abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171981594
registreer om deze reclame te verbergen
http://www.dewereldmorgen(...)n-valse-eenheidsmunt

Dat verklaart een hoop waarom de Euro een klote munt is
---

Handel in EU-land creŽert geen welvaart, handel creŽert schulden. En omdat Nederland en overige Noordelijke landen het al sinds jaar en dag beter doen dan de Zuidelijke, ontstaat er niet alleen het bekende handelstekort/overschot maar ook een monetair/financieel tekort/overschot! Er ontstaat door de het systeem van de EU een onvoorstelbaar grote berg schulden. En die berg schulden, die heeft uiteraard een naam gekregen.
https://langleveeuropa.nl(...)verschillende-euros/

Daarom dus accuut stoppen met ultrafacsistisch kankergezwel Europa. Wanneer zal de terminale patient klappen?

Daarom dus ook de migratieronzel.

Alles in het werk voor een volgende oorlog

[ Bericht 31% gewijzigd door Lambiekje op 27-06-2017 07:24:32 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171981637
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 07:14 schreef Lambiekje het volgende:

Daarom dus accuut stoppen met ultrafacsistisch kankergezwel Europa. Wanneer zal de terminale patient klappen?

TL;DR
pi_171982150
Ok, toch maar een poging gedaan het artikel te lezen.

quote:
Had men te maken met een ware monetaire unie met een eenheidsmunt, dan was zo'n platform volkomen nutteloos. De ECB zou die taak toegewezen gekregen hebben. De aanwezigheid van TARGET2 en het feit dat de nationale centrale banken hun bevoegdheden bewaard hebben, bewijst dat er verschillende euro's in omloop zijn.
Hier stopte ik.

Wat een ongelofelijke onzin. Die stelling is nog onderuit te halen door een peuter.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:25:32 #154
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171982737
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:38 schreef illusions het volgende:
Ok, toch maar een poging gedaan het artikel te lezen.

[..]

Hier stopte ik.

Wat een ongelofelijke onzin. Die stelling is nog onderuit te halen door een peuter.
Verschillende euros?
1 + 1 = blauw
pi_171982763
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:25 schreef Kamina het volgende:

[..]

Verschillende euros?
Uh huh, prachtig hŤ? :') Illuminatie, ik zweer 't je.
pi_171982825
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 07:14 schreef Lambiekje het volgende:

---

Handel in EU-land creŽert geen welvaart, handel creŽert schulden. En omdat Nederland en overige Noordelijke landen het al sinds jaar en dag beter doen dan de Zuidelijke, ontstaat er niet alleen het bekende handelstekort/overschot maar ook een monetair/financieel tekort/overschot! Er ontstaat door de het systeem van de EU een onvoorstelbaar grote berg schulden. En die berg schulden, die heeft uiteraard een naam gekregen.

Weet overigens niet of je uberhaupt wel iets snapt van het monetair stelsel (ik gok van niet) maar schuld is vrij wenselijk. Zonder schuld bestaat er namelijk geen valuta, 0,0.

Escobar was ook al zo'n idioot, die wou de volledige Colombiaanse staatsschuld afbetalen - niet zich realiserende dat er dan geen peso meer bestaat. :')
pi_171988845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet overigens niet of je uberhaupt wel iets snapt van het monetair stelsel (ik gok van niet) maar schuld is vrij wenselijk. Zonder schuld bestaat er namelijk geen valuta, 0,0.

Escobar was ook al zo'n idioot, die wou de volledige Colombiaanse staatsschuld afbetalen - niet zich realiserende dat er dan geen peso meer bestaat. :')
Dat is onzin.

Money master, money as debt niet gezien zeker.

Wat je op school hebt geleerd over geld is ridicule nonsens
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 14:30:04 #158
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_171989089
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 14:19 schreef Lambiekje het volgende:

De school waar jij op hebt gezeten was dan ook niet de beste denk ik.

Je moet wel een heel erg mak en kritiekloos schaap zijn om berichten van niburu en naturalnews en video's als genoemde te geloven.
pi_171989864
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 14:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

De school waar jij op hebt gezeten was dan ook niet de beste denk ik.

Je moet wel een heel erg mak en kritiekloos schaap zijn om berichten van niburu en naturalnews en video's als genoemde te geloven.
ik snap wel je punt maar hoe veel kritiek had jij op je schoolboeken?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:14:28 #160
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_171990109
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:04 schreef Berendtje het volgende:

[..]

ik snap wel je punt maar hoe veel kritiek had jij op je schoolboeken?
een stuk minder dan op eerder genoemde sites. Schoolboeken spoorden je nog enigszins aan tot kritisch nadenken, waar lambiekje zijn informatie vandaan haalt zitten niet te wachten op een kritisch geluid, dat is namelijk slecht voor de handel in dure watertjes en overige prul.
pi_171990238
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

een stuk minder dan op eerder genoemde sites. Schoolboeken spoorden je nog enigszins aan tot kritisch nadenken, waar lambiekje zijn informatie vandaan haalt zitten niet te wachten op een kritisch geluid, dat is namelijk slecht voor de handel in dure watertjes en overige prul.
ik vond het vooral slikken wat je voorgeschoteld werd. weinig ruimte tot nadenken. zeg maar gerust niks. Zo is het en niet anders.

of had jij wel ruimte tot discussie over de uiteindelijke discussie op je school? Wat dan ook meegenomen werd in je examen?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:22:20 #162
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_171990285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:20 schreef Berendtje het volgende:

[..]

ik vond het vooral slikken wat je voorgeschoteld werd. weinig ruimte tot nadenken. zeg maar gerust niks. Zo is het en niet anders.

of had jij wel ruimte tot discussie over de uiteindelijke discussie op je school? Wat dan ook meegenomen werd in je examen?
Het is alweer een tijdje geleden maar op de middelbare school werd discussie en onderzoek wel gestimuleerd, lagere school (basisschool is van na mijn tijd) was wel voornamelijk stampen.

Het probleem wat ik heb met lambiekje is dat hij domweg (met de nadruk op dom) maar wat roept en nooit in staat is gebleken om ook maar met 1 argument te komen, dan kan het zijn dat lambiekje slecht onderwijs heeft genoten maar ik denk toch echt dat het probleem bij lambiekje zelf gezocht moet worden.
pi_171990416
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is alweer een tijdje geleden maar op de middelbare school werd discussie en onderzoek wel gestimuleerd, lagere school (basisschool is van na mijn tijd) was wel voornamelijk stampen.

Het probleem wat ik heb met lambiekje is dat hij domweg (met de nadruk op dom) maar wat roept en nooit in staat is gebleken om ook maar met 1 argument te komen, dan kan het zijn dat lambiekje slecht onderwijs heeft genoten maar ik denk toch echt dat het probleem bij lambiekje zelf gezocht moet worden.
ahh so. Nou ja ik ben net nieuw en ken lambiekje niet( nou ja die van suske en wiske wel) maar van wat ik me nog kan herinneren van wat ik gelezen heb toen ik lurkte leek het mij wel iemand die niks aanneemt.
pi_171991777
quote:

[..]

Dat is onzin.

Geld is niets meer dan een vakje in een Excelsheet.

Voor (((hun))) die het "beheren" dan. Voor us the sheeple is het een belangrijk onderdeel van ons leven (hoe dan ook), voor hun die macht hebben over geld betekent het niets.

Als je thuis een goudprinter zonder grondstoffentekort hebt staan, zit je ook nooit zonder.
pi_171992089
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hmmm. ik kan geen voorbeelden geven maar ik werd totaal niet aangemoedigd om zelf een mening te vormen.
voor mijn gevoel was het gewoon stof die je moest leren. zo is het en je krijgt een overhoring.

Geen verwijt!! was dat bij jou anders?
pi_171992928
quote:

[..]

Dat is onzin.

Je lult weer als een kip zonder kop. Ik zeg dat zonder schuld er geen valuta bestaat, jij doet dat af als onzin en draagt "Money as debt" aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door ChrisCarter op 27-06-2017 16:57:48 (Take it easy :)) ]
pi_172057518
TSA wants to know what books you’re reading before allowing you to board planes
http://www.activistpost.c(...)r-local-airport.html

leuk! weer een mooie stap gemaakt naar het gewenste ultrafascisme.

http://www.dagelijksestan(...)estina-geen-land-is/
dit boek in je bezit en je hebt de kogel.
  Moderator vrijdag 30 juni 2017 @ 00:03:55 #168
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172057565
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
TSA wants to know what books you’re reading before allowing you to board planes
http://www.activistpost.c(...)r-local-airport.html

leuk! weer een mooie stap gemaakt naar het gewenste ultrafascisme.

http://www.dagelijksestan(...)estina-geen-land-is/
dit boek in je bezit en je hebt de kogel.
Waar in het artikel staat dat je de kogel krijgt?
pi_172081109
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar in het artikel staat dat je de kogel krijgt?
nergens. Maar het zal niet lang meer duren voor dat Equilibrium wordt ingevoerd
pi_172081206
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 00:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nergens. Maar het zal niet lang meer duren voor dat Equilibrium wordt ingevoerd
Ohja, maar dat is jouw persoonlijke mening. Eentje waar vrijwel niemand veel waarde aan hecht wegens de absurditeit van je niet onderbouwde fantasieclaims.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 01:25:41 #171
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172081434
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 16:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Geld is niets meer dan een vakje in een Excelsheet.

Voor (((hun))) die het "beheren" dan. Voor us the sheeple is het een belangrijk onderdeel van ons leven (hoe dan ook), voor hun die macht hebben over geld betekent het niets.

Als je thuis een goudprinter zonder grondstoffentekort hebt staan, zit je ook nooit zonder.
Geld is al lang niet meer kapitaal in grondstoffen, maar ook arbeid.

Welkom in de 10+ eeuw. ;)
1 + 1 = blauw
  zaterdag 1 juli 2017 @ 08:39:27 #172
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_172082937
Queer Kid Stuff’ YouTube channel seeks to teach kids about dressing in drag and transgenderism

Queer Kid Stuff,” a YouTube channel geared toward teaching children about sexual preferences, homosexuality, transgenderism, and more, celebrated “Pride Month” by releasing a video talking to kids about people dressing in drag.

The producer and host of “Queer Kid Stuff,” Lindsay Amer, created the channel in June 2016 to help children ages 3-7 better understand the LGBT community, according to the show’s website.

Vooruitgang, zo jong mogelijk mee beginnen liefste nog voordat kinderen enig benul hebben. Lindsay heeft nog werk te verrichten gezien de reacties van mensen op de propaganda. Een schrale troost.

The library of videos on the channel do not seem to be well received by the public. The majority of of comments left in the comments section of the videos are negative. Amer has also disabled the ratings system for the videos.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_172085119
http://www.wakingtimes.co(...)te-shifts-high-gear/

Age of no-privacy. Het is wel ernstig te noemen.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:30:32 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
  zaterdag 1 juli 2017 @ 11:32:14 #175
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_172085550
NASA Denies That It’s Running a Child Slave Colony on Mars

:')
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')