abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 12 juni 2017 @ 16:32:18 #1
468669 JulietteBoesje
Hogere Hotelschool The Hague
pi_171645143
Hallo allemaal,

Mijn naam is Juliette Boesenach en ik ben een student aan de Hogere Hotelschool in Den Haag. Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeer onderzoek in samenwerking met Dr. Lombarts , Lector Hospitality, Happiness & Care.

Ik ben momenteel bezig met het onderzoeken van het gebruik van recensies binnen ziekenhuizen.
Het verwondert mij dat mensen recensies raadplagen als ze op vakantie gaan en een nieuw product kopen, maar niet als ze naar een ziekenhuis moeten. Daarom wil ik er achter komen hoe dit komt en of dit gaat veranderen in de toekomst.

Jullie zouden mij er ontzettend mij helpen als jullie 10 minuutjes van je tijd kunnen besteden aan het invullen van mijn enquete.

Alvast ontzettend bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=539314
  woensdag 14 juni 2017 @ 08:51:58 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_171683238
Volgens mij beland je over het algemeen niet voor de lol in het ziekenhuis, maar alleen als er echt iets aan de hand is Als ik in de kreukels lig aan de kant van de weg heb ik echt geen tijd om nog even op te zoeken wat de recenties zijn van het dichtstbijzijnde ziekenhuis, dan heb ik gewoon op dat moment hulp nodig.

Misschien wel als ik een nieuwe heup of knie nodig heb en ik dat weken van tevoren zie aankomen, maar dan letten mensen meer op dingen als bereikbaarheid, ervaringen van vrienden en familie etc.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:02:58 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_171683347
Wat ik denk ik miste in je onderzoek was een vraag of je het internet raadpleegde voor of naar je diagnose. Ook omdat mensen vaak als ze van te voren al gaan zoeken zich van alles in het hoofd halen. Zoals je vaak ook in topics op FOK ziet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_171711938
Ingevuld :). Succes!
pi_171717467
Ik heb hem ingevuld.
Ik ben benieuwd naar de uitkomsten van dit onderzoek!
Laat je die ook weten hier? :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')