Iets verder dan 10 minuten. kwartier is haalbaar, maar dan wel 's avonds laat en veel te hardquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hey Ger, is dat niet zo'n 10 minuten van bij jou vandaan?
[..]
zet de deur trouwens maar open het weekend van Baku en koop maar wat kwaliteits bier en nootjes. Dat weekend zitten we met een paar man in Landal, dan komen we buurten bij je zondagmiddagquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Iets verder dan 10 minuten. kwartier is haalbaar, maar dan wel 's avonds laat en veel te hard
Realistisch zou ik zeggen 25 minuten ongeveer
Ben er wel eens geweest. Is de voorkant van het pand van waaruit de Verstappen schaalmodelletjes (en de rest van de merchandise) verstuurd wordt
Ik denk genoeg. Van die schaalmodellen alleen al is goed verdienen volgens mij. Gelimiteerde oplage, 1000 stuks, die gaan voor 75 euro over de toonbank. Laat ze dat eens 25K kosten om te laten maken en dan is het al veel denk ik. Hoppa, 50K in je zak.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me af hoeveel de familie verstappen aan merchandizing verdient.
Waar ergens in Reuver of wat?quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zet de deur trouwens maar open het weekend van Baku en koop maar wat kwaliteits bier en nootjes. Dat weekend zitten we met een paar man in Landal, dan komen we buurten bij je zondagmiddag
Lommerbergen was toch ook in de buurt hè?quote:
Dan moet je of omrijden via Roermond of het veer over bij Kessel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik bedoelde bij jou in de buurt zodat ik wat kon komen tanken
RBR zegt Aquote:Renault liet afgelopen weekend, bij monde van directeur Cyril Abiteboul, weten dat er dit seizoen geen grote upgrade meer komt voor de power unit. Toch blijft Christian Horner, de teambaas van Red Bull Racing, erop vertrouwen dat er progressie geboekt zal worden wat betreft de ontwikkeling van de krachtbron. De Brit kijkt daarbij ook naar brandstofpartner ExxonMobil.
Op de vrijdag van het Canadese Grand Prix-weekend sprak Horner nog de verwachting uit dat Renault voor de volgende race in Baku met een motorupgrade komt, maar enkele dagen daarna ontkende Abiteboul dat. De Fransman zei zelfs meteen dat er dit jaar helemaal geen grote verbetering van de krachtbron meer komt, al benadrukte hij wel dat er doorlopend kleine stappen gezet blijven worden.
"Dat is de beslissing van Renault", reageert Horner tegenover de officiële Formule 1-website op de woorden van Abiteboul. De teambaas van Max Verstappen en Daniel Ricciardo ziet 'liever vroeg dan laat' verbeteringen aan de motor worden doorgevoerd. "We wisten dat Montréal lastig zou worden en dat geldt ook voor de komende twee races in Azerbeidzjan en Oostenrijk."
Elke coureur heeft dit seizoen de beschikking over vier motoren. Horner verwacht dat Verstappen en Ricciardo in Oostenrijk aan hun derde krachtbron van het jaar zullen beginnen. "Hopelijk geeft dat een kleine boost, aangezien onze brandstofpartner ExxonMobil geweldig werk heeft verricht door performance te vinden. Dat vlak biedt zeker potentie." Horner hoopt ook nog steeds op Renault. "Ik geloof niet dat Renault het heeft opgegeven voor dit jaar, dat zeggen ze ook tegen ons. We blijven dus pushen."
Dat er dit jaar geen grote upgrade van Renault komt, heeft geen gevolgen voor de ontwikkeling van de RB13. "We pushen altijd hard en het is goed om te zien dat we de laatste drie races mooie progressie hebben geboekt", stelt Horner. Hij is niet verbaasd over de beslissing van Renault. "Tegenwoordig verrast niets me meer. Je roeit met de riemen die je hebt en wij blijven maximaal pushen. Zoals ik al aangaf, we hebben veel vertrouwen dat onze nieuwe partner ExxonMobil op haar gebied ook zal helpen bij het vinden van performance. En de laatste drie races beloofden goeds, dus laten we afwachten wat Baku voor ons in petto heeft."
Ze sandbaggen gewoonquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:27 schreef SnowOokami het volgende:
Wat een vaag verhaal dit:
http://www.gpupdate.net/n(...)-kleine-boost-geven/
[..]
RBR zegt A
Renault zegt B
Conclusie X
Communicatie 0?
Ik verwacht desondanks meer performance in Baku. Horner roept niet zomaar zo iets. Er komt weer wat aan alleen zal de stap vermoedelijk kleiner zijn dan ze bij RB gehoopt hebben. Ik denk dat Renault daarom de verwachtingen al wat probeert te temperen voordat iedereen straks weer gaat roepen dat de update ruk is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:27 schreef SnowOokami het volgende:
Wat een vaag verhaal dit:
http://www.gpupdate.net/n(...)-kleine-boost-geven/
[..]
RBR zegt A
Renault zegt B
Conclusie X
Communicatie 0?
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:25 schreef Metalfreak het volgende:
* Metalfreak heeft 32 jaar in Swalmen gewoond...
Ja stel je voor dat je als betaalde klant wat verwacht. Dat moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:39 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Renault inmiddels wel klaar is met RB. Tot 2014 kende ze veel successen en daarna is het continu drama.
Die jaren erna was het ontwerp van Mercedes gewoon beter dus was er weinig meer te winnen voor Renault. Nu ze ook werken hun eigen fabrieksteam hebben lijkt mij dat dat voorrang krijgt, zeker met een klant welke je al gedurende een lange tijd bekritiseerd in de media.
Die performance van de MGU-K komt niet. Iedereen hoopt dat RB vooruit gaat maar het is pure hoop voor Max.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik verwacht desondanks meer performance in Baku. Horner roept niet zomaar zo iets. Er komt weer wat aan alleen zal de stap vermoedelijk kleiner zijn dan ze bij RB gehoopt hebben. Ik denk dat Renault daarom de verwachtingen al wat probeert te temperen voordat iedereen straks weer gaat roepen dat de update ruk is.
Wat ik mij afvraag is wanneer die 2017 MGU-K nou eens komt.
VW (Audi) is misschien wel geïnteresseerd ja, om hun naam op te poetsen sinds dat diesel schandaalquote:Op donderdag 15 juni 2017 01:42 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt, Jolyon. Als Renault serieus met hun eigen fabrieksteam aan de gang wil, ben je als motor-inkoper de sigaar. Net zoals Ferrari voor gaat op Haas en Mercedes voor gaat op Force India, gaat ook Renault nu voor op Red Bull.
Dat is ook waarom met RBR met o.a. Audi aan het praten is. Ze willen een onafhankelijke motorleverancier. Alleen wordt het hopelijk dan niet zo'n drama als McLaren met Honda.
er gaat sowieso geen fabrikant meer instappen in het huidige motorenconcept, dat zou dan in 2021 zijnquote:Op donderdag 15 juni 2017 07:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
VW (Audi) is misschien wel geïnteresseerd ja, om hun naam op te poetsen sinds dat diesel schandaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |