abonnement Unibet Coolblue
pi_171642782
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:16 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken even wat rode kruimels oppikken :)
Ik ook, ga denk ik zelfs wat extra fiat erin gooien.

Extra waves kopen en denk ook ies van 200 ubiq https://bitcointalk.org/index.php?topic=1959823.0
  Eindredactie Games maandag 12 juni 2017 @ 14:39:34 #52
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171642866
Was dit de crash? Ik sta gewoon weer op hetzelfde niveau als vanochtend 9 uur :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171642951
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Waar is de crash?
Kijk eens in de spiegel.
pi_171642963
Word echt moe van die crash opmerkingen. Niet alleen hier maar overal. Klinkt als kleine kinderen die een dipje een crash noemen.

De crash opmerkingen zullen wel komen...
pi_171642971
Ik heb voor het weekend op mijn bittrex account alle documenten geupload voor enhanced verificatie. Nu ben ik net ingelogd op bittrex en even gekeken hoe mijn verificatie er voor staat. Staat er doodleuk: "To begin this verification, please have your ID ready" met de knop "Start verification" eronder.

Ik heb ook geen mail ontvangen dat het enhanced verificatie proces gestart is. Ik heb mijn rijbewijs geupload en mijn BSN erop doorgehaald. Kan dat de issue zijn?

Ik ben ook zo slim geweest om mijn geboortedatum op 1 januari te laten staan bij aanmelden, terwijl dit niet mijn geboortedatum is. Ticket aangemaakt om te vragen of ze dat willen aanpassen. Kan dat er ook nog mee te maken hebben?
pi_171643000
10 gratis ETH gekregen in m'n Waves wallet. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171643006
En dan wil je BTC bijkopen, zijn ze op bij btc direct.
pi_171643012
Lisk bijgekocht :)
pi_171643032
Oh echt Poloniex bezwijkt nog een keer onder het aantal users / admins. Als er iets mis gaat ben je de lul
pi_171643065
Ik zit eraan te denken om alles van Polo af te halen..
pi_171643123
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:49 schreef ColeJ het volgende:
Ik zit eraan te denken om alles van Polo af te halen..
Oké.
pi_171643127
Waar kun je je public key vinden op bittrex eigenlijk? Wil graag BTC van poloniex naar bittrex sturene zodat ik waves kan aanschaffen.
pi_171643171
Lekker traden in de chaos. Vanochtend wat fiat overgemaakt om te traden in dit drama. Net op tijd voor de ETH pump een klein stukje weten te kopen.

Nu net met de rest voor het eerst LSK gekocht (nu goedkoop op Poli! <¤3,00), en nog een paar WAVES.

[ Bericht 1% gewijzigd door kthxbye op 12-06-2017 16:36:32 ]
  maandag 12 juni 2017 @ 14:55:08 #64
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171643190
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:49 schreef ColeJ het volgende:
Ik zit eraan te denken om alles van Polo af te halen..
Ik lees verhalen van mensen die issues met withdrawen hebben inderdaad.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171643227
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:55 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik lees verhalen van mensen die issues met withdrawen hebben inderdaad.
Ja het is echt drama de laatste tijd. Vind Bittrex ook veel fijner werken.

En ik heb nog het pijnlijke verlies van Mtgox in mijn achterhoofd...
pi_171643256
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:51 schreef carebaer het volgende:
Waar kun je je public key vinden op bittrex eigenlijk? Wil graag BTC van poloniex naar bittrex sturene zodat ik waves kan aanschaffen.
Public key? Je kunt bij Wallets kijken en dan op het plusje klikken. Dat is je deposit adres wat je kunt invoeren bij Polo om coins naar Bittrex te sturen.
pi_171643326
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:55 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik lees verhalen van mensen die issues met withdrawen hebben inderdaad.
Ik heb dus nu voor de zoveelste keer dat een withdraw blijft hangen. "Awaiting Approval". Nu zweeft er dus ergens 1.1 ETH van mij rond en ik kan er niets mee.. Ik heb hem al een paar keer goedgekeurd per mail.. Ben volledig afhankelijk van Poloniex en ik zou niet weten waar ik support moet vragen. In het verleden kreeg ik ook nooit reactie
  maandag 12 juni 2017 @ 15:01:46 #68
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_171643337
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:51 schreef carebaer het volgende:
Waar kun je je public key vinden op bittrex eigenlijk? Wil graag BTC van poloniex naar bittrex sturene zodat ik waves kan aanschaffen.
Ga naar Wallets en druk op het +je

Buy order erin gezet om wat Waves aan te schaffen :) hopelijk komt hij rond de 0.00195
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_171643431
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:55 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik lees verhalen van mensen die issues met withdrawen hebben inderdaad.
Ik heb op dit moment bij Polo een issue met een deposit die niet wordt verwerkt omdat de Lisk hot wallet niet bijgewerkt wordt
Op Bittrex heb ik dan weer een issue met een withdrawal met een txid dat op de blockchain niet te vinden is
  maandag 12 juni 2017 @ 15:12:58 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171643542
Hier nooit problemen op Poloniex, heb alleen niks meer erop staan, daarvoor vertrouw ik ze te weinig :P
pi_171643594
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:01 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ga naar Wallets en druk op het +je

Buy order erin gezet om wat Waves aan te schaffen :) hopelijk komt hij rond de 0.00195
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:58 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Public key? Je kunt bij Wallets kijken en dan op het plusje klikken. Dat is je deposit adres wat je kunt invoeren bij Polo om coins naar Bittrex te sturen.
Thanks!

Mijn onderstaande vraag is een beetje ondergesneeuwd door de vele reacties. Kan iemand mij antwoord geven op mijn 3 punten? :)

Ik lees nu dit omdat ik graag wil begrijpen hoe blockchain precies werkt en wat er rond 1 augustus mogelijk gaat gebeuren met de bitcoin.
https://www.reddit.com/r/(...)it_and_what_does_it/

Sommige termen begrijp ik niet altijd en die google ik dan. Nu ben ik vooral bezig met de term 'nodes'. Soms lees ik ook over full nodes. Vrij vertaalt zijn het dus 'knooppunten'. Hoe moet ik dit zien? Er wordt data gemined (waar transacties van Jan en Kees inzitten) door meerdere miners en die sturen vervolgens hetgeen wat ze gemined (een block?) hebben naar verschillende nodes. In die nodes komen meer blocks met data aan en als die overeenkomen betekent dat dus dat meerdere miners er voor zorgen dat die data in dat block wordt verwerkt in de gehele blockchain?

1. Maar wie runt die nodes? Kan iemand eventueel illustratief uitleggen hoe een transactie in de blockchain werkt waarin de volgende termen voorkomen: miners, nodes, blocks en misschien vergeet ik er nog een paar?

2. Welke partijen komen eigenlijk allemaal kijken om een transactie te doen in de blockchain? Persoon A en B die samen een transactie willen doen, miners die de 'transactie' minen en dan nog een partij die nodes runt?

3. Ik was altijd in de veronderstelling dat miners alleen zorgden voor meer bitcoins, door die te minen? Maar dat is dus niet het enige wat miners doen? Ze minen bitcoins en minen blocks met data?
pi_171643671
Nieuwe batterijen in de glazen bol!

Hij geeft nog steeds $8,20 aan voor Waves deze week dus ik denk dat ie gewoon stuk is.
pi_171643704
Mijn relatief kleine inleg van 44 ether is lekker gegroeid zeg. Eth gaat naar de maan dit jaar. :)
  maandag 12 juni 2017 @ 15:23:59 #74
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171643713
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:16 schreef carebaer het volgende:
1. Maar wie runt die nodes? Kan iemand eventueel illustratief uitleggen hoe een transactie in de blockchain werkt waarin de volgende termen voorkomen: miners, nodes, blocks en misschien vergeet ik er nog een paar?

2. Welke partijen komen eigenlijk allemaal kijken om een transactie te doen in de blockchain? Persoon A en B die samen een transactie willen doen, miners die de 'transactie' minen en dan nog een partij die nodes runt?

3. Ik was altijd in de veronderstelling dat miners alleen zorgden voor meer bitcoins, door die te minen? Maar dat is dus niet het enige wat miners doen? Ze minen bitcoins en minen blocks met data?
1: Iedereen kan een full node hosten. Een Bitcoin node kost je 120GB (en groeiende, je krijgt dan de volledige blockchain op je harde schijf). Op dit moment zijn er zo'n 5000 á 6000 full nodes.


2: Nodes en miners. Zodra je een transactie doet wordt deze naar alle nodes verzonden. Zodra er een block gemined wordt wordt je transactie (indien genoeg fee's betaald zijn, maar dat is een moeilijker verhaal) in de blockchain gezet.

3: Miners zijn ook full nodes. Dus eigenlijk heb je je eigen vraag al beantwoord. Zij "berekenen/maken" dus nieuwe bitcoins en dragen ook bij aan het netwerk van nodes.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171643748
Nodes zijn knooppunten die de volledige database van transacties runnen dat is een desktop app die data vreet. Vaak ook gekoppeld aan een lokale wallet. Simpelgezegd als de data tussen verschillende nodes overeenkomt dan is de data secure.
Heeft een van de nodes een verschil "kan" het een neppe transfer zijn. Dan kan het bij andere nodes aangeroepen worden.
Zo worden alle transacties van en naar, plus geminde coins opgeslagen in nodes.
Nodes zullen best nog een andere functie hebben maar dit is kortgezegd de functie van een node. Kracht van systeem zit hem in safety in numbers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')