abonnement Unibet Coolblue
pi_171684293
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:00 schreef Paxcon het volgende:
Wat een geweldig weertje vandaag O+
Ik krijg dit eigenlijk alleen mee via m'n weer-app. Ben nu in m'n eigen huis en via het enige raam schijnt er geen zon naar binnen, dus is gewoon donker en ik kan ook niet buiten zitten. Best wel matig eigenlijk. :P
pi_171684308
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:02 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]


[..]

Pff, een wasbeurt per twee-drie dagen. Dat is gewoon serieus ranzig. :P
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:04:18 #228
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_171684309
Fuck, twee uur thuis gister, aansluitende trein gemist wegens ree op het spoor |:( :O
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_171684353
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik krijg dit eigenlijk alleen mee via m'n weer-app. Ben nu in m'n eigen huis en via het enige raam schijnt er geen zon naar binnen, dus is gewoon donker en ik kan ook niet buiten zitten. Best wel matig eigenlijk. :P
Als je er de tijd voor hebt zou ik een lekker wandelingetje maken straks
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:06:55 #230
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171684358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:04 schreef wonderer het volgende:
Fuck, twee uur thuis gister, aansluitende trein gemist wegens ree op het spoor |:( :O
Ik ben vanavond in de Bijlmer, spot ik jouw katten vanavond? :P
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_171684363
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Pff, een wasbeurt per twee-drie dagen. Dat is gewoon serieus ranzig. :P
Eens in de twee dagen is echt allesbehalve ranzig als je je niet echt inspant. Tuurlijk, als ik seks heb gehad of heb gesport douche ik me gewoon na afloop, dan is 't ook niet erg als je je een paar keer op één dag doucht bij wijze van uitzondering.

Sowieso gaat dat over douchen he, je wast je ook dan hopelijk sowieso wel elke dag ;)

Het wordt m.i. pas serieus ranzig als je je een week of zo niet doucht.
pi_171684372
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:06 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Als je er de tijd voor hebt zou ik een lekker wandelingetje maken straks
Dit advies ga ik opvolgen.
pi_171684386
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:07 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Eens in de twee dagen is echt allesbehalve ranzig als je je niet echt inspant. Tuurlijk, als ik seks heb gehad of heb gesport douche ik me gewoon na afloop, dan is 't ook niet erg als je je een paar keer op één dag doucht bij wijze van uitzondering.

Het wordt m.i. pas serieus ranzig als je je een week of zo niet doucht.
Als je je maar doucht voordat we pannenkoeken gaan eten. Wat je de rest van de week doet mag je lekker helemaal zelf weten.
pi_171684396
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je je maar doucht voordat we pannenkoeken gaan eten. Wat je de rest van de week doet mag je lekker helemaal zelf weten.
Noted :P
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:12:45 #235
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171684441
Hmmm, spontaan zin om vanavond in mijn eentje naar de bios te gaan. Alleen weet ik niet welke film. :S

Jullie wel eens in je eentje naar de bios gegaan?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_171684458
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:12 schreef G-Pier het volgende:
Hmmm, spontaan zin om vanavond in mijn eentje naar de bios te gaan. Alleen weet ik niet welke film. :S

Jullie wel eens in je eentje naar de bios gegaan?
Ik ben één keer alleen naar de bios gegaan toen een vriend van me had afgezegd.
Dat was ook nog eens naar een alternatieve bioscoop, was wel een hele chille ervaring moet ik zeggen, want dan kun je niet anders dan alleen maar gefocust zijn op de film.

Zeker eens doen ^O^ Welke film wil je zien?
pi_171684466
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:06 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Als je er de tijd voor hebt zou ik een lekker wandelingetje maken straks
Ik ga dat tussen de middag zeker doen :)
pi_171684475
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:35 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Wat moet Zeeburg worden dan? De hipste wijk van heel nultwintig?
Eentje met heel veel hoogbouw is de bedoeling.
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:18:26 #239
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171684521
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:14 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik ben één keer alleen naar de bios gegaan toen een vriend van me had afgezegd.
Dat was ook nog eens naar een alternatieve bioscoop, was wel een hele chille ervaring moet ik zeggen, want dan kun je niet anders dan alleen maar gefocust zijn op de film.

Zeker eens doen ^O^ Welke film wil je zien?
Baywatch.. :P

quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:15 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Eentje met heel veel hoogbouw is de bedoeling.
Joe, gaat hem denk ik niet worden.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_171684531
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:12 schreef G-Pier het volgende:
Hmmm, spontaan zin om vanavond in mijn eentje naar de bios te gaan. Alleen weet ik niet welke film. :S

Jullie wel eens in je eentje naar de bios gegaan?
Niet meer, maar in Hongkong had ik zo'n bios-abonnement en ging ik elke week wel een keertje alleen. Vond het best wel chill eigenlijk. Chinese ondertiteling erbij en zo. _O-
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:24:57 #241
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_171684609
Goede morgen :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:27:04 #242
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171684647
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Niet meer, maar in Hongkong had ik zo'n bios-abonnement en ging ik elke week wel een keertje alleen. Vond het best wel chill eigenlijk. Chinese ondertiteling erbij en zo. _O-
Worden Hollywoodfilms in het Aziatisch nagesynchroniseerd?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_171684729
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:27 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Worden Hollywoodfilms in het Aziatisch nagesynchroniseerd?
In het Aziatisch hehe? :P Maar nee, voor zover ik dat goed kan inschatten. Enkel in Hongkong en in Taiwan naar bioscopen geweest en daar was het niet zo. In Mainland China misschien wel. In Japan ook wel denk ik, want niemand spreekt daar Engels.
pi_171684886
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

In het Aziatisch hehe? :P Maar nee, voor zover ik dat goed kan inschatten. Enkel in Hongkong en in Taiwan naar bioscopen geweest en daar was het niet zo. In Mainland China misschien wel. In Japan ook wel denk ik, want niemand spreekt daar Engels.
Er spreekt niemand Engels in Japan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171684929
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

Er spreekt niemand Engels in Japan?
Nou ja, 'niemand'. In elk geval bijna niemand. Ik ging daar zonder in te lezen heen en verwachtte dat ze het wel zouden spreken, omdat Japan zich in de internationale betrekkingen altijd wel tot de westerse wereld rekent en die economie erg internationaal is. Maar praktisch geen enkel mens op straat spreekt er Engels. Ook in geen enkel restaurant Engels sprekend personeel kunnen ontdekken. Viel erg tegen, dus moest allemaal met handen en voeten. :P

Achteraf viel het misschien ook wel te verklaren, want dat land is cultureel enorm in zichzelf gekeerd. Er wonen daar ook geen allochtonen of zo; immigratie wordt er tot enkele tientallen mensen per jaar beperkt en die mensen zullen zich er ook nooit thuisvoelen.
pi_171685138
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:43 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nou ja, 'niemand'. In elk geval bijna niemand. Ik ging daar zonder in te lezen heen en verwachtte dat ze het wel zouden spreken, omdat Japan zich in de internationale betrekkingen altijd wel tot de westerse wereld rekent en die economie erg internationaal is. Maar praktisch geen enkel mens op straat spreekt er Engels. Ook in geen enkel restaurant Engels sprekend personeel kunnen ontdekken. Viel erg tegen, dus moest allemaal met handen en voeten. :P

Achteraf viel het misschien ook wel te verklaren, want dat land is cultureel enorm in zichzelf gekeerd. Er wonen daar ook geen allochtonen of zo; immigratie wordt er tot enkele tientallen mensen per jaar beperkt en die mensen zullen zich er ook nooit thuisvoelen.
Hmmm, apart.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171685168
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hmmm, apart.
Dat is in Frankrijk min of meer hetzelfde, daar moet je ook toch echt wel een woordje Frans kunnen wil je jezelf daar verstaanbaar kunnen maken. Opvallend, want in Portugal bijvoorbeeld kan bijna iedereen je wel goed verstaan als je Engels spreekt.

Sommige landen hebben het gewoon niet zo op Engels, hoe onlogisch dat ook is.
pi_171685253
Ik zou het al wel een mooie vooruitgang vinden als op z'n minst alle EU-burgers vanaf het peuteronderwijs Engelse les krijgen.
pi_171685276
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou het al wel een mooie vooruitgang vinden als op z'n minst alle EU-burgers vanaf het peuteronderwijs Engelse les krijgen.
Absoluut.
  woensdag 14 juni 2017 @ 11:01:58 #250
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171685283
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:55 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat is in Frankrijk min of meer hetzelfde, daar moet je ook toch echt wel een woordje Frans kunnen wil je jezelf daar verstaanbaar kunnen maken. Opvallend, want in Portugal bijvoorbeeld kan bijna iedereen je wel goed verstaan als je Engels spreekt.

Sommige landen hebben het gewoon niet zo op Engels, hoe onlogisch dat ook is.
Ew, Frans. Iedereen van dat croissantjes-volk die ik ben tegengekomen hebben altijd geweigerd om Engels te praten.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')