het niet lust en jokt dat 'ie er niet tegen kan. Ze verstoppen het in zijn eten, lachen in hun vuistje omdat hij erin is getrapt en na een poosje vomeert 'ie de hele boel onder. Ook zo grappig :P

Bij mij zei 'ie ooit een keer verbaasd, toen 'ie na een uur zijn eten nog binnen hield: 'He, je hebt er geen paprika in verstopt.' Eh, nee _O-
Dat is gewoon asociaal. Als iemand aangeeft echt ergens niet tegen te kunnen.
Make my day!
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:58:54 #249
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171692881
Crispy eend. O+

Wacht. Laat ik die kant niet op gaan, ik kon de aardbeientaart al niet laten staan met de lunch, aan ALL THE FOODZ gaan denken is een slecht pad. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:00:25 #250
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171692908
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:57 schreef agter het volgende:

[..]

Dat is gewoon asociaal. Als iemand aangeeft echt ergens niet tegen te kunnen.
Je staat er echt van versteld wat mensen van je allergieën menen te weten. :+

Dingen claimen over andermans allergie zit in mijn allergiezone. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')