abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_171928168
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2017 08:12 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Toe maar, meneer heeft opties. _O_ Ik heb zelf nog geen succes trouwens. :') Die Rijkstraineeship werd me ook getipt, maar ik ben gewoon geen dossiervreter. :@ Ben je dan echt van plan om uiterlijk 31 augustus je scriptie helemaal in te leveren met een verdediging achter de rug? Je was toch nog niet eens begonnen? :o
Ah helaas, wel begonnen met solliciteren nu begrijp ik? En nee, want ik ben er net achtergekomen dat Nederlanders gvd niet af mogen studeren aan de ESE in augustus. Dus enkel in juli (dan moet je deze week je scriptie inleveren, wat niet meer kan) of in september. Kans is aanwezig dat het contract van de baan die me is aangeboden dan gewoon weer ontbonden wordt.
pi_171932994
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ah helaas, wel begonnen met solliciteren nu begrijp ik? En nee, want ik ben er net achtergekomen dat Nederlanders gvd niet af mogen studeren aan de ESE in augustus. Dus enkel in juli (dan moet je deze week je scriptie inleveren, wat niet meer kan) of in september. Kans is aanwezig dat het contract van de baan die me is aangeboden dan gewoon weer ontbonden wordt.
Je kunt je scriptie toch voor 31 aug inleveren en dan in september verdedigen?
Play hard, go pro.
  Forum Admin zondag 25 juni 2017 @ 13:38:20 #33
446803 crew  Tagliano
Cremeren moet weer leuk worden
pi_171933032
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:36 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Ik wel in ieder geval ja :P Dan krijg je als afstudeerdatum ook augustus mee
Ik ga niet van mezelf zeggen dat ik eerlijk ben, maar ik zit wel redelijk eerlijk in elkaar
"Kijk, bij 1-0 kan het zomaar 1-1 worden" ~Boudewijn Zenden, 7 mei 2017
"Je bent net zo lang gestoord tot je een genie bent"~JC
pi_171933047
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:36 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, maar die werkgever accepteert dat niet. Of claimt voorlopig nog dat niet te accepteren. Ik ga er komende week even langs om het f2f uit te leggen en hopelijk zijn ze bereid een uitzondering te maken.
  Forum Admin zondag 25 juni 2017 @ 13:39:05 #35
446803 crew  Tagliano
pi_171933053
Ik ga niet van mezelf zeggen dat ik eerlijk ben, maar ik zit wel redelijk eerlijk in elkaar
  Forum Admin zondag 25 juni 2017 @ 13:39:28 #36
446803 crew  Tagliano
pi_171933062
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, maar die werkgever accepteert dat niet. Of claimt voorlopig nog dat niet te accepteren. Ik ga er komende week even langs om het f2f uit te leggen en hopelijk zijn ze bereid een uitzondering te maken.
Oh zuur wel ;( Als het alleen maar gaat om een verdediging zou het hopelijk toch moeten kunnen
pi_171933353
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:39 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Oh zuur wel ;( Als het alleen maar gaat om een verdediging zou het hopelijk toch moeten kunnen
Het zou echt compleet stom zijn als het niet mag. :P Maar ik ben nog niet zo optimistisch, want proceduretjes en regeltjes vinden ze heel belangrijk en ze kunnen heel eenvoudig de volgende op de lijst bellen..
  Forum Admin zondag 25 juni 2017 @ 13:57:44 #38
446803 crew  Tagliano
pi_171933426
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het zou echt compleet stom zijn als het niet mag. :P Maar ik ben nog niet zo optimistisch, want proceduretjes en regeltjes vinden ze heel belangrijk en ze kunnen heel eenvoudig de volgende op de lijst bellen..
Je zal ook wel weer niet voor niks bovenaan staan :P
pi_171935842
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:57 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Je zal ook wel weer niet voor niks bovenaan staan :P
Koop ik nu nog niks voor. :X Maar we gaan het zien.
pi_171937670
Ben aangenomen trouwens, mag in 2018 bij RSM beginnen 😀
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171938095
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 16:09 schreef Zith het volgende:
Ben aangenomen trouwens, mag in 2018 bij RSM beginnen 😀
Lachen man, gefeliciteerd!
  zondag 25 juni 2017 @ 19:55:06 #42
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_171945015
Succes Kaas. Hopen dat ze je matsen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_171945072
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2017 19:55 schreef Faux. het volgende:
Succes Kaas. Hopen dat ze je matsen.
Laten we deze zomer nog ff naar de Smitse gaan of zo.
  zondag 25 juni 2017 @ 21:20:55 #44
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_171948185
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 19:56 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Laten we deze zomer nog ff naar de Smitse gaan of zo.
Ik zeg doen. Ben benieuwd hoe de campus er nu uitziet met de UB en Sanders weer open.
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 25 juni 2017 @ 21:40:42 #45
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171949006
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Maar heb een paar jaar stilgezeten, dus een gat op mijn cv. Moet dus zien te bouwen op mijn verleden :P Dat slaat toch nergens op dat je niet mag afstuderen in augustus? :') Als je denkt dat je een poot hebt om op te staan, zou je misschien naar de examencommissie kunnen gaan. Ik weet namelijk wel dat ze bij de overheid erg streng zijn met zulke toelatingseisen. :X Als het contract dan toch ontbonden wordt, zou ik vragen of ze je aanstelling kunnen blijven houden voor lichting van volgend jaar, zodat je in september 2018 al een baan hebt. :Y
pi_171966945
M'n droomscenario is uitgekomen! *O* Heb nu twee job offers ontvangen voor twee verschillende tweejarige traineeships die in september starten, dus mag kiezen. Ook is het vanmiddag opgelost dat ik in september mag afstuderen, zolang ik maar in augustus een bewijsje van de universiteit kan aanleveren dat ik dan ver genoeg ben met de scriptie.

Nog geen idee wat ik kies, maar leuke opsteker! Nu eerst gauw weer studeren, want als ik volgende week m'n laatste tentamens ooit niet haal gaat het hele feest alsnog niet door... ;)

quote:
99s.gif Op zondag 25 juni 2017 21:40 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Maar heb een paar jaar stilgezeten, dus een gat op mijn cv. Moet dus zien te bouwen op mijn verleden :P Dat slaat toch nergens op dat je niet mag afstuderen in augustus? :') Als je denkt dat je een poot hebt om op te staan, zou je misschien naar de examencommissie kunnen gaan. Ik weet namelijk wel dat ze bij de overheid erg streng zijn met zulke toelatingseisen. :X Als het contract dan toch ontbonden wordt, zou ik vragen of ze je aanstelling kunnen blijven houden voor lichting van volgend jaar, zodat je in september 2018 al een baan hebt. :Y
In het verleden wel actief geweest? Hoeft op zich geen vreselijk groot probleem te zijn als het verder een beetje een interessant cv is. Weet je inmiddels in welke sectoren / welke functies je het gaat zoeken?
pi_171968070
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:
Campus compleet uitgestorven. Dit wordt weer net zo'n depressieve scriptiezomer als de vorige. Zowaar wel een zaaltje gevonden waar ook enkele andere studenten zitten.
Eindelijk rust en gewoon kunnen zitten in UB als je in de middag komt aankakken :P
pi_171971465
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:03 schreef Kaas- het volgende:
Oh trouwens Gary, vergeten te melden terwijl ik je op de hoogte zou houden maar heb inmiddels een aanbieding op zak (Rijkstraineeship). :s) Maandag nog een sollicitatiegesprek voor iets anders dat ik zou overwegen en dan zit het erop.

Als ik tenminste m'n tentamens haal volgende week en op tijd m'n scriptie inlever. Dat is nog best een zorg en als er iets misgaat, gaat alles niet door. :P
Aangeboden via LinkedIN of..?
pi_171982098
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:48 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Aangeboden via LinkedIN of..?
Lol nee. :P Daar solliciteren bijna 4000 man op en gaan ziek veel sollicitatierondes aan vooraf. Delen ze niet zomaar uit op LinkedIn hoor.

Overigens ga ik hem vandaag afzeggen. :@ Een andere baan die ik gisteren kreeg spreekt me nu toch meer aan.
pi_172023321
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:33 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lol nee. :P Daar solliciteren bijna 4000 man op en gaan ziek veel sollicitatierondes aan vooraf. Delen ze niet zomaar uit op LinkedIn hoor.

Overigens ga ik hem vandaag afzeggen. :@ Een andere baan die ik gisteren kreeg spreekt me nu toch meer aan.
Hoe vindt jij je baan (banen) dan?
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:28:39 #51
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172062451
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:46 schreef Kaas- het volgende:
M'n droomscenario is uitgekomen! *O* Heb nu twee job offers ontvangen voor twee verschillende tweejarige traineeships die in september starten, dus mag kiezen. Ook is het vanmiddag opgelost dat ik in september mag afstuderen, zolang ik maar in augustus een bewijsje van de universiteit kan aanleveren dat ik dan ver genoeg ben met de scriptie.

Nog geen idee wat ik kies, maar leuke opsteker! Nu eerst gauw weer studeren, want als ik volgende week m'n laatste tentamens ooit niet haal gaat het hele feest alsnog niet door... ;)

[..]

In het verleden wel actief geweest? Hoeft op zich geen vreselijk groot probleem te zijn als het verder een beetje een interessant cv is. Weet je inmiddels in welke sectoren / welke functies je het gaat zoeken?
Ik zie dat je het hebt kunnen regelen en de knoop hebt doorgehakt. *O* Welke heb je nou afgewezen, het Rijkstraineeship? En wat is die andere functie dan? En ga je het wel redden om je scriptie in een (ruime) maand af te krijgen? Als ik het me goed herinner, moest je nog helemaal beginnen. Ik zoek het in de HR en dan écht hands-on met mensen praten etc. in plaats van rapporten opstellen. Dus niet bij een groot bureaucratisch bedrijf met concurrerende werkomgeving. Eigenlijk is in de onderwijssector het beste of het MKB. Ik heb echt mijn vrijheid en flexibiliteit nodig. Maar sowieso ben ik nog steeds niet echt bezig met solliciteren. Ben echt druk met de scriptie, vandaar dat ik nu hier ook minder post. ;( Ik hou ook rekening met het feit dat ik gewoon moet kijken naar horecabaantjes. :P
pi_172062577
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:41 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Hoe vindt jij je baan (banen) dan?
Vacatures kijken op de websites van organisaties die me aanspreken en veel websites delen gewoon constant nieuws over aankomende deadlines voor startersfuncties, traineeships etc. (Qompas schiet me als eerste te binnen).
pi_172062685
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik zie dat je het hebt kunnen regelen en de knoop hebt doorgehakt. *O* Welke heb je nou afgewezen, het Rijkstraineeship? En wat is die andere functie dan? En ga je het wel redden om je scriptie in een (ruime) maand af te krijgen? Als ik het me goed herinner, moest je nog helemaal beginnen. Ik zoek het in de HR en dan écht hands-on met mensen praten etc. in plaats van rapporten opstellen. Dus niet bij een groot bureaucratisch bedrijf met concurrerende werkomgeving. Eigenlijk is in de onderwijssector het beste of het MKB. Ik heb echt mijn vrijheid en flexibiliteit nodig. Maar sowieso ben ik nog steeds niet echt bezig met solliciteren. Ben echt druk met de scriptie, vandaar dat ik nu hier ook minder post. ;( Ik hou ook rekening met het feit dat ik gewoon moet kijken naar horecabaantjes. :P
Die heb ik afgezegd ja en heb met overtuiging voor die andere gekozen. Geeft toch wel rust dat ik nu weet waar ik me op kan richten. Wat die andere exact is zeg ik liever privé, maar ik moet vooral zorgen dat ik komende week m'n laatste tentamen ooit even goed fix en de scriptie maakt dan niet zo vreselijk veel uit want ze vinden het ok, zolang ik maar voor 1 maart 2018 afstudeer. _O- Al is dat natuurlijk niet handig naast een full-time baan per 1 september, maar het is in elk geval chill om te weten dat het niet zo boeit indien ik het net niet red in augustus.

Zou je echt les willen geven dan? Of onderwijsmanagement? Want HR-functies zullen daar niet zo vreselijk veel zijn denk ik? Wel lekker dat je in elk geval weet wat je wel en niet aanstaat, dat ontbreekt er eigenlijk nog verrassend vaak aan. En lekker dat die scriptie goed loopt.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 16:08:42 #54
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_172070333
Trouwens Gary niet dat ik een expert op dit gebied ben maar heb wel in een aantal onderwijs-bac's gezeten: bij onderwijsmanagement geven ze in mijn ervaring de voorkeur aan iemand die (al een tijdje) voor de klas heeft gestaan. Geen idee of dat is wat je wilt doen maar denk post het maar ff voor de zekerheid.
pi_172100583
Iemand burgerlijk procesrecht vermaakt vandaag? Hilarisch dat 80-90% gewoon oude vragen waren _O-

Alleen wel vies dat er twee familierecht vragen in stonden terwijl we dat vak niet hebben. Maar de tweede stond letterlijk in een oud tentamen en die eerste kon je met goed in art 800 rv of zo ook oplossen :D

Op naar wachten tot de mail waaruit ik kan concluderen dat mijn afstuderen aangevraagd kan worden :D
  zondag 2 juli 2017 @ 03:00:10 #56
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172105775
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Die heb ik afgezegd ja en heb met overtuiging voor die andere gekozen. Geeft toch wel rust dat ik nu weet waar ik me op kan richten. Wat die andere exact is zeg ik liever privé, maar ik moet vooral zorgen dat ik komende week m'n laatste tentamen ooit even goed fix en de scriptie maakt dan niet zo vreselijk veel uit want ze vinden het ok, zolang ik maar voor 1 maart 2018 afstudeer. _O- Al is dat natuurlijk niet handig naast een full-time baan per 1 september, maar het is in elk geval chill om te weten dat het niet zo boeit indien ik het net niet red in augustus.

Zou je echt les willen geven dan? Of onderwijsmanagement? Want HR-functies zullen daar niet zo vreselijk veel zijn denk ik? Wel lekker dat je in elk geval weet wat je wel en niet aanstaat, dat ontbreekt er eigenlijk nog verrassend vaak aan. En lekker dat die scriptie goed loopt.
Ach, komt wel goed joh. Je bent al zo ver, kan nu gewoon niet misgaan. :7 Wanneer is dat tentamen? Ben wel verbaasd dat je die nog hebt, dacht dat het inmiddels al vakantie was of is het een her? :o Zorg in ieder geval dat je je proposal af hebt en een groot deel van de literatuur hebt doorgelezen tegen eind augustus. Vooral dat laatste kost veel tijd. Data verzamelen en een lulverhaal eromheen verzinnen is zo gefixt. :7

Nee, ik wil geen les geven. :D Ik wil in de personeels- of studentenondersteuning zitten. Meer de kant van coaching en begeleiding dus van HR. Arbo is ook een goed voorbeeld. Belangrijk is in ieder geval dat mijn werkzaamheden niet te veel uit papierwerk bestaan.

quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 16:08 schreef Faux. het volgende:
Trouwens Gary niet dat ik een expert op dit gebied ben maar heb wel in een aantal onderwijs-bac's gezeten: bij onderwijsmanagement geven ze in mijn ervaring de voorkeur aan iemand die (al een tijdje) voor de klas heeft gestaan. Geen idee of dat is wat je wilt doen maar denk post het maar ff voor de zekerheid.
Ik heb helaas geen ervaring met lesgeven. Ik kan nog altijd een verkorte pabo doen of een andere docentenopleiding, maar als je ziet hoe onderbetaald en overwerkt docenten zijn, hou ik dat even op afstand. :P Bedankt voor de tip in ieder geval. O+
pi_172112985
quote:
99s.gif Op zondag 2 juli 2017 03:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ach, komt wel goed joh. Je bent al zo ver, kan nu gewoon niet misgaan. :7 Wanneer is dat tentamen? Ben wel verbaasd dat je die nog hebt, dacht dat het inmiddels al vakantie was of is het een her? :o Zorg in ieder geval dat je je proposal af hebt en een groot deel van de literatuur hebt doorgelezen tegen eind augustus. Vooral dat laatste kost veel tijd. Data verzamelen en een lulverhaal eromheen verzinnen is zo gefixt. :7

Nee, ik wil geen les geven. :D Ik wil in de personeels- of studentenondersteuning zitten. Meer de kant van coaching en begeleiding dus van HR. Arbo is ook een goed voorbeeld. Belangrijk is in ieder geval dat mijn werkzaamheden niet te veel uit papierwerk bestaan.
Doe ze voor het eerst. Eentje omdat die tegelijkertijd met een ander tentamen was en eentje omdat ik die simpelweg overgeslagen had. Van dat laatste baal ik nu wel echt ontzettend.

Helder verhaal trouwens. Lijkt me wel lastig om die vacatures te vinden, aangezien je dan zelf echt het hele internet af zal moeten struinen denk ik?
  zondag 2 juli 2017 @ 21:33:25 #58
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172124928
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 14:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Doe ze voor het eerst. Eentje omdat die tegelijkertijd met een ander tentamen was en eentje omdat ik die simpelweg overgeslagen had. Van dat laatste baal ik nu wel echt ontzettend.

Helder verhaal trouwens. Lijkt me wel lastig om die vacatures te vinden, aangezien je dan zelf echt het hele internet af zal moeten struinen denk ik?
Oh, wist niet dat het bij sommige opleidingen mogelijk was om je tentamens te plannen joh. :o Succes in ieder geval, pik. ^O^

Ja, ik kijk nu vooral rond op van die verzamelsites. AcademicTransfer voor universiteiten bijvoorbeeld.
pi_172153276
Misschien een domme vraag, maar ik moet mijn diploma en cijferlijst uploaden via Certified Documents Portal om mijn aanmelding te voltooien. Echter kan ik niks toevoegen of veranderen in mijn aanmelding op OSIRIS. Moet ik ze even mailen of gebeurt dit automatisch, want heb gelezen dat je diploma automatisch online komt te staan.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 04:05:50 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172155345
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:18 schreef JTLC het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik moet mijn diploma en cijferlijst uploaden via Certified Documents Portal om mijn aanmelding te voltooien. Echter kan ik niks toevoegen of veranderen in mijn aanmelding op OSIRIS. Moet ik ze even mailen of gebeurt dit automatisch, want heb gelezen dat je diploma automatisch online komt te staan.
Volgens mij gaat dat automatisch via Studielink, maar ik zou even bellen naar het ESSC als ik jou was.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')