abonnement Unibet Coolblue
pi_171629099
Er bestaan verschillende mediums/media. Sommigen zijn denk ik net wat krachtiger dan anderen, net zoals het beoefenen van magie. Kunnen mediums en magiers met elkaar samenwerken om hun krachten te bundelen?

Een grappig plaatje maar je weet mijn punt:
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_171647288
Ik ben er nog steeds niet uit of je oprecht denkt dat je grappig bent met dit soort topics of dat je dermate verstrooid bent dat je het serieus meent.
Conscience do cost.
  maandag 12 juni 2017 @ 18:34:43 #3
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171647650
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:18 schreef ems. het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of je oprecht denkt dat je grappig bent met dit soort topics of dat je dermate verstrooid bent dat je het serieus meent.
Hij is al jarenlang bezig met TRU te kakken te zetten. Jammer.

Zelf ben ik 'believer' van weinig onderwerpen in dit subforum, maar ik vind het leuke onderwerpen om mijn gedachten mee bezig te houden. :)
1 + 1 = blauw
  maandag 12 juni 2017 @ 20:20:39 #4
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_171650175
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:18 schreef ems. het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of je oprecht denkt dat je grappig bent met dit soort topics of dat je dermate verstrooid bent dat je het serieus meent.
Helaas optie 1,snap oprecht niet dat deze user hier nog mag zijn.
Graag verwijderen.
pi_171682902
Ik heb wat gevonden wat duidt op samenwerking (volgens een post, als 1 geheel):


http://www.elohim-centre(...)ge+magie+magier.html


Lees aub het inhoudelijke van mijn post, wat wel interressant is. Mits je niet geloofd in meditatie, magie en een hoger gedeelde bewustzijn.

Nu rijst de vraag of je ook elkaar kunt tegenwerken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:53:04 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171730809
Onzin
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')