abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 zondag 11 juni 2017 @ 22:50:21 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171630970
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:49 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Even kijken...

Vrouwenrechten:

Sharia: nope
Firewarrior: nope

Andersdenkenden/gelovigen:

Sharia: nope
Firewarrior: nope

Gewelddadige, lichamelijke straffen:

Sharia: yep.
Firewarrior: yep.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171631036
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Even kijken...

Vrouwenrechten:

Sharia: nope
Firewarrior: nope

Andersdenkenden/gelovigen:

Sharia: nope
Firewarrior: nope

Gewelddadige, lichamelijke straffen:

Sharia: yep.
Firewarrior: yep.
Goede post weer vogeltjesdans

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2017 22:53:03 ]
  Beste debater 2022 zondag 11 juni 2017 @ 22:53:50 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171631057
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:52 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Goede post weer vogeltjesdans
Laten we het gewoon vragen..

Firewarrior, mogen vrouwen van jou stemmen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171631168
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Laten we het gewoon vragen..

Firewarrior, mogen vrouwen van jou stemmen?
Alleen als hun "empathie" er niet voor zorgt dat ze de foute keuze maken. Dat geld ook voor mannen.

"Wat zielig dat er een paar mensen zijn die zeggen dat ze de oorlog in Iran hebben meegemaakt. Ze hebben geen bewijs dat het is gebeurt, maar ze mogen gewoon lekker binnen komen anders is het zielig. Ik ga huilen, als ze naast me wonen ga ik weer lachen."

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2017 22:59:05 ]
  Beste debater 2022 zondag 11 juni 2017 @ 22:59:30 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171631206
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:58 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Alleen als hun "empathie" er niet voor zorgt dat ze de foute keuze maken. Dat geld ook voor mannen.

Wat zielig dat er een paar mensen zijn die zeggen dat ze de oorlog in Iran hebben meegemaakt. Ze hebben geen bewijs dat het is gebeurt, maar ze mogen gewoon lekker binnen komen anders is het zielig. Ik ga huilen, als ze naast me wonen ga ik weer lachen.
:|W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171631225
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:|W
Als je niet inhoudelijk kunt reageren, doe het dan niet.
pi_171631398
Vrouwen laten zich nou eenmaal onderdrukken en dat hele feministische gedoe is puur om de man uit te testen om te kijken hoe ver ze kunnen gaan.

Dat is nou eenmaal de natuur en evolutionair gezien heel normaal.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_171631460
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, zij het dat er bar weinig verschil zit in het fascisme van Firewarrior en de sharia van hullie. Of heb je zijn plannen gemist?
Voor iedereen die geen moslim is is de sharia vele malen enger.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Beste debater 2022 zondag 11 juni 2017 @ 23:09:19 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171631504
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Voor iedereen die geen moslim is is de sharia vele malen enger.
Vraag ik me af; Firewarrior schuwt radicale maatregelen eveneens niet jegens diegenen die zijn geloof niet delen. Ofwel, allebei buiten de deur houden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171631735
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vraag ik me af; Firewarrior schuwt radicale maatregelen eveneens niet jegens diegenen die zijn geloof niet delen. Ofwel, allebei buiten de deur houden.
Troll is obvious.
pi_171631778
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vraag ik me af; Firewarrior schuwt radicale maatregelen eveneens niet jegens diegenen die zijn geloof niet delen. Ofwel, allebei buiten de deur houden.
Ik heb het niet over firewarriors fascisme. Maar over de algemene vorm.

Sharia is enger omdat een niet moslim binnen het shariarecht geen rechtspositie heeft. Je kunt als moslim geen onrechtmatige daad begaan tegen een niet moslim. Laat dat even inzinken.

Er bestaat ook geen shariawetboek. Rechtspraak verschilt per rechtbank.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171632004
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, zij het dat er bar weinig verschil zit in het fascisme van Firewarrior en de sharia van hullie. Of heb je zijn plannen gemist?
Ik ben sowieso geen fascist. Ik ben meer voor het anarchisme, dan hebben de burgers het echt voor het zeggen in een land. Politieke partijen hebben te veel macht en die kunnen ze ook misbruiken zonder dat wij het door hebben. Vervolgens verzinnen ze een goed excuus. Dat doet Mark Rutte bijvoorbeeld, maar hij zal vast niet de enige zijn. PS: Vlak voor de verkiezingen zeggen dat je A) gaat doen en vervolgens B) doen hoort daar ook bij.
A) is dan wat je beloofd hebt wat je gaat doen en B) is het omgekeerde.
pi_171632870
quote:
4s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:41 schreef Roces18 het volgende:
Hoe vaak zie ik niet een antifa demonstratie waarin feministen het opnemen voor de islam. Ook nu zijn ze van de partij om te demonstreren tegen de MarchAgainstSharia.
Het is bijna te gênant voor woord dat feministen en met name feministische wetenschappers zoals we die kennen aan de VU, UVA en RU deze grote tegenstelling in idealen niet zien. En nog erger is dat dit soort typetjes gewoon betaald worden om onze Nederlandse studenten te indoctrineren met hun vies links gedachtegoed.

Hier een interessant stukje;

[..]

Ik was in de veronderstelling dat femnisten juist horen op te komen voor moslima's. Volgens mij zijn ze vergeten dat het Westen nogal wat zegeningen biedt. Elke vrouw die het hier niet mee eens is nodig ik graag uit om eens een jaartje in Afghanistan te gaan wonen. Kijken of je dan nog zo'n grote snavel hebt.

Bekijk dit maar eens. De vrouw die voor een boerkiniverbod pleit, komt met heel zinnige argumenten en blijft ook respect houden voor de tegebpartij ondanks verschil van mening. Toch wordt ze neergezet als een rechtse trut die anderen geen eigen lifestyle en individualiteit gunt.

De manier hoe Wilders erover praat hoeft ook niet, want dat getuigt van respectloosheid en haatzaaierij. Toch moeten wij met de toenemende problemen met de islam heel concreet zijn qua wat wel geoorloofd is en wat niet.

Maar dankzij al die linkse hippies komt er wat dat betreft niks concreets uit. Het moslimterreur neemt toe. We zijn niet veilig want er kan overal een jihadist zijn die in naam van Allah een massamoord wilt plegen op onschuldige burgers.
pi_171633121
The enemy of my enemy is my friend.
pi_171633633
quote:
4s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:41 schreef Roces18 het volgende:
feministen het opnemen voor de islam
Ze nemen het niet op voor de islam, maar tegen domme racisten.

quote:
ACT for America, which the Southern Poverty Law Center recognizes as a hate group, was founded in 2007. Its leaders, who claim a 500,000-strong membership nationally, have labeled Islam a “cancer,” propagated theories of a secret plot by Muslims, Democrats, communists and the media to destroy the country from within, and sponsored lectures on how to monitor and oppose U.S. mosques.
Maar ja, jij hebt je natuurlijk weer niet ingelezen, en praat maar een beetje na wat je op geenstijl leest :')
  maandag 12 juni 2017 @ 01:00:43 #142
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171633766
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 00:46 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Ze nemen het niet op voor de islam, maar tegen domme racisten.

[..]

Maar ja, jij hebt je natuurlijk weer niet ingelezen, en praat maar een beetje na wat je op geenstijl leest :')
SPLC is notoir politiek gekleurd. Het kan best zijn dat ACT niet volledig zuivere koffie is maar laten we het vooral bij het issue at hand houden. De SPLC vind ik niet super geloofwaardig meer. Die zien eigenlijk overal racisme in als het ze even uit komt.

En laten we vooral niet vergeten hoe feministen zich blind doof en dom houden mbt vrouwenrechten in de islamitische wereld.

Strange bedfellows.

Hier een voorbeeldje van een feminist die all out gaat voor moslims

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171634067
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 00:46 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Ze nemen het niet op voor de islam, maar tegen domme racisten.

Tegenwoordig is iedereen een racist. Het woord is zijn betekenis kwijt.

Niet alles is racistisch en de islam is geen ras.
pi_171634068
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 01:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

SPLC is notoir politiek gekleurd. Het kan best zijn dat ACT niet volledig zuivere koffie is maar laten we het vooral bij het issue at hand houden. De SPLC vind ik niet super geloofwaardig meer. Die zien eigenlijk overal racisme in als het ze even uit komt.

En laten we vooral niet vergeten hoe feministen zich blind doof en dom houden mbt vrouwenrechten in de islamitische wereld.

Strange bedfellows.

Hier een voorbeeldje van een feminist die all out gaat voor moslims

Video niet bekeken maar ik ken die vrouw van andere video's en ik weet dat ze achterlijk is.
pi_171634143
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Even kijken...

Vrouwenrechten:

Sharia: nope
Firewarrior: nope

Andersdenkenden/gelovigen:

Sharia: nope
Firewarrior: nope

Gewelddadige, lichamelijke straffen:

Sharia: yep.
Firewarrior: yep.


The free world… all of Christendom… is at war with Islamic horror. Not one penny of American treasure should be granted to any nation who harbors these heathen animals. Not a single radicalized Islamic suspect should be granted any measure of quarter. Their intended entry to the American homeland should be summarily denied. Every conceivable measure should be engaged to hunt them down. Hunt them, identity them, and kill them. Kill them all. For the sake of all that is good and righteous. Kill them all.

-Captain Clay Higgins

http://www.patheos.com/bl(...)source=socialnetwork
  maandag 12 juni 2017 @ 06:58:36 #146
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_171634394
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 03:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

The free world… all of Christendom… is at war with Islamic horror. Not one penny of American treasure should be granted to any nation who harbors these heathen animals. Not a single radicalized Islamic suspect should be granted any measure of quarter. Their intended entry to the American homeland should be summarily denied. Every conceivable measure should be engaged to hunt them down. Hunt them, identity them, and kill them. Kill them all. For the sake of all that is good and righteous. Kill them all.

-Captain Clay Higgins

http://www.patheos.com/bl(...)source=socialnetwork
Je hebt een punt alle gelovigen zijn gehersenspoeld met sprookjes dat mensen tot slechte dingen zet. Elk geloof zou verboden moeten worden.
pi_171634607
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:48 schreef Onnoman het volgende:
uberhaupt vrouwen

vrouwen zijn vrouwen als ze kritisch durven zijn

anders zijn het ordinaire minderwaardige hoeren

dank u doei
Haha, na de fipo kon dit topic eigenlijk al dicht.
  maandag 12 juni 2017 @ 08:35:32 #148
286575 Roces18
Chef de party
pi_171634873
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 00:02 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]


Bekijk dit maar eens. De vrouw die voor een boerkiniverbod pleit, komt met heel zinnige argumenten en blijft ook respect houden voor de tegebpartij ondanks verschil van mening. Toch wordt ze neergezet als een rechtse trut die anderen geen eigen lifestyle en individualiteit gunt.

De manier hoe Wilders erover praat hoeft ook niet, want dat getuigt van respectloosheid en haatzaaierij. Toch moeten wij met de toenemende problemen met de islam heel concreet zijn qua wat wel geoorloofd is en wat niet.

Maar dankzij al die linkse hippies komt er wat dat betreft niks concreets uit. Het moslimterreur neemt toe. We zijn niet veilig want er kan overal een jihadist zijn die in naam van Allah een massamoord wilt plegen op onschuldige burgers.
haha wtf

die ene vrouw zegt we moeten feminisme niet gebruiken om islamfobie goed te praten..

achterlijk wijf ga lekker in iran wonen kijken of je dan nog zo denkt

en die 2 dames op de tribune die zeggen dat ze uit vrije wil een boerkini aan doen , sure en ik ben de paus
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_171637695
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 01:57 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Tegenwoordig is iedereen een racist. Het woord is zijn betekeWnis kwijt.

Niet alles is racistisch en de islam is geen ras.
Rassen bestaan sowieso niet, racisme is discriminatie op etniciteit. En die moslimhaat van mensen als Wilders is discriminatie op etniciteit want met de werkelijke religie heeft het niets van doen: die 'kutmarokkanen' en 'straatterroristen' gaan nooit naar de moskee en bidden nooit, toch worden ze door Wilders en die andere racisten weggezet als deel van het 'moslimprobleem'. Daarnaast heeft 99% van de mensen gewoon de religie van hun ouders, dus je kunt religie niet afdoen als een bewuste keuze, en toch worden ze daar door Wilders op afgerekend. Het gaat Wilders dus helemaal niet om de religie, maar om mensen met een marokkaanse/turkse/niet-westerse afkomst en dus is het racisme.
  maandag 12 juni 2017 @ 11:29:00 #150
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_171638276
Westerse feministen houden zich liever bezig met petty non-issues als mansplaining, triggerwarnings, micro-agressions, safe spaces, toxic masculinity, sexism in games, the patriarchy en 'rape culture' :')

Daarbij laten ze vrouwen die echt lijden onder bepaalde doctrines uit de islam in de kou staan. En in het ergste geval werken ze er keihard aan mee door islam koste wat het kost te verdedigen. Soms nog uit goede bedoelingen, het is alleen jammer dat ze geen onderscheid kunnen maken tussen het verdedigen van kleine minderheden van 'bruine mensen' en een religie met waanideeën die vrouwen schaden. Of het wegredeneren met een sterk staaltje cultuurrelativisme.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')