abonnement Unibet Coolblue
pi_171785429
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lekker aan het strand zitten :).

[ afbeelding ]
Ja maar niet daar .. gisteren maar ff naar Calpe gegaan met 't vrouwtje, lekker groot zandstrand, dan hou je nog wat over van je voeten.
pi_171785453
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja maar niet daar .. gisteren maar ff naar Calpe gegaan met 't vrouwtje, lekker groot zandstrand, dan hou je nog wat over van je voeten.
Hehe, nooit geweest, Calpe. Indrukwekkende rots vanaf het strand van die foto ;).

We lagen ook nooit aan het strand op dat plaatje hoor, maar de avonden zaten we er altijd aan die blokken, wat hapjes en drinken erbij, heerlijk. En ontbijten eigenlijk ook :P.
pi_171785882
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hehe, nooit geweest, Calpe. Indrukwekkende rots vanaf het strand van die foto ;).

We lagen ook nooit aan het strand op dat plaatje hoor, maar de avonden zaten we er altijd aan die blokken, wat hapjes en drinken erbij, heerlijk. En ontbijten eigenlijk ook :P.
Ja ben daar wel eens wezen vissen (lees: zuipen). Die rots van Calpe paar keer beklommen al, uurtje of 2 ben je boven.

Die weg die je net laat zien was trouwens deze winter helemaal weggeslagen, 2 keer flinke storm gehad, hele Costa stond onder een dikke laag water. Tijd lang niet langs gekund, toen een tijd lang 1 richting, en nu (maaanden later) kan je er weer goed doorrijden. Tja, Spanje.
pi_171786185
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja ben daar wel eens wezen vissen (lees: zuipen). Die rots van Calpe paar keer beklommen al, uurtje of 2 ben je boven.

Die weg die je net laat zien was trouwens deze winter helemaal weggeslagen, 2 keer flinke storm gehad, hele Costa stond onder een dikke laag water. Tijd lang niet langs gekund, toen een tijd lang 1 richting, en nu (maaanden later) kan je er weer goed doorrijden. Tja, Spanje.
Ah bizar. Is dat zo'n 'evenement' wat eens in de zoveel jaar ongeveer gebeurt? Waren toen verhalen van toen ik er was, 1 keer in de zoveel jaar zoveel regen enzo dat alles onder water komt. Ben de naam even kwijt hoe ze dat toen noemden.

Ik wil nog, als ik er weer eens terug kom, de wandeling op de rots/berg die je op mijn plaatje ziet. Had ook een naam geloof ik, maar vergeten :').
  maandag 19 juni 2017 @ 11:40:20 #230
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171786406
En ja hoor, op youtube staan nu alweer hoax filmpjes over het gebeuren van vannacht :')
pi_171786492
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:40 schreef ChrisCarter het volgende:
En ja hoor, op youtube staan nu alweer hoax filmpjes over het gebeuren van vannacht :')
Die hele conspiracy wereld is echt niet meer serieus te nemen hè :’).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2017 11:43:59 ]
pi_171786497
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah bizar. Is dat zo'n 'evenement' wat eens in de zoveel jaar ongeveer gebeurt? Waren toen verhalen van toen ik er was, 1 keer in de zoveel jaar zoveel regen enzo dat alles onder water komt. Ben de naam even kwijt hoe ze dat toen noemden.

Ik wil nog, als ik er weer eens terug kom, de wandeling op de rots/berg die je op mijn plaatje ziet. Had ook een naam geloof ik, maar vergeten :').
Sierra Gelada, heb ik ook gedaan, omhoog naar antenne en tot Benidorm doorlopen. Duurt uurtje of 8.

Nee, dat jaarlijkse is in oktober, dan loopt ook heel de teringzooi vol, dat heet Gota Fria - koude druppel. Dat is de eerste flinke regenbui na de zomer. Dit was in december een keer en januari nog eens een keer maar erger. Zat 4 dagen thuis omdat ik de straat niet uit kon. Auto's dreven voorbij.
pi_171786526
Zo ziet het er een beetje uit als het hier tekeer gaat:

En tja, dat heb je elk jaar wel ongeveer. Duurt een dag of 2, soms wat meer, en daarna is het gewoon weer 30 graden. Wel enorme teringzooi dan, maar dan hebben ze weer wat te doen. :+
pi_171786785
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Sierra Gelada, heb ik ook gedaan, omhoog naar antenne en tot Benidorm doorlopen. Duurt uurtje of 8.

Nee, dat jaarlijkse is in oktober, dan loopt ook heel de teringzooi vol, dat heet Gota Fria - koude druppel. Dat is de eerste flinke regenbui na de zomer. Dit was in december een keer en januari nog eens een keer maar erger. Zat 4 dagen thuis omdat ik de straat niet uit kon. Auto's dreven voorbij.
Ja, beide dat ja _O_. Zoals ik zei, ik ga nog een keer terug voor die wandeling :).

Bizarre beelden ook, lijkt me nog best gevaarlijk ook :P.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 13:10:28 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_171788307
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:40 schreef ChrisCarter het volgende:
En ja hoor, op youtube staan nu alweer hoax filmpjes over het gebeuren van vannacht :')
Nee he ;(
pi_171788594
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee he ;(
Wat is het toch met dat BNW-gebeuren dat mensen mongool maakt? Zodra men de MSM niet meer vertrouwt, gaat alles uit de alternatieve nieuwswereld gelijk recht voorbij alle redenering en wordt voor waar aangenomen. :')
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 13:29:54 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_171788793
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is het toch met dat BNW-gebeuren dat mensen mongool maakt? Zodra men de MSM niet meer vertrouwt, gaat alles uit de alternatieve nieuwswereld gelijk recht voorbij alle redenering en wordt voor waar aangenomen. :')
Het is een reflex bij sommigen.
Valt mee dat de vreselijke brand gisteren in Portugal nog geen hoax genoemd wordt.
  maandag 19 juni 2017 @ 13:30:19 #238
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171788807
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is het toch met dat BNW-gebeuren dat mensen mongool maakt? Zodra men de MSM niet meer vertrouwt, gaat alles uit de alternatieve nieuwswereld gelijk recht voorbij alle redenering en wordt voor waar aangenomen. :')
Mwoah dat is echt niet bij elke BNWer zo.
pi_171789894
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is het toch met dat BNW-gebeuren dat mensen mongool maakt? Zodra men de MSM niet meer vertrouwt, gaat alles uit de alternatieve nieuwswereld gelijk recht voorbij alle redenering en wordt voor waar aangenomen. :')
Mooi voorbeeld is de reactie van iemand op het fp bericht dat IS de aanval op agenten in Israël opeiste.

Post 2 niets zeggende filmpjes wat ons zou moeten overtuigen dat de joden de wereld regeren op elk niveau.

Hoe dom kun je zijn :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blaadjes op 19-06-2017 14:39:50 ]
Ich hock in meinem Bonker
pi_171790417
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is een reflex bij sommigen.
Valt mee dat de vreselijke brand gisteren in Portugal nog geen hoax genoemd wordt.
Komt nog wel. :D
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mwoah dat is echt niet bij elke BNWer zo.
Zeg ik toch ook niet?
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld is de reactie van iemand op het fp bericht dat IS de aanval op agenten in Israël opeiste.

Post 2 niets zeggende filmpjes wat ons zou moeten overtuigen dat de joden de wereld regeren op elk niveau.

Hoe dom kun je zijn :D
Niveautje tribalwars. _O-
pi_171791695
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Komt nog wel. :D

[..]

Zeg ik toch ook niet?

[..]

Niveautje tribalwars. _O-
Ik miss hem wel. Troll of niet daar kon je nog eens een gesprekje mee aangaan.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171792738
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:51 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik miss hem wel. Troll of niet daar kon je nog eens een gesprekje mee aangaan.
Volgens mij was 'ie echt. Net als francorex, ook zo'n prachtfiguur. :D De extreme-complotters die we nu hebben (je weet wel wie) zijn meer boos, niet echt te porren voor een (prettig en leuk) gesprek. :P
pi_171792763
Had tribalwars nog beloofd 'm te helpen met de nieuwe society die hij in 't bos wou bouwen. :D Wat een gast was dat.
pi_171793763
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij was 'ie echt. Net als francorex, ook zo'n prachtfiguur. :D De extreme-complotters die we nu hebben (je weet wel wie) zijn meer boos, niet echt te porren voor een (prettig en leuk) gesprek. :P
precies dat!!!

Had het niet beter kunnen verwoorden. De tijd die ze er in legde om hun punt te maken was ook veel meer echt.

Niet zo va van kijk dit maar. :r
Ich hock in meinem Bonker
pi_171795847
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

precies dat!!!

Had het niet beter kunnen verwoorden. De tijd die ze er in legde om hun punt te maken was ook veel meer echt.

Niet zo va van kijk dit maar. :r
Inderdaad, en als je het dan niet gelooft, is het van ja je bent een mongool en je kijkt teveel naar het journaal, vuil schaap. :')
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 19:18:32 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_171796042
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:51 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik miss hem wel. Troll of niet daar kon je nog eens een gesprekje mee aangaan.
Eens.
Viel best mee te praten.
pi_171796043
Man man, ik heb nieuwe onderburen. Begeleid wonen, en het is een asociale lul. Nu met dit weer zit ie constant buiten met lelijke muziek, en hij gaat nu ook nog mee zingen. En constant ruzie met z'n buurman over de idiootste dingen. Net een getrouwd stel :').

Einde rant.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 19:19:58 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_171796071
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Man man, ik heb nieuwe onderburen. Begeleid wonen, en het is een asociale lul. Nu met dit weer zit ie constant buiten met lelijke muziek, en hij gaat nu ook nog mee zingen. En constant ruzie met z'n buurman over de idiootste dingen. Net een getrouwd stel :').

Einde rant.
Dat zijn dingen die enorm op je zenuwen gaan werken. Kan me voorstellen dat je daar vreselijk van baalt. Die lui verpesten je plezier van lekker buiten zitten.
pi_171796076
Die brand in Portugal trouwens, doet me aan iets denken. Het is nu geen topic meer waard, maar vorige zomer waren er hier enorme branden, waarvan de meesten waren aangestoken. Dat was wel een complot, want er was een nieuwe wet aangenomen waardoor als er in natuurgebieden een natuurramp plaatsvond, er weer op gebouwd mocht worden. Toen de hele zooi nog nasmeulde, stond er al een bord: "Solvia bouwt hier." Solvia is een bank/makelaar, grootste van het land.

De wet is snel teruggedraaid omdat mensen helemaal leip werden.
pi_171796090
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Man man, ik heb nieuwe onderburen. Begeleid wonen, en het is een asociale lul. Nu met dit weer zit ie constant buiten met lelijke muziek, en hij gaat nu ook nog mee zingen. En constant ruzie met z'n buurman over de idiootste dingen. Net een getrouwd stel :').

Einde rant.
Mijne deed drummen. Toen ging ik feestjes geven, en heeft 'ie het snel verleerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')