abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171638533
Sinds 2012 zijn wij de trotse eigenaars van een lief en mooi zwart labradorteefje; Nori. Al vanaf de aanschaf wisten we dat we t.z.t. graag ook zelf een nestje wilden fokken, en toen Nori 3 werd, was het daar eindelijk tijd voor.

Inmiddels is ze 5 jaar en ergens tussen 21 en 24 mei verwacht ze haar tweede nest. In dit topic wil ik de voorbereidingen en straks de dracht, bevalling en het opgroeien van de puppy's bijhouden voor wie dat leuk vindt :)

In de voorgaande topics alle informatie over de aanloop, dekking, dracht, geboorte en verzorging van Nori's vorige nestje met Bowie, een bruine reu. Nori kreeg toen een prachtig nestje van 8 pups, 4 reutjes:


En 4 teefjes:


Daar hebben we een bruin teefje uit gehouden, onze Cookie.



Dit keer is ze gedekt door een gele reu, Buddy.


We verwachten deze keer alleen zwarte pups, en we hopen uit dit nest weer een teefje te kunnen houden <-- schreef ik de vorige keer nog. Inmiddels weet ik wel beter, want in de werpkist hebben we 7 prachtige pupjes liggen, waarvan er -totaal onverwacht- maarliefst 4 geel zijn! Waaronder één geel teefje, dat naar alle waarschijnlijkheid gewoon wel zeker bij ons blijft wonen O+

Hier verder, met puppy-Cam:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en foto's!



En een filmpje van zonet (hoop dat dit werkt):



[ Bericht 3% gewijzigd door Miss_Isis op 12-06-2017 22:15:29 ]
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  maandag 12 juni 2017 @ 11:44:51 #2
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_171638801
En weer de juiste link naar de puppycam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171638810
Aaaah Nori in dat filmpje :D O+
pi_171639053
quote:
12s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:44 schreef Gaoxing het volgende:
En weer de juiste link naar de puppycam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangepast in de OP! (na 3x kijken en denken 'maar die link klopt toch gewoon..?' :') )

quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:44 schreef _flore het volgende:
Aaaah Nori in dat filmpje :D O+
Op het filmpje is het Cookie die aan het spelen is met het kleine grut ;)

Nori mocht willen dat ze er na twee nestjes nog zo strak en jeugdig uit zag :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_Isis op 12-06-2017 12:01:21 ]
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  maandag 12 juni 2017 @ 11:55:56 #5
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_171639117
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:52 schreef Miss_Isis het volgende:
Op het filmpje is het Cookie die aan het spelen is met het kleine grut ;)

Nori mocht willen dat ze er naar twee nestjes nog zo strak en jeugdig uit zag :+
Zo ontzettend schattig! O+ Ze vindt het echt leuk he?
pi_171639261
Kleine foto-impressie van het kleine spul (inmiddels niet meer heel klein, op twee pups na allemaal over de 2 kilo!):

Zo ziet de ren met werpkist er sinds afgelopen zaterdag uit:


Apporteren kun je leren, we beginnen mooi optijd met de voorbereidende jachttraining :P


Spelen met Kleuter:






Spelen met grote zus Cookie:





En gewoon omdat ik het zo'n schattige foto vind:


Vanavond komt onze huisfotograaf weer langs, dan heb ik morgen als het goed is weer een setje portretfoto's :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171639323
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:55 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Zo ontzettend schattig! O+ Ze vindt het echt leuk he?
Ja, ze vindt het echt helemaal geweldig. Ze ligt er vol overgave languit bij in, en ze doet heel hard haar best om voorzichtig te doen (wat niet altijd helemaal lukt, maar gelukkig zijn die kleintjes vrij flexibel :') ). En Nori vindt het ook gewoon goed nu, dus Cookie ligt er elke dag wel een paar keer tussen te spelen :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  maandag 12 juni 2017 @ 12:20:08 #8
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_171639737
Ben je nog steeds blij met je keuze voor Lily, nu ze zich wat beginnen te ontwikkelen?
  maandag 12 juni 2017 @ 12:26:36 #9
386633 Adnap
I love Life !
pi_171639925
Oh die cookie ❤❤
En die pup maar zoeken naar drinken _O-

Echt tof ook nu met dat geluid.ze maken best veel geluid zeg :o
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 12 juni 2017 @ 12:34:26 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171640111
Die kleine kwispelstaartjes! O+
***
pi_171640328
Hahaha Cookie is echt te schattig met die pups O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171640575
Ja ze maken echt wel veel lawaai als ze wakker zijn inderdaad :D Janken, piepen, grommen, blaffen... je hoort ze wel, zeg maar. Alleen als ze slapen zijn ze stil. Tenzij ze een bijzonder indrukwekkende droom hebben, dan hoor je ze ook janken en grommen in hun slaap :')

En ja, ik ben nog steeds prima tevreden met de keuze voor Lily :Y Sowieso was er alleen keuze tussen een zwart en een geel teefje, dus nouja, dan ben ik wel zo opervlakkig dat ik puur op kleur voor de gele ga :P Jammer dat ze een beetje witte teentjes aan één pootje heeft maar ach, verder is het een dotje (zoals alle puppy's) en ze lijkt niet opvallend positief of negatief er tussenuit te springen dus het wordt vast een prima gemiddeld hondje :) Geen showkampioen of zo maar dat hoef ik ook niet, als ze maar lief en gezond is vind ik het prima :)

oh, ze zijn nu weer super schattig aan het spelen met Cookie, maar de camera pakt die hoek dus net niet mee :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171647328
De link van het filmpje werkt niet bij mij
pi_171647713
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:52 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Op het filmpje is het Cookie die aan het spelen is met het kleine grut ;)

Nori mocht willen dat ze er na twee nestjes nog zo strak en jeugdig uit zag :+
Ooh duhh, natuurlijk is het Cookie ja, lekker slim van mij :') Ik was bedwelmd door schattigheid :+
pi_171648306
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:20 schreef Mirella_Soer het volgende:
De link van het filmpje werkt niet bij mij
Hmm ja hij doet het via mijn telefoon ook niet meer nu. Het is een filmpje van mijn Facebook, ik kan ook de directe link wel neerzetten maar daar staat mijn naam bij enzo... Zal straks wel even kijken of het in een spoiler kan.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171648347
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:37 schreef _flore het volgende:

[..]

Ooh duhh, natuurlijk is het Cookie ja, lekker slim van mij :') Ik was bedwelmd door schattigheid :+
Het is je vergeven hoor ;)

ze lijken sowieso ook best wel op elkaar, ik haal ze ook wel eens door elkaar ondanks de verschillende kleur en ondanks het feit dat ze best een verschillend hoofd hebben :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2017 @ 19:12:31 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171648490
Het is echt onvoorstelbaar hoe hard ze groeien! Ik verheug me al op de nieuwe portretjes *O* Zie je al veel verschil in karakter? Of komt dat later pas?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_171649612
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:12 schreef Rewimo het volgende:
Het is echt onvoorstelbaar hoe hard ze groeien! Ik verheug me al op de nieuwe portretjes *O* Zie je al veel verschil in karakter? Of komt dat later pas?
Ja, onvoorstelbaar is wel het juiste woord. Op de een of andere manier valt het me deze keer nog meer op hoe snel het gaat, en heb ik deze keer minder haast ofzo?

Een van de pupkopers vroeg wanneer ze echt eten zouden krijgen, en ik zei ergens vanaf 3,5-4 weken. En toen besefte ik me ineens dat dat dus nu al bijna is! Komende zaterdag zijn ze gewoon 4 weken, dan mogen ze wel wat meer te eten krijgen.

En ze zijn binnenkort gewoon al groot genoeg om een keer naar buiten te gaan, ook zoiets waar ik nog niet echt bij stil had gestaan. De vorige keer deed ik dat al met 3 weken en een paar dagen, nu denk ik het mag best nog wat langer duren. Het gaat zo snel allemaal!

Qua karakters zie ik wel wat verschillen heb ik het idee, maar ik durf nog niet te zeggen of dat zo zal blijven.

Geel lijkt me een relaxt hondje, tamelijk onverstoorbaar, en ik heb hem op het oog voor het gezin met jonge kinderen.

Dan hebben we nog Groen en Donkerblauw die verdeeld moeten worden over een gezin en een jong stel; het gezin zoekt een rustiger hondje en het stel een wat actievere speelse hond. Dat vult elkaar leuk aan, maar welke van de twee rustiger of actiever dan de andere is durf ik nog niet met zekerheid te zeggen. Groen lijkt mij op dit moment de,rustiger van de twee maar zeker weet ik het nog niet.

En Lichtblauw en Wit zijn de andere twee, die gaan beiden naar een min of meer vergelijkbare situatie: een gezin met iets oudere kinderen (10+), waar er het voornemen is om actief te gaan trainen met de hond. In een geval ook praktijkjacht. Ik denk dat we daar maar even moeten kijken hoe ze met 7 weken er voor staan qua gedrag, welke meer zin lijkt te hebben om te werken. Beide hondjes vind ik op dit moment ook best heel mooi qua kleur, en als ze ook qua karakter en uiterlijk mooi uitgroeien zou ik het wel fijn vinden als de baasjes open zouden staan voor eventueel een toekomst als dekreu (met een boel mitsen en maren natuurlijk, en de gezondheid moet uiteraard ook goed zijn).
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171650169
wat een aparte kleur bruin in de OP (langs die zwarte lab) :o
hoe is dat zo ontstaan?

labradors blijven tof ook al denk ik dat ik er nooit meer een zal hebben.
wij hebben anderhalve week geleden onze labrador van _O_ 14 en 7 maanden _O_ in laten slapen.
hopelijk zullen deze ukkies ook zo'n mooi leven lijden als hij had O+
pi_171650485
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 20:20 schreef isax het volgende:
wat een aparte kleur bruin in de OP (langs die zwarte lab) :o
hoe is dat zo ontstaan?

labradors blijven tof ook al denk ik dat ik er nooit meer een zal hebben.
wij hebben anderhalve week geleden onze labrador van _O_ 14 en 7 maanden _O_ in laten slapen.
hopelijk zullen deze ukkies ook zo'n mooi leven lijden als hij had O+
Dat is een mooie leeftijd! Ik hoop dat die van ons dat ook halen :)

En welke kleur bedoel je precies? Bedoel je de foto van Nori (zwarte lab) en Buddy samen (waar ze naast elkaar lopen/rennen)? Buddy is de vader van dit nest, hij is niet bruin maar geel. De kleur die hij heeft heet foxred of vossenrood op z'n Nederlands :) Dat is heel donker geel, meer rood achtig. Heeft verder niets te maken met bruin ;)

Gele labradors kunnen alle tinten hebben van bijna wit tot heel donker geel/rood. Buddy zit aan de donkere kant van dat spectrum (en de gele pups uit dit nest, hoewel niet zo donker als hij, ook) :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 juni 2017 @ 20:58:05 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171651325
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:56 schreef Miss_Isis het volgende:

Ja, onvoorstelbaar is wel het juiste woord. Op de een of andere manier valt het me deze keer nog meer op hoe snel het gaat, en heb ik deze keer minder haast ofzo?

Een van de pupkopers vroeg wanneer ze echt eten zouden krijgen, en ik zei ergens vanaf 3,5-4 weken. En toen besefte ik me ineens dat dat dus nu al bijna is! Komende zaterdag zijn ze gewoon 4 weken, dan mogen ze wel wat meer te eten krijgen.

En ze zijn binnenkort gewoon al groot genoeg om een keer naar buiten te gaan, ook zoiets waar ik nog niet echt bij stil had gestaan. De vorige keer deed ik dat al met 3 weken en een paar dagen, nu denk ik het mag best nog wat langer duren. Het gaat zo snel allemaal!

Qua karakters zie ik wel wat verschillen heb ik het idee, maar ik durf nog niet te zeggen of dat zo zal blijven.

Geel lijkt me een relaxt hondje, tamelijk onverstoorbaar, en ik heb hem op het oog voor het gezin met jonge kinderen.

Dan hebben we nog Groen en Donkerblauw die verdeeld moeten worden over een gezin en een jong stel; het gezin zoekt een rustiger hondje en het stel een wat actievere speelse hond. Dat vult elkaar leuk aan, maar welke van de twee rustiger of actiever dan de andere is durf ik nog niet met zekerheid te zeggen. Groen lijkt mij op dit moment de,rustiger van de twee maar zeker weet ik het nog niet.

En Lichtblauw en Wit zijn de andere twee, die gaan beiden naar een min of meer vergelijkbare situatie: een gezin met iets oudere kinderen (10+), waar er het voornemen is om actief te gaan trainen met de hond. In een geval ook praktijkjacht. Ik denk dat we daar maar even moeten kijken hoe ze met 7 weken er voor staan qua gedrag, welke meer zin lijkt te hebben om te werken. Beide hondjes vind ik op dit moment ook best heel mooi qua kleur, en als ze ook qua karakter en uiterlijk mooi uitgroeien zou ik het wel fijn vinden als de baasjes open zouden staan voor eventueel een toekomst als dekreu (met een boel mitsen en maren natuurlijk, en de gezondheid moet uiteraard ook goed zijn).
Leuk om toch al wat verschillen te zien :) Je hebt nog even de tijd om het juiste hondje aan het juiste baasje te koppelen gelukkig ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_171653481
Wat een goed zicht zo! Heel leuk om (ik denk) Cookie en de pups zo te zien spelen O+
pi_171653938
O+ O+ O+ O+ O+

Groen (?) wordt later tandarts denk ik;

J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_171654202
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 20:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Leuk om toch al wat verschillen te zien :) Je hebt nog even de tijd om het juiste hondje aan het juiste baasje te koppelen gelukkig ;)
Gelukkig wel, al duurt het ook nog maar 3,5 week en dan zijn ze al 7 weken! :o

Vandaag hebben we de ophaaldata alvast gepland, 15 en 16 juli gaan er 4 pups verhuizen. Dan nog eentje op 30 juli en de laatste gaat op 31 juli naar zijn nieuwe huis. En dan hebben we straks alleen onze Lily nog. Wat zal het rustig zijn!

quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:54 schreef fresta het volgende:
Wat een goed zicht zo! Heel leuk om (ik denk) Cookie en de pups zo te zien spelen O+
Ja, dat is inderdaad Cookie die er bij in ligt om te spelen O+ Nori speelt nog niet zo veel, die voed en poetst voornamelijk. Daarna gaat ze er weer vandoor om ergens rustig te liggen en laat ze het grut aan Cookie over :P

quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:05 schreef tombolafan het volgende:
O+ O+ O+ O+ O+

Groen (?) wordt later tandarts denk ik;

[ afbeelding ]
Dat denk ik ook ja. Of zo'n waaghals-type die zijn hoofd graag in de bek van leeuwen/krokodillen/tijgers stopt :P

Probleem met het filmpje in de OP is overigens opgelost, zie hier, even klikken:



Als het goed is zou hij zo permanent te zien moeten zijn :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171655369
Portretjes van vanavond :) Het licht was niet meer optimaal en de pups deden herhaaldelijk zelfmoordpogingen door te proberen zichzelf van de verhoging af te werpen, dus de foto's zijn niet helemaal 100%. Zondag of zo verwacht ik een herkansing :)

Donkerblauw:


Geel:


Roze:


Lichtblauw:


Groen:


Wit:


De oplettende kijker merkt misschien dat er een pupje ontbreekt, onze eigen Paars staat niet op de foto; althans mijn schoonvader heeft geen foto van haar gestuurd. Waarom weet ik niet, misschien zijn er van haar geen foto's gelukt.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  maandag 12 juni 2017 @ 23:13:57 #26
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_171656064
Ohmygosh die portretten O+ O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_171657038
Gezellig oprollen lukt nog niet zo, de achterpootjes glijden steeds terug. Er liggen drie vol in beeld die het herhaaldelijk proberen. De vierde lijkt met de zichtbare rand van het achtereindje hetzelfde te proberen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 juni 2017 @ 06:37:44 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171658824
Wit O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 07:15:16 #29
386633 Adnap
I love Life !
pi_171658924
O+ O+

Ze zijn zo cute
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_171659330
Mooie portretten O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171659375
Groen heeft zojuist helemaal uit zichzelf een (keurig stevig!) hoopje gedaan op de bak! Zo knap hoe snel ze dat dan door hebben :D en ik ben ook echt heel blij dat zonder antibiotica de hoopjes toch nog de goede kant op zijn gegaan :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171659479
Wat een leuke fase is dit O+ zo speels en onhandig :D
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_171660441
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 08:45 schreef Lot_1 het volgende:
Wat een leuke fase is dit O+ zo speels en onhandig :D
Ja, dat is echt zo leuk om te zien O+ ze zijn meestal nog veel te speels voor hun lijfjes; pootjes glijden weg, ze struikelen over zichzelf en elkaar, vallen halverwege een 'aanval' ineens om, of maken random sprongetjes en stoten vervolgens hun neus ergens aan. Maar het ziet er echt te schattig uit :D

De reutjes gedragen zich trouwens nu al af en toe als echte reutjes: soms hangen ze over elkaar of Cookie heen om te spelen en dan zie je ze ineens heel snel met hun heupjes stoten :') allemaal normaal enzo, maar toch ziet het er een beetje apart uit. Ik bedoel, ze weten van voren nog amper dat ze van achteren leven, kunnen nog niet eens fatsoenlijk een rondje door de ren lopen zonder minstens 1 keer op hun gat te belanden, maar dit doen ze dan weer wel :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 10:25:14 #34
386633 Adnap
I love Life !
pi_171660923
Ze zijn hilarisch.vanmorgen lag ik op bed te wachten tot mijn 40 minuten rust om waren en ze waren zo geweldig aan t spelen. In staartjes happen, nori aanvallen, van alles bij elkaar doen en als ze drinken zijn die kwispelstaartjes echt geweldig .
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_171662580
Ohhhh ik loop achter met de nieuwe positie vd camera!

Wat een tof beeld nu. Veel meer interactie O+.

Wat is puppy wit toch lief met Cookie aan het spelen. O+

Ik smelt helemaal bij deze beelden.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:53:21 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171662827
God wat een gekrioel zo met dat voeden! :o Dat ze toch uiteindelijk allemaal genoeg binnenkrijgen zeg! :o
***
pi_171662947
Awwww Nori gaat er vandoor terwijl ze nog aan het drinken waren.

Oh dit is echt leuk deze puppy tv. O+ O+ O+

Dat wordt weinig werken zo 😂
pi_171662975
Volgens mij is een van de gele puppies (kan het bandje net niet zien) weer bij zwart aan het drinken.
Aanranding :o !!

Nu standje 69 zelfs :o :@.
  roze dinsdag 13 juni 2017 @ 12:02:17 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171662993
Wat lief dit, zal later eens de cam bekijken. :D O+
Your beauty never ever scared me.
pi_171663139
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:01 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is een van de gele puppies (kan het bandje net niet zien) weer bij zwart aan het drinken.
Aanranding :o !!

Nu standje 69 zelfs :o :@.
Vanmorgen was het andersom, lag er een zwarte bij een gele te "drinken".
  dinsdag 13 juni 2017 @ 12:09:15 #41
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_171663153
Mensenpup :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_171663213
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:08 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Vanmorgen was het andersom, lag er een zwarte bij een gele te "drinken".
Oh. Payback-time dus. Dan is het goed.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 12:13:59 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171663236
Wat leuk om jouw eigen pupje er ook bij te zien zitten. ;)
***
pi_171664989
Oh ja, mensenpuppy mocht ook even naar de pups kijken en lawaai maken. Allemaal onderdeel van de socialisatie he ;)

En ja, af en toe drinken ze nog steeds bij een broertje... Vooral Donkerblauw en Geel (en vandaag zag ik het Lichtblauw ook doen). Als ik het zie of hoor haal ik ze uit elkaar of doe ik Nori er bij in zodat ze daar kunnen drinken, maar ik kan het niet altijd voorkomen. Ik heb goede hoop dat het wel minder gaat worden zodra ze straks vast voedsel krijgen en groter zijn; dan hebben ze waarschijnlijk niet helemaal 24/7 meer honger en als ze groter zijn kunnen de 'slachtoffers' ook wat beter er vandoor gaan.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171665223
Hahaha er was een inbreker :P



Hoe reageren de katten eigenlijk op de pups? En Nori richting katten?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171666215
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:29 schreef Kirb het volgende:
Hahaha er was een inbreker :P

[ afbeelding ]

Hoe reageren de katten eigenlijk op de pups? En Nori richting katten?
Dat is onze jongste aanwinst, Bella :) zij is nu ongeveer een jaar oud. Ze heeft tot voorkort nog nooit pups gezien en ze vindt het wel boeiend geloof ik, maar ook een beetje eng. De grote honden vindt ze veel minder spannend dan dit kleine spul; ze speelt graag met Cookie en is normaal voor de duvel niet bang maar bij de pups is ze terughoudend.

Nori vindt de poezen wel OK nu, de eerste tijd wilde ze ze niet bij de pups in hebben maar ik geloof dat het haar nu minder uit maakt.

De pups zelf hebben nog niet echt bewust de poezen gezien, ze zien ze wel eens voorbij lopen maar that's it. Tegen de tijd dat ze bedacht hebben dat ze naar de poes toe willen lopen en ze alle vier hun pootjes op de goede plek hebben staan om dat plan uit te voeren is de poes al lang weer weg. Ze hebben verder dus (nog) niet echt veel interactie. Komt nog wel de komende weken, er gaan een aantal pups naar gezinnen met katten dus ze krijgen allemaal 1 op 1 socialisatie met (een van) onze 4 katten.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171668657
Nieuw speelgoedje geïntroduceerd: een balance board. Pupjes vinden het leuk! Ze zijn er al heel geïnteresseerd overheen aan het lopen en aan het snuffelen :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171699732
Wat schattig: met een sprongetje de sanitaire bak in duiken. Alleen lukken al die sprongetjes totaal niet.
pi_171701111
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:28 schreef Teslynd het volgende:
Wat schattig: met een sprongetje de sanitaire bak in duiken. Alleen lukken al die sprongetjes totaal niet.
Nee, echt heel gecoördineerd zijn ze nog niet :P Maar, ze snappen wel steeds beter het doel van hun toiletbak! Af en toe kimt er al helemaal vanzelf eentje in om zijn/haar behoefte te doen. Best knap met nog geen 4 weken oud vind ik :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171701788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:10 schreef Miss_Isis het volgende: [..]

Nee, echt heel gecoördineerd zijn ze nog niet :P Maar, ze snappen wel steeds beter het doel van hun toiletbak! Af en toe kimt er al helemaal vanzelf eentje in om zijn/haar behoefte te doen. Best knap met nog geen 4 weken oud vind ik :)
Vooral doordat ze geen voorbeelden zien. De grote honden doen het immers buiten. Wanneer mogen de kleintjes naar buiten?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')