abonnement Unibet Coolblue
pi_171624746
Je hebt pas verlies als je verkoopt :P
pi_171624799
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
Je hebt pas verlies als je verkoopt :P
Dat heb ik gisteren gedaan .. Ik dacht, beter dat huidige geld wat er in zat nu maar in een coin stoppen die momenteel wat beter rendeert, dan het op een laag pitje laten sudderen en het pas volgende maand verkopen .. Iets met geduld hebben enzo ...
pi_171624864
Een vraagje aan jullie kenners:

Wat heb je allemaal nodig als beginner, ik wil bijvoorbeeld verschillende coins kopen.

Is het onderstaande nodig?

1. Een wallet is dan handig zoals bij blockchain

2. Coins kopen via litebit.eu die hebben heel veel verschillende te koop

3. Als ik wil verkopen van LTC naar anders dan via Bittrex?

Punt 2 zijn er nog andere sites waar zoveel verschillende te koop zijn en dat je met ideal of paypal kan betalen?

:)
We fear that which we cannot see
pi_171624951
Ik probeer de grafieken te lezen, maar hoe kun je inschatten of de bodem danwel de top is bereikt voor het moment?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2017 20:05:09 ]
pi_171625460
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Een vraagje aan jullie kenners:

Wat heb je allemaal nodig als beginner, ik wil bijvoorbeeld verschillende coins kopen.

Is het onderstaande nodig?

1. Een wallet is dan handig zoals bij blockchain

2. Coins kopen via litebit.eu die hebben heel veel verschillende te koop

3. Als ik wil verkopen van LTC naar anders dan via Bittrex?

Punt 2 zijn er nog andere sites waar zoveel verschillende te koop zijn en dat je met ideal of paypal kan betalen?

:)
Je kan ook gewoon BTC kopen, het laten sturen naar een Exchange, bijvoorbeeld Bittrex of Poloniex. Op de exchange koop je met je BTC andere coins.

Als je dat teveel werkt vind, dan inderdaad via Litebit kopen.
  zondag 11 juni 2017 @ 20:18:48 #56
155616 Proximo
For god, king & country
pi_171625495
Op Strat inmiddels wel een klein plusje :)
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_171626701
https://bitcoin.nl/nieuws(...)grijpen-de-macht-149

quote:
Omdat deze splitsing op zeer korte termijn al plaats kan gaan vinden en het bovendien erg onduidelijk is hoeveel draagkracht er werkelijk is, kunnen we een zeer tumulte tijd verwachten vlak na 1 augustus. Het is mogelijk dat er 2 (of zelfs 3 of meer) verschillende versies van Bitcoin gaan bestaan voor korte of langere tijd en het is op dit moment niet te zeggen welke gaat overleven. De koers kan hard onderuit gaan en vele exchanges hebben nog geen duidelijk standpunt ingenomen of garanties gegeven dat ze de verschillende (eventuele) Bitcoinvarianten kunnen blijven uitbetalen.

Een van de gevaarlijkste aspecten van deze splitsing is het risico dat de oude versies na 1 augustus kunnen overschakelen naar de blockchain van de nieuwe variant zodra deze meer miningkracht achter zich heeft gekregen. Wanneer dit gebeurt zullen alle transacties op de oude Bitcoin vanaf het moment van splitsen ongedaan gemaakt worden, hierbij kunnen bitcoins verloren gaan omdat transacties met terugwerkende kracht ongeldig geworden zijn.
Ben heel benieuwd wat bovenstaande ontwikkeling omstreek 1 augustus met de BTC-koersen gaat doen en/of de altcoins hier ook door beïnvloed gaan worden.
  zondag 11 juni 2017 @ 20:55:10 #58
155616 Proximo
For god, king & country
pi_171626854
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:51 schreef GuitarJJ het volgende:
https://bitcoin.nl/nieuws(...)grijpen-de-macht-149

[..]

Ben heel benieuwd wat bovenstaande ontwikkeling omstreek 1 augustus met de BTC-koersen gaat doen en/of de altcoins hier ook door beïnvloed gaan worden.
Recept voor paniek :P ?
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_171626893
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:55 schreef Proximo het volgende:

[..]

Recept voor paniek :P ?
Of een goede waarschuwing :P
pi_171627121
Als het alleen geldt voor bitcoin kunnen de alts ervan profiteren als safe haves(?)
pi_171627199
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:51 schreef GuitarJJ het volgende:
https://bitcoin.nl/nieuws(...)grijpen-de-macht-149

[..]

Ben heel benieuwd wat bovenstaande ontwikkeling omstreek 1 augustus met de BTC-koersen gaat doen en/of de altcoins hier ook door beïnvloed gaan worden.
De altcoin koersen zijn er mogelijk al door beinvloed. Onzekerheid in BTC zorgt ervoor dat men gaat diversifiëren (Alt coins). Mijn verwachting is dat mocht BTC het circus van 1 augustus goed doorkomen, veel geld weer zal terugvloeien van altcoins naar BTC.
  zondag 11 juni 2017 @ 21:04:26 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171627222
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:51 schreef GuitarJJ het volgende:
https://bitcoin.nl/nieuws(...)grijpen-de-macht-149

[..]

Ben heel benieuwd wat bovenstaande ontwikkeling omstreek 1 augustus met de BTC-koersen gaat doen en/of de altcoins hier ook door beïnvloed gaan worden.
Ik denk dat veel BTC bezitters eieren voor hun geld kiezen en uit gaan cashen of naar een andere relatief stabiele crypto zullen gaan. Aangezien die er niet veel zijn zie ik ETH nog wel verder stijgen :)
pi_171627308
Vers geld in Bitcoin en Eth is altijd goed voor alts :)

Als die ff zijwaarts gaan, gaan mensen uit verveling in alts.
  zondag 11 juni 2017 @ 21:18:19 #64
131603 Afwazig
Serious business
pi_171627713
Stabiele Crypto. Hij zei het echt.
pi_171627715
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:51 schreef GuitarJJ het volgende:
https://bitcoin.nl/nieuws(...)grijpen-de-macht-149

[..]

Ben heel benieuwd wat bovenstaande ontwikkeling omstreek 1 augustus met de BTC-koersen gaat doen en/of de altcoins hier ook door beïnvloed gaan worden.
Informatieve podcast hierover:
https://soundcloud.com/mindtomatter/lets-talk-bitcoin-333-on

quote:
Andreas and Adam discuss UASF, hard forks, soft forks, chain forks and more.

This episode was edited by Matthew Zipkin and featured content from Andreas Antonopoulos, Jonathan Mohan, Stephanie Murphy and Adam B. Levine
En nog wat extra verheldering (van Tweakers gehaald, sorry jongens :P )

quote:
SegWit wordt geactiveerd wanneer gedurende een periode van 2 weken (2016 blocks, de tijd tussen 2 difficulty-wijzigingen) >95% van de blocks een bepaalde signallerings-flag bevatten. Vanwege allerlei politieke redenen is er onvoldoende steun voor SegWit onder miners en blijft het signallerings-percentage steken tussen 30% en 40%.

Het antwoord van sommige gebruikers op deze patstelling is de zogenaamde User Activated Soft Fork (UASF, niet te verwarren met de USAF, de United States Air Force, een ander instrument om dwarsliggers over te halen).

Wat dit inhoudt is dat er een variant op de software is die op een vantevoren afgesproken moment (1 augustus) een bepaalde nieuwe regel afdwingt. In dit geval betekent het dat clients die een UASF node draaien vanaf 1 augustug alleen nog maar blocks accepteren die SegWit signalleren. Alle andere blocks worden geweigerd.

Het idee is dat als een significant gedeelte van de gebruikers, waaronder voor de Bitcoin-economie belangrijke nodes zoals exchanges, UASF steunt, de miners min of meer gedwongen worden om SegWit te signalleren, omdat anders hun blocks geweigerd worden. Gebruikers die geen UASF node draaien merken in dit geval niet zoveel: Blocks met SegWit signallering zijn immers volledig legaal volgens alle gangbare versies van de software.

Er zijn behoorlijk veel mogelijke uitkomsten van de activatie van UASF. Als slechts een zeer klein deel van de gebruikers UASF steunt, dan kunnen de miners kiezen om deze gebruikers gewoon te negeren en verder te gaan zoals ze al deden. Deze gebruikers zitten dan met een blockchain waarop vrijwel geen blocks meer worden gemined. Het zal maanden of zelfs jaren duren tot de volgende difficulty adjustment op deze tak en hij zal effectief doodbloeden.

Als er veel steun is voor UASF, waaronder vanuit belangrijke spelers, dan kunnen de miners eieren voor hun geld kiezen en SegWit gaan signalleren. Zodra >50% van de miners SegWit signalleert en er voldoende UASF nodes zijn, zal het onmogelijk worden voor de overgebleven miners om op een andere tak door te blijven gaan. Deze miners zien de SegWit-tak immers ook als geldig en zullen proberen verder te bouwen op deze tak, maar hun niet-SegWit-blocks worden vervolgens door veel nodes geweigerd.

Een bijzondere rol is hier weggelegd voor miners die wel SegWit signalleren, maar niet meedoen met UASF. Zij accepteren zowel SegWit als niet-SegWit blocks, dus zullen in feite gewoon mee doen met de langste keten, ongeacht waar deze uit is opgebouwd. Zelfs al is deze groep erg groot (50% of meer), dan nog is SegWit activatie niet gegarandeerd zonder dat er voldoende nodes zijn die UASF draaien en alle niet-SegWit blocks stuk voor stuk weigeren.

Er zijn nog een heel aantal andere scenario's te bedenken, afhankelijk van hoe de machtsverdelingen liggen tussen de 5 groepen (UASF-nodes, niet-UASF nodes, SegWit miners zonder UASF, SegWit miners met UASF en niet-SegWit miners) en wat de plannen zijn van miners om te reageren op UASF.

Voorlopig is mijn voorzichte verwachting dat er onvoldoende steun is voor UASF en dat het vrij snel doodbloedt na 1 augustus. Ondanks dat je op Reddit en dergelijke plekken veel hoort over UASF en je soms het vermoeden krijgt dat het een gelopen race is, is het aantal UASF nodes nog behoorlijk laag en de hoeveelheid mining power die UASF steunt is nog veel lager. Maar er kan nog heel veel veranderen.

Het veiligste is om voor 1 augustus al je Bitcoins naar een eigen wallet te halen, tenzij de exchange expliciet heeft aangegeven dat ze in het geval van een chain-split beide tokens doorgeven aan de users (en je de exchange vertrouwt competent genoeg te zijn om dit uit te voeren).

bron: https://gathering.tweaker(...)ge/51500453#51500453
pi_171627807
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk dat veel BTC bezitters eieren voor hun geld kiezen en uit gaan cashen of naar een andere relatief stabiele crypto zullen gaan. Aangezien die er niet veel zijn zie ik ETH nog wel verder stijgen :)
Ik denk juist dat we het aankomende jaar een transitie gaan zien van BTC naar altcoins zoals bv ETH. Lekker 40 minuten wachten voordat je transactie voltooid is :') . Waarschijnlijk krijgt BTC meer en meer een goudstatus onder de crypto's
  Eindredactie Games zondag 11 juni 2017 @ 21:26:06 #67
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171627971
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:21 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik denk juist dat we het aankomende jaar een transitie gaan zien van BTC naar altcoins zoals bv ETH. Lekker 40 minuten wachten voordat je transactie voltooid is :') . Waarschijnlijk krijgt BTC meer en meer een goudstatus onder de crypto's
ETH wordt op een gegeven moment te duur.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171628254
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:18 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon BTC kopen, het laten sturen naar een Exchange, bijvoorbeeld Bittrex of Poloniex. Op de exchange koop je met je BTC andere coins.

Als je dat teveel werkt vind, dan inderdaad via Litebit kopen.
Aha, ik heb niet het geld voor een hele Bitcoin. Zal dan een deel kunnen kopen?

Of gewoon idd via litebit andere coinskopen.

In principe is het stappenplan wat ik omschreef goed?
We fear that which we cannot see
  zondag 11 juni 2017 @ 21:37:28 #69
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171628436


Wow, ETH...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171628445
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:21 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik denk juist dat we het aankomende jaar een transitie gaan zien van BTC naar altcoins zoals bv ETH. Lekker 40 minuten wachten voordat je transactie voltooid is :') . Waarschijnlijk krijgt BTC meer en meer een goudstatus onder de crypto's
Want het ETH netwerk heeft nu net zoveel te voorduren als het BTC netwerk wil je zeggen?
ETH is bijna allemaal ICO verkeer en op exchanges.
pi_171628457
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Aha, ik heb niet het geld voor een hele Bitcoin. Zal dan een deel kunnen kopen?

Of gewoon idd via litebit andere coinskopen.

In principe is het stappenplan wat ik omschreef goed?
Litebit is moeilijk duur.
pi_171628526
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Aha, ik heb niet het geld voor een hele Bitcoin. Zal dan een deel kunnen kopen?

Ja uiteraard. Je kunt 0,1 BTC kopen, of 0,01 BTC, of 0,001 BTC, etc.
  zondag 11 juni 2017 @ 21:41:34 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171628606
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:18 schreef Afwazig het volgende:
Stabiele Crypto. Hij zei het echt.
Relatief lulhannes :P
pi_171628662
Waar bewaren jullie je recovery seed? Behalve op het bureau naast de PC?
  zondag 11 juni 2017 @ 21:43:18 #75
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171628673
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Informatieve podcast hierover:
https://soundcloud.com/mindtomatter/lets-talk-bitcoin-333-on

[..]

En nog wat extra verheldering (van Tweakers gehaald, sorry jongens :P )

[..]

UASF :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')