abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:28:39 #51
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172062451
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:46 schreef Kaas- het volgende:
M'n droomscenario is uitgekomen! *O* Heb nu twee job offers ontvangen voor twee verschillende tweejarige traineeships die in september starten, dus mag kiezen. Ook is het vanmiddag opgelost dat ik in september mag afstuderen, zolang ik maar in augustus een bewijsje van de universiteit kan aanleveren dat ik dan ver genoeg ben met de scriptie.

Nog geen idee wat ik kies, maar leuke opsteker! Nu eerst gauw weer studeren, want als ik volgende week m'n laatste tentamens ooit niet haal gaat het hele feest alsnog niet door... ;)

[..]

In het verleden wel actief geweest? Hoeft op zich geen vreselijk groot probleem te zijn als het verder een beetje een interessant cv is. Weet je inmiddels in welke sectoren / welke functies je het gaat zoeken?
Ik zie dat je het hebt kunnen regelen en de knoop hebt doorgehakt. *O* Welke heb je nou afgewezen, het Rijkstraineeship? En wat is die andere functie dan? En ga je het wel redden om je scriptie in een (ruime) maand af te krijgen? Als ik het me goed herinner, moest je nog helemaal beginnen. Ik zoek het in de HR en dan écht hands-on met mensen praten etc. in plaats van rapporten opstellen. Dus niet bij een groot bureaucratisch bedrijf met concurrerende werkomgeving. Eigenlijk is in de onderwijssector het beste of het MKB. Ik heb echt mijn vrijheid en flexibiliteit nodig. Maar sowieso ben ik nog steeds niet echt bezig met solliciteren. Ben echt druk met de scriptie, vandaar dat ik nu hier ook minder post. ;( Ik hou ook rekening met het feit dat ik gewoon moet kijken naar horecabaantjes. :P
pi_172062577
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:41 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Hoe vindt jij je baan (banen) dan?
Vacatures kijken op de websites van organisaties die me aanspreken en veel websites delen gewoon constant nieuws over aankomende deadlines voor startersfuncties, traineeships etc. (Qompas schiet me als eerste te binnen).
pi_172062685
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik zie dat je het hebt kunnen regelen en de knoop hebt doorgehakt. *O* Welke heb je nou afgewezen, het Rijkstraineeship? En wat is die andere functie dan? En ga je het wel redden om je scriptie in een (ruime) maand af te krijgen? Als ik het me goed herinner, moest je nog helemaal beginnen. Ik zoek het in de HR en dan écht hands-on met mensen praten etc. in plaats van rapporten opstellen. Dus niet bij een groot bureaucratisch bedrijf met concurrerende werkomgeving. Eigenlijk is in de onderwijssector het beste of het MKB. Ik heb echt mijn vrijheid en flexibiliteit nodig. Maar sowieso ben ik nog steeds niet echt bezig met solliciteren. Ben echt druk met de scriptie, vandaar dat ik nu hier ook minder post. ;( Ik hou ook rekening met het feit dat ik gewoon moet kijken naar horecabaantjes. :P
Die heb ik afgezegd ja en heb met overtuiging voor die andere gekozen. Geeft toch wel rust dat ik nu weet waar ik me op kan richten. Wat die andere exact is zeg ik liever privé, maar ik moet vooral zorgen dat ik komende week m'n laatste tentamen ooit even goed fix en de scriptie maakt dan niet zo vreselijk veel uit want ze vinden het ok, zolang ik maar voor 1 maart 2018 afstudeer. _O- Al is dat natuurlijk niet handig naast een full-time baan per 1 september, maar het is in elk geval chill om te weten dat het niet zo boeit indien ik het net niet red in augustus.

Zou je echt les willen geven dan? Of onderwijsmanagement? Want HR-functies zullen daar niet zo vreselijk veel zijn denk ik? Wel lekker dat je in elk geval weet wat je wel en niet aanstaat, dat ontbreekt er eigenlijk nog verrassend vaak aan. En lekker dat die scriptie goed loopt.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 16:08:42 #54
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_172070333
Trouwens Gary niet dat ik een expert op dit gebied ben maar heb wel in een aantal onderwijs-bac's gezeten: bij onderwijsmanagement geven ze in mijn ervaring de voorkeur aan iemand die (al een tijdje) voor de klas heeft gestaan. Geen idee of dat is wat je wilt doen maar denk post het maar ff voor de zekerheid.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_172100583
Iemand burgerlijk procesrecht vermaakt vandaag? Hilarisch dat 80-90% gewoon oude vragen waren _O-

Alleen wel vies dat er twee familierecht vragen in stonden terwijl we dat vak niet hebben. Maar de tweede stond letterlijk in een oud tentamen en die eerste kon je met goed in art 800 rv of zo ook oplossen :D

Op naar wachten tot de mail waaruit ik kan concluderen dat mijn afstuderen aangevraagd kan worden :D
  zondag 2 juli 2017 @ 03:00:10 #56
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172105775
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die heb ik afgezegd ja en heb met overtuiging voor die andere gekozen. Geeft toch wel rust dat ik nu weet waar ik me op kan richten. Wat die andere exact is zeg ik liever privé, maar ik moet vooral zorgen dat ik komende week m'n laatste tentamen ooit even goed fix en de scriptie maakt dan niet zo vreselijk veel uit want ze vinden het ok, zolang ik maar voor 1 maart 2018 afstudeer. _O- Al is dat natuurlijk niet handig naast een full-time baan per 1 september, maar het is in elk geval chill om te weten dat het niet zo boeit indien ik het net niet red in augustus.

Zou je echt les willen geven dan? Of onderwijsmanagement? Want HR-functies zullen daar niet zo vreselijk veel zijn denk ik? Wel lekker dat je in elk geval weet wat je wel en niet aanstaat, dat ontbreekt er eigenlijk nog verrassend vaak aan. En lekker dat die scriptie goed loopt.
Ach, komt wel goed joh. Je bent al zo ver, kan nu gewoon niet misgaan. :7 Wanneer is dat tentamen? Ben wel verbaasd dat je die nog hebt, dacht dat het inmiddels al vakantie was of is het een her? :o Zorg in ieder geval dat je je proposal af hebt en een groot deel van de literatuur hebt doorgelezen tegen eind augustus. Vooral dat laatste kost veel tijd. Data verzamelen en een lulverhaal eromheen verzinnen is zo gefixt. :7

Nee, ik wil geen les geven. :D Ik wil in de personeels- of studentenondersteuning zitten. Meer de kant van coaching en begeleiding dus van HR. Arbo is ook een goed voorbeeld. Belangrijk is in ieder geval dat mijn werkzaamheden niet te veel uit papierwerk bestaan.

quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 16:08 schreef Faux. het volgende:
Trouwens Gary niet dat ik een expert op dit gebied ben maar heb wel in een aantal onderwijs-bac's gezeten: bij onderwijsmanagement geven ze in mijn ervaring de voorkeur aan iemand die (al een tijdje) voor de klas heeft gestaan. Geen idee of dat is wat je wilt doen maar denk post het maar ff voor de zekerheid.
Ik heb helaas geen ervaring met lesgeven. Ik kan nog altijd een verkorte pabo doen of een andere docentenopleiding, maar als je ziet hoe onderbetaald en overwerkt docenten zijn, hou ik dat even op afstand. :P Bedankt voor de tip in ieder geval. O+
pi_172112985
quote:
99s.gif Op zondag 2 juli 2017 03:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ach, komt wel goed joh. Je bent al zo ver, kan nu gewoon niet misgaan. :7 Wanneer is dat tentamen? Ben wel verbaasd dat je die nog hebt, dacht dat het inmiddels al vakantie was of is het een her? :o Zorg in ieder geval dat je je proposal af hebt en een groot deel van de literatuur hebt doorgelezen tegen eind augustus. Vooral dat laatste kost veel tijd. Data verzamelen en een lulverhaal eromheen verzinnen is zo gefixt. :7

Nee, ik wil geen les geven. :D Ik wil in de personeels- of studentenondersteuning zitten. Meer de kant van coaching en begeleiding dus van HR. Arbo is ook een goed voorbeeld. Belangrijk is in ieder geval dat mijn werkzaamheden niet te veel uit papierwerk bestaan.
Doe ze voor het eerst. Eentje omdat die tegelijkertijd met een ander tentamen was en eentje omdat ik die simpelweg overgeslagen had. Van dat laatste baal ik nu wel echt ontzettend.

Helder verhaal trouwens. Lijkt me wel lastig om die vacatures te vinden, aangezien je dan zelf echt het hele internet af zal moeten struinen denk ik?
  zondag 2 juli 2017 @ 21:33:25 #58
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172124928
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 14:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Doe ze voor het eerst. Eentje omdat die tegelijkertijd met een ander tentamen was en eentje omdat ik die simpelweg overgeslagen had. Van dat laatste baal ik nu wel echt ontzettend.

Helder verhaal trouwens. Lijkt me wel lastig om die vacatures te vinden, aangezien je dan zelf echt het hele internet af zal moeten struinen denk ik?
Oh, wist niet dat het bij sommige opleidingen mogelijk was om je tentamens te plannen joh. :o Succes in ieder geval, pik. ^O^

Ja, ik kijk nu vooral rond op van die verzamelsites. AcademicTransfer voor universiteiten bijvoorbeeld.
pi_172153276
Misschien een domme vraag, maar ik moet mijn diploma en cijferlijst uploaden via Certified Documents Portal om mijn aanmelding te voltooien. Echter kan ik niks toevoegen of veranderen in mijn aanmelding op OSIRIS. Moet ik ze even mailen of gebeurt dit automatisch, want heb gelezen dat je diploma automatisch online komt te staan.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 04:05:50 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172155345
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:18 schreef JTLC het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik moet mijn diploma en cijferlijst uploaden via Certified Documents Portal om mijn aanmelding te voltooien. Echter kan ik niks toevoegen of veranderen in mijn aanmelding op OSIRIS. Moet ik ze even mailen of gebeurt dit automatisch, want heb gelezen dat je diploma automatisch online komt te staan.
Volgens mij gaat dat automatisch via Studielink, maar ik zou even bellen naar het ESSC als ik jou was.
pi_172287388
Die inschrijfprocedure is weer behoorlijk vreemd. Je moet in osiris een incomplete cijferlijst uploaden die je uit osiris haalt, maar daar gaat niks mee gebeuren want pas als alle resultaten zijn geregistreerd wordt je verzoek tot toelating beoordeeld........
  zondag 9 juli 2017 @ 17:59:13 #62
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_172299662
9u sluiten van UB op weekend is echt te vroeg voor de avondmensen :')
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_172309529
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
9u sluiten van UB op weekend is echt te vroeg voor de avondmensen :')
Polak is dan nog wel open toch?
  maandag 10 juli 2017 @ 01:14:52 #64
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_172309667
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Polak is dan nog wel open toch?
Zelfde sluitingstijd als UB...
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_172312977
quote:
13s.gif Op maandag 10 juli 2017 01:14 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Zelfde sluitingstijd als UB...
Oh matig.
  maandag 10 juli 2017 @ 18:53:18 #66
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172324234
Vandaag voor het eerst in de nieuwe UB geweest. Echt mooi geworden. _O_ Maar ook weer een stukje nostalgie kwijt. ;(
  maandag 10 juli 2017 @ 19:53:00 #67
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_172325913
Kutzooi stomme zomeropeningstijden van Spar :(

quote:
99s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:53 schreef Gary_Oak het volgende:
Vandaag voor het eerst in de nieuwe UB geweest. Echt mooi geworden. _O_ Maar ook weer een stukje nostalgie kwijt. ;(
Oh ik kan die oude UB missen als kiespijn. Is nu gelukkig wel rustig in de zomer.

Je moest eens weten op die dagen dat het rond 30 graden was. Met hun 'smart' airco. Was net een sauna toen :') En op dagen dat het niet zo warm was voel je je dan weer langzaam weg vriezen :')

[ Bericht 41% gewijzigd door hemarookworst op 10-07-2017 19:58:49 ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 10 juli 2017 @ 23:21:30 #68
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172331875
quote:
8s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi stomme zomeropeningstijden van Spar :(

[..]

Oh ik kan die oude UB missen als kiespijn. Is nu gelukkig wel rustig in de zomer.

Je moest eens weten op die dagen dat het rond 30 graden was. Met hun 'smart' airco. Was net een sauna toen :') En op dagen dat het niet zo warm was voel je je dan weer langzaam weg vriezen :')

De oude was gebouwd als een bunker met minder licht en ramen. Vond ik fijner, leidde me minder af. :@ Wel minder mooi natuurlijk. Als ik thuis ben, studeer ik ook met de gordijnen dicht om de buitenprikkels te verminderen. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 11-07-2017 07:09:29 ]
pi_172333330
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

De oude was gebouwd als een bunker met minder licht en ramen. Vond ik fijner, leidde me minder af. :@ Wel minder mooi natuurlijk. Als k thuis ben, studeer ik ook met de gordijnen dicht om de buitenprikkels te verminderen. _O-
Als een goede Fokker.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 07:09:42 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172334472
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 00:39 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als een goede Fokker.
_O- :@
  donderdag 13 juli 2017 @ 08:45:21 #71
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172381124
Tot hoe laat zijn T (Mandeville) en Polak nou in de zomer doordeweeks open?
pi_172384912
Staat volgens mij wel gewoon op de openingstijden-website.

Je gaat ff lekker doorhalen voor de scriptie begrijp ik? 8-) Ik hoop dat de cijfers van de tentamens van vorige week nu wel gauw even binnenkomen zeg. Toch een last van je schouders (hopelijk).
pi_172395996
Ik heb zojuist een aanbieding gekregen van stadswonenrotterdam. En ik moet mijn antwoord doorgeven of ik geïnteresseerd ben of niet, maar hoe doe ik dat. In het bestandje staat niet aangegeven hoe ik dat moet doen. Moet het via de mail of moet ik ze bellen, want op mijn account heb ik niks waarop ik kan reageren.

Ook wil ik graag weten of een bezichtiging betekent dat ik de kamer krijg als ik er tevreden mee ben of is het meer in de trant van hospiteren,d at ik de kamer echt nog moet winnen.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 02:37:13 #74
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172404820
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:23 schreef Kaas- het volgende:
Staat volgens mij wel gewoon op de openingstijden-website.

Je gaat ff lekker doorhalen voor de scriptie begrijp ik? 8-) Ik hoop dat de cijfers van de tentamens van vorige week nu wel gauw even binnenkomen zeg. Toch een last van je schouders (hopelijk).
Nah, was al vergeten hoe kut de toetsenborden waren. :') Sorry, ben er vet autistisch in sinds ik een mechanische gebruik. _O- Ik blijf wel thuis blokken. Heb het grootste gedeelte al in m'n hoofd, en de analyse is af. Het moeilijkste deel is dus achter de rug. Is wel over twee weken af als ik doorwerk. :)

Hoe gingen die tentamens dan? Te doen? Tja, docenten die hun nakijktijd helemaal uitmelken. :')
  woensdag 19 juli 2017 @ 02:07:04 #75
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172518767
Gaan we weer hoor. Weer dezelfde vent die op de één of andere manier aan de e-maillijst van de studenten komt om zijn kutproduct te promoten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')