abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 11 juni 2017 @ 15:38:36 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_171618680
Mooie sneeuwpop aan het maken, zit er een hondendrol tussen
Aan het spelen met kralen, blijft er één in je neusgat zitten
Op je muil gaan bij het gezamenlijk touwtjes springen
Je ouders die zeggen dat je een mooi rapport hebt en de vervelende oom wil het rapport zien
Een spreekbeurt houden voor een ongeïnteresseerde klas
Na zes jaar eindelijk verkering met het mooiste meisje uit de klas en je durft niet te zoenen
Als autozieke kotsen in de bus tijdens het schoolreisje
Op een verjaardagsfeestje per abuis mosterd nemen bij de worstjes

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 11 juni 2017 @ 16:19:07 #2
344250 75020
ik weet niet beter
pi_171619646
Met je ouders mee op visite naar mensen die zelf kutkinderen hadden en daar moest ik me maar mee zien te vermaken. ;(
pi_171619664
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:38 schreef tong80 het volgende:
Mooie sneeuwpop aan het maken, zit er een hondendrol tussen
Aan het spelen met kralen, blijft er één in je neusgat zitten
Op je muil gaan bij het gezamenlijk touwtjes springen
Je ouders die zeggen dat je een mooi rapport hebt en de vervelende oom wil het rapport zien
Een spreekbeurt houden voor een ongeïnteresseerde klas
Na zes jaar eindelijk verkering met het mooiste meisje uit de klas en je durft niet te zoenen
Als autozieke kotsen in de bus tijdens het schoolreisje
Op een verjaardagsfeestje per abuis mosterd nemen bij de worstjes

:P
Van alle dingen nog nooit last van gehad.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171619735
Ik vond het alleen erg dat ik nooit geld had. En altijd maar gepest worden. Dat was mijn jeugd.
Pas toen ik als tiener bijbaantjes kreeg en geld ging verdienen was ik de koning te rijk. Plotseling was ik rijk! En kon ik doen wat ik wilde.
En toen ik huiswerk begon te maken voor anderen, de leiders van de klas zal ik maar zeggen die me altijd pestten, (daar kreeg ik ook geld voor), stopte het pesten, want ze hadden me nodig.
Dat ging ontzettend goed. Soms beurde ik wel eens 70 gulden (Antilliaans) in een keer voor een opdracht. Dan zat ik 's avonds laat nog te zwoegen voor mijn medeklasgenoten om voor iedereen uniek de opdracht uit te werken. En ze betaalden hoor! :)

Op mijn 15e verhuisde ik naar Nederland om daar tussen het witte volk te verkeren. Was niet slecht hoor, eindelijk van die hitte af.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sigaartje op 11-06-2017 16:29:22 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171620040
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:23 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vond het alleen erg dat ik nooit geld had. En altijd maar gepest worden. Dat was mijn jeugd.
Pas toen ik als tiener bijbaantjes kreeg en geld ging verdienen was ik de koning te rijk. Plotseling was ik rijk! En kon ik doen wat ik wilde.
En toen ik huiswerk begon te maken voor anderen, de leiders van de klas zal ik maar zeggen die me altijd pestten, (daar kreeg ik ook geld voor), stopte het pesten, want ze hadden me nodig.
Dat ging ontzettend goed. Soms beurde ik wel eens 70 gulden (Antilliaans) in een keer voor een opdracht. Dan zat ik 's avonds laat nog te zwoegen voor mijn medeklasgenoten om voor iedereen uniek de opdracht uit te werken. En ze betaalden hoor! :)

Op mijn 15e verhuisde ik naar Nederland om daar tussen het witte volk te verkeren. Was niet slecht hoor, eindelijk van die hitte af.
Waarom werd je gepest?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171620169
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:36 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Waarom werd je gepest?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, eigenlijk weet ik dat niet. Ik was anders. Maar echt fanatiek in huiswerk maken was ik ook niet, maar blijkbaar hadden de anderen een verkeerd beeld van me.
Maar zoals ik al zei, het kwam allemaal goed. Ze kwamen zelf naar me toe om te vragen of ik een bepaalde opdracht in de klas voor hun ook wilde doen. Ik kreeg ik een paar gulden van ze per persoon als ik dat deed. Nou, zo begon het, heb ik gedaan, verdiende lekker. Dat was het zwoegen wel waard. En zo kwam er meer. Het viel wel op, want we kregen meerdere keren te horen van de leraar: hoe kan het toch dat iedereen een 7 of een 8 heeft, heb ik nog nooit meegemaakt.
Maar ik heb ik er goede herinneringen aan, was puur handel dat heerlijk geld opbracht. En mijn schooltassen werden niet meer kapot gemaakt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171620177
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:36 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Waarom werd je gepest?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben half.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171620401
Het leukste waren nog de spreekbeurten, die ik veel heb geschreven.
En het toppunt, nou ja dieptepunt, was toen ik een schoolkast een dik boek vond met allemaal samenvattingen van boeken die op de lijst stonden bij ons. Toen was er nog helemaal geen internet.

Ja :{ Ik heb het boek meegenomen :@
Maar ik was toen wel de top of the bill, want ik schreef de samenvattingen dus over voor klantjes en daar betaalden ze me voor. Gek achteraf dat me nooit iemand heeft bedreigd om met dat boek op de proppen te komen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171620488
Met de skelter van de portiektrap afgaan waar wij toen woonde in Amsterdam Egidiusstraat en dan een paar tanden er uit. :')
  Trouwste user 2022 zondag 11 juni 2017 @ 16:59:44 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_171620576
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
Met de skelter van de portiektrap afgaan waar wij toen woonde in Amsterdam Egidiusstraat en dan een paar tanden er uit. :')
Eerste schooldag gestopt om onderweg naar huis even te voetballen. Schooltas aan de kant en vallen na een tackle. Arm gebroken en in het ziekenhuis beland.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171620660
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Eerste schooldag gestopt om onderweg naar huis even te voetballen. Schooltas aan de kant en vallen na een tackle. Arm gebroken en in het ziekenhuis beland.

:P
Lekker ja is dat. Ben je gelijk 6 weken zoet mee als kind met buitenspelen. :'(
  zondag 11 juni 2017 @ 20:00:56 #12
344250 75020
ik weet niet beter
pi_171624858
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
Met de skelter van de portiektrap afgaan waar wij toen woonde in Amsterdam Egidiusstraat en dan een paar tanden er uit. :')
Tof, mijn broer deed hetzelfde. Was in de Granidastraat, paar straten verderop dus. :D
pi_171625868
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:00 schreef 75020 het volgende:

[..]

Tof, mijn broer deed hetzelfde. Was in de Granidastraat, paar straten verderop dus. :D
Ze nodigde zeker uit die trappen daarvoor. 8-) Ging het bij hem wel goed of kon hij ook meteen door naar het ziekenhuis? :X
  zondag 11 juni 2017 @ 20:34:03 #14
344250 75020
ik weet niet beter
pi_171626142
quote:
14s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:27 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Ze nodigde zeker uit die trappen daarvoor. 8-) Ging het bij hem wel goed of kon hij ook meteen door naar het ziekenhuis? :X
Het viel mee. Tand door zijn lip enzo. En een kronkel in zijn kop waar ie nig steeds last van heeft. Het was trouwens met zijn driewieler schiet me net te binnen. :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')